تزریق چربی دائمی از شکم به صورت در بهترین کلینیک

تزریق چربی از شکم به صورت

تلاش افراد به داشتن ظاهری زیبا و جوان در تمامی دوران تاریخ وجود داشته است؛ بنابراین همواره شاهد رونمایی از روش‌های جدیدی هستیم که ما را یک قدم بیشتر به زیبایی از دست رفته دوران جوانی بازگرداند. از جمله یکی از این روش‌ها تزریق چربی از شکم به صورت است. در نتیجه افرادی که به مرور زمان بافت چربی صورت خود را از دست داده و این باعث پدید آمدن ظاهری پیر و لاغر در آن‌ها شده است می‌توانند دوباره به دوران زیبایی خود بازگردند.

از بین رفتن بافت‌های چربی صورت باعث می‌شود تا قیافه افراد پیرتر به نظر برسد. زیرا پوست حالتی شل و افتاده به خود پیدا کرده و این باعث میشود تا شفافیت و طراوت پوست از بین برود.

عکس قبل و بعد تزریق چربی به صورت

علاوه بر آن کاهش بافت چربی در زیر پوست سبب ایجاد چین و چروک‌های سطحی و عمیق خواهد بود. اگر شما نیز دارای صورتی لاغر هستید و یا مشکل از بین رفتن چربی در ناحیه صورت دارید می‌توانید از تکنیک تزریق چربی به صورت لاغر استفاده کرده و دوباره زیبایی را به خود بازگردانید.

در حالت کلی در این روش چربی‌های اضافی از یکی از بافت‌های بدن شخص برداشته و بعد از آماده‌سازی به ناحیه مورد نظر در صورت نظیر گونه‌ها و یا زیر چشم تزریق می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این روش و مزایا و معایب آن شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می‌کنیم.

نحوه تزریق چربی از شکم به صورت

عمل زیبایی تزریق چربی که به عنوان انتقال چربی نیز شناخته می شود روشی است که با از بین بردن چربی از یک یا چند ناحیه و تزریق آن به ناحیه دیگر برای افزودن حجم و تغییر شکل مجدد مناطق خاص بدن، باعث بهبود خطوط و تناسب اندام می شود. مناطق مشترکی که با تزریق چربی زیر پوست صورت درمان می شوند عبارتند از صورت، باسن، سینه ها و همچنین برای بازسازی مشکلات کانتور در هر قسمت از بدن پس از کاهش وزن، تصادفات یا جراحی های قبلی مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل کاهش چربی پوست

یکی از مهمترین دلایل کاهش چربی پوست افزایش سن است. با افزایش سن از میزان چربی‌های زیر پوستی نواحی چون چانه، بینی، گیج‌گاه، گونه کاسته شده و صورت فرد به مرور زمان استخوانی‌تر می‌شود. از دیگر دلایل کاهش چربی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش وزن و رژیم غذایی اشتباه: کسانی که به سرعت مقدار قابل توجهی وزن از دست می‌دهند ممکن است متوجه کاهش چربی روی صورت خود شوند و این می‌تواند منجر به افتادگی پوست صورت شود که ظاهری پیرتر و خسته را ایجاد می‌کند. رژیم غذایی نادرست هم می‌تواند به مشکل کاهش کلاژن اضافه کند که به نوبه خود صورت شما را پیرتر و لاغرتر نشان می‌دهد.
  2. قرارگیری در معرض نور خورشید: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند تأثیر منفی بر پوست شما داشته باشد. علاوه بر مشکلاتی چون  چین و چروک، لکه‌های تیره و حتی احتمال سرطان پوست، اشعه ماوراء بنفش باعث ایجاد آسیب مستقیم و غیرمستقیم به DNA می‌شود و هر یک می‌تواند منجر به جهش‌زایی در سلول‌های پوست می‌شود. هنگامی که اشعه UV به اپیدرم نفوذ می‌کند، تجزیه کلاژن و الاستین را سرعت می‌بخشد با کاهش این دو جزء، احتمال از دست دادن چربی صورت افزایش می‌یابد.
  3. ورزش بیش از حد: گاهی اوقات ورزش بیش از حد می‌تواند دلیلی برای داشتن صورت استخوانی و لاغر باشد. اگر فردی زمان زیادی را در بیرون از منزل و زیر نور خورشید به دویدن بگذراند، اثر کاهش وزن روی صورتش دو برابر می‌شود، زیرا این فرد نه تنها با ورزش چربی صورت را می‌سوزاند، بلکه در معرض نور اضافی خورشید نیز قرار می‌گیرد، که این امر باعث افزایش حجم چربی بیشتری می‌شود.
  4. تغییرات هورمونی: هورمون استروژن به تنظیم توزیع و میزان چربی در بدن و صورت کمک می‌کند. هنگامی که سطح این هورمون با یائسگی یا با افزایش سن شروع به کاهش کند، چربی کاهش یافته و منجر به لاغری صورت می‌شود.
  5. سیگار کشیدن: سیگار کشیدن نیز سرعت پیری را افزایش می‌دهد و می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و ظاهر پوست داشته باشد.  سطح ویتامین C در افراد سیگاری به طور قابل توجهی کمتر از افرادی غیرسیگاری است که این خود می‌تواند منجر به نازک شدن لایه‌های پوست، کاهش کلاژن و الاستین و کاهش تون عضلانی صورت شود. استرس و وجود برخی بیماری‌ها نیز در کاهش چربی صورت دخیل هستند.

آیا تزریق چربی از شکم به صورت امکان پذیر است؟

با افزایش سن بدن انسان کلاژن (پروتئینی که پوست را شفاف و جوان نگه می‌دارد) کمتری تولید می‌کند و چربی صورت به طور طبیعی کاهش می‌یابد. با کاهش چربی و سطح کلاژن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و باعث شل شدن، چین و چروک و افتادگی می‌شود و چهره توخالی را به نماش می‌گذارد. انتقال چربی به صورت یک روش طبیعی، بی‌ضرر و موثر برای بازیابی حجم صورت است و جزء یکی از محبوب‌ترین متدهای زیبایی به شمار می‌رود.

برای انجام این روش می‌توان از نواحی از بدن زیباجو که دارای حجم مناسبی ازچربی است استفاده کرد و با استخراج حد مشخصی از آن و تزریقش به نواحی خالی از چربی صورت (مانند گونه‌ها، شقیقه‌ها، تزریق چربی چانه، فک و بین ابروها) تزریق نمود.

آیا تزریق چربی از شکم به صورت امکان پذیر است؟

معمولا بهترین ناحیه برای استخراج چربی، ناحیه شکم است، کشیدن چربی از شکم و تزریق به صورت را می‌توان به وسیله متد لیپوماتیک شکم انجام داد، یعنی ابتدا با لیپوماتیک چربی را استخراج کرد و سپس آن را به صورت تزریق نمود. برخلاف ژل‌های تزریقی که اثر موقت بر روی صورت و سایر اعضای بدن دارند، انتقال چربی اثرات طولانی‌تری برجا می‌گذارد و در صورتی که تزریق چربی به صورت در تهران توسط جراح ماهر و مجربی انجام گیرد می‌تواند نتایج طولانی مدت و حتی دائمی برای فرد به همراه داشته باشد.

تزریق چربی فول فیس زیر پوست صورت یک روش شبه جراحی جزئی و ساده است که می‌تواند در اتاق درمان جراح یا در یک اتاق عمل توسط پزشک متخصص انجام شود. چربی استخراج شده از شکم می‌تواند بسیاری از نواحی صورت که بر اثر افزایش سن، جای زخم آکنه، بیماری آسیب دیدگی و غیره دچار مشکل شده‌اند را برطرف کند.

بهترین کاندیداهای تزریق چربی از شکم به صورت

برداشتن چربی از شکم برای صورت یک راه‌حل بسیار مؤثر، ایمن و کارآمد برای جوان‌سازی و رفع ایرادات موجود در پلک‌ها، شقیقه، پیشانی و گونه‌ها به شمار می‌آید. تزریق چربی فول فیس به صورت، می‌تواند یک گزینه درمانی ایده آل برای افراد زیر باشد:

  1. افرادی که از سلامت جسمانی مناسبی برخوردار هستند.
  2. افرادی که از انتظارات واقع‌بینانه‌ای برخوردار هستند.
  3. افرادی که بافت چربی لازم برای برداشت را دارا هستند.
  4. افراد دچار نقص یا کمبود حجم در نواحی صورت
  5. افراد مبتلا به چین‌و‌چروک‌های عمیق

چه کسانی نباید تزریق چربی انجام دهند؟

  1. بانوان باردار و شیرده
  2. افراد بسیار لاغر
  3. سابقه خون‌ریزی شدید یا حساسیت‌های خاص

بهترین نتیجه تزریق چربی به صورت

تزریق چربی شکم به صورت چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی از شکم به صورت در تمامی کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و پروسه انجام آن در حالت کلی شامل سه مرحله حساس و مهم است. اگر برای شما نیز سوال است که نحوه گرفتن چربی از بدن برای تزریق چگونه است؟ با همراه ما باشید:

  • استخراج چربی از نواحی مختلف بدن

شروع کار با تصمیم‌گیری در مورد ناحیه‌ای که قرار است چربی‌ها از آن‌جا استخراج شوند انجام می‌شود؛ معمولا از نواحی بدن که چربی‌های اضافی در آنجا انباشته شده استفاده می‌کنند به همین دلیل یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها خارج کردن چربی از شکم و تزریق آن به صورت است. علاوه بر آن می‌توان از چربی بخش‌های دیگر بدن مثل ران‌ و باسن نیز بهره برد، به این صورت که ناحیه مورد نظر بدن بی‌حس شده و سپس توسط مکنده مخصوصی حجم مورد نیاز چربی استخراج می‌شود.

  • آماده‌سازی چربی استخراج شده

بعد از استخراج حجم مورد نیاز چربی نوبت به آماده‌سازی آن برای تزریق می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها را در ظرف‌های مخصوصی ریخته و درون سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا عملیات خالص‌سازی انجام گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول‌های چربی معیوب و سایر مایعات از چربی جدا می‌شوند.

  • تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

سومین و آخرین مرحله از کار تزریق چربی به این صورت است که چربی‌های خالص‌سازی شده درون سرنگ‌های مخصوصی ریخته می‌شود. سپس پزشک متخصص با تکیه بر مهارت و تجربه خود آن‌ها را در ناحیه‌ای از صورت که از قبل بی‌حس و استریل شده تزریق می‌کند. در نتیجه زیباجو بلافاصله به ظاهر دلخواه خود می‌رسد (هرچند که تا چند روز شاهد تورم خواهد بود).

برای مشاهده عکس تزریق چربی به صورت می‌توانید به بخش گالری مراجعه کرده و نتایج حاصل بعد از عملیات را با نمونه‌های قبلی بررسی کنید.

بهترین دکتر و کلینیک تزریق چربی از شکم  به صورت

نتایج حاصل از تزریق چربی فول فیس تا حد زیادی به تکنیک انجام آن بستگی دارد. انجام این شیوه درمانی به میزان بالایی از تجربه و مهارت نیاز دارد. چنانچه پزشک مربوطه از تجربه و تبحر کافی برخوردار نباشد، نتایج ماندگاری قابل کسب نخواهد بود؛ به همین دلیل، می‌بایست در هنگام انتخاب بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. سوابق، تخصص و مهارت پزشک معالج
  2. وجود کادر درمانی مجرب
  3. تجهیزات و امکانات کلینیک مربوطه
  4. وجود نمونه کار در زمینه تزریق فیلر، بوتاکس و چربی
  5. در دسترس بودن آرشیو نظریات مراجعین پیشین
  6. ارائه مشاوره صحیح

اهداف تزریق چربی به صورت

اهداف متعددی در پشت پرده تزریق چربی به صورت در تهران وجود دارد که مهمترین هدف انتقال چربی جوانسازی صورت با افزایش حجم، تغییر خطوط و کاهش ظاهر چین و چروک است. با اینکار می‌توان پری بافت‌های صورت را که با افزایش سن از بین رفته‌اند به چهره برگردانده و چهره را چندین سال جوانتر از سن واقعی نشان داد، حتی گاهی افراد بنا به دلایل ژنتیکی و یا محیطی مسن‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسند، خوشبختانه امروزه با استفاده از تکنیک‌هایی چون تزریق چربی به صورت می‌توان بسیاری از این معضلات را برطرف کرد.

از طرفی دیگر بسیاری از افراد بنا به دلایلی چون جوش‌های صورت در دوران بلوغ یا زخم‌هایی که بنا به هر دلیلی روی صورتشان ایجاد شده است از وجود اسکار در پوست خود ناراضی هستند، با استفاده از تزریق چربی به صورت می‌توان تا حدود زیادی این مشکلات را نیز بهبود بخشید.

تزریق چربی چقدر طول میکشه؟

تزریق چربی چقدر طول میکشه؟

مدت زمان انتقال و به عبارتی تزریق چربی فول فیس بسته به مناطقی از بدن که چربی از آنها برداشت می‌شود، وسعت ناحیه‌ای از بدن که قرار است چربی را به آن تزریق کنید متغیر است و می‌تواند بین یک تا پنج ساعت طول بکشد. به عنوان مثال اگر قصد انتقال و تزریق چربی به صورت خود را دارید این عمل ممکن است تنها یک ساعت طول بکشد. ولی  اگر با کمک لیپوساکشن چربی را به باسن خود منتقل می‌کنید، ممکن است بین چهار تا پنج ساعت طول بکشد.

تزریق چربی مدلینگ چیست؟

علاوه بر کاربرد تزریق چربی در افزایش حجم و پر کردن اندامها، از این تکنیک می‌توان برای کانتور چهره یا ایجاد خطوط جداکننده بخش‌های مختلف صورت به منظور ایجاد زیبایی بیشتر نیز استفاده کرد. این کار در کنار زیبایی ظاهری که به شما ارائه می‌دهد می‌تواند اعتماد به نفستان را نیز بیشتر کند.

هدف از مادلینگ صورت با تزریق چربی اینست که بدون اینکه نیاز به انجام جراحی‌های خاص داشته باشید بتوانید با برجسته‌سازی و نیز متعادل کردن خطوط صورت خود ظاهر زنانه و یا مردانه خود را تقویت کنید. به عنوان مثال امروزه داشتن چهره V شکل  به یک ترند تبدیل شده است و می‌توان به راحتی با تزریق چربی و با نمایانتر کردن برجستگی‌های فک، گونه و چانه این چهره خاص را ایجاد کرد.

اقدامات قبل از تزریق چربی به صورت

برای اینکه بیمار یک تزریق چربی زیر پوست صورت ایده‌آل و بی‌دردسری را تجربه کند بهتر است تا به تمامی توصیه‌ها پزشک قبل و بعد از آن توجه ویژه‌ای داشته باشد. چند مورد از مهم‌ترین اقدامات قبل از تزریق چربی به صورت در زیر آورده شده است:

  1. با مصرف مایعات زیاد بدن خود را هیدراته نگه دارید.
  2. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را از چند هفته قبل کنار بگذارید.
  3. داروهای رقیق‌کننده خون و ضدالتهابی را کنار بگذارید.
  4. اگر سابقه بیماری خاصی را دارید حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  5. در روز انجام تزریق چربی با یک همراه به کلینیک بروید.

آمادگی قبل از تزریق چربی شکم به صورت

قبل از انتقال چربی شکم به صورت لازم است که شما در مورد داروهای مصرفی خود با جراح مشورت کنید زیرا ممکن است برخی از آن‌ها با فرآیند لیپوماتیک و تزریق تداخل ایجاد کنند و لازم باشد که به مدت محدودی مصرفشان متوقف شود.

همچنین قبل از تزریق چربی شکم به صورت باید سیگار کشیدن و مصرف مشروبات الکلی متوقف شود.

مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و آسپرین نیز به دلیل افزایش خطر خونریزی چند روز قبل و بعد از تزریق چربی ممنوع می‌باشد. بنابراین قبل از تزریق چربی فول فیس از شما خواسته می‌شود که تاریخچه پزشکی کاملی را برای جراح پلاستیک خود تعریف کنید (این موارد شامل هرگونه مشکل سلامتی، هر دارویی که مصرف کرده‌اید یا در حال حاضر مصرف می‌کنید و هرگونه حساسیتی که دارید می‌باشد).

مصرف مواد طبیعی مانند سیر، جینکو، جینسنگ قبل از تزریق چربی ممنوع می‌باشد، زیرا ممکن است روی لخته شدن و بیهوشی تأثیر بگذارد. ممکن است جراح شما در صورت نیاز به آزمایش‌های دیگر مانند آزمایش خون یا الکتروکاردیوگرافی را توصیه کند که عملکرد و سلامت قلب شما را ارزیابی کند؛ به این ترتیب باید دستورالعمل‌های دقیق قبل از عمل را برای گرفتن نتایج بهتر با دقت دنبال کرد.

دوره نقاهت تزریق چربی به صورت

دوره نقاهت تزریق چربی به صورت به دلیل غیر تهاجمی بودن آن بسیار کم می‌باشد به طوری که بسیاری از افراد می‌توانند در همان روز بلافاصله شروع به انجام کارهای روزمره خود بکنند. با این حال توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل تا چند هفته بعد از انجام کارهای سنگین خودداری کنید زیرا موفقیت آمیز بودن  دوران نقاهت بعد از تزریق چربی به صورت تا حد زیادی به مراقبت‌های بعدی زیباجو دارد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی شکم به صورت

همان قدر که مراقبت‌های قبل از تزریق چربی اهمیت دارند مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت نیز مهم هستند. این مراقبت‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  1. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  2. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  3. از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  4. پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  5. تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.
  6. برای مدت 1 هفته به طور مستقیم در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  7. به مدت 1 الی 2 هفته از رفتن به سونا، جکوزی، حمام آفتاب و سولاریوم خودداری کنید زیرا گرما می‌تواند به سرعت چربی‌های تزریقی را از بین ببرد.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

از جمله سوال‌های مهمی که در تصمیم‌گیری افراد تاثیر می‌گذارد این است که تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که این چربی‌ها نیز همانند بقیه چربی‌های بدن می‌توانند از بین بروند اما اینکه چه قدر طول می‌کشد تا محو شوند به فاکتورهایی نظیر میزان فعالیت بدنی و سوخت و ساز بدن شما دارد. با این حال در حالت کلی ماندگاری آن در مقایسه با سایر فیلرهای کاربردی در صورت بیشتر بوده و اغلب چندین سال طول می‌کشد که به کلی از بین بروند و حتی در برخی افراد به طور دائمی ماندگار می‌شوند.

آیا تزریق چربی درد دارد؟

تزریق چربی زیر پوست صورت به هر نقطه از بدن در حالت کلی و در مقایسه با سایر روش‌های درمانی روش دردناکی محسوب نمی‌شود به ویژه اینکه این کار پس از اعمال بی‌حسی موضعی به بدن انجام می‌گیرد، ولی با این حال باز هم تعریف دردناک بودن یا نبودن تزریق چربی به هر قسمت از بدن به آستانه تحمل درد در فرد بستگی دارد.

علاوه بر این در صورت احساس درد پس از تزریق نیز پزشک شما مسکن و آرام بخش‌هایی را برای شما تجویز خواهد کرد تا بتوانید بر این درد خفیف نیز غلبه کنید.

فواید تزریق چربی شکم به صورت

با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست انسان، پوست حالت ملایم و توخالی به خود می‌گیرد، این کمبود حجم صورت نیز منجر به ایجاد چین و چروک‌های صورت خصوصاً در خطوط خنده می‌شود. انتقال چربی راه حلی ایمن، طبیعی و پایدار برای داشتن ظاهری جوان‌تر می‌باشد.

در حالت کلی می توان عوامل زیر را به عنوان فواید تزریق چربی شکم به صورت تعیین کرد:

برداشتن چربی های موضعی

زدن یک تیر به دو هدف! یعنی هم چربی‌های اضافه یک ناحیه از بدن (مانند شکم) خارج می‌شود و هم با تزریق آن‌ها به نواحی تحت درمان، چین و چروک و خطوط پیشانی حذف می‌گردند

نتایج طولانی و پایدار

عملکرد انتقال چربی به صورت شبیه به تزریق ژل می‌باشد که حجم از دست رفته را به چهره باز می‌گرداند. با این حال نتایج حاصل از انتقال چربی صورت می‌تواند به طرز چشمگیری طولانی‌تر باشد و در بسیاری موارد که جلسات تمدید و شارژ انجام شود جوان سازی دائمی را ارائه می‌دهد.

مقرون به صرفه

از دیگر فواید این روش می‌توان به صرفه اقتصادیش اشاره کرد، زیرا خارج کردن حجم چربی تا حدودی به نظر و درخواست متقاضی دارد و می‌توان برای حدود 10 جلسه تزریق، از شکم چربی استخراج کرد و با خیال راحت و بدون صرف هزینه اضافه دیگر جلسات شارژ خود را انجام داد.

ظاهر طبیعی

انتقال چربی در صورتی که با موفقیت انجام شود می‌تواند نتایجی طبیعی را به همراه داشته باشد و همچنین احتمال بروز واکنش آلرژیک را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد زیرا هیچ ماده خارجی و بیگانه‌ای وارد بدن نمی‌شود.

تزریق چربی به صورت چه عوارضی دارد؟

در مورد اینکه تزریق چربی به صورت چه عوارضی دارد باید بگوییم به دلیل استفاده کردن از بافت چربی خود شخص عوارض آن در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی و جوان‌سازی خیلی کمتر است. اما باز هم در افرادی که به کلینیک‌های نامعتبر یا پزشک غیرمتخصص مراجعه می‌کنند می‌توان شاهد برخی عوارض جانبی بود. از جمله شایع‌ترین عوارض تزریق چربی به صورت برای این دسته از افراد عبارتند از:

  1. ایجاد واکنش‌های آلرژیک
  2. صدمه‌دیدن بافت اصلی صورت
  3. باقی ماندن جای زخم
  4. ایجاد عفونت در ناحیه استخراج یا تزریق چربی فول فیس
  5. بروز پدیده هماتوم یا سروما

هزینه تزریق چربی به صورت توسط دکتر رضا روحانی

هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی به صورت در مقایسه با نتیجه کار و زیبایی که به دست آورده‌اید چندان زیاد نخواهد بود به خصوص اینکه نتیجه کار دارای ماندگاری بسیار طولانی است و می‌توان آن را روشی اقتصادی و مناسب برای بازگرداندن زیبایی به صورت خود حساب کرد. از آنجایی که قیمت دقیق آن بستگی به شرایط بیمار و بسیاری پارامترهای دیگر دارد بهتر است برای اطلاع از آن به صورت حضوری به کلینیک ما مراجعه کرده و از مشاوره‌های لازم بهره ببرید. به طور کلی میزان حجم استخراجی و تزریقی چربی، وسعت کار، فرم ایده آل متقاضی، دستمزد پزشک و تکنسین و هزینه مواد مصرفی در تعیین قیمت نهایی موثر خواهد بود.

شما زیباجویان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت تزریق چربی از شکم به صورت خود می‌توانید با مشاورین کلینیک تزریق چربی در تهران (کلینیک رز) به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود را در این رابطه با مشاوران و کارشناسان ما در میان بگذارید.

نظرات در مورد تزریق چربی به صورت

بسیاری از افراد از طبیعی بودن و ظرافت حاصل از تزریق چربی به صورت صحبت می کنند. آنها برای این واقعیت ارزش قائل هستند که از چربی خودشان استفاده می شود و در نتیجه ظاهری هماهنگ تر و واقعی تر دارد. طول عمر نتایج اغلب به عنوان یک مزیت قابل توجه در نظر گرفته می شود. ماهیت کم تهاجمی این روش، با برش های کوچک و جای زخم کمتر در مقایسه با جراحی های سنتی، اغلب جنبه مثبتی در نظر گرفته می شود.

در حالی که بسیاری از بیماران از نتایج خود راضی هستند، ممکن است در نتایج متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است به سطح مطلوبی از پیشرفت دست پیدا نکنند که منجر به نظرات متفاوتی در مورد اثربخشی این روش می شود. برخی از افراد ممکن است انتظارات غیر واقعی از این روش داشته باشند، که می تواند بر درک آنها از نتایج تأثیر بگذارد.

هزینه تزریق چربی به صورت می تواند برای برخی افراد یک مشکل باشد، به خصوص اگر برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد اضافی نیاز باشد.

سوالات رایج

چه مدت بعد از تزریق چربی میشه ژل زد؟

پس از تزریق چربی فول فیس، پوست و نواحی تحت درمان احتمالاً حساس، متورم و احتمالاً کبود خواهند شد. زمان استفاده از ژل بعد از تزریق چربی به دستورالعمل های خاص ارائه شده توسط پزشک و ماهیت ژلی که قصد استفاده از آن را دارید بستگی دارد.

چند سی سی چربی برای صورت لازم است؟

مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق چربی صورت، که به عنوان پیوند چربی صورت یا انتقال چربی نیز شناخته می شود، بسته به اهداف فردی، نواحی خاص صورت که باید درمان شوند، و سطح بهبود مطلوب متفاوت است. هیچ حجم ثابت یا استانداردی از چربی وجود ندارد که برای هر فردی اعمال شود، زیرا این یک روش کاملا شخصی است.

به طور معمول، مقدار چربی تزریق شده به صورت می تواند از چند میلی لیتر (سی سی) تا چند میلی لیتر در هر ناحیه درمان متغیر باشد. به عنوان مثال، یک تقویت ظریف در لب یا زیر چشم ممکن است فقط به مقدار کمی چربی نیاز داشته باشد، اغلب کمتر از 1 سی سی. در مقابل، روش های گسترده تر، مانند جوانسازی کل صورت، ممکن است به چندین سی سی چربی نیاز داشته باشد.

تزریق چربی از ران به صورت امکان پذیر است؟

بله، تزریق چربی از ران به سایر نواحی بدن از جمله صورت در روشی به نام پیوند چربی امکان پذیر است. این یک گزینه محبوب برای تزریق چربی از ران به صورت است.

منابع: cadoganclinic

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق چربی برای زاویه سازی صورت
نوشتهٔ بعدی
سن مناسب برای تزریق چربی چقدر است؟

61 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام من بعد ازعمل وزن زیادی کم کردم وقسمت گونه ها وزیرگونه خیلی لاغرشده برای تزریق چربی هزینه چقدره؟!
    ومن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی که دارم بعد تزریق میتونم انجام بدم ؟!
    کارمندم و تایم زیادی سرکارم

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر شخصی هستند که میخواهند عمل گرفتن چربی شکم وتزریقش به صورت را در منزل برام انجام بدهند آیا امکانش هست

    پاسخ
  • سلام عرض ادب و احترام خدمت دکتر گرامی
    خطر آمبولی در تزریق چربی صورت تا چقدر احتمال داره ؟ میشه جلوشو گرفت ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      خطر آمبولی در تزریق چربی صورت بسیار نادر است. طبق گزارشات، احتمال بروز این عارضه در تزریق چربی صورت کمتر از 0.1 درصد است. با این حال، این خطر می تواند در برخی از افراد بیشتر باشد، مانند افرادی که:
      دارای بیماری های زمینه ای قلبی یا ریوی هستند.
      دارای سابقه لخته شدن خون هستند.
      از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند.
      در ناحیه صورت یا گردن خود عروق خونی بزرگ یا آسیب دیده دارند.
      – برای کاهش خطر آمبولی در تزریق چربی صورت، باید موارد زیر رعایت شود:
      تزریق چربی توسط پزشک متخصص یا جراح زیبایی انجام شود.
      حجم چربی تزریق شده متناسب با نیازهای فرد باشد.
      تزریق چربی به مناطقی که عروق خونی بزرگی در آن ها وجود ندارد، انجام شود.
      از تکنیک های مناسب تزریق استفاده شود.
      در صورت داشتن سابقه بیماری های قلبی یا عروقی، با پزشک خود مشورت شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید