تزریق بوتاکس به گردن – هزینه جوانسازی بوتاکس گردن

تزریق بوتاکس به گردن برای رفع خطوط

یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست تزریق بوتاکس است. به طوری که از این ماده می‌توان در بخش‌های مختلف صورت نظیر پیشانی، خط اخم بین دو ابرو و … استفاده کرد. در این میان یکی از نواحی که به شدت در نشان دادن سن افراد تاثیر دارد گردن است که خوشبختانه هم اکنون تزریق بوتاکس در عضله گردن در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود.

نتایج تزریق بوتاکس به گردن به قدری شگفت‌انگیز و تاثیرگذار است که امروزه بسیاری از افراد به سمت انجام این کار در کلینیک‌های روی آورده‌اند. البته همانند هر عملیات زیبایی و جوانسازی نحوه تزریق بوتاکس گردن نیز به یک سری مهارت‌ها و تخصص‌ها نیاز دارد که برای انجام آن حتما باید به یک بهترین دکتر تزریق بوتاکس در این حوزه مراجعه کنید. در صورت مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر احتمال به وجود آمدن عوارض بوتاکس گردن وجود دارد و این خود باعث می‌شود نه تنها به ظاهر دلخواه خود نرسید بلکه خسارت‌های جبران ناپذیری نیز به چهره شما وارد شود.

خوشبختانه کلینیک تخصصی پوست و مو رز با استفاده از بهترین مواد اولیه شناخته شده برای انجام بوتاکس و خدمات استاندارد و منحصر به فردی که دارد مفتخر است تا زیبایی و جوانی را بدون کوچکترین آسیب برای شما همراهان همیشگی خود به ارمغان آورد. همراه ما باشید تا با تمامی جزئیات تزریق بوتاکس به گردن و هزینه‌های مربوطه بیشتر آشنا شوید.

تزریق بوتاکس به گردن

آیا تزریق بوتاکس به گردن ممکن می باشد؟

افرادی که بنا به دلایل مختلفی همچون افزایش سن و پیری زودرس و بروز بیماری های ژنتیکی و ارثی با مشکلاتی مانند درد، افتادگی و چین و چروک‌های مختلف در ناحیه گردن روبرو شده‌اند همواره به فکر درمان آن هستند و برای یافتن راهکاری قطعی تلاش می‌کنند. بنابراین سوالی در ذهن این افراد پیش می‌آید که آیا بوتاکس برای از بین بردن خطوط و چین و چروک موجود در نواحی گردن و اطراف آن می‌تواند تاثیر گذار باشد یا خیر؟

جواب مثبت است! یکی از متدهای جدید و موثر تزریق بوتاکس گردن می‌باشد که می‌‌تواند در نواحی گردن و اطراف آن مورد استفاده قرار گیرد و سالانه افراد زیادی از سراسر نقاط دنیا به تزریق بوتاکس در گردن روی آورده و از نتایج شگفت‌‌انگیز آن بهره‌مند می‌شوند.

آیا تزریق بوتاکس به گردن ممکن می باشد؟

تزریق بوتاکس به گردن چگونه انجام می شود؟

تزریق بوتاکس در عضله گردن همانند تزریق آن به سایر بخش‌های صورت یکی از روش‌های غیر تهاجمی زیبایی محسوب شده و زیباجو بدون کوچکترین درد و خونریزی می‌تواند به نتیجه مطلوب خود رسیده و از شر ظاهر چروک خورده گردن خود خلاص شود. نحوه تزریق بوتاکس به گردن به این صورت است که ابتدا پزشک متخصص شکایت‌های بیمار را در خصوص چروک‌های نقش بسته روی گردن بررسی می‌کند و مراحل زیر را به ترتیب انجام می‌دهد:

  1. در ابتدا پزشک نواحی مورد نظر را که مناسب برای دریافت بوتاکس هستند را علامت می‌زند
  2. سپس در نواحی که قرار است به صلاح‌دید خود تزریق انجام شود بی‌حسی موضعی اعمال می‌کند تا زیباجو در حین تزریق هیچ دردی را احساس نکند.
  3. بعد از ایجاد بی حسی، پزشک با آمپول‌های مخصوص که سوزن بسیار نازک و ریز دارند تزریق سم بوتولینوم به عضلات گردن و نواحی که دچار چین و چروک شده باشند را انجام می‌دهد.

بوتاکس نوعی ماده سمی است که به محض تزریق به عضله‌ها باعث فلج کردن آن‌ها می‌شود در نتیجه تمامی چین و چروک‌ها محو شده و به مرور زمان جای آن‌ها نیز از بین خواهد رفت. البته ناگفته نماند که برای مشاهده نتیجه اصلی بعد از تزریق بهتر است حدود ۱ هفته صبر کنید؛ بعد از یک هفته عضله‌ها شروع به فلج شدن کرده و نتیجه بی‌نظیر کار حاصل خواهد شد.

از تزریق بوتاکس به گردن در چه مواردی استفاده می شود؟

همان طور که می‌دانید تزریق بوتاکس دارای کاربردهای مفید و موثر زیادی می‌باشد و یکی از پرطرفدارترین  کاربردهای آن رفع چین و چروک موجود در نواحی مختلف صورت و گردن می‌باشد. اما تاثیر این داروی شگفت‌انگیز تنها در از بین بردن خطوط گردن نیست و کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌نماییم:

  1. روش جوان سازی گردن با تزریق بوتاکس به گردن:بوتاکس باعث فلج شدن موقتی عضلات نواحی تحت درمان می‌شود و این عضلات برای مدت زمان مشخصی دیگر قادر به انجام هیچ گونه حرکتی نخواهند بود. این موضوع سبب می‌شود تا با گذشت زمان پوست نواحی گردن و اطراف آن به مرور زمان به تدریج صاف خواهند شد.
  2. درمان دردهای گردنی: بوتاکس می‌تواند به شما در کاهش دردهایی از جمله درد گردن کمک کند. این متد اگر به طور مکرر و همزمان با ترکیب فیزیوتراپی مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند به طور موفقیت آمیزی درد مزمن گردن را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بوتاکس گردن برای چه افرادی نامناسب است؟

ممکن است استفاده از بوتاکس گردن برای گروهی از افراد مناسب نباشد و باعث به وجود آمدن برخی عوارض جانبی برای آن‌ها شود بنابراین بهتر است که زیباجو قبل از تزریق سوابق پزشکی خود را در اختیار پزشک متخصص قرار دهد.

برای سهولت در این کار لیستی از افرادی که ممکن است تزریق بوتاکس برایشان نامناسب باشد را تهیه و در زیر آورده‌ایم تا آن دسته از افرادی که قصد انجام آن را دارند با مطالعه این موارد با پزشک متخصص مشورت کرده و در صورت عدم تایید پزشک به سایر متدهای زیبایی همچون تزریق ژل یا تزریق چربی روی آورند. از جمله افرادی که استفاده از بوتاکس برایشان مشکل‌زا است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افرادی با رده سنی زیر ۱۸ سال.
  2. زنان باردار و شیرده.
  3. افرادی که ایمنی بدنی ضعیفی دارند.
  4. افراد دارای آلرژی فصلی.
  5. افرادی که سابقه حساسیت به بوتاکس را داشته‌اند.
  6. افرادی که به بیماری های عضلانی و عصبی مبتلا هستند.
  7. افرادی که در چهره خود چین و چروک‌های عمیقی دارند که ممکن است تزریق بوتاکس بر روی آن‌ها تاثیر گذار نباشد.
  8. افرادی که داروهای ضد انعقاد خود و رقیق کننده خون را به طور دائم مصرف می‌کنند.

دوران نقاهت تزریق بوتاکس گردن

هدف از مراقبتهای بعد از بوتاکس در دوران نقاهت حصول نتایج بهینه، کاهش خطر کبودی و به حداقل رساندن سرایت و پخش بوتاکس به سایر نواحی گردن است. به طور کلی در دوران نقاهت تزریق بوتاکس گردن موارد زیر را باید در نظر داشته باشید:

  1. به آرامی گردن خود را ورزش دهید.
  2. بقیه روز را استراحت کنید.
  3. ضربان قلب خود را در محدوده طبیعی حفظ کنید و به مدت 24 ساعت از انجام ورزش خودداری نمایید.
  4. از لمس، مالش یا اعمال فشار فیزیکی روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  5. ناحیه تحت درمان را به حال خود رها کنید و دائما آن را دستمالی ننمایید.
  6. تا 24 ساعت صورت را نشویید.
  7. به مدت یک هفته از آب ولرم برای استحمام و شستن صورت استفاده کنید.
  8. تا یک هفته به محیط‌های گرم نروید.
  9. باید تا یک هفته در زمان خواب، طاق باز بخوابید.

خطرات و عوارض تزریق بوتاکس به گردن

در حالت کلی اگر زیباجویان یک پزشک و کلینیک معتبر را برای تزریق بوتاکس به گردن خود انتخاب کنند عوارض جانبی جدی و خاصی متوجه آن‌ها نخواهد بود و نهایتا کمی قرمزی و در صورت حساس بودن پوست، احتمال کبودی بسیار خفیف در انتظار آن‌ها خواهد بود. با این حال اگر به منظور صرف هزینه کمتر و یا نزدیک بودن یک مرکز به محل زندگی، به جای مراجعه به پزشک و مراکز تخصصی مراقبت از زیبایی، به آرایشگرها و افراد غیر متخصص مراجعه شود عوارض زیر ممکن است در کمین آنها نشسته باشد:

  1. آسیب شدید به بافت زیر پوست گردن
  2. حرکت کردن سم در زیر پوست و انتقال به نقاط دیگر
  3. از بین رفتن نامتعادل خطوط گردن
  4. خونریزی و کبودی شدید
  5. عدم حصول نتیجه دلخواه
  6. کاهش اعتماد به نفس فرد
  7. ضعف عضلانی

مزایای تزریق بوتاکس به گردن چیست؟

  • راه حل غیر تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی کاملبرخلاف روش جراحی لیفت، تزریق بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است که به بیهوشی عمومی نیاز ندارد و به طور کلی فقط چند دقیقه طول می‌کشد. این زمان را با زمان مورد نیاز برای انجام جراحی چین و چروک مانند جراحی لیفت پوست گردن مقایسه کنید که حداقل سه تا چهار ساعت به طول می‌انجامد.
  • نداشتن دوره نقاهت:بوتاکس اغلب به عنوان “روش بدون نقاهت” نیز شناخته می‌شود. زیرا شما می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه در عرض نیم الی یک ساعت این کار را انجام دهید و در همان روز به محل کار خود یا خانه برگردید. به این معنا که به هیچ زمان خاصی برای بهبودی پس از تزریق بوتاکس به گردنتان وجود ندارد. البته بسیاری از مردان در صورت مشاهده تورم یا کبودی خفیف پس از تزریق، ترجیح می‌دهند که کار را تعطیل کنند و به خانه بازگردند.

مشاهده نتابج بلافاصله پس از تزریق زیباجویان می‌توانند بلافاصله پس از پایان تزریق بوتاکس نتایج حاصل از آن را ببینند.

بعد از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس بسیار ساده هستند و در زیر به برخی از کارهایی که می‌توان بعد از تزریق بوتاکس انجام داد اشاره می‌کنیم:

  1. شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های معمول خود را از سر بگیرید.
  2. ورزش سبک را می‌توان پس از گذشت 24 ساعت از تزریق از سر گرفت (پیاده روی، آهسته دویدن)
  3. بلافاصله پس از تزریق به مدت 24 ساعت سر خود را بالا و مستقیم نگه دارید و دولا و خم نشوید
  4. تزریق بوتاکس به خطوط گردن گاهی ممکن است موجب ایجاد برجستگی‌های کوچکی در مناطق تزریق شود. در صورت مواجهه با این موارد می‌توانید روی این مناطق یخ بگذارید؛ به این ترتیب این برجستگی‌ها خود به خود و در عرض چند ساعت و با سرعت زیاد از بین می‌روند.
  5. به مدت ۴۸ ساعت از قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید جلوگیری به عمل آید.
  6. در صورت قرار گیری در معرض نور خورشید از کرم‌های ضد آفتابی با SPF بالای ۳۰ استفاده شود.
  7. از قرارگیری در مکان‌ها و فضاهای گرمی همچون استخر، سونا، سالن سولاریوم و حمام آفتاب به مدت چند روز اجتناب شود.
  8. به مدت 2 تا 3 روز از دوش آب گرم استفاده نشود زیرا ممکن است بوتاکس در گردن پخش گردد.
  9. داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است به صورت کامل و مرتب مصرف نمایید.

هزینه بوتاکس گردن

تزریق بوتاکس گردن در اکثر کلینیک‌های زیبایی با قیمت‌های متغیر انجام می‌شود و ممکن است به عواملی مختلفی از جمله مقدار حجم بوتاکس مورد نیاز برای از بین بردن تمام خطوط گردن، نوع برند بوتاکس، دستمزد متخصص و هزینه کلینیک وابسته باشد. دکتر رضا روحانی در کلینیک فوق تخصصی پوست و موی تهران با داشتن چندین سال سابقه درخشان، این متد را با کمترین میزان عوارض و بیشترین ماندگاری همراه با استفاده از بهترین برندهای بوتاکس استاندارد و مورد تایید FDA به زیباجویان گرامی ارائه می‌دهند.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس به چین و چروک گردن می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه کلینیک زیبایی رز رضایتمندی زیباجویان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق بوتاکس به بینی – رفع افتادگی بینی
نوشتهٔ بعدی
علت کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید