بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران و ایران کیست؟

بهترین دکتر کاشت ابروی طبیعی در تهران و ایران

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد کاشت ابرو دارید و برای این کار به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران هستید؟ برای انجام این کار نیازمند این هستید که با پارامترهای تاثیرگذار روی انتخاب بهترین متخصص در حوزه کاشت ابرو آشنا شوید. برای انتخاب چنین متخصصی شما باید به مواردی از جمله تجربه، تخصص، استفاده از متدهای به‌روز و مسائلی از این قبیل دقت داشته باشید که تمامی این موارد امروزه در کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز با روش های نوین کاشت ابرو به شما ارائه می‌شوند.

در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران از نظر مردم صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

اینفوگرافیک راهنمای بهترین دکتر کاشت ابرو

بیوگرافی دکتر رضا روحانی

دکتر رضا روحانی یکی از بهترین متخصصان در حوزه کاشت مو و ابرو به شمار می‌آید که امروزه در کلینیک رز خدمات خود را در زمینه کاشت ترکیبی ابرو به شما ارائه می‌دهد. ایشان دارای 15 سال سابقه در حوزه کاشت ابرو هستند و نمونه‌های موفق زیادی نیز در زمینه کاشت ابرو داشته‌اند. شما در سایت ما می‌توانید نمونه‌های موفق کاشت ابرو توسط ایشان را بررسی کرده و با اطمینان کامل از خدمات ارائه شده در این کلینیک بهره‌مند شوید.

بیوگرافی دکتر رضا روحانی

دقت داشته باشید که دکتر رضا روحانی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران با شماره نظام پزشکی 73810 هستند. از طرف دیگر ایشان امروزه در زمینه آموزش بین‌المللی کاشت مو نیز فعالیت‌های بین‌المللی زیادی دارند. امروزه تمامی خدمات ارائه شده توسط دکتر رضا روحانی در کلینیک رز به شما ارائه می‌شود. با توجه به این‌که روش کاشت ترکیبی یکی از بهترین روش‌های کاشت ابرو در دنیای امروز به شمار می‌آید، خدمات کاشت ابروی ترکیبی در حال حاضر با بالاترین کیفیت توسط دکتر رضا روحانی در کلینیک زیبایی رز ارائه می‌شود.

دکتر رضا روحانی | بهترین دکتر کاشت ابرو

ویژگی های منحصر بفرد بهترین دکتر کاشت ابرو

اگر شما هم به‌دنبال دکتر خوب برای کاشت ابرو هستید بدون شک باید با ویژگی‌های تاثیرگذار روی انتخاب بهترین پزشک متخصص در این زمینه آشنا شوید. به همین علت نیز در این بخش قصد داریم توضیحات کاملی را درباره چنین متخصصی در اختیار شما قرار دهیم. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های بهترین دکترتوانایی تشخیص و پیش‌بینی
تبحر و دقت بالا در کاشت ابرو
ارائه مشاوره در زمینه کاشت ابرو طبیعی
حمایت از فرد متقاضی
انتخاب روش مناسب کاشت ابرو
نتیجه کاشت ابرو توسط بهترین متخصصکاشت ابرو بدون هیچگونه خطر و آسیب جانبی
انتخاب بهترین مدل ابرو
انتخاب بهترین روش کاشت
طبیعی به نظر رسیدن ابروها بعد از کاشت ابرو
رسیدن به تراکم ایده‌آل مو در ابرو
تنظیم زاویه کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو توسط بهترین متخصصروش انتخابی برای کاشت
تعداد فولیکول مورد نیاز
تجهیزات مورد استفاده برای پیوند
بهترین متخصص کاشت ابرو در تهرانشما می‌توانید به کلینیک رز مراجعه نموده و کاشت ابرو را تحت نظر دکتر روحانی انجام دهید.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران کیست؟

  • توانایی تشخیص و پیش‌بینی

در اولین قدم یک پزشک متخصص زیبایی باید بتواند تعداد گرافت‌های موردنیاز زیباجو برای کاشت را تعیین کرده و از طرف دیگر بهترین مدل را برای ابروهای او تشخیص دهد. البته تعیین بهترین مدل معمولا با کمک خود زیباجو صورت می‌گیرد؛ ولی پزشک متخصص حتما باید مشاوره‌های لازم در این زمینه را ارائه دهد. از طرف دیگر متخصص کاشت ابرو حتما باید محل مناسب برای بانک مو را نیز تعیین کند که مناسب‌ترین محل برای برداشت گرافت‌های موردنیاز ناحیه ابرو باشد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

  • تبحر و دقت بالا در کاشت ابرو

به‌طور‌کلی باید دقت داشته باشید که فرایند کاشت ابرو یک فرایند دقیق و با ظرافت بالاست. برای این‌که نتیجه کاشت ابرو یک نتیجه کاملا طبیعی باشد شما نیازمند این خواهید بود که بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران را انتخاب کنید تا بادقت بالایی گرافت‌های برداشته شده را در ناحیه مربوطه بکارد. از طرف دیگر متخصص کاشت ابرو باید دقت داشته باشید که در فرایند کاشت ابروها آسیبی به نواحی اطراف ابرو وارد نکند.

ویژگی های منحصر بفرد بهترین دکتر کاشت ابرو

  • ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه کاشت ابرو طبیعی

زمانی که قصد کاشت ابرو دارید باید توجه داشته باشید که دو عامل می‌توانند تاثیر مستقیمی روی نتیجه کاشت ابروهای شما داشته باشند. عامل اولی که روی این موضوع تاثیر می‌گذارد روشی است که برای کاشت ابروهای شما انتخاب می‌شود. یک متخصص زیبایی باتجربه معمولا مشاوره‌های موردنیاز در این زمینه را به شما ارائه می‌دهد. در قدم بعدی شما باید در انتخاب مدل مناسب ابروهای خود نیز از متخصص زیبایی مشورت بگیرید.

نتیجه پیوند طبیعی ابرو توسط بهترین متخصص

به همین علت نیز وقتی که قصد انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران را دارید حتما باید به ارائه خدمات مشاوره پیش از کاشت ابرو توجه داشته باشید. در واقع باید سعی کنید متخصصی را انتخاب کنید که باکیفیت‌ترین خدمات مشاوره را در زمینه کاشت ابرو به شما ارائه دهد.

مشاوره تخصصی پیوند ابرو توسط بهترین پزشک در تهران

  • حمایت از فرد متقاضی

در قدم بعدی یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در انتخاب بهترین کاشت ابرو در تهران تاثیرگذار خواهد بود نوع حمایت پزشک متخصص کاشت ابرو از فرد متقاضی و زیباجویی است که کاشت ابرو را انجام داده است. یک پزشک متخصص خوب در این حوزه باید حتما مشاوره‌های بعد از کاشت را به زیباجو ارائه داده، راهکارهای مراقبتی بعد از کاشت ابرو را به او آموزش دهد و در نهایت باید بتواند داروهای مناسب برای بعد از کاشت ابرو را نیز به زیباجو و فرد متقاضی تجویز کند.

پزشک معتبر پیوند ابرو

  • انتخاب روش مناسب کاشت ابرو

همانطور که گفتیم انتخاب روش مناسب برای کاشت ابرو از اهمیت زیادی برخوردار است و شما هم باید دقت زیادی به این موضوع داشته باشید. امروزه در کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز روش ترکیبی به‌عنوان جدیدترین و بهترین روش کاشت ابرو مورداستفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند نتایجی طبیعی و بسیار زیبا را روی ابروهای شما به همراه داشته باشد.

توجه کنید که انتخاب روش نامناسب برای کاشت ابروها می‌تواند نتایج و مشکلاتی را برای شما فراهم کند که در آینده نیازمند صرف هزینه زیادی باشید. پس بهتر است حتما در جلسه مشاوره برای انتخاب روش مناسب کاشت ابرو شرکت کرده و با کمک پزشک متخصص خود بهترین روش را برای این کار انتخاب کنید.

نمونه کار دکتر رضا روحانی بهترین پزشک پیوند ابرو

بهترین جا برای کاشت ابرو در ایران کجاست؟

اکثر افرادی که به‌دنبال بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران هستند معمولا علاقه زیادی دارند که با بهترین شهرهای ایران برای کاشت ابرو نیز آشنا شوند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که در حوزه کاشت ابرو تهران و شیراز حرف اول را می‌زنند. این دو شهر دارای کلینیک‌های معتبر زیادی هستند. با این حال شهرهای دیگری نیز هستند که می‌توانید برای کاشت ابروهای خود به آنها مراجعه کنید که از جمله این شهرها می‌توان به اصفهان و مشهد اشاره کرد.

بهترین جا برای کاشت ابرو در ایران

بهترین مرکز کاشت ابرو

باید بدانید که برای انتخاب یک مرکز و کلینیک معتبر برای کاشت ابروها یک فاکتور مهم دیگر نیز وجود دارد و آن داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. در واقع این مجوز نشان می‌دهد کلینیکی که شما انتخاب کرده‌اید از استانداردهای لازم به منظور کاشت ابروهای شما برخوردار است.

از طرف دیگر شما باید کلینیک و مرکزی را برای کاشت ابروهای خود انتخاب کنید که از جدیدترین و پیشرفته‌ترین ابزارها و تکنولوژی‌ها برای کاشت ابروهای شما استفاده کند. کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای این کار پیش روی شما قرار دارد. در این کلینیک از روش کاشت ترکیبی برای کاشت ابروهای شما استفاده می‌شود که می‌تواند نتیجه‌ای طبیعی، با تراکم و بالا و بسیار زیبا را به همراه داشته باشد.

بهترین کاشت ابرو در تهران

وقتی که به‌دنبال بهترین کلینیک برای کاشت ابروهای خود هستید باید به یک موضوع بسیار مهم دقت داشته باشید و آن این است که در شهر تهران معمولا کلینیک‌های مختلف هزینه‌های بالایی را در ازای خدمات خود دریافت می‌کنند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا اکثر افراد گمان کنند که این کلینیک‌ها خدماتی باکیفیت و حرفه‌ای را به آنها ارائه می‌دهند.

فراموش نکنید که برای انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران یا بهترین کلینیک در این شهر شما باید به فاکتورهایی نظیر سابقه کاری، داشتن مجوز، استفاده از روش‌های به‌روز برای کاشت ابرو و … دقت داشته باشید. پس بالا بودن هزینه و قیمت کاشت ابرو به‌هیچ‌وجه به منزله بالا بودن کیفیت خدماتی که شما دریافت می‌کنید نخواهد بود.

نمونه کار بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

پیامدهای انتخاب کلینیک کاشت ابرو نامعتبر

این اشتباهی است که امروزه تعداد زیادی از زیباجویان مرتکب آن می‌شوند. معمولا استفاده از خدمات پزشکی که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه ندارد یا از تکنولوژی‌های نادرستی استفاده می‌کند نه‌تنها نتیجه مثبتی را در کاشت ابروهای شما به همراه نخواهد داشت؛ بلکه در بسیاری از موارد ممکن است آسیب‌هایی را به نقاط مختلف صورت و اطراف ابروهای شما وارد کند که گاهی اوقات غیرقابل جبران هستند.

نمونه کار پزشک متخصص برای کاشت ابرو در تهران

نحوه انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر

وقتی که شما موفق شدید پزشک کاشت ابرو را انتخاب کنید یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن اهمیت دهید این است که نحوه انجام کاشت ابروی شما به چه شکل خواهد بود؟ روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارند که امروزه در کلینیک رز شما می‌توانید از روش ترکیبی برای کاشت ابروهای خود استفاده کنید که جدیدترین روش برای کاشت ابرو به شمار می‌آید.

این روش در واقع ترکیبی از دو روش FUT و FIT است که مزایای این دو روش را با یکدیگر ترکیب کرده و می‌تواند بهترین فرایند کاشت ابرو را برای شما به همراه بیاورد. در این روش ابتدا مدل ابروی شما مشخص شده و خطوط رویش در آن مشخص خواهد شد. در ادامه با استفاده از بی‌حسی موضعی نوارهای فولیکولی از بانک مو برداشته شده و در محل مدنظر کاشته می‌شوند. این گرافت‌های برداشته شده معمولا با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و جدید کاشته می‌شوند.

پیوند ابرو تحت نظر متخصص با تجهیزات پیشرفته

  • روش FUT

همانطور که گفتیم روش ترکیبی در واقع ترکیبی از دو روش FUT و FIT است. به همین علت نیز اجازه دهید تا در این بخش کمی بیشتر درباره روش FUT صحبت کرده و نکاتی را درباره این روش کاشت ابرو ارائه دهیم. به طور کلی در روش FUT فولیکول‌های ابرو به‌صورت لایه لایه برداشته شده و در ناحیه کاشت یعنی همان منطقه ابروها کاشته می‌شوند. معمولا این فولیکول‌ها به‌صورت دوتا دوتا یا سه تا سه تا استخراج شده و کاشته می‌شوند.

دقت داشته باشید که این روش نیازمند این است که حتما ناحیه کاشت با بی‌حسی موضعی بی‌حس شده باشد. از طرف دیگر به‌منظور کاشت ابروهای برداشته شده نیز سوراخ‌های ریزی در ناحیه ابرو ایجاد می‌شوند که برای این کار از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود.

نمونه کار بهترین متخصص پیوند ابرو در ایران

  • روش FUE

روش دومی که روش ترکیبی از ترکیب آن با روش FUT ایجاد شده است روش FIT خواهد بود. روش FIT شباهت بسیار زیادی با روش FUT برای کاشت ابروها دارد و شاید بتوان گفت تنها تفاوت عمده‌ای که در آن وجود دارد این است که گرافت‌های ابرو به‌جای این‌که به‌صورت دسته دسته برداشته شوند به‌صورت تک به تک استخراج می‌شوند. در ادامه با استفاده از تجهیزات خاصی که در این روش استفاده می‌شوند این فولیکول‌ها ابتدا فرایندی را طی کرده و سپس در ناحیه کاشت، کاشته می‌شوند.

مزیت اصلی این روش نسبت به روش FUT این است که چون در این روش فولیکول‌های موردنیاز ابرو به‌صورت تک به تک برداشته شده و کاشت می‌شوند شما می‌توانید تراکم بالاتری را با استفاده از آنها ایجاد کنید.

دکتر خوب برای کاشت ابرو

تاثیرات و نتایج حاصل از کاشت ابرو توسط دکتر خوب

زمانی که از خدمات  بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران استفاده می‌کنید می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • شما می‌توانید کاشت ابرویی با بیشترین میزان تراکم داشته باشید. این مسئله به داشتن ابروهایی پرپشت و همین‌طور طبیعی کمک کند.
  • یک پزشک متخصص خوب دقت بالایی در کاشت ابروهای شما خواهد داشت. به همین علت نیز ابروهای شما بیشترین میزان شباهت را به مدلی که انتخاب کرده‌اید دارد.
  • دوران نقاهت با استفاده از خدمات بهترین پزشک متخصص در این زمینه کوتاه‌تر خواهد بود. در واقع یک پزشک متخصص داروها و راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد که دوران نقاهت شما را کوتاه‌تر خواهد کرد.
  • استفاده از خدمات بهترین کلینیک زیبایی کاشت ابرو روی ماندگاری ابروهای شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که فولیکول‌های ابرو به‌شکلی استاندارد و دقیق کاشته شوند و مراقبت‌های لازم از آنها صورت گیرد می‌توانید انتظار بهترین ماندگاری را از ابروهای تازه رشد کرده داشته باشید.
  • یک پزشک متخصص خوب در زمینه کاشت ابرو فرایند کاشت ابروهای شما را به شکلی دنبال می‌کند که کمترین میزان عوارض را تجربه کنید.
  • متخصص زیبایی که دارای تجربه بالایی در زمینه کاشت ابرو باشد می‌تواند زاویه ابروهای شما را نیز به شکلی درست و زیبا دربیاورد. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید ابروهای زیباتری داشته باشید.

نتایج حاصل از پیوند ابرو توسط پزشک متخصص

هزینه های کاشت ابرو توسط بهترین پزشک

وقتی که صحبت از هزینه‌های کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو با تجهیزات مدرن می‌شود باید دقت داشته باشید این هزینه به عوامل زیر بستگی خواهد داشت:

  • نوع و میزان ریزش ابروهای شما: نوع و مدل ریزش ابروهای شما تاثیر مستقیمی روی هزینه نهایی کاشت ابرو خواهد داشت. برای مثال ریزش سکه‌ای دارای هزینه مخصوص به خود بوده و ریزش ناشی از سوختگی نیز هزینه‌های مخصوص به خود را دارد.
  • نوع تجهیزات استفاده شده برای کاشت: امروزه از تکنولوژی‌های مختلفی برای کاشت ابروها استفاده می‌شود. هرچه از تکنولوژی‌های جدیدتری برای کاشت ابروهای شما استفاده شود به همان میزان هزینه کاشت نیز ممکن است افزایش پیدا کند.
  • روشی که برای کاشت انتخاب می‌کنید: عامل مهم دیگری که روی هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار است روش انتخابی شما برای کاشت است. امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارند که بر اساس عملکرد، تاثیرات و نتیجه‌ای که دارند هزینه آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.
  • متخصصی که شما برای کاشت انتخاب می‌کنید: آخرین عاملی که می‌تواند روی هزینه استفاده از خدمات بهترین دکتر کاشت ابرو طبیعی در تهران تاثیرگذار باشد نیز متخصصی است که شما انتخاب کرده‌اید. امروزه متخصصان بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله میزان تخصص، تجربه و بسیاری از عوامل دیگر هزینه‌های متفاوتی را برای کاشت ابرو دریافت می‌کنند.

پیوند ابروی دکتر رضا روحانی در تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران از نظر مردم

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در تعیین بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران به شما کمک کند نظر افرادی است که از خدمات کاشت ابرو استفاده کرده‌اند. سعی کنید پیش از این‌که یک کلینیک خوب را برای کاشت ابروهای خود انتخاب کنید حتما از مشورت افرادی که پیش از این در آن کلینیک اقدام به کاشت ابرو کرده‌اند نیز استفاده کرده و نظر آنها را نیز به‌عنوان یک عامل برای انتخاب کلینیک و پزشک مدنظرتان قرار دهید.

عکس قبل و بعد کاشت ابرو در بهترین کلینیک در ایران

امروزه تمامی زیباجویانی که از خدمات کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز استفاده کرده‌اند نهایت رضایت را نسبت به کیفیت خدماتی که دریافت کرده‌اند داشته‌اند و همین موضوع نیز نشان می‌دهد که کلینیک رز بدون شک یکی از بهترین کلینیک‌ها در زمینه کاشت ابرو در تهران به شمار می‌آید که از روش ترکیبی به منظور کاشت ابروهای شما استفاده می‌کند.

بهترین مرکز پیوند ابرو در تهران

سخن پایانی درباره بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو

برای انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران شما باید به نکات متعددی دقت داشته باشید که از جمله این نکات می‌توان به میزان تجربه و تخصص پزشک، نوع تجهیزات و لوازمی که برای کاشت ابرو استفاده می‌کند، برخوردار بودن از مجوزهای لازم برای کاشت ابرو، روشی که برای کاشت استفاده می‌کند و حمایت‌هایی که از زیباجویان می‌کند اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال بهترین دکتر برای کاشت ابروهای خود در شهر تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز نیز در این زمینه استفاده کرده و کاشت ابروهای خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

2.4/5 - (7 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
کاشت ابرو با موی بدن ممکن است؟
نوشتهٔ بعدی
کاشت ابرو دخترانه طبیعی مدل پهن

8 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • تیناپرورش
    29/08/1399 5:58 ق.ظ

    سلام – در حال حاضر دکتر چه روشهایی برای کاشت ابرو انجام میدن ؟بهترین روشی که پیشنهاد می کنین چیه ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      در حال حاضر بهترین روش کاشت ابرو ، روش fut می باشد دوست من
      جهت مشاوره رایگان در این خصوص با مشاورین کلینیک رز در ارتباط باشید.
      باسپاس

      پاسخ
  • سلام خدمت تیم پزشکی کلینیک رز ، نتاج کاشت مو بعد چند وقت پیدا میشه ؟؟

    پاسخ
    • سلام دوست من
      وقتتون بخیر
      نتیجه کاشت بعد از گذشت 2 الی 3 ماه قابل مشاهده هستند.
      پیروز و استوار باشید.

      پاسخ
  • میرزایی
    01/09/1399 12:03 ق.ظ

    سلام خدمت دکتر روحانی عزیز من کاشت انجام دادم و بعد از گذشت سه سال از عملی که انجام دادم خیلی راضیم یادتون افتادم و خواستم تشکر کنم ایشالله موفق باشین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      بسیار خشنودیم از این که از نحوه کاشت بعد از گذشت 3 سال راضی هستید.
      پیروز و استوار باشید.

      پاسخ
  • ایرانی مهر
    17/03/1401 11:37 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    میخواستم بدونم شما روش کاشت fue را انجام می دهید .؟ اگر انجام می دهید پس از گرفتن وقت و معاینه شدن و مشاوره با پزشک کاشت ابرو چند روز بعد انجام میشود(یعنی چند روز بعد از مشاوره و معاینه عمل انجام میشود) البته منظورم این است که اگر در روز معاینه همه چیز اوکی باشد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید