عوامل موثر بر نتیجه نهایی لیپوماتیک کدام اند؟

نتیجه نهایی لیپوماتیک

لیپوماتیک یک عمل زیبایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عمده مردم به دلیل بی‌تحرکی، از چاقی موضعی رنج می‌برند که بهترین روش برای خلاصی از شر چاقی موضعی، استفاده از روش عمل زیبایی لیپوماتیک می‌باشد. لیپوماتیک با ایجاد لرزش در موضع و خارج کردن چربی‌ها از بدن بدون خونریزی، باعث می‌شود چربی‌های تجمع یافته در اندام هدف که از طریق ورزش و رزیم غذایی آب نشده‌اند، از بین بروند. نتیجه نهایی لیپوماتیک را چند هفته بعد از عمل می‌توانید رویت کنید چون باید اجازه دهید ورم و کبودی در محل جراحی از بین برود. برای همه مراجعین، ماندگاری نتیجه نهایی پیکرتراشی، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا در این مورد نیز صحبت کنیم.

تاثیر عمل پیکرتراشی بر زیبایی اندام ها

امروزه با توجه به اینکه افراد فعالیت روزمره کمتری دارند، بیشتر در معرض این هستند که تناسب اندام آن‌ها بهم بخورد. این موضوع زمانی تشدید می‌شود که علاوه بر نداشتن برنامه ورزشی منظم، رژیم غذایی ناسالم نیز در پیش گرفته شود. عمل لیپوماتیک در واقع به افراد این اجازه را می‌دهد که از شر چربی‌های موضعی راحت شده و تناسب اندام مناسبی داشته باشند. با انجام عمل لیپوماتیک، فرد از شر هر گونه چربی خلاص می‌شود و به معنای واقعی کلمه، پیکرتراشی رخ می‌دهد. از این رو با داشتن تناسب اندام، زیبایی فرد نیز بیشتر می‌شود و می‌تواند لباس‌های مناسبی را به تن کند که باعث بهتر شدن ظاهر او می‌شود. لیپوماتیک همچنین باعث می‌شود افراد اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند و از زیبایی و تناسب اندام خود رضایت کامل را به دست آورند.

تاثیر عمل پیکرتراشی بر زیبایی اندام ها

تاثیر استفاده از گن بر نتیجه نهایی لیپوماتیک

همانطور که می‌دانید بعد از انجام عمل لیپوماتیک، نیاز به پوشیدن یک لباس فشرده‌سازی دارید. در زمان عمل لیپوماتیک مهم است که از دستورالعمل‌های خاص جراح زیبایی خود پیروی کنید تا مطمئن شوید روند بهبودی شما به درستی طی می‌شود. یکی از مواردی که ممکن است شما واقعاً از آن آگاه نباشید، نیاز به پوشیدن گن فشرده‌سازی پس از جراحی لاغری است. پوشیدن گن پس از لیپوماتیک بسیار مهم است زیرا به روند بهبودی کمک می‌کند. گن فشرده‌سازی به نحوی محل‌هایی را که مورد جراحی قرار گرفته است و یا دچار التهاب و تورم شده است را سفت نگه می‌دارد و باعث جریان خون مناسب می‌شود. از سویی دیگر گن باعث می‌شود پوست بر روی عضلات هدف چسبیده و دچار افتادگی پوست نشوید. این گن‌ها را می‌توان در اشکال مختلفی یافت:

  1. جوراب شلواری
  2. جوراب
  3. گن کامل بدن
  4. آستین
  5. تاپ

تاثیرات تغذیه سالم بر نتیجه نهایی لیپوماتیک

داشتن تغذیه مناسب بعد از لیپوماتیک از نکاتی است که باعث می‌شود تأثیرات پیکرتراشی برای مدت بیشتری ماندگار باشد. بعد از جراحی لارغی باید از هر گونه تغذیه نامناسب پرهیز کنید. در واقع باید تلاش کنید رژیم غذایی خود را به نحوی تنظیم کنید که تغییرات وزنی زیادی نداشته باشید. برای داشتن تغذیه بهتر بعد از این عمل زیبایی باید رژیم خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که جذب کلسترول خوب بیشتر شده و جذب کلسترول بد و‌ تری گلیسیرید کاهش یابد.

برای ماندگار نگه داشتن نتیجه نهایی پیکرتراشی باید از برخی مواد غذایی مخصوصی استفاده کرد. برخی از این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  1. یکی از مهمترین نکات بعد از عمل لیپوماتیک، خوردن آب زیاد است که تأثیر زیادی در نگهداری پوست بعد از عمل زیبایی دارد.
  2. مصرف کربوهیدرات به میزان کافی بعد از لیپوماتیک باعث جوان‌سازی اندام و عضلات از داخل بدن می‌شود.
  3. مصرف فیبر بعد از عمل پیکرتراشی باعث می‌شود هضم بدن بهتر شده و اسهال ناشی از دارو‌های مصرفی بهبود یابد.
  4. مصرف پروتئین و ویتأمین کافی بعد از پیکرتراشی باعث می‌شود بدن ساختار بافت‌های خود را بهبود بخشد و اندام‌ها، توان قبلی خود را بدست بیاورند.
  5. مصرف چربی‌های سالم و میوه و سبزیجات نیز از عواملی است که کمک می‌کند نتیجه‌گیری بهتری را از این عمل داشته باشیم.

آیا نتایج نهایی پیکرتراشی دائمی است؟

آیا نتایج نهایی لیپوماتیک دائمی است؟

بدن انسان فقط مقدار معینی سلول‌های چربی دارد و با افزایش وزن یا کاهش وزن چربی‌ها بزرگتر یا کوچکتر می‌شوند. وقتی رسوبات چربی از طریق لیپوماتیک برداشته می‌شوند، سلول‌های چربی برای همیشه از بین ‌می‌روند. کانتور بدن بهبود یافته و در حالت ‌ایده‌آل، متناسب با بقیه بدن می‌شود. با این وجود، همیشه برخی از سلول‌های چربی در این منطقه و همچنین در سایر مناطق بدن وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر فرد بعد از لیپوماتیک متعاقباً اضافه وزن پیدا کند، سلول‌های چربی باقیمانده نیز بزرگتر می‌شوند.

افرادی که وزن خود را بعد از انجام پیکرتراشی حفظ می‌کنند معمولاً می‌توانند انتظار نتایج دائمی داشته باشند. افرادی هستند که بعد از لیپوماتیک، رژیم غذایی خود را رعایت نمی‌کنند و بعد از بهبودی کامل، سعی در ثابت نگه داشتن اندام خود ندارند. این افراد نمی‌توانند انتظار نتیجه دائمی از لیپوماتیک را داشته باشند. كسانی كه پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک وزن‌كشی می‌كنند، ممكن است دریابند كه توزیع چربی آن‌ها تغییر کرده است و اندامی که در آن عمل زیبایی لیپوماتیک صورت گرفته است کاملاً جمع شده و زیبا شده است.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
لیپوماتیک باسن – مزایای از بین بردن چربی باسن با پیکرتراشی
نوشتهٔ بعدی
بررسی تخصصی تکنیک لیپوماتیک و بادی جت در لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید