گونه گذاری موقت در آقایان با تزریق چربی

تزریق چربی گونه برای آقایان

چربی‌های نقاط مختلف بدن مخصوصا ناحیه گونه‌ها با افزایش سن، از بین می‌روند. حالت تخلیه و استخوانی گونه می تواند حتی در آقایانی که ورزشکار حرفه‌ای نیز هستند مشهود باشد. با گذشت زمان، بدن ممکن است برخی از توانایی های خود را مخصوصا در تولید کلاژن از دست بدهد، که این امر منجر به افتادگی پوست می‌شود. طی چند سال گذشته، مردان بیشتری از روش‌های مراقبت از زیبایی و ترمیمی که قبلاً فقط مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گرفت، استفاده می‌کنند. از جمله این اقدامات، استفاده از چربی طبیعی بدن برای تزریق چربی به گونه است که از آن به عنوان گونه گذاری موقت در آقایان نیز یاد می‌شود.

در واقع تزریق چربی طبیعی برای بازگرداندن حجم از دست رفته و اصلاح مجدد صورت کاربرد ایمن و بسیار موثری دارد. داشتن چهره‌ای پُر و جوان می‌تواند زندگی اجتماعی افراد را تا حد زیادی ارتقا بخشد، به پیشرفت شغلی کمک کند و اعتماد به نفس افراد را بالا ببرد.

اینفوگرافیک گونه گذاری موقت در آقایان با تزریق چربی

دکتر روحانی برای داشتن حسی بهتر و افزایش اعتماد به نفس شما در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز، که دارای سال‌ها تجربه کاری در زمینه مراقبت از زیبایی هستند، این روش را بالاترین دقت و بهترین نتیجه به شما هدیه خواهند داد.

تزریق چربی به گونه مردان چگونه می تواند ظاهر صورتشان را بهبود بخشد

نواحی مشخصی در گونه‌های صورت وجود دارد که حجم خود را در طول زمان از دست می‌دهند و باعث پوکی و کشیدگی گونه‌ها به سمت پایین و داخل می‌شوند. این ویژگی ظاهری باعث می‌شود شما همیشه پیر، خسته و مریض به نظر بیایید. اما با گونه ‌گذاری موقت توسط تزریق چربی که یک روش غیر تهاجمی، ایمن و تایید شده توسط سازمان FDA است، می‌توان جوانی را به صورت بازگرداند.

آیا گونه گذاری موقت با تزریق چربی امکان پذیر است؟

به دلیل نقش انکارناپذیر گونه‌ها در زیبایی و جذابیت صورت افراد، در سال‌های اخیر تکنیک زیبایی تزریق چربی با هدف گونه‌گذاری، به محبوبیتی دو چندان دست یافته است. خوشبختانه در حال حاضر ایجاد تغییراتی جزئی و یا کلی در ساختار و شکل کلی گونه‌ها، از طریق ابزار‌های مختلف علی‌الخصوص پروسه‌ تزریق چربی به گونه‌ها فراهم شده است. تاثیرات به دست آمده از انتقال چربی به گونه ‌ها در مردان نقش قابل توجهی در ارتقای زیبایی ظاهری افراد خواهد داشت. به طور کلی فرآیند تزریق چربی به گونه‌ ها در آقایان به چند دلیل انجام می‌شود:

  1. انتقال چربی به گونه به هدف کانتور کردن و متناسب شدن صورت، یکی از دلایلی است که افراد را به انجام تزریق چربی تشویق می‌کند.
  2. برخی از افراد که حالت طبیعی چهره‌ آن‌ها نشانی از عدم تقارن و تعادل بین دو بخش صورت را دارد، تزریق چربی به گونه را برای رفع این مشکل انتخاب می‌کنند.
  3. انتقال چربی به گونه‌ها با هدف جوان‌سازی و شاداب‌تر شدن صورت، یکی دیگر از دلایل انتخاب تکنیک زیبایی انتقال چربی در افرادی است که دارای پوست شل و گونه‌هایی افتاده می‌باشند.

گونه گذاری با چربی در مردان

گونه گذاری با تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

اگر چه تقویت گونه از روش‌های مختلفی قابل دستیابی می‌باشد اما همچنان تزریق چربی به عنوان موثر‌ترین جدیدترین روش تزریق چربی برای گونه‌گذاری مورد تایید بسیاری از پزشکان و متخصصان می‌باشد. پروسه‌ تزریق چربی را می‌توان در عین کم خطر بودن، فرآیندی حساس در نظر گرفت چرا که صحت و کیفیت تکنیک‌های استخراج و تزریق چربی برای داشتن نتیجه‌ امن و رضایت‌بخش، الزامی می‌باشد. اولین مرحله در انجام گونه ‌گذاری طی فرآیند انتقال چربی، استخراج چربی می‌باشد. در این مرحله از مناطقی از بدن که می‌توان آن‌ها را ناحیه‌ دهنده‌ چربی در در نظر گرفت، مقدار چربی مورد نیاز استخراج می‌شود.

این مناطق مناسب غالبا باسن، شکم و یا ران بوده و استخراج چربی از این مناطق توسط سوزن‌های کوچک و‌ ریزی به نام کانولا انجام می‌شود. این چربی استخراج شده برای اینکه در روند تزریق چربی کارآمد باشد و آسیب‌های ثانویه ایجاد نکند، باید قبل از مرحله‌ تزریق چربی آماده‌سازی و خالص‌سازی شود. در نهایت در مرحله‌ آخر فرآیند تزریق چربی، با استفاده از سرنگ‌هایی در ابعاد بسیار ریز و ظریف، مقدار استاندارد و کنترل شده‌ای از چربی طبق برنامه‌ای مشخص به گونه‌ها تزریق خواهد شد.

با انتقال مقادیر ناچیز طی هر بار انتقال چربی، احتمال رد شدن این چربی از سمت بافت گونه کاهش یافته و در نتیجه می‌توان تزریق چربی را اقدامی ایمن و بدون آسیب‌های جدی و یا پاسخ‌های آلرژیک در نظر گرفت.

نحوه گونه‌گذاریچربی از قسمت‌هایی همانند شکم برداشته شده و بعد از خالص‌سازی، به گونه‌ها تزریق می‌گردد.
مزیت تزریقگونه برجسته شده و در نتیجه نه تنها صورت زیباتر و جوان‌تر خواهد شد بلکه چروک‌ها در این قسمت نیز برطرف می‌گردد.
عوارض جانبیکبودی خفیف در محل تزریق
ورم موقتی در محلی که تزریق انجام شده.
ایجاد زخم‌های بسیار کوچک ناشی در محل فرورفتن سوزن
مزیت تزریق چربیگونه فرم طبیعی پیدا کرده و آقایان نگرانی غیر طبیعی بودن کار نخواهند بود. از طرفی ماندگاری این روش بیشتر بوده و سیستم ایمنی بدن آن را پس نخواهد زد.

نحوه تزریق چربی به گونه آقایان چگونه است؟

روش تخصصی ما در کلینیک پوست و مو رز برای استخراج و تزریق چربی در همین کلینیک و بدون انجام بیهوشی صورت می‌گیرد.

  1. ابتدا یک منطقه از بدن برای استخراج چربی انتخاب می‌شود. معمولا ران، شکم و زیر باسن بهترین نقاط برای استخراج هستند.
  2. سپس از آمپول بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می شود. بنابراین این روش بدون درد خواهد بود.
  3. در مرحله بعد با استفاده از یک روش لیپوساکشن ملایم، یک متخصص آموزش دیده مانند دکتر روحانی، چربی را از ناحیه مورد نظر از بدن که چربی کافی برای استخراج دارد، برداشت می‌کند.
  4. این چربی سپس به طور ویژه پالایش و تجزیه می‌شود. بنابراین مهمترین اجزای بافت چربی برای تزریق به گونه‌ها باقی می‌مانند.
  5. در نهایت چربی سانتریفیوژ و آماده شده با آمپول‌هایی که سوزن بسیار ظریف دارند، به محل مورد نظر جهت گونه گذاری موقت در آقایان تزریق می‌شود. چندین تزریق دقیق برای شکل گیری و کانتورینگ هنرمندانه صورت می‌پذیرد.
  6. بعد از آن، ما در کلینیک فوق تخصصی رز، محل تزریق را به آرامی ماساژ دهیم تا از توزیع مناسب چربی زیر پوست اطمینان حاصل کنیم. همچنین از صاف بودن ناحیه تحت درمان مطمئن می‌شویم. شما با اجرای این متد در کلینیک زیبایی رز، مشکلی از بابت گلوله شدن چربی یا برجستگی نخواهید داشت.

از آنجا که چربی تزریقی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، واکنش‌های آلرژیک یا پس‌زده شدن بافت چربی در این روش دیده نشده است. دکتر روحانی بیش از حد چربی‌ها را تزریق نمی‌کند و با در نظر گرفتن پتانسیل بافت گونه، مقدار مورد نیاز چربی را در نواحی مورد نظر تزریق می‌کند.

مزایای ترانسفر چربی به گونه مردان

مزایای تزریق چربی به گونه آقایان چیست؟

  1. احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک در این روش نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر است.

بسیاری از داوطلبان تزریق چربی به گونه در مورد احتمال بروز واکنش آلرژیک نسبت به مواد غیر طبیعی مختلف مانند انواع فیلرهای تزریقی نگران هستند. بعضی از این مواد پرکننده تزریقی به غیر از فیلرهای معروفی مثل ژوودرم  و رستیلین،  غالباً حاوی مواد شیمیایی مختلفی هستند که ممکن است باعث واکنش آلرژیک در افراد مختلف شوند. با این حال در طی تزریق چربی، از خود شخص چربی گرفته می‌شود و مجددا جهت گونه گذاری موقت در آقایان تزریق می‌شود. بهره‌گیری بهترین روش تزریق چربی می‌تواند احتمال واکنش‌های آلرژیک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

  1. تزریق چربی به گونه آقایان نتایج طولانی مدت و طبیعی‌تری نسبت به تزریق فیلر ایجاد می‌کند.

فیلرهای پوستی که معمولاً فقط در ناحیه صورت استفاده می‌شوند، راهی کم هزینه برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر هستند. با این حال، نتایج حاصل از تزریق ژل‌های پوستی معمولاً از چند ماه تا نهایتا یک سال ماندگاری خواهد داشت. بنابراین برای حفظ نتایج و ماندگاری، هر چند ماه یکبار نیاز به شارژ تزریق خواهد بود. اما پیوند چربی، ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند که ماندگاری آن بسیار طولانی‌تر از مواد پرکننده پوستی با پایه شیمیایی است. همچنین تزریق چربی باعث صرفه‌جویی طولانی مدت در زمان و ماندگاری بالای ظاهر جوان می‌شود.

  1. تزریق چربی یک روش کم تهاجمی برای گونه گذاری موقت در آقایان است.

این روش نسبت به روش‌های جراحی و روش‌هایی که بیس مواد شیمیایی و غیر طبیعی دارند، کم تهاجمی به حساب می‌آید. احتمال بهبودی تزریق چربی به گونه در آقایان سریع‌تر است. احتمال عفونت در محل استخراج و عفونت کم است. واکنش‌های آلرژیک نیز بروز نخواهند کرد.

ماندگاری گونه گذاری موقتی با تزریق چربی

پس از اتمام فرآیند تزریق چربی، دوره‌ نقاهت آن شروع می‌شود. ۱۰ روز الی ۱ هفته‌ ابتدایی از دوران نقاهت فرآیند انتقال چربی، با عارضه‌های پوستی جزئی موقتی نظیر التهاب و قرمزی همراه خواهد بود. مشاهده‌ نتایج نهایی و کامل گونه گذاری در آقایان با تزریق چربی پس از گذشت این دوره ممکن خواهد بود.

طی فرآیند انتقال چربی، چربی به بافت‌های نسبتا عمیق پوست در کنار عروق خونی تزریق می‌شود. مهارت بهترین پزشک تزریق چربی در انجام صحیح این تکنیک نقش موثری در میزان ماندگاری نتایج حاصل از پروسه‌ انتقال چربی خواهد داشت.

میزان ماندگاری چربی در هر اندام، به تراکم بافت و میزان چربی آن اندام نیز بستگی دارد و نمی‌توان نتیجه‌ای یکسان را از تزریق چربی به تمامی نواحی بدن انتظار داشت. نکته‌ مشخص این است که تزریق چربی نتایج دائمی را به دنبال نخواهد داشت اما به شرط انجام صحیح تکنیک‌های انتقال چربی، می‌توان از نتایج رضایت‌بخش آن برای مدت زمان طولانی بهره برد.

همچنین نقش خود فرد در پایداری نتایج حاصل از پروسه‌ انتقال چربی نیز قابل توجه است. بر اثر تغییرات وزن، حجم بافت عضلانی و چربی نیز تغییر می‌کند و این ممکن است تاثیراتی را بر روی بافت چربی تزریق شده به گونه‌ها به دنبال داشته باشد. هر چقدر تغییرات وزنی و آسیب و ضربات وارده به بافت پوست صورت پس از انجام تزریق چربی کمتر باشد، مدت زمان پایداری نتایج حاصل از انتقال چربی به گونه ‌ها در آقایان نیز طولانی‌تر خواهد بود.

عوارض جانبی گونه گذاری موقتی با تزریق چربی

استخراج و تزریق چربی اگر در یک مرکز معتبر و خوش سابقه همانند کلینیک زیبایی رز انجام شود، غالبا هیچ عوارض جدی را به همراه نخواهد داشت زیرا انتقال چربی به طور کلی یک روش ایمن است. اما گاهی اوقات می‌تواند منجر به موارد زیر شود:

  1. کبودی خفیف
  2. تورم موقت
  3. بی‌حسی موقت (حداکثر تا چند ساعت)
  4. ایجاد زخم‌های بسیار کوچک ناشی از فرو رفتن سوزن

تمام این موارد کاملا موقتی و بی‌خطر هستند و به مرور زمان طی چند روز کوتاه کمرنگ می‌شوند. این موارد مشکل‌ساز نیستند و جای نگرانی ندارند. اما اگر یک مرکز نامعتبر برای این روش انتخاب شود و افراد آموزش ندیده اقدام به استخراج و تزریق چربی کنند، ممکن است عوارض جدی و جبران‌ناپذیری مانند موارد زیر به وجود بیاید که نیازمند درمان خواهند بود:

  1. تجمع خون در زیر پوست (هماتوم)
  2. مرگ بافت چربی (نکروز چربی)
  3. انسداد رگ خونی ناشی از نشت هوا توسط یک قطعه چربی (آمبولی چربی) به فضای بین ریه‌ها و دیواره قفسه سینه (پنوموتوراکس)
  4. خونریزی بیش از حد و ایجاد لخته خون در عفونت وریدی
  5. واکنش آلرژیک به بیهوشی

بنابراین سعی کنید که در انتخاب مرکز زیبایی نهایت دقت را به خرج دهید تا از نتیجه کار لذت ببرید. برای مطلع شدن از عوارض جانبی لازم است که یک مشاوره داشته باشید. جراح باید برای شما توضیح دهد که این خطرات و عوارض چقدر محتمل است و چگونه درمان می‌شوند.

2.3/5 - (3 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
تزریق چربی به لب | فرم دهی طبیعی با ماندگاری عالی
نوشتهٔ بعدی
مدت ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید