تزریق بوتاکس به بینی – رفع افتادگی بینی

کاربرد تزریق بوتاکس بینی

استفاده از تزریق بوتاکس به بینی سبب شده تا بدون درد و خونریزی و نیاز به عمل‌های جراحی سنگین افراد بتوانند به فرم بینی دلخواه خود تا حد زیادی برسند. علاوه بر آن هزینه این کار در مقایسه با عمل‌های جراحی سنگین بسیار کمتر بوده و نیازی به گذراندن دوران نقاهت اذیت کننده و عوارض بوتاکس نیست. فراموش نکنید که تزریق بوتاکس به بینی به دلیل حساسیت بالای کار حتما باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام شود.

برای این منظور محل تزریق بوتاکس بینی با دقت بالایی توسط پزشک برسی شده و ماده بوتاکس در حجم مشخصی با صلاح‌دید او تزریق می‌گردد. در صورت تمایل به انجام این کار شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم تا اطلاعات لازم از قبیل ماندگاری بوتاکس بینی، هزینه انجام آن و … آشنا شوید.

کلینیک پوست و مو رز با حضور دکتر روحانی یکی از بهترین کلینیک‌های تخصصی و زیبایی کشور بوده و شما می‌توانید با خیال راحت از تمامی خدمات درمانی و زیبایی ما از جمله تزریق بوتاکس بهره ببرید.

نحوه تزریق بوتاکس به بینی

نتیجه بعد از تزریق بوتاکس به بینی

تزریق بوتاکس به بینی و اطراف آن متدی است که سال‌ها توسط پزشکان و متخصصان مجرب توصیه می‌شود و اثربخشی خود را درگذر زمان ثابت کرده است. اساس کار تزریق بوتاکس درواقع سم بوتاکس حاصل از باکتری‌ای به نام کلستیریدیوم بوتولینوم است که باعث می‌شود عضله‌ای که این سم به آن تزریق می‌شود قدرت انقباض خود را از دست بدهد. درواقع تزریق بوتاکس راه سیگنال‌های عصبی به عضلاتی که موجب افتادگی بینی می‌شوند را مسدود می‌کند و با عدم انقباض عضلات، باعث بالا آمدن نسبی نوک بینی می‌گردد. علاوه بر این، تزریق بوتاکس به بینی برای جلوگیری از ایجاد چین ‌و چروک‌های ناخوشایندی که بر روی بینی به هنگام خندید ایجاد می‌شوند نیز کاربرد دارد.

نتیجه بعد از تزریق بوتاکس به بینی

آیا تزریق بوتاکس به‌صورت و بینی ممکن است؟

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین ‌و چروک‌ها، ده‌ها سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق بوتاکس در چین ‌و چروک‌های رویبینی و اطراف آن یا برای جلوگیری از تشکیل خط لبخند در کناره‌ دهان و بینی از محبوب‌ترین و قابل‌ اعتمادترین راه‌ها است البته با رعایت این شرط که توسط کادر پزشکی ماهر انجام شود.

معمولاً نتایج بوتاکس صورت در صورتی‌ که به‌ خوبی فرایند مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس صورت گیرد و پزشک توانا و متخصص و ماهری تزریق و مشاوره را انجام دهد بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اعتماد است؛ به همین دلیل به ‌سرعت تزریق بوتاکس در حال همه‌گیر شدن است و توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان در نقاط مختلف جهان توصیه می‌شود.

نحوه تزریق بوتاکس به بینی چگونه است؟

برای تزریق بوتاکس بینی ابتدا باید ابتدا یک مرکز معتبر و خوش نام را انتخاب کرد که در انجام متدهای زیبایی با تجربه و ماهر باشند. همچنین لازم است مطمئن شوید که این مرکز از برندهای معروف بوتاکس که دارای تاریخ مصرف و هولوگرام هستند استفاده می‌کند. در حالت کلی مراحل زیر برای رفع مشکلات بینی طی خواهد شد:

  1. مشخص کردن نواحی مورد نظر بر روی بینی که به علت وجود انقاباضات بیش از حد عضله، دچار چین و چروک و یا افتادگی شده‌اند
  2. استفاده از مواد بی حس کننده موضعی مانند پماد یا محلول تزریقی لیدوکائین برای سر شدن بینی قبل از تزریق بوتاکس
  3. ضد عفونی کردن ناحیه مورد نظر جهت جلوگیری از ورود میکروب و ایجاد عفونت
  4. ورود سوزن نازک مخصوص به نقاط مشخص شده و شروع تزریق ژلبوتاکس

تزریق بوتاکس به بینی باید به آرامی و نهایت دقت صورت بگیرد تا خطوط روی بینی و افتادگی آن از بین برود. حجم بوتاکس مورد نیاز برای تزریق بستگی به میزان افتادگی و چروک‌ها دارد.

نقاط تزریق بوتاکس بینی

یکی از مناطق رایج برای تزریق بوتاکس بینی، پل بینی است. برای افرادی که قوز پشتی یا برآمدگی قابل توجه روی پل بینی دارند، تزریق بوتاکس بینی می تواند به نرم شدن ظاهر و ایجاد کانتور صاف تر کمک کند. تزریق بوتاکس به نوک بینی می تواند مشکلاتی مانند افتادگی را برطرف کند. کناره های بینی که به بال های بینی معروف هستند، از دیگر نقاط کلیدی تزریق هستند. کلوملا نوار بافتی است که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند. تزریق بوتاکس بینی در این ناحیه می تواند به مشکلاتی مانند افتادگی یا عدم تقارن کمک کند و به ظاهری متعادل تر کمک کند.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس به بینی

  1. تا بیست ‌و چهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس به بینی از مصرف هرگونه نوشیدنی الکلی و الکل بپرهیزید
  2. حداقل تا بیست ‌و چهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس ورزش‌های ایروبیک و هوازی انجام ندهید
  3. تا یک روز پس از تزریق بوتاکس به بینی مناطق تحت درمان قرار را ماساژ ندهید؛ در واقع باید یک هفته از ماساژ بینی و صورت اجتناب کنید.
  4. همچنین تا یک هفته از فشار واردکردن به ‌صورت و بینی خودداری کنید این جمله به این معنی است که باید از پوشیدن کلاه‌های غواصی و شنا و کلاه موتور سواری و به ‌طور کلی پوشاکی که حالت کششی دارند، اجتناب کنید.
  5. تا چهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس نخوابید و شب بعد از تزریق بوتاکس به ‌صورت صاف و طاق باز بر روی تخت دراز بکشید و استراحت کنید.
  6. سعی کنید عضلاتی که مورد بوتاکس قرارگرفته‌اند را بیست و چهار ساعت بعد از تزریق حرکت و ورزش دهید. برای نمونه می‌توانید بخندید، لبخند بزنید، اخم کنید و به ‌طور کلی عضلات صورتت و بینی‌تان را حرکت دهید.
  7. در صورت ایجاد کبودی از کرم‌های مخصوص و یخ می‌توانید بر روی ناحیه‌ کبود شده استفاده کنید تا روند بهبود آن سرعت بگیرد. البته این امور باید تحت نظر متخصص انجام شوند.
  8. اگر به ‌راحتی کبود می‌شوید می‌توانید قرص‌های ارنیکا را یک روز قبل از تزریق و به مدت پنج روز استفاده کنید.
  9. از مواد آرایشی معدنی می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس بینیاستفاده کنید.
  10. تا سه چهار روز پس از تزریق از حمام آفتاب و سونا و تخت‌های برنزه کننده استفاده نکنید.
  11. از هیچ نوعی از تئودورانت‌ها تا بیست ‌و چهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس استفاده نکنید.
  12. تزریق بوتاکس قبل از عمل بینی می‌تواند در برخی موارد خطرناک باشند و یا نتیجه‌ دلخواه را به شما تحویل ندهند بنابراین قبل از تصمیم‌گیری با پزشک متخصص مشورت کنید.

چند ساعت بعد از بوتاکس نباید خوابید؟

به دلیل افزایش خطر ابتلا به عوارض جانبی (به عنوان مثال مهاجرت بوتاکس به عضلات دیگر و به دنبال آن فلجی موقت یا آسیب به بافت‌های مجاور) معمولاً توصیه می‌شود که حداقل 4 ساعت از خوابیدن بعد از بوتاکس جلوگیری کنید! پس از آن باید چند شب اول به پشت بخوابید (طاق باز) تا از توزیع ناهموار بوتاکس ممانعت به عمل آورید.

یکی از نکاتی که باید در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق بدانید این است که برخی از افراد وجود دارند که معتقد هستند دراز کشیدن یا خوابیدن بعد از بوتاکس هیچ تاثیری در انتشار سم باکتری بوتولینوم ندارد. از آنجا که ویژگی عضلانی هر فرد متفاوت و منحصر به فرد است، واکنش او نیز در برابر تزریق بوتاکس متفاوت خواهد بود. بنابراین توصیه‌ها را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از عوارض در نظر بگیرید و بدانید که بعد از تزریق بوتاکس تا چند ساعت نباید خوابید.

هزینه ‌های ناشی از تزریق بوتاکس به بینی

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس بینی حساسیت بسیار زیادی دارد و نیاز است پزشکی بسیار ماهر انجام این عمل را به عهده بگیرد اولویت هر فرد باید انتخاب پزشک قابل ‌اعتماد و دارای تجربه در این زمینه باشد با این‌ حال هزینه‌ بوتاکس بینی یکی از فاکتورهاییست که برای بسیاری از زیباجویان مهم و تعیین‌ کننده است. هزینه تزریق بوتاکس بینی بستگی به عواملی همچون منطقه جغرافیایی کلینیک زیبایی، نوع و برند بوتاکس مورد استفاده، هزینه مواد مصرفی مانند داروی بی‌حسی، دستمزد پزشک و حجم بوتاکس مورد نیاز برای تزریق در نقاط مختلف بینی دارد.

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و بهترین برند بوتاکس‌های استاندارد در کنار کادر فنی مجرب باعث رضایت حداکثری زیباجویانی شده است که طی سال‌های اخیر به این مرکز برای انجام متدهای مختلفی از جمله تزریق بوتاکس، چربی، ژل، بوتاکس، کاشت مو و ابرو و … مراجعه نموده‌اند.

شما عزیزان می‌توانید از آلبوم عکس‌های خدمات زیبایی کلینیک رز به صورت آنلاین در سایت تخصصی ما دیدن نمایید و در صورت تمایل به تزریق بوتاکس در این مجموعه، با شماره تلفن 02148679 تماس بگیرید و یا به شماره 09052106009 در نرم افزار واتس اپ پیام بدهید تا مشاوره اولیه را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و چگونگی تزریق بوتاکس بینی توسط دکتر روحانی، در این مرکز دریافت کنید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
استحمام و شست و شوی صورت بعد از تزریق بوتاکس
نوشتهٔ بعدی
تزریق بوتاکس به گردن – هزینه جوانسازی بوتاکس گردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید