مشاوره کاشت مو رایگان | آنلاین و تلفنی با پزشک متخصص

مشاوره تخصصی کاشت مو کلینیک رز

فهرست این مطلب

کاشت مو یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که برای داشتن موهایی زیبا و جذاب وجود دارد. برای این‌که بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به پیوند موهای خود کنید نیازمند استفاده از خدمات مشاوره رایگان کاشت مو هستید. این خدمات مشاوره به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که آیا این روش می‌تواند گزینه مناسبی برای پرپشت‌تر کردن موهای شما باشد یا خیر؟

نحوه مشاوره تلفنی و غیر حضوری با متخصصین زیبایی

معمولا وقتی که شما نیازمند استفاده از خدمات کاشت مو هستید باید یک مشاوره اولیه تلفنی و غیرحضوری را دریافت کنید. برای این‌ کار مشاوره تلفنی کاشت مو می‌تواند بهترین گزینه‌ برای شما باشد. در این مشاوره تلفنی شما با کارشناسان کلینیک مربوطه تماس گرفته و وضعیت موهای خود را توصیف می‌کنید. در ادامه پزشک متخصص سوالاتی را از شما می‌پرسد تا مطمئن شود که شما شرایط لازم برای کاشت را دارید. از طرف دیگر در این جلسه سوالاتی در خصوص بیماری‌های رایج شما، وضعیت بانک مو و … نیز پرسیده می‌شود.

مشاوره کاشت مو

نحوه مشاوره حضوری با پزشک کاشت مو

پس از این‌که مشاوره آنلاین کاشت مو را دریافت کردید نیازمند این خواهید بود که در یک جلسه حضوری مشاوره نیز شرکت کنید. در این جلسه پزشک متخصص به طور مستقیم وضعیت موهای شما را بررسی خواهد کرد. در جلسه حضوری در اولین قدم دلایل ریزش مو و همین‌طور نوع ریزش شما تعیین خواهد شد. در گام بعدی بانک موی مناسب برای شما تعیین شده و خطوط رویش مو نیز مشخص خواهد شد. در انتهای این جلسه تعداد گرافت‌های موردنیاز برای کاشت تعیین شده و هزینه نهایی کاشت به شما اعلام می‌شود.

مشاوره آنلاین کاشت مو با دکتر رضا روحانی

نحوه مشاوره آنلاین تخصصی با پزشک کاشت مو

برای دریافت مشاوره رایگان کاشت مو شما می‌توانید به‌صورت آنلاین نیز اقدام کنید و نیازی نیست که حتما از طریق تلفن با کارشناسان تماس بگیرید. البته باید توجه کرد که تمامی کلینیک‌ها امروزه امکان برگزاری چنین جلسات مشاوره‌ای را ندارند. کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز برای ارائه خدمات کاشت موی خود امکان برگزاری چنین جلساتی را فراهم کرده است. قیمت مشاوره کاشت مو به‌صورت آنلاین رایگان است و نیازی نیست که هزینه‌ای را برای شرکت در این جلسه پرداخت کنید.

در جلسه آنلاین سوالات مختلفی در خصوص دلایل ریزش، نوع ریزش و … از شما پرسیده شده و شما باید به این سوالات پاسخ دهید. به این ترتیب بعد از بررسی نهایی توسط پزشک متخصص نتیجه جلسه مشاوره به شما اعلام خواهد شد.

نحوه ارسال عکس در مشاوره آنلاین کاشت مو چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین مراحل مشاوره کاشت مو مربوط به ارسال عکس است. شما باید عکس‌های دقیقی از ریزش موها و مناطق طاس شده برای کلینیک ما ارسال کنید. به این ترتیب متخصصان زیبایی بررسی می‌کنند که نحوه و میزان ریزش موهای شما به چه شکل است. برای این‌که بتوانید این عکس‌ها را ارسال کنید حتما باید نورپردازی مناسبی در محیط وجود داشته باشد. علاوه بر این سعی کنید حتما چند عکس از زوایای مختلف ارسال کنید که بررسی نحوه ریزش شما با بالاترین دقت صورت گیرد.

راهنمای ثبت نام برای دریافت خدمات کاشت مو

برای استفاده از خدمات بهترین دکتر کاشت مو برای مشاوره در اولین قدم باید اقدام به ارسال اطلاعات خود کنید. در مرحله بعدی باید تصاویر خود را نیز طبق دستورالعملی که ارائه دادیم ارسال کرده و سپس منتظر بمانید تا نتیجه بررسی شود. بعد از بررسی نتیجه به شما اعلام می‌شود که می‌توانید برای جلسه مشاوره حضوری به کلینیک مراجعه کنید. بعد از حضور در جلسه مشاوره حضوری نیز زمان نهایی کاشت تعیین و به شما اعلام خواهد شد.

چرا لازم است قبل از کاشت مو مشاوره انجام بدهیم؟

مشاوره مو رایگان از چندین جهت می‌تواند برای شما مفید و سودمند باشد. از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گاهی اوقات دلایل ریزش موی شما ممکن است ارثی نباشد. در این شرایط می‌توانید از راهکارهای دیگری برای درمان استفاده کنید و حتما نیازی به کاشت مو نخواهد بود. در جلسه مشاوره این موضوع بادقت بررسی می‌شد.
  2. در جلسه مشاوره بانک موی شما به طور کامل بررسی شده و خطوط رویش نیز مشخص خواهند شد.
  3. در این جلسه همچنین توضیحات کاملی درباره تکنیک و متد کاشت موها به شما ارائه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید انتظارات استانداردی از کاشت موهای خود داشته باشید و با دروغ‌هایی که در زمینه پیوند مو وجود دارند نیز بیشتر آشنا خواهید شد.
  4. تعداد فولیکول‌های موردنیاز برای کاشت نیز در مشاوره رایگان کاشت مو تعیین خواهد شد و در نهایت هزینه کاشت مو به شما اعلام می‌شود.

اهمیت مشاوره رایگان کاشت مو

در طول مشاوره کاشت مو چه سوالاتی بپرسیم؟

وقتی که قصد شرکت در جلسه مشاوره رایگان کاشت مو را دارید برخی از سوالات به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را از این جلسه دریافت کنید. این سوالات شامل موارد زیر می‌شوند:

آیا کاشت مو برای من مناسب است؟

در اولین قدم باید از پزشک متخصص بخواهید تا با بررسی وضعیت شما اطمینان حاصل کند که کاشت مو برای شما مناسب است. برای مثال شما باید سن مناسبی داشته باشید و ریزش موهایتان متوقف شده باشد، نباید بیماری فعالیت داشته باشید و البته باید بانک موی مناسبی نیز داشته باشید. به این ترتیب شما آماده پیوند موها خواهید بود.

چگونه باید برای کاشت مو آماده شوم؟

معمولا تجربیات مشاوره کاشت مو می‌تواند به میزان زیادی برای زیباجویان مفید باشد. در این جلسه شما می‌توانید اطلاعاتی را به دست بیاورید که چگونه باید خود را آماده جلسه کاشت کنید. چه اقدامات مراقبتی را باید قبل و بعد از کاشت انجام دهید. از طرف دیگر شما اطلاعاتی درباره فرایند کاشت و همین‌طور دوره نقاهت خود به دست خواهید آورد.

آیا باید قبل از آزمایشاتی انجام دهم؟

معمولا قبل از کاشت موها شما باید چندین آزمایش مختلف را داده و نتیجه آن را در اختیار متخصص زیبایی قرار دهید. در جلسه مشاوره کاشت مو برای مردان می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره این آزمایش‌ها به دست بیاورید.

روز پیوند چگونه خواهد بود؟

آمادگی برای روز کاشت مو می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد متخصص زیبایی و همین‌طور شرایط خود شما در طول فرایند کاشت داشته باشد. معمولا در جلسه مشاوره کاشت مو برای زنان و آقایان توضیحات کاملی درباره فرایند کاشت ارائه می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید با نهایت آمادگی وارد فرایند پیوند موهای خود شوید.

مشاوره آنلاین کاشت مو

تجربه بهبودی پس از چگونه خواهد بود؟

وقتی که قصد دارید در جلسه مشاوره دکتر آنلاین پوست و مو رایگان شرکت کنید حتما نیازمند این خواهید بود که درباره تجربه بهبودی و دوران نقاهت خود نیز سوالاتی بپرسید. برای مثال شما باید بدانید که بعد از دو هفته تورم‌ها کاهش پیدا می‌کند، ریزش موهای اولیه شروع شده و بعد از سه ماه مجددا موهای ریخته شده رشد می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره دوران بهبودی خود داشته باشید و برآورد زمانی درستی را انجام دهید.

چه زمانی باید منتظر دیدن نتایج کاشت مو باشم؟

بیشتر زیباجویانی که قصد کاشت مو دارند معمولا اطلاعاتی درباره جدول زمانی نتایج کاشت مو ندارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بعد از پیوند زدن موها استرس و اضطراب زیادی را درباره رشد مجدد تجربه کنند. با پرسیدن سوالاتی در این زمینه از متخصص زیبایی می‌توانید آرامش بیشتری را در زمان دوران نقاهت داشته باشید.

چه زمانی نیاز به کاشت موی دوم وجود خواهد داشت؟

اگر به دلایل مختلف موهای کاشته شده را از دست دهید (مانند تصادف، ریزش موها در اثر پیری، ریزش موها در اثر عدم مراقبت درست، سوختگی و …) یا وقتی که فرایند کاشت در مرحله اول کامل نشده باشد شما نیازمند کاشت موها در مرحله دوم خواهید بود.

آیا واقعاً پس از کاشت مو به انجام پی آر پی نیاز دارم؟

در مشاوره کاشت مو در تهران باید بدانید که پی آر پی بعد از کاشت موها ضروری نیست؛ ولی انجام آن می‌تواند منجر به تقویت فولیکول‌ها شده و در نهایت باعث شود تا شما نتیجه بهتر و با تراکم بالاتری را در پیوند موی خود دریافت کنید.

آیا مشاوره با جراح کاشت مو انجام می شود؟

بله زمانی که شما برای مشاوره حضوری کاشت مو به کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز مراجعه می‌کنید با متخصص زیبایی و کاشت مو جلسه خواهید داشت و در این جلسه بحث‌های تخصصی و نهایی برای پیوند موهای شما با متخصص زیبایی صورت می‌گیرد.

آیا موی اهداکننده کافی دارم؟

تنها زمانی می‌توانید نسبت به کامل بودن بانک موی خود اطمینان پیدا کنید که در جلسه مشاوره حضوری شرکت کرده و توسط متخصص زیبایی و کاشت مو معاینه شوید. در این جلسه تعداد فولیکول‌های موردنیاز برای کاشت تعیین شده و بررسی می‌شود که آیا بانک موی شما تامین‌کننده این تعداد گرافت مو خواهد بود یا خیر؟

آیا در کنار کاشت مو از داروهای ریزش مو استفاده کنم؟

این مورد از سوالات مشاوره کاشت مو حتما باید در جلسه مشاوره پرسیده شده و پاسخ آن توسط پزشک متخصص ارائه شود. نیاز شما به داروهای ضد ریزش بعد از فرایند کاشت موها به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که حتما باید توسط متخصص زیبایی بررسی شده و نتیجه آن به شما اعلام شود.

آیا نتایج کاملاً طبیعی به نظر می رسند؟

بله اگر فرایند کاشت شما به‌صورت کاملا اصولی طی شود، از ابزارها و تکنولوژی‌های جدید برای کاشت استفاده شده، مراقبت‌های لازم انجام شده و در نهایت شما بانک موی خوبی داشته باشید نتیجه پیوند موهای شما با تراکم بالا  و کاملا طبیعی خواهد بود.

مشاوره تلفنی کاشت مو

تجربه تکنسین های کاشت مو چقدر است؟

یکی از مزایای مهم استفاده از خدمات کلینیک رز در زمینه کاشت مو این است که تکنسین‌های این کلینیک دارای تخصص بالایی هستند و فرایند کاشت تحت نظر پزشک متخصص صورت می‌گیرد. به همین علت نیازی به نگرانی در خصوص نتیجه نهایی کاشت نخواهد بود.

آیا می توانم مدرکی برای صلاحیت ببینم؟

بله تمامی مدارک پزشکی و تخصصی موردنیاز شما در سایت کلینیک رز در دسترس است که می‌توانید در صورت نیاز هریک از آنها را بررسی کنید.

چه مدت است که کار می‌کنید؟

پرسیدن سوالاتی در خصوص سابقه کاری در جلسه مشاوره رایگان کاشت مو ضروری خواهد بود. کلینیک رز یکی از قدیمی‌ترین کلینیک‌های کاشت مو است که از سال 1384 خدمات خود را به زیباجویان ارائه می‌دهد و بیش از 3000 نمونه موفق کاشت مو دارد که می‌توانید تمامی آنها را در سایت ما بررسی کنید.

آیا عکس های قبل و بعد از زیباجویان را دارید؟

بله این تصاویر در بخش نمونه‌های موفق کلینیک رز در سایت ما در دسترس هستند.

آیا هزینه های قبل یا بعد از پیوند وجود دارد؟

هزینه کاشت موهای شما به عواملی نظیر میزان و نوع ریزش مو، روشی که برای کاشت انتخاب می‌شود، تعداد فولیکول‌های موردنیاز برای کاشت و عواملی از این قبیل بستگی دارد. تمامی این موارد در جلسه مشاوره رایگان کاشت مو بررسی شده و نتیجه نهایی که شامل هزینه است به شما اعلام خواهد شد.

در یک جلسه چقدر می توان برداشت کرد؟

تعداد گرافت‌های برداشت شده در یک جلسه کاشت مو معمولا به ابزارها و تکنولوژی‌های استفاده شده برای کاشت و همین‌طور شرایط زیباجو بستگی خواهد داشت.

آیا قیمتی که به من گفته شده همان قیمتی است که در نهایت می پردازم؟

هزینه‌ای که شما باید برای کاشت موها پرداخت کنید همان هزینه‌ای است که در نهایت از شما گرفته می‌شود. با این حال برخی از هزینه‌های جانبی نیز وجود دارند که در دوران نقاهت ممکن است شما پرداخت کنید. برای مثال هزینه داروها، رژیم غذایی خاص و … را باید در لیست هزینه‌های خود در نظر بگیرید.

چه مدت پس از مشاوره امکان رزرو روش وجود دارد؟

معمولا بعد از این‌که جلسه مشاوره به اتمام می‌رسد توضیحاتی در خصوص روش انتخابی برای کاشت موهای شما ارائه خواهد شد. پس از آن بسته به تعداد افرادی که در آن بازه زمانی متقاضی کاشت مو هستند زمانی برای پیوند موهای شما رزرو خواهد شد.

سخن پایانی درباره جلسه مشاوره کاشت مو

مشاوره رایگان کاشت مو یکی از مهم‌ترین ملزومات جلسه کاشت مو به شمار می‌آید. در این جلسه موارد متعددی از جمله بانک مو، روش کاشت، تعداد فولیکول‌های موردنیاز برای کاشت و … بررسی شده و نتیجه آن به زیباجویان ارائه می‌شود. کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز با ارائه خدمات مشاوره رایگان امروزه امکانی را برای مراجعان فراهم کرده تا بتوانند با آمادگی کامل در جلسه پیوند مو شرکت کرده و بهترین نتیجه را نیز دریافت کنند.

منابع: hairsure

3.5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
کاشت مو در ماه مبارک رمضان و شرایط روزه گرفتن
نوشتهٔ بعدی
فیناستراید بعد از کاشت مو | اثرات و نکات مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید