کاشت ابرو دخترانه طبیعی مدل پهن

کاشت ابروی طبیعی مدل پهن

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت که در زیبایی آن تاثیر بالایی دارد ابروها هستند. فرم و شکل ابرو می‌توان در سن، نوع نگاه، زیبایی و … بسیار موثر باشد. اما متاسفانه عوامل بسیار زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند تا به مرور زمان و با گذر سن زیبایی و پرپشتی ابروها از بین برود. مخصوصا اکنون که ابروهای ضخیم و طبیعی مورد پسند همگان است مشکل ریزش ابرو تا حد زیادی افراد را ناراحت می‌کند. البته روش‌ها سنتی و مدرن بسیاری وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان تا حد زیادی زیبایی را روباره به ابروهای خود بازگرداند. در بین تمامی این روش‌ها، موثرترین و ماندگارترین آن‌ها از لحاظ نتیجه کار کاشت ابرو است.

مدل کاشت ابرو دخترانه

به کمک کاشت ابروی پهن می‌توانید به ظاهر دلخواه خود در خصوص میزان پرپشتی و فرم ابرو دست یایبد. در صورتی که فکر می‌کنید این روش می‌تواند برای شما نیز مفید باشد در این مقاله با کلینیک پوست و مو رز همراه باشید تا شما را در مورد تمامی جزئیات کار در ارتباط با این موضوع آشنا کنیم.

اینفوگرافیک راهنمای کاشت ابرو پهن

کاشت ابروی پهن به چه شکل است؟

کاشت ابرو یکی از متدهای غیر تهاجمی زیبایی محسوب می‌شود. برای این منظور باید به یک کلینیک مجهز به تجهیزات کاشت مراجعه کرده و از پزشک متخصص و مجرب در این حوزه بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. از آنجایی که کاشت ابرو به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد حتما در انتخاب دکتر کاشت ابرو خود دقت کنید تا در آینده از کرده خود پشیمان نشوید. عملیات کاشت ابروی پهن شباهت بسیار زیادی به فرآیند کاشت موی سر دارد.

کاشت ابرو طبیعی دخترانه چگونه انجام می شود؟

کلیت کار را می‌توان به سه مرحله اساسی زیر دسته‌بندی کرد:

کاشت ابروی پهن به چه شکل است؟

  1. آماده‌سازی بانک مو و سپس برداشت فولیکول‌ها از بانک مو (طبق روش کاشت ابرو انتخاب شده)
  2. آماده‌سازی فولیکول‌های برداشت شده زیر میکروسکوپ مخصوص
  3. آماده‌سازی ابرو و تعیین خط ابرو و سپس کاشت فولیکول‌های آماده شده در ناحیه مشخص شده (طبق روش کاشت ابرو انتخاب شده)
  4. کاشت ابرو پهن به عنوان یک گزینه محبوب برای بسیاری از زنانی که دچار ریزش موهای ابرو هستند مورد استفاده قرار می گیرد.  پیوند ابرو همچنین می تواند ابروهایی را که از چگالی، ضخامت و تعریف کافی برای دستیابی به نتایج زیبایی شناختی مطلوب برخوردار نیستند، تقویت کند.در حین پیوند ابرو پهن، فولیکول های موهای بیمار بطور جداگانه از قسمت پشت سر استخراج می شود. پیوندها به طور معمول در قسمت داخلی ابرو استفاده می شود. هر پیوند مو به دقت تهیه می شود و سپس با دقت در قسمت های ریزش مو در ناحیه ابرو قرار می گیرد.

نتیجه پیوند ابروی مدل پهن

نتایج کاشت ابروی پهن در زیبایی صورت

ابروهای شما یکی از مهمترین ویژگی های صورت شماست. ابروها برای برقراری ارتباط و بیان صورت مهم هستند و همچنین باعث از بین بردن کثیفی و مراقبت از چشمان شما می شوند. قبل از انجام کاشت ابروی پهن با دیدن عکس های قبل و بعد کاشت موفق پزشک خود می توانید نتایج حاصل و تاثیرات ابروی پهن را در زیبایی صورت مشاهده کنید.

اگرچه برخی از افراد هنوز نمی دانند که آیا باید کاشت ابرو پهن را در نظر بگیرند یا به جای آن باید ابرو را خالکوبی کنند، لازم به ذکر است که خالکوبی کردن ابرو، نتایج ناکافی را ارائه می دهد که طبیعی نیستند و در حقیقت در تلاش برای ایجاد ابرو، رنگ آمیزی شده اند.

ابروی پهن مناسب چه نوع صورتی است ؟

ابروی پهن مناسب چه نوع صورتی است ؟

داشتن ابروی پهن امروزه به یک ترند تبدیل شده و افراد معمولا به ابروان خود دست نمیزنند تا ابروهای نرمالشان زیبایی چهره‌شان را نشان دهد. ولی خود ابروی پهن نیز انواع مختلفی دارد و بایستی تشخیص دهید که کدام مدل ابروی پهن مناسب چه صورتی است.

مدل ابروی پهن و صاف که به معمولا به صورت یک خط پرپشت روی چشم‌ها قرار دارد برای افرادی که صورت‌های کشیده‌ای دارند مناسب است و البته انتهای این مدل ابرو نازکتر از بخش ابتدا و ضخیم آن است که تا گوشه چشم ادامه دارد.

مدل کاشت ابرو پهن برای صورت کشیده

مدل ابروی پهن روی صورت‌های کشیده می‌تواند بسته به اندازه چشم‌های فرد کوتاه یا بلند باشد. در صورت داشتن چشم‌های ریز حتما مدل ابروی پهن و بلند را انتخاب کنید ولی اگر فاصله چشمهایتان از هم زیاد است و فرم چشمهایتان رو به پایین است ابرو پهن و کوتاه برای شما مناسب خواهد بود.

مدل ابرو پهن اسپرت

و اما مدل ابرو پهن اسپرت برای کسانی که طول صورتشان به اندازه عرض آن در قسمت گونه‌های صورت است گزینه مناسبی است، هر چند مدل ابروی پهن اسپرت برای همه چهره‌ها مناسب است ولی به صورت گرد بیشتر می‌آید.

کسانی که از کم پشتی ابروهای خود گله دارند می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی رز اقدام به کاشت ابروی پهن با دستان هنرمند جراحان زیبایی این کلینیک نموده و از زیبایی نچرال و طبیعی آنها لذت ببرند.

نحوه کاشت ابرو پهنبررسی مدل ابرو و تعداد فولیکول مورد نیاز
انتخاب بانک موی مناسب
انتخاب روش کاشت مناسب
هزینه کاشت ابروی پهنچون در این روش به تعداد گرافت بیشتری نیاز است لذا هزینه کاشت بیشتر خواهد بود.
هدف از کاشت ابروی پهنتغییر مدل ابرو از حالت باریک به یک ابروی پهن و پرپشت
مراقبت بعد از کاشت ابروعدم دستکاری محل کاشت ابرو
نشستن ابرو تا 48 ساعت
بالاتر بودن سر از بدن در زمان استراحت تا چند روز
خوردن داروهای تجویز شده توسط متخصص
دوری از تابش نور خورشید و محیط‌های گرم

مراقبت های بعد از پیوند ابروی پهن

مراقبت های بعد از پیوند ابرو به صورت پهن

برای اینکه بتوان بعد از انجام عملیات کاشت ابروی پهن به بهترین نتیجه ممکن رسید باید مراقبت‌های بعد از آن را جدی گرفت. اهمیت این کار به قدری بالا است که در صورت عدم جدی گرفتن آن کل زحمات شما از بین خواهد رفت. چند مورد از مهم‌ترین مراقبت های بعد از پیوند ابرو به صورت پهن در زیر آورده شده است:

  1. حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را با جدیت و دقت کامل مصرف کنید
  2. همواره بدن خود را با نوشیدن مصرف زیاد مایعات هیدراته نگه دارید.
  3. مصرف میوه‌هایی نظیر آناناس سبب می‌شوند تا دوره نقاهت کوتاه و بدون عارضه‌ای ا سپری کنید.
  4. هرگز تا بهبودی کامل هیچ گونه دارویی را حتی ویتامین، به صورت خودسر و بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.
  5. مصرف نوشیدنی‌های الکل‌دار و مصرف دخانیات را برای مدتی کنار بگذارید.
  6. از اصلاح یا رنگ کردن ابروهای خود تا مدت‌ها پرهیز کنید.
  7. حتما در حین خواب دقت کنید تا صورت و به خصوص ابروهای شما با بالش در تماس نباشد. همچنین بهتر است در چند روز اول سر خود را کمی بالاتر از بدن خود نگه دارید.
  8. سعی کنید تا بهبودی کامل در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  9. از رفتن به سونا، استخر و حمام زودتر از زمانی که پزشک مشخص کرده بپرهیزید.

می تواند زمان لازم را بگذارد تا اثرات کامل پیوند ابرو جزئی یا کامل قابل مشاهده باشد، اما این نتایج دائمی خواهد بود. شاهد بهبود هم در شکل و هم در ضخامت ابرو خواهید بود. با این حال، برخی از این موها طی چند هفته از بین می روند. زمانی که این اتفاق می افتد نیازی به نگرانی نیست، ریختن بخشی کاملاً طبیعی از روند بهبود است و موهای جدید به رشد خود ادامه می دهند. شایان ذکر است که می تواند یک سال طول بکشد تا نتایج کامل کاشت ابروی پهن دیده شود.

موهای کاشته شده در حال رشد خواهند بود، بنابراین برای حفظ شکل ابرو، مهم است که تقریباً هر چهار هفته یکبار آنها را بطور منظم اصلاح کنید. در صورت عدم کنترل، موهای پیوند زده شده به رشد خود ادامه می دهند، بنابراین اجرای یک روال نگهداری منظم بسیار مهم است.

پیوند ابروی به صورت پهن چه تفاوتی با کاشت ابروی طبیعی دارد؟

به غیر از کاشت ابروی پهن یکی دیگر از اصطلاح‌هایی که در این زمینه خواهید شنید کاشت ابروی طبیعی است. این دو روش از لحاظ اساس کار تفاوت چندانی با هم ندارند و کل پروسه انجام در هر دو یکسان است. تنها تفاوتی که در آن‌ها می‌توان عنوان کرد مدل و خط ابرویی است که بیمار از پزشک خود درخواست می‌کند. به این صورت که برای انجام پیوند ابرو طبیعی شما نیاز به ۱۰۰ تا ۲۰۰ فولیکول مو خواهید داشت. این درحالی است که برای داشتن ابرو پهن باید از ۲۰۰ تا ۴۰۰ عدد فولیکول برای کاشت استفاده کنید.

هزینه کاشت ابرو به شکل پهن

یکی از موضوع‌های مهمی که قبل از اقدام به کاشت ابرو ذهن کاندیدهای این کار را به خود مشغول می‌کند هزینه‌های مربوط به این کار است. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که تعیین قیمتی ثابت و مشخص برای آن امکان‌پذیر نیست. زیرا عوامل متعدد بسیاری در تعیین هزینه‌ها تاثیرگذار بوده و این باعث می‌شود تا هر شخصی بسته به شرایط خود مبلغ متفاوتی را پرداخت کند.

از جمله اصلی‌ترین این موارد می‌توان به نوع روش انتخابی، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز بیمار برای رسیدن به شکل ابروهای دلخواه، دستمزدی که پزشک برای خود تعیین کرده، قیمت خدمات کلینیک انتخابی بیمار و غیره اشاره کرد. اما در حالت کلی زیبایی که کاشت ابرو برای شما به ارمغان خواهد آورد بسیار با ارزش بوده و تا پایان عمر می‌توانید از شکل ابروهای دلخواه خود لذت ببرید.

هزینه پیوند ابرو مدل پهن

مدل کاشت ابرو پهن تا حد بسیار زیادی در زیبایی چهره شما موثر بوده و باعث کم‌تر دیده شدن سن افراد خواهد شد. به همین دلیل اگر از کم‌پشتی ابروهای خود شکایت دارید می‌توانید به کمک این روش به ظاهر ایده‌آل خود دست یابید. علاوه بر آن افرادی که به هر دلیل دچار ریزش ابرو شده‌ و به هیچ طریقی موفق به درمان آن نیستند می‌توانند از مزایای نتایج کاشت ابروی پهن در زیبایی صورت بهره ببرند. پس اگر هنوز تصمیم قطعی خود را برای انجام پیوند ابرو نگرفته‌اید باید بگوییم با این کار به صورت همیشگی از شر ریزش و کم‌پشتی موهای ابرو خود خلاص شده و زیبایی لذت بخشی را برای خود هدیه خواهید داد.

مدل کاشت ابرو نچرال در کلینیک رز

کاشت ابروی پهن و طبیعی در کلینیک رز با استفاده از به روزترین روش‌ها با قیمتی معقول انجام می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس گرفته و به صورت تقریبی از هزینه‌ها مطلع شوید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران و ایران کیست؟
نوشتهٔ بعدی
مهم ترین نکات شست و شو ابرو بعد از کاشت ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید