جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران و جهان 2024

جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران

امروزه روش‌های مختلفی به منظور کاشت ابرو وجود دارند که هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. وقتی که صحبت از جدیدترین روش کاشت ابرو دائمی می‌شود باید بدانید که امروزه از تکنولوژی‌های مدرن و جدیدی به منظور کاشت ابرو با جدیدترین متد استفاده می‌شود و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شرایط مناسبی برای زیباجویان به منظور داشتن ابروهایی طبیعی و زیبا وجود داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره این روش‌های نوین و جدید برای کاشت ابرو صحبت کرده و نکاتی را در این زمینه بیان کنیم.

اینفوگرافیک جدیدترین روش کاشت ابرو

جدیدترین روش کاشت ابرو

جدیدترین روش کاشت طبیعی ابرو در دنیای امروز شامل FUT، SUT و میکروگرافت می‌شود که هریک از این سه روش مزایای مخصوص به خود را دارا هستند. روش FUT که امروزه در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز نیز انجام می‌شود یکی از بهترین مدل کاشت ابرو جدید در این حوزه به شمار می‌آید. کاشت ابرو به روش FUT با نام اختصاری  (Follicular Unit Transplantation)یکی از روش‌های رایج برای پرپشت کردن و فرم دهی به ابروها است. در این روش، پزشک با برداشتن یک نوار باریک از پوست سر (معمولاً از پشت سر و پشت گوش)، فولیکول‌های مو را به طور جداگانه استخراج کرده و سپس در ناحیه ابروها کاشت می‌کند.

انواع روش های کاشت ابرو

روش‌هایی که به منظور کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند هرکدام دارای مزایای مخصوص به خود هستند. اگر بخواهیم یک دسته‌بندی کلی را برای این روش‌ها داشته باشیم می‌توان آنها را به دو دسته تقسیم‌بندی کرد. دسته اول روش‌هایی هستند که در آنها یک قسمت از پوست زیر بانک مو برداشته شده و همراه با آن تمامی فولیکول‌های موجود در پوست نیز برداشته شده و در ناحیه کاشت قرار می‌گیرند.

این در حالی است که در روش‌های دسته دوم که ما آنها را با عنوان جدیدترین روش کاشت ابرو می‌شناسیم به‌جای این‌که کل پوست آن ناحیه برداشته شود، فولیکول‌های مو خیلی راحت از پوست جدا شده و در ناحیه مدنظر که همان قسمت ابرو است کاشته می‌شوند. به منظور انجام این کار از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود که قادر هستند تا فولیکول‌های مو را برای چند ساعت سالم نگه دارند. از طرف دیگر این روش‌ها معمولا عوارض کمتری داشته و مشکلات کمتری را نیز برای زیباجویان به وجود می‌آورند.

در ادامه به اختصار به معرفی روش های نوین کاشت ابرو خواهیم پرداخت:

  • FIT: روش FIT شامل ایجاد شکاف‌های مخصوص در قسمت ابرو می‌شود تا بتوان فولیکول‌های استخراج شده از بانک مو را در آنها کاشت.
  • MFIT: در این روش سوراخ‌های بسیار ریزی در ناحیه ابرو به وجود می‌آیند که شرایط را به منظور کاشت فولیکول‌های برداشته شده از بانک مو فراهم می‌کنند. در این روش فولیکول‌ها در یک محفظه امن نگهداری می‌شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود.
  • SUT: در این روش نیز با استفاده از تکنولوژی‌های خاصی شکاف‌ها و برش‌های خفیفی در ناحیه ابرو صورت می‌گیرد تا بتوان فولیکول‌های برداشت شده را در این قسمت‌ها کاشت.

در ادامه با جزئیات بیشتری درباره مزایا و ویژگی‌های هریک از روش های جدید کاشت ابرو پرتراکم صحبت خواهیم کرد.

روشنحوه کاشتمزایانتایج
FITانتخاب یک ناحیه از سر به عنوان بانک مو (معمولا پشت گوش انتخاب می‌شود)
تراشیدن موهای این ناحیه.
اعمال به این بی‌حسی موضعی به این ناحیه
استخراج فولیکول‌ها با دستگاه پانچ مخصوص
ایجاد شکاف در ناحیه ابرو جهت کاشت فولیکول‌ها
پیوند فولیکول‌های استخراج شده
زخم و جراحت ندارد و روشی کم تهاجم است
احساس درد کم و بسیار خفیف
رشد طبیعی موها
عدم ایجاد اسکار
یک هفته: ایجاد قرمزی و تورم، پوسته پوسته شدن
یک ماه: رفع قرمزی و تورم ایجاد شده تا حدودی، شروع رشد فولیکول‌های کاشته شده به صورت نا منظم
سه ماه: بهبودی کامل تورم و قرمزی، ریزش ناگهانی موها
شش ماه: رشد مجدد موها، بهبود کامل نواحی متورم،رسیدن به تراکم مطلوب
MFITاعمال بی‌حسی به ناحیه بانک مو ( پشت سر یا پشت گوش)
ایجاد سوراخ‌های ریز در ناحیه اهدا جهت برداشت فولیکول‌ها
استخراج فولیکول‌ها
نگهداری فولیکول‌ها در محلول مخصوص جهت جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها
ایجاد سوراخ در ناحیه کاشت جهت پیوند فولیکول‌ها.
کاشت و پیوندفولیکول‌ها در سوراخ‌های ایجاد شده
زخم و جراحت ندارد
احتمال عفونت کم است
دوره نقاهت کوتاه
عدم ایجاد اسکار
برداشت فولیکول‌ها به صورت کامل و بدون نقص
یک هفته: ایجاد کبودی و تورم، ریزش پوسته‌های ایجاد شده هنگام کاشت
یک ماه: رشد موهای بسیار نازک و ظریف
سه ماه: بهبودی کامل تورم و کبودی، ریزش ناگهانی موها ناشی از شوک
شش ماه: رشد موهای ریخته شده، رسیدن به تراکم مطلوب، رشد طبیعی موهای ابرو
SUTاعمال بی حسی به ناحیه بانک مو
استخراج فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو
ایجاد شکاف و برش‌های خفیف برای پیوند فولیکول ها
کاشت فولیکول‌ها در ناحیه تعیین شده
تراکم قابل قبول ابروها در این روش
عدم ایجاد اسکار
عدم نیاز به تراشیدن مو
عدم ایجاد زخم و جراحت
یک ماه: شروع رشد فولیکول‌های کاشته شده به صورت نازک و نا منظم
سه ماه: بهبودی کامل تورم و قرمزی
ریزش حجم زیادی از موهای کاشته شده
شش ماه: رشد دوباره موها پس از ریزش
رشد موهای متراکم و ضخیم

شیوه مدرن کاشت ابرو در رز کلینیک

کاشت ابرو با جدیدترین متد اف یو تی

روش کاشت ابروی FUT یکی از مدل های کاشت ابرو است که به منظور بازسازی ابروی از دست رفته مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این روش فولیکول‌ها از بانک مو برداشته و در قسمت دیگری از بدن (ناحیه ابرو) کاشته می‌شوند. این روش از واحدهای فولیکولی به منظور کاشت استفاده می‌کند.

مزایای کاشت ابرو FUT

این روش که تقریبا روش تضمینی کاشت ابرو به شمار می‌آید دارای مزایای زیادی است که از جمله مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این روش کاشت به‌سادگی و راحتی انجام می‌شود. معمولا بین 2 تا 4 ساعت طول می‌کشد تا فرایند کاشت طی شود. با این حال در مواردی ممکن است کمی زمان بیشتری به طول بینجامد.
  • با استفاده از این روش کاشت ابرو نیازی نیست که برای مدت‌زمانی طولانی کارهای روزمره خود را قطع کنید. دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا اکثر زیباجویان این روش را برای کاشت ابروهای خود انتخاب کنند.
  • در این روش ابروهای کاشته شده بعد از دو هفته شروع به ریزش کرده و پس از سه الی چهار ماه مجددا شروع به رشد می‌کنند. شما تا 80 درصد می‌توانید مطمئن باشید که از ماه دهم به بعد ابروهای شما به بهترین شکل ممکن رشد کرده‌اند.
  • این روش جدیدترین روش کاشت ابرو با ظاهری طبیعی به شمار می‌آید. وقتی که از این روش برای کاشت ابروهای خود استفاده می‌کنید می‌توانید تا حد زیادی اطمینان داشته باشید که ابروهای شما رشدی طبیعی خواهند داشت.

روش های کاشت ابرو در کلینیک رز

بهترین روش کاشت ابرو FIT

FIT نیز یکی از انواع روش های کاشت ابرو در دنیای امروز شناخته شود که روشی بسیار کارآمد به منظور کاشت ابرو به شمار می‌آید. در این روش باید دقت داشته باشید که فولیکول‌های برداشته شده از بانک مو به‌صورت دستی و با استفاده از دستگاه‌های پانچی برداشته می‌شوند. در ادامه شیارهای کوچکی در ناحیه کاشت که همان ناحیه ابروهای شماست ایجاد شده و این فولیکول‌ها در آن ناحیه کاشته می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این روش به منظور پرپشت کردن ابرو این است که در این روش نیازی به تراشیدن ابروها وجود ندارد.

همین عامل نیز باعث می‌شود تا بسیاری از زیباجویان به علت حفظ زیبایی ابروهای خود از این روش استفاده کنند. توجه داشته باشید که معمولا موهایی که به‌عنوان بانک مو در این روش مورداستفاده قرار می‌گیرند موهای ناحیه پشت گوش هستند. موهای این ناحیه بیشترین میزان شباهت را با موهای ابرو دارند و به همین علت نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده در مدل ابرو کاشت به شمار بیایند.

مدل کاشت ابرو جدید اس یو تی

روش SUT از جدیدترین روش ترمیم ابروی ریخته شده است که امروزه به منظور افزایش تراکم موی ابرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شما از این روش استفاده می‌کنید می‌توانید از چندین مزیت مختلف بهره‌مند شوید که از جمله این مزایا در جدیدترین و به روزترین روش کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این روش از تکنولوژی‌های خاصی به منظور نگهداری از فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. همین عامل نیز باعث خواهد شد تا کمترین میزان آسیب به فولیکول‌های ابرو وارد شود و در نتیجه احتمال رشد و تقویت آنها بعد از کاشت به میزان زیادی بالاتر خواهد رفت.
  • در این روش برای برداشت فولیکول‌های موردنیاز به منظور کاشت ابرو از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌شود. همین عامل نیز باعث می‌شود تا فرایند برداشت درد خاصی نداشته باشد و همین‌طور سرعت برداشت فولیکول‌های موردنیاز به منظور کاشت ابرو نیز به میزان زیادی بالاتر می‌رود.
  • دقت و ظرافت این روش در برداشت فولیکول‌های موردنیاز ابرو بسیار بالاست و به همین علت نیز شما می‌توانید نهایت اطمینان را به اثربخشی و نتیجه آن داشته باشید.

دقت داشته باشید که روش SUT جدیدترین روش کاشت ابرو بدون دوره نقاهت به شمار می‌آید که در واقع زیرمجموعه‌ای از دو روش FUT و FIT به شمار می‌آید. این روش تلاش کرده تا مزایای هریک از دو روش نام برده شده را جمع کرده و یک روش کارآمد و بسیار موثر را به منظور کاشت ابرو ارائه دهد.

عکس جدیدترین روش کاشت ابرو در ایران

روش جدید کاشت ابرو Micro FIT

اگر بخواهیم روشهای جدید زیبایی ابرو با کاشت را به شما معرفی کنیم بدون شک روش Micro FIT یکی از بهترین و جدیدترین روش‌هایی خواهد بود که می‌توانید از آن به منظور کاشت ابروهای خود استفاده کنید. در این روش از تجهیزاتی استفاده می‌شود که به منظور سوراخ کردن ناحیه کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سوراخ‌ها دارای قطر بسیار کمی هستند و قطر آنها تقریبا از تمامی روش‌هایی که امروزه برای کاشت ابرو استفاده می‌شوند کمتر است.

همین موضوع نیز باعث می‌شود تا دوران نقاهت شما بسیار کوتاه باشد و احتمال عفونت کردن ناحیه کاشت ابرو نیز بعد از کاشت به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر باعث خواهند شد تا این روش به منظور کاشت ابرو باعث ایجاد نتایج بی‌نظیری در ابروهای شما شود.

مزایای کاشت ابرو Micro FIT

اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این روش به منظور کاشت ابروهای خود هستید احتمالا قصد دارید تا با مزایای آن نیز بیشتر آشنا شوید.

  1. این روش می‌تواند دوران نقاهت بسیار کوتاهی داشته باشد و شما بعد از مدت کوتاهی می‌توانید فعالیت‌های سنگین و همین‌طور ورزش کردن را شروع کنید.
  2. در این روش می‌توان گرافت‌های بسیار نازک را نیز برداشت کرده و در قسمت ابروها کاشت. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نتیجه‌ای که از این روش حاصل می‌شود بسیار طبیعی باشد. پس به منظور کاشت طبیعی ابروها این روش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.
  3. در این روش سرعت برداشت و کاشت گرافت‌ها و فولیکول‌های موردنیاز در قسمت ابروها با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا کل فرایند کاشت ابروها بین 2 تا 4 ساعت به طول بینجامد و شما در طول این پروسه خسته نشوید.

کاشت ابرو با جدیدترین متد در سال 2024

روش تریکوفیتیک اسکارلس میکروگرافت

زمانی که صحبت از مدل های کاشت ابروی طبیعی می‌شود ما به هیچ وجه نمی‌توانیم از روش تریکوفیتیک اسکارلس میکروگرافت چشم‌پوشی کنیم. این روش نیز از دیگر روش‌های محبوبی است که امروزه به منظور کاشت ابرو مورداستفاده قرار می‌گیرد و در آن از مدرن‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود. در این روش از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود که سوراخ‌های بسیار ریزی را به منظور کاشت ابروها در ناحیه ابرو ایجاد می‌کنند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا جای کاشت روی صورت و ابروی شما باقی نماند.

از طرف دیگر جدید ترین متد کاشت ابرو طبیعی یعنی روش تریکوفیتیک اسکارلس میکروگرافت به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک ابروی کاملا طبیعی را برای خود ایجاد کنید. اثرگذاری و اثربخشی که این روش در کاشت ابرو دارد در جامعه پزشکی امروزی کاملا تثبیت شده است و بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید یک کاشت ابروی خوب و جذاب را برای خود داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم حتما این روش را نیز به لیست گزینه‌های خود اضافه کنید.

ویژگی روش های مدرن پیوند ابرو

مزایای جدیدترین روش های کاشت ابرو

استفاده از طبیعی ترین روش ترمیم ابرو می‌تواند مزایای زیر را برای شما به همراه بیاورد:

  • در روش‌ های جدید برای کاشت ابرو نیازی نیست که شما چندین ساعت را در پروسه کاشت طی کنید. این روش‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند کاشت را به اتمام برسانند.
  • در جدیدترین و بهترین روش کاشت ابرو شما می‌توانید کاشت ابروهای خود را با کمترین عوارض انجام دهید. در این روش‌ها از تکنولوژی‌های مدرنی استفاده می‌شود که می‌توانند فولیکول‌های نازک را نیز برداشت کرده و در ناحیه ابروی شما بکارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نتیجه کاشت شما بسیار طبیعی باشد و از شدت عوارض کاسته شود.
  • متدهای نوین برای کاشت طبیعی ابرو معمولا تراکم بالایی دارند و در نتیجه اگر شما هم قصد دارید ابروهای ضخیم و پهنی داشته باشید بدون شک روش‌های جدید می‌توانند بهترین گزینه برای شما بوده و این کار را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما انجام دهند.
  • جدیدترین روش کاشت ابرو دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی است و مانند سایر روش‌های سنتی که به منظور کاشت ابرو وجود داشتند نیازی نیست که شما یک ماه از زندگی روزمره خود عقب بیفتید.
  • این روش‌ها احتمال عفونت در ناحیه ابرو را به میزان زیادی کاهش می‌دهند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا مشکلی برای رشد ابروهای شما بعد از کاشت به وجود نیاید.

کدام روش برای من مناسب است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که فاکتورها و عوامل مختلفی روی انتخاب زیباجویان به منظور انتخاب از میان روش‌های به روز کاشت ابرو تاثیرگذار هستند. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها شرایطی است که ابروهای شما در آن قرار دارد.

بسته به دلیلی که برای کاشت ابروی شما وجود دارد می‌توانید از روش‌های مختلفی به منظور کاشت ابروهای خود استفاده کنید. برای مثال این‌که ابروهای شما با طاسی مواجه شده‌اند، ریزش سکه‌ای دارند یا این‌که در اثر سوختگی نیازمند استفاده از خدمات کاشت ابرو هستید یا این‌که قصد دارید ابروهای خود را به شکل پهن‌تری در بیاورید می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید. برای این‌که جدیدترین روش کاشت ابرو را برای کاشت ابروهای خود انجام دهید پیشنهاد ما این است که حتما سعی کنید از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کدام روش پیوند ابرو برای من مناسب است ؟

جلسه مشاوره قبل از انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز این است که پیش از انجام فرایند کاشت یک مشاوره کامل به شما ارائه می‌شود. در این جلسه مشاوره شما می‌توانید ابتدا طرح و مدل ابروهای خود را برای کاشت انتخاب کرده و در ادامه با توجه به مشکل پیش آمده برای ابروها، میزان هزینه‌ای که قصد دارید بپردازید و در نهایت مدلی که برای ابروهای خود انتخاب کرده‌اید متخصصان زیبایی ما روشی مناسب را برای کاشت ابروها به شما ارائه می‌دهند.

فاکتورهای موثر بر انتخاب روش جدید کاشت ابرو

به منظور انتخاب از میان این روش‌ها شما باید به فاکتورهای مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه درباره هریک از این فاکتورهای مربوط به جدیدترین تکنیک کاشت ابرو صحبت خواهیم کرد:

  1. اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن دقت داشته باشید این است که میزان تراکم روش مدنظر شما به منظور کاشت ابرو چقدر است؟ هرچه این میزان تراکم بالاتر باشد به شما اجازه می‌دهد تا ابروهای خود را به شکلی طبیعی‌تر بکارید و در نتیجه بتوانید به نتیجه نهایی مدنظر خود دست پیدا کنید.
  2. فاکتور مهم دیگری که روی این انتخاب تاثیرگذار خواهد بود نوع برداشت فولیکول‌ها و گرافت‌ها از بانک مو است. هرچه این فولیکول‌ها به شکل بهتری برداشت شوند و سالم‌تر بمانند شما می‌توانید نسبت به روش انتخابی اطمینان بیشتری داشته باشید.
  3. نوع کاشت و همین‌طور دوران نقاهت عامل مهم دیگری است که در انتخاب تکنیک جدید کاشت ابرو حتما باید به آن توجه داشته باشید. امروزه روش‌های جدیدی در زمینه کاشت ابرو پیدا شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید خیلی ساده و راحت فرایند کاشت را طی کرده و دوران نقاهت کوتاهی را نیز داشته باشید.
  4. هزینه روش کاشت ابرو نیز معیار مهم دیگری است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در واقع شما باید سعی کنید روشی را برای کاشت ابروهای خود انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم از هزینه مناسبی برخوردار باشد.

کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

جدیدترین متد کاشت ابرو در ایران کدام است؟

در بخش‌های قبلی نیز به طور مفصل درباره این موضوع صحبت کرده و بیان کردیم که روش‌هایی مانند FUT و SUT از جمله جدیدترین روش‌هایی هستند که امروزه به منظور کاشت ابروها به شکلی طبیعی مورداستفاده قرار می‌گیرند. به همین علت است که وقتی صحبت از کاشت ابرو می‌شود حتما باید دقت داشته باشید که یک روش جدید می‌تواند به شما در داشتن نتیجه‌ای بهتر کمک کند.

در واقع دلیل جدیدتر بودن هریک از این روش‌ها، تکنولوژی‌هایی است که برای کاشت ابرو در این روش‌ها استفاده می‌شود. دو عامل روش برداشت فولیکول‌های مو ( و البته تکنولوژی‌هایی که در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرند) و تکنولوژی‌ها و روش‌های به کار رفته در کاشت ابروها از اهمیت زیادی در تعیین این روش‌ها تاثیرگذار خواهند بود.

بررسی عوارض روش های کاشت ابرو

عوارض احتمالی جدیدترین روش های کاشت ابرو

یکی از نکات مهمی که در استفاده از جدیدترین روش کاشت ابرو دائمی باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر شما هم از خدمات یک پزشک زیبایی باتجربه و متخصص بهره‌مند شوید می‌توانید مطمئن شوید که این روش‌ها هیچ‌گونه عوارضی برای شما نخواهند داشت. در واقع این روش‌ها تنها ممکن است مقداری تورم را در ناحیه کاشت یعنی ناحیه ابروی شما به وجود بیاورند که بعد از چند روز نیز این تورم از بین می‌رود. با این حال نباید فراموش کرد اگر از یک پزشک بی‌تجربه در این زمینه کمک بگیرید ممکن است مشکلات زیر شامل حال شما شود:

  1. باقی ماندن جای زخم در ناحیه ابروهای شما
  2. تورم زیاد و طولانی‌مدت که در نهایت ممکن است منجر به عفونت در آن ناحیه شود
  3. خون‌ریزی و آسیب رسیدن به برخی از بافت‌هایی که در ناحیه کاشت وجود دارند
  4. و …

پس اگر شما هم به دنبال استفاده از جدیدترین روش کاشت ابرو طبیعی هستید پیشنهاد ما این است که حتما از خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز در این زمینه استفاده کنید تا نسبت به نتیجه و نداشتن عوارض اطمینان کاملی داشته باشید.

ویژگی های جدیدترین روش پیوند ابرو در کلینیک رز

جدیدترین روش های کاشت و توجه به ویژگی‌ های ابرو

وقتی که از جدیدترین مدل کاشت ابرو با تار موی طبیعی استفاده می‌کنید می‌توانید از چندین مزیت مختلف بهره‌مند شوید. یکی از مهم‌ترین این مزایا این است که در این روش به ویژگی‌های ابرو نیز دقت و توجه زیادی می‌شود. این موضوع به هیچ وجه در روش‌های سنتی و قبلی برای کاشت ابرو مدنظر قرار نمی‌گرفت و همین عامل نیز باعث می‌شود تا نتیجه کاشت ابرو مصنوعی به نظر برسد. این در حالی است که با استفاده از روش‌های جدید شما می‌توانید اقدام به کاشت ابروهایی کنید که طبیعی به نظر می‌رسند.

پیوند ابرو با تجهیزات پیشرفته پزشکی

در روش‌های جدید معمولا از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌شود که می‌توانند زاویه ابروهای شخص را دقیقا مطابق با حالت چهره و زاویه ابروهای خود زیباجو دربیاورند. پس اگر شما هم زاویه‌های ابروی خاصی دارید که قصد دارید این زاویه را حفظ کنید باید بدانید که شیوه جدید کاشت ابرو می‌تواند به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک کند. با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و مدرن در این زمینه فرایند کاشت ابرو با استفاده از موها و تارهای نازک نیز امکان‌پذیر خواهد بود که این موضوع به ایجاد زاویه‌های مناسب ابرو کمک می‌کند.

بهترین روش کاشت ابروی طبیعی

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
زمان و روش صحیح اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو
نوشتهٔ بعدی
عوارض کاشت ابروی طبیعی چیست؟

3 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • شما برای تقویت ابروی کاشته شده چی پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
  • من به توصیه شما روغن بادام تلخ بعد از کاشت ابرو زدم و الان 3 ساله که از کاشتم راضیم و ریزشی اصلا نداشته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید