زمان و روش صحیح اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

نحوه اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش‌های دائمی برای بازگرداندن تار موهای از دست رفته‌ی ابرو شما می‌باشد، طی پیوند ابرو در واقع ازموهای پشت سر یا کنار گوش، با توجه به مشابه بودن جنس موها برداشته شده و به ابروی شما پیوند داده می‌شود. بعد از کاشت ابرو نیاز است بعد از مدت مشخصی اصلاح ابرو به شکل درستی صورت گیرد تا ابروها ظاهر مناسبی به خود گیرند. کاشت ابرو نوعی متد زیبایی است و در آن ابروهای از دست رفته‌ به صورت دائمی بر می‌گردند، در این متد بعد از گذشت زمان مشخصی، همانند ابروی طبیعی خود لازم است هر چند وقت یک‌بار اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو انجام دهید. در نظر داشته باشید که اصلاح ابرو بعد از پیوند ابرو نباید به فولیکول‌های موهای کاشت شده آسیبی برساند.

اصلاح ابرو بعد از پیوند ابروی طبیعی باید تحت مراقبت پزشک متخصص باشد، انتخاب روش مناسب در اصلاح ابرو نیز بسیار اهمیت دارد و به نوبه‌ی خود در زیباترشدن نتیجه بسیار موثر است.

 اینفوگرافیک اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو

برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو برای ابروهای خود می‌توانید با مشاورین کلینیک پوست و مو رز از طریق شماره 02144067005 در ارتباط باشید و همچنین به صورت حضوری و کاملا رایگان نوبت مشاوره حضوری دریافت کنید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09104440228 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

زمان مناسب برای اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که در سال‌های اخیر اکثر خانم‌ها و دختران جوان از آن استقبال می‌کنند. این تکنیک همانند سایر متدهای زیبایی، در چهره‌ افراد تاثیر چشمگیری دارد. بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان و البته برخی از مردان بنا به دلایلی ابروهای پرپشت و زیبای خود را از دست می‌دهند و بیشتر آن‌ها به خاطر این اتفاق دچار افسردگی می‌شوند این دلایل عبارتند از:

  1. افزایش سن
  2. استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین
  3. سرطان
  4. اسکار یا جراحت در آن ناحیه
  5. استرس
  6. مصرف دخانیات
  7. نداشتن تغذیه مناسب
  8. تاتوی ابرو

کوتاهی ابرو کاشت شده

بعد از کاشت ابرو برای مدتی طولانی (تا یک سال) ممکن است رشد ابروهای شما به صورتی باشد که بهتر باشد در فاصله زمانی کوتاه آن‌ها را اصلاح کنید. همانطور که می‌دانید برای کاشت ابرو از موهای پشت گوش شما استفاده می‌شود و خواب موی کاشته شده در ابرو باید به صورتی باشد که از موهای دیگر ابرو متفاوت نباشد. در واقع در نظر داشته باشید خواب ابرو بسیار مهم است.

موهای ابروی شما بعد از کاشت، یک دوره ریزش کمی دارند و بعد از چند ماه به طور طبیعی رشد می‌کنند. این رشد طبیعی تا یک سال بعد از ایمپلنت ابرو زمان می‌برد. پس از این پروسه، نباید تغییرات زیادی به ابروها بدهید اما زمانی که ابروی شما چند ماه بعد از پیوند ابرو بلند شد، می‌توانید پس از مشورت با پزشک کمی با قیچی آن را کوتاه کنید. برای انتخاب زمان اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو با پزشک خود مشورت کنید.

کنده شدن ابروی کاشته شده

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای دائمی شدن نتایج کاشت ابرو، محافظت و مراقبت از آن‌ها بعد از پیوند می‌باشد. جلوگیری از وارد شدن آسیب، ضربه‌های محکم، نور شدید و مستقیم خورشید و کنده شدن عمدی یا غیر عمدی ابروها از جمله این نکات هستند. درست است که حدود 3 هفته بعد از ایمپلنت ابرو ممکن است شاهد شوک ریزش مو بصورت موقت باشید، اما این را می‌دانید که موها مجددا رشد می‌کنند؛ با این حال یادتان باشد که این اتفاق فقط یکبار رخ می‌دهد و به این معنی نیست که هر بار ابروهایتان کنده شوند مجددا بعد از مدتی رشد می‌کنند! بنابراین اگر شما عمداً پیوندهای ابرویتان را به هر دلیلی جدا کنید، ممکن است هرگز دوباره رشد نکنند؛ استثناً اگر چندین ماه از پیوند گذشته باشد، ممکن است دوباره رشد کنند دقیقا مثل کندن موهای معمولی دیگر نقاط صورت یا بدن.

دلایل ریزش ابروافزایش سن
استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین
سرطان
اسکار یا جراحت در آن ناحیه
استرس
مصرف دخانیات
نداشتن تغذیه مناسب
تاتوی ابرو
زمان مناسب اصلاح ابرواز زمانی که رشد موهای پیوندی از موهای قبلی ابرو بیشتر شد، با اجازه متخصص اصلاح را انجام دهید.
روش‌های اصلاح ابرواستفاده از موچین
قیچی ابرو در اصلاح ابرو
استفاده از وکس ابرو
بند ابرو
برس ابرو
تاثیر اصلاح ابروجلوگیری از تغییر فرم ابرو
زیباتر به نظر رسیدن چهره
کمک به حالت گرفتن ابرو

شیوه صحیح اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو

نحوه قیچی زدن ابرو کاشت

همانطور که می‌دانید کاشت ابرو، متد زیبایی بسیار حساسی است که در ظاهر و سن شما بسیار موثر است. افراد با از دست دادن موی ابرو یا بد فرم شدن ابروی خود، به درمان طبیعی پیوند ابرو روی می‌آورند. عموماً هدف از کاشت ابرو، رسیدن به فرم دلخواه با تراکم زیاد مو است. حال اگر افراد بعد از انجام پروسه و شروع رشد فولیکول‌های پیوندی، ابروهای خود را به روش صحیح اصلاح نکرده یا در زمان مشخص آن‌ها را کوتاه نکنند نتیجه‌ کار خوب نخواهد بود. برای اینکه کاشت شما طبیعی به نظر برسد باید شیوه صحیح اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو نیز رعایت شود.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر، فرم ابروی دلخواه خود را پس از پیوند ابرو با مشورت پزشک به شکل دلخواه خود تغییر دهید:

موچین ابرو بعد از کاشت ابرو

استفاده از موچین در اصلاح ابرو پس از پیوند ابرو

در استفاده از موچین ممکن است موهای شما به صورت نامنظم اصلاح شده و فولیکول کاشته شده به اشتباه برداشته شود. بنابراین در اصلاح ابرو بعد از کاشت دقت لازم را داشته باشید.

قیچی ابرو بعد از کاشت ابرو

قیچی ابرو در اصلاح ابرو

ممکن است موهایی که به ابروی شما پیوند زده شده‌اند به دلیل اینکه از موهای پشت سر شما هستند، کمی بلند شوند. این موها را بهتر است با قیچی کوتاه کنید تا کاشت طبیعی به نظر برسد.

  1. استفاده از وکس ابرو گزینه‌ خوبی است چون موهای اطراف را به صورت یک دست تمیز می‌کند.
  2. بند ابرو نیز روش مناسبی برای برداشتن موهای ابرو می‌باشد.
  3. برس ابرو نیز برای مرتب کردن و شانه زدن استفاده می‌شود.

برای استفاده از هر کدام از این ‌روش‌ها باید با پزشک خود مشورت کرده و بهترین راه را انجام دهید.

شیوه اصلاح پس از کاشت موی ابرو

برس کشیدن ابرو بعد از کاشت

برس کشیدن ابرو بعد از کاشت، بخش مهمی از فرآیند مراقبت‌های بعد از عمل است که به بهبودی و حالت‌دهی ابروهای جدید شما کمک می‌کند. در این مقاله، یک راهنمای گام به گام برای برس کشیدن ابرو بعد از کاشت ارائه می‌دهیم:

به طور کلی، حدود 10 تا 14 روز پس از کاشت ابرو می‌توانید برس کشیدن را آغاز کنید.

قبل از شروع، حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که زمان مناسب برای برس کشیدن فرا رسیده است.

حالت دادن به ابروی کاشته شده

مراحل برس کشیدن

  1. ابزار مناسب را انتخاب کنید: از یک برس ابرو نرم و با کیفیت استفاده کنید. برس‌های spoolie یا برس‌های ابرو با موهای نرم و انعطاف‌پذیر برای این کار مناسب هستند.
  2. شستشوی دست‌ها: قبل از برس کشیدن، دست‌های خود را به طور کامل با آب و صابون بشویید تا از انتقال آلودگی به ابروهایتان جلوگیری کنید.
  3. مرطوب کردن: با استفاده از یک پد پنبه‌ای آغشته به آب ولرم، ابروهای خود را به آرامی مرطوب کنید.
  4. برس کشیدن:
  • برس را به آرامی روی ابروها حرکت دهید، از حرکات ناگهانی و خشن خودداری کنید.
  • ابتدا از قسمت داخلی ابرو شروع کنید و به سمت قسمت خارجی حرکت کنید.
  • برس را به صورت عمودی نگه دارید و به آرامی موها را به سمت بالا شانه کنید.
  • فشار ملایمی اعمال کنید و از فشار بیش از حد خودداری کنید.
  1. تکرار: این مراحل را دو بار در روز، صبح و شب تکرار کنید.

نکات مهم:

  • از برس‌های فلزی یا برس‌های با موهای سخت استفاده نکنید زیرا ممکن است به ابروهای شما آسیب برسانند.
  • از حرکات دورانی یا چرخشی برس خودداری کنید زیرا ممکن است باعث جابجایی فولیکول‌های کاشته شده شود.
  • در صورت مشاهده هرگونه قرمزی، تورم یا درد، برس کشیدن را متوقف کنید و با پزشک خود تماس بگیرید.

مزایای برس کشیدن:

  • بهبود جریان خون: برس کشیدن به افزایش جریان خون در ناحیه ابرو کمک می‌کند که به بهبودی و رشد موها کمک می‌کند.
  • جلوگیری از گره خوردن: برس کشیدن موهای ابرو را مرتب نگه می‌دارد و از گره خوردن آنها جلوگیری می‌کند.
  • حالت‌دهی: برس کشیدن به شما کمک می‌کند تا ابروهای خود را به حالت دلخواه خود درآورید.

اهمیت و تاثیرات شیوه صحیح اصلاح ابرو بعد از پیوند ابرو

همانطور که می‌دانید داشتن ابروی زیبا و پرپشت، در زیبایی چشم‌ها کم تاثیر نیست. رعایت قالب کلی ابرو در اصلاح ابرو یکی از مهم‌ترین نکات زیبایی محسوب می‌شود. افراد زیادی به خاطر از دست دادن فرم ابروی خود مجبور به کاشت و پیوند می‌شوند. کاشت ابرو، طبیعی‌ترین روش برای بازگرداندن موهای ابرو می‌باشد به شرطی که در انتخاب مرکز زیبایی و همچنین پزشک خود دقت کنید. اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو نیز امکان‌پذیر است. همانطور که می‌دانید بیشتر افراد به دلیل پسند نکردن مدل ابروی خود به مراکز زیبایی جهت کاشت مراجعه می‌کنند زیرا تنها روشی است که برای همیشه ابروی دلخواه را به شما می‌دهد.

دقت کنید اگر شما بعد از پیوند ابروی طبیعی، در اصلاح ابروی خود دچار خطا شوید ممکن است موهایی که با پیوند به دست آورده‌اید را دوباره از دست بدهید و شاید محبورشوید دوباره این پیوند را انجام دهید. اما از طرفی اصلاح ابرو بعد از پیوند نیز در زیبایی چهره‌ شما موثر است زیرا موهایی که از پشت سر برای ابروی شما پیوند شده‌اند، ممکن است بلند شوند و ابروی شما را نامرتب نشان دهند یا موهای اضافی اطراف ابرو ممکن است رشد کند و به نوعی قالب ابروی شما را به هم بریزد. اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو در مرتب نشان دادن ابروی شما تاثیر دارد و کاشت را طبیعی نشان خواهد داد.

در نهایت باید گفت دقت در انتخاب پزشک و کلینیک زیبایی بسیار مهم است چرا که انتخاب روش مناسب برای شما توسط پزشک متخصص و همچنین طرح مناسب با فیزیک صورت شما باعث کسب نتیجه‌ بهتری می‌شود. همچنین با تبحر پزشک متخصص دیگر نشانه‌ای از بروز عوارض احتمالی پس از پیوند ابروی طبیعی نخواهد بود. رعایت این نکات و توصیه‌ها می‌تواند به طریقی در طبیعی بودن ابروهای شما تاثیر بگذارد.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
کاشت ابرو به روش FIT یک روزه بدون نیاز به ترمیم
نوشتهٔ بعدی
جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران و جهان 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید