بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران با بالاترین رضایت

بهترین دکتر کاشت مو

فهرست این مطلب

اگر تصمیم به کاشت مو گرفته‌اید، باید به دنبال بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران یا شهر خودتان باشید. کلینیک‌هایی که کارهای زیبایی و کاشت مو را انجام می‌دهند بسیار زیادند، اما آیا تمامی آن‌ها قابل‌اعتماد هستند؟ قطعاً خیر. شما هنگام اعتماد به یک پزشک و کلینیک باید به نکات مهمی توجه کنید. کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز از آن دسته کلینیک‌های معتبری است که می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. در این مقاله دربارۀ این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اینفوگرافیک بهترین دکتر کاشت مو

دکتر رضا روحانی مدرس انجمن پیوند موی ایران

دکتر رضا روحانی یکی از بهترین متخصصان شهر تهران در حوزۀ کاشت مو است. کلینیک رز مفتخر به میزبانی دکتر روحانی است و شما می‌توانید برای انجام کاشت مو توسط دکتر روحانی به این کلینیک مراجعه کنید. داشتن رزومۀ قوی، دانش به‌روز و همچنین نمونه‌های موفق از ویژگی‌های یک متخصص برتر در کارهای زیبایی است.

دکتر رضا روحانی مدرس انجمن بین المللی پیوند مو ایران

کاشت مو کار حساسی است و پزشکی که به این کار اقدام می‌کند باید تخصص بالایی در این حوزه داشته باشد. دکتر روحانی بیش از 15000 نمونۀ موفق کاشت مو دارد. این متخصص جدیدترین روش‌های کاشت مو را با توجه به نیاز شما انتخاب می‌کند.

بهترین مرکز پیوند مو در تهران از نظر مردم

بهترین مرکز تخصصی پیوند مو در تهران از نظر مردم

انواع کلینیک‌های کاشت مو و زیبایی در سطح شهر تهران وجود دارد. تعداد این مراکز به‌قدری زیاد است که گاهی زیباجویان برای انتخاب بهترین مرکز دچار سردرگمی می‌شوند. همواره نظرسنجی‌ها و سؤالاتی دربارۀ بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران از مراجعان پرسیده شده است.

یک کلینیک برتر قطعاً ویژگی‌هایی دارد که زیباجویان را به خود جلب می‌کند. چیزی که در درجۀ اول همۀ افراد با آن موافق بوده‌اند، کیفیت خدمات و نتیجه‌گیری از کاشت مو است. هر چقدر یک کلینیک زیبا و مدرن باشد، اما کار پزشکان آن خوب نباشد و نتیجۀ مناسبی از پیوند مو حاصل نشود، کسی به آن مرکز اعتماد نمی‌کند. در درجۀ دوم، مشاوره‌های صحیح و عمیق کادر و پرسنل کاشت مو و صبر و حوصله و دقت پزشک عوامل تعیین‌کننده هستند.

معیارهای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو

معیار انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران

اولین و مهم‌ترین فردی است که در کاشت موی شما نقش دارد پزشک شما است. اگر او در این امر تخصص و تجربۀ کافی نداشته باشد علاوه بر اینکه به نتیجۀ دلخواه نمی‌رسید حتی ممکن است دچار عوارض جانبی زیادی مانند عفونت، جای اسکار خیلی آشکار و خونریزی و درد زیاد شوید. اگر می‌خواهید بهترین پزشک را انتخاب کنید، قبل از هر چیزی دربارۀ میزان تجربه، سال‌های فعالیت پزشک در این عرصه و تعداد پرونده‌های موفق کاشت مو به‌وسیلۀ وی تحقیق کنید.

با کمک شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، انتخاب بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران بسیار ساده‌تر شده است. شما با کمی تحقیق و جست‌وجو در این فضا می‌توانید، پزشکان حاذق و باتجربه‌ای را پیدا کنید. البته بهتر است فقط به این فضا اکتفا نکنید و برای آشنایی با پزشک حتماً یک ‌وقت مشاوره با وی در نظر بگیرید.

ویژگی بهترین متخصصداشتن گواهی تخصصی در زمینه کاشت مو
داشتن سابقه و تجربه طولانی
آشنایی و تسلط بر متدهای مختلف کاشت مو
برخورداری از اخلاق حرفه‌ای برای حمایت از مراجعین
برگزاری جلسه مشاوره با مراجعه‌کننده
ویژگی بهترین کلینیکداشتن مجوز وزارت بهداشت
استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته
برخورداری از کادر درمانی متخصص و پزشکان حرفه‌ای
ویژگی کلینیک رز یکی از مراکز معروف کاشت موحضور دکتر رضا روحانی مدرس انجمن کاشت موی ایران
داشتن استانداردهای بین‌المللی
استفاده از وسایل و تجهیزات به روز برای کاشت مو
اجرای جدیدترین روش‌های پیوند موی طبیعی
هزینه کاشت مو در کلینیک رزبراساس شدت طاسی سر، تعداد گرافت مورد نیاز و نوع روش انتخابی، هزینه پیوند مو برای شما در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد.

انتخاب بهترین پزشک کاشت مو در تهران

کلینیک رز؛ جزو ده کلینیک برتر کاشت مو در تهران

کلینیک پوست، مو زیبایی رز یکی از قدیمی ترین مرکز کاشت مو در شهر تهران است که همیشه مراجعانی از سرتاسر کشور دارد. این کلینیک با کادری متخصص و دوره‌دیده و با استفاده از بهترین متد کاشت مو، رضایت بالای مراجعان خود را همواره به دست آورده است.

کلینیک رز یکی از مراکز معتبر کاشت مو در تهران است که برای مراجعان خود وقت مشاورۀ تخصصی با پزشک را قبل از هر کاری قرار می‌دهد. پزشک پس از مشاوره، بهترین روش کاشت مو را که برای مراجعه‌کننده مناسب‌تر است به وی پیشنهاد می‌کند. با این شرایط دیگر کمتر کسی از کاشت موی خود رضایت ندارد. درصد بالای رضایت مراجعان، محیطی استریل، خدمات حرفه‌ای و کادر دوره‌دیده در بین هزاران کلینیک کاشت مو و خدمات زیبایی در تهران این کلینیک را به‌عنوان یکی از 10 کلینیک برتر تبدیل کرده است.

بهترین مرکز تخصصی پیوند مو

10 کلینیک برتر کاشت مو باید دارای ویژگی های زیر باشند:

اگر به‌عنوان یک خدمات‌دهندۀ زیبایی می‌خواهید کلینیک راه‌اندازی کنید یا به‌عنوان یک گیرندۀ خدمات بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران را بیابید، لازم است با ویژگی‌های بارز 10 کلینیک برتر در تهران آشنا شوید. ما با تحقیق و بررسی و همچنین مقایسۀ بین کلینیک‌های زیبایی سطح شهر تهران دریافتیم که کلینیک‌های برتر ویژگی‌های مشترکی دارند. در لیست پایین این ویژگی‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

  1. کلینیک کاشت مو باید دارای مجوز از ارگان‌های ضروری کشور از جمله انجمن پوست و موی ایران باشد. علاوه بر آن پزشک متخصص نیز باید دارای مدرک قابل ‌استناد پزشکی و زیبایی باشد.
  2. کلینیک‌های برتر عکس‌های قبل و بعد واقعی را به مراجعان خود ارائه می‌دهند. شما باید بتوانید آرشیوی از این عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و روی سایت مجموعه پیدا کنید.
  3. کلینیک باید نام و اطلاعات کادر پزشکان و تکنسین‌های خود، میزان تجربه و سطح تخصص آن‌ها را به مراجعان خود ارائه دهد.

آیا هر پزشکی می تواند کاشت مو انجام دهد؟

با کمی مطالعه و بررسی متوجه می‌شویم که پاسخ این سؤال منفی است. کار کاشت مو یک کار زیبایی و حرفه‌ای است و پزشکی که این کار زیبایی را انجام می‌دهد در درجۀ اول باید دارای مدارک تخصصی دانشگاهی باشد. پزشک کاشت مو باید در حوزۀ جراحی پلاستیک یا تخصص پوست و زیبایی و گرایش کاشت مو در دانشگاه تحصیل‌کرده باشد.

پزشک برای گذراندن این دوره باید حدود 4 سال در دانشکدۀ پزشکی عمومی تحصیل کند و در ادامه بین 4 تا 7 سال نیز دورۀ رزیدنتی را از پشت سر بگذارد. پس علاوه بر تجربه و تخصص، باید مدارک تحصیلی یک پزشک کاشت مو را نیز بررسی کنید. علاوه بر آن، دانش پزشک در تمامی حوزه‌های کاشت مو باید کاملاً به‌روز شده و جدید باشد.

پیشرفته ترین مرکز کاشت مو در تهران

پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

در درجۀ اول برای اینکه بدانید که یک کلینیک، پیشرفته است یا خیر باید ببینید از چه نوع دستگاه‌ها و متدهایی برای کاشت مو استفاده می‌کند. در دنیای حاضر که همه‌چیز درحال تغییر و پیشرفت است روش‌های کاشت مو هم بدون تغییر باقی نمانده و همواره شیوه‌ها و متدهایی روی کار آمده که علاوه بر طبیعی‌تر بودن، دورۀ نقاهت کمتری دارند و تراکم موی بیشتری هم به مراجعه‌کنندگان می‌دهند.

درصورتی‌که می‌خواهید بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران را پیدا کنید، ابتدا با مرکز تماس بگیرید یا حضوراً مراجعه کنید و دربارۀ متدهای کاشت مو و دستگاه‌های مورد استفاده در آن مرکز سؤال کنید. اگر مرکز از روش‌های جدید استفاده کند، می‌توانید آن را به‌عنوان یک کلینیک پیشرفته و مدرن بشناسید. البته این تنها مورد مهم نیست و باید دربارۀ سوابق و رزومۀ پزشکان مجموعه هم تحقیق کنید.

نمونه کار فوق تخصصی پیوند مو در رز کلینیک

ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در تهران و ایران

مهم‌ترین ویژگی پزشک متخصص کاشت مو تجربۀ مرتبط است. پزشکانی که کاشت‌های موفقیت‌آمیز متعددی انجام داده‌اند در لیست بهترین پزشکان کاشت در سطح کشور قرار می‌گیرند. یک پزشک در کنار تجربه باید ویژگی‌ها و آیتم‌های دیگری هم داشته باشد تا به‌عنوان بهترین متخصص توسط مراجعان انتخاب شود. این ویژگی‌ها را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

  1. مشاوره‌های کامل قبل از کاشت و پس از آن توسط پزشک و تیم او بسیار مهم و ضروری است.
  2. پزشک متخصص باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشد و با مراجعه‌کننده بسیار شفاف و باحوصله صحبت کند.
  3. تیم و کادر همراه متخصص نیز باید کاملاً حرفه‌ای باشند، زیرا بخشی از کاشت مو توسط تکنسین‌ها انجام می‌شود.
  4. از دیگر ویژگی‌های بهترین دکتر کاشت مو، داشتن مدارج تحصیلی مرتبط با کاشت مو و دانش تخصص و به‌روز است.

بهترین پزشکان پیوند مو در کشورهای مختلف

بهترین پزشکان برای کاشت مو در کدام کشورها هستند؟

با وجود استرس‌ها و فشارهای زندگی و سبک زندگی و تغذیۀ ناسالم، ریزش مو و طاسی را می‌توان در بین مردم تمامی کشورها به‌ویژه در بین مردان مشاهده کرد. در اکثر کشورهای دنیا پزشکان متخصص کاشت مو برای رفع این مشکل حضور دارند. با این وجود در برخی کشورها این کار به شکل تخصصی‌تری انجام می‌شود و علت هم بالاتر بودن تجربیات پزشکان در این کشورها است که باعث می‌شود نتیجۀ کاشت مو بهتر باشد.

کشور ما از جمله کشورهای برتر در کاشت مو است و بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران قرار دارد. به جز ایران، کشورهایی دیگری مانند ترکیه، هندوستان، تایلند، مکزیک، لهستان، کرۀ جنوبی، انگلیس، آلمان، مجارستان، ایالات متحدۀ آمریکا، اسپانیا و اسلواکی را می‌توان جزء برترین کشورها در کاشت مو معرفی کرد.

بهترین کلینیک کاشت مو زنان در تهران

بهترین کلینیک کاشت مو زنان در تهران

اگرچه بیشتر طاسی‌ها مختص مردان است، اما گاهی زنان هم دچار ریزش مو و حتی طاسی در بخشی از قسمت‌های سر خود می‌شوند. راه‌کارهای تقویتی و درمانی زیادی وجود دارد که می‌تواند ریشه موها را قوی و ریزش مو را متوقف کند. چون زنان اغلب بیش از مردان به ظاهر و موهای خود اهمیت می‌دهند اگر موهای آن‌ها در ناحیه‌ای بسیار کم باشد، حس خوشایندی برای آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی بهتر است از روش‌های مرسوم کاشت مو که در کشور وجود دارد استفاده کنند.
کاشت مو یک روش زیبایی مردانه نیست و زنان هم می‌توانند آن را با مشورت پزشک انجام دهند. بین کلینیک کاشت زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد و بانوان گرامی هم برای یافتن بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران باید از روش‌هایی که در قسمت‌های قبل توضیح داده شد استفاده کنند. اولین و مهم‌ترین رکن یافتن یک کلینیک مناسب، پرس‌وجو و تحقیق است.

پیشرفته ترین مرکز تخصصی کاشتن مو

چرا کلینیک رز به عنوان بهترین و معتبرترین مرکز کاشت مو در تهران شناخته می‌شود؟

کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز یکی از مراکز بسیار قوی و حرفه‌ای در حوزۀ کاشت تخصصی مو و سایر کارهای زیبایی پوست و مو است. این کلینیک در غرب تهران و محدودۀ میدان صادقیه قرار دارد با وسایل نقلیۀ عمومی و لوازم نقلیۀ شخصی قابل دسترسی است. برخی از ویژگی‌ها را که باعث شده این کلینیک به‌عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در تهران شناخته شود در قسمت پایین ذکر خواهیم کرد.

معتبرترین مرکز پیوند موی طبیعی در ایران و تهران

داشتن سابقه درخشان و طولانی

داشتن سوابق و تجربیات کاری درخشان یکی از ویژگی‌های یک کلینیک خوب و برتر است. کلینیک رز با بیش از 10 سال تجربه در کاشت مو به‌عنوان یکی از کلینیک‌های برتر شناخته می‌شود. این مرکز، همواره بر دانش و تجربۀ خود افزوده است و از بهترین و جدیدترین روش کاشت مو بهره می‌برد.

داشتن پرونده‌های موفق فراوان

بیش از 3000 پروندۀ موفق و قابل استناد در کاشت مو و ابرو گواه این است که از مراجعه به این مرکز هرگز ناراضی و پشیمان نخواهید بود. در کلینیک رز درصد رضایت مراجعان ما بیش از 98 درصد است؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران هستید حتماً به کلینیک رز سر بزنید.

تیم پزشکی مجرب پیوند مو در کلینیک رز

داشتن کادری مجرب و آموزش‌دیده

دکتر روحانی به‌عنوان پزشک متخصص کاشت مشغول به فعالیت در این مرکز است. کارنامۀ درخشان کاری این پزشک گواه این است که شما برای کاشت موهای خود به فرد مناسبی اعتماد کرده‌اید. علاوه بر این، تکنسین‌ها و کادر همراه دکتر روحانی همگی دوره‌های لازم و تخصصی را گذرانده‌اند.

استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو

استفاده از دانش روز دنیا در روش‌های کاشت مو یکی از ویژگی‌های برتر این کلینیک است. جدیدترین و مؤثرترین متد با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین ابزارها و دستگاه‌های کاشت مو در کلینیک کاشت مو رز، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بدین ترتیب علاوه بر یک نتیجه‌گیری طبیعی، شما کمتر معطل می‌شوید و دورۀ نقاهت هم کمتری هم دارید.

نمونه کار قبل و بعد بهترین دکتر کاشت مو

هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو کلینیک پوست و مو رز

هزینه کاشت مو با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برای دانستن هزینۀ نهایی شما باید با پزشک کلینیک مشورت کنید. پزشک پس از بررسی موهای شما و انجام آزمایش‌های موردنیاز، هزینه‌های واقعی را به شما اعلام می‌کند.
از جمله عواملی که در هزینه‌های کاشت مو تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از: تکنیکی که برای کاشت مو استفاده می‌شود، تعداد جلسات موردنیاز برای کاشت مو، میزان طاسی و شدت ریزش موی شما، دستگاه‌ها و ابزارهای مورد استفاده و در نهایت دستمزد پزشک. نمی‌توان در این جا یک رقم مشخص برای کاشت مو در کلینیک رز اعلام کرد. برای این منظور، ابتدا با ما تماس بگیرید تا برای شما وقت مشاوره قرار داده شود.

معرفی تکنیک‌های کاشت مو در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

در کلینیک رز متدهای مختلف کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشک با بررسی ناحیۀ طاسی و بانک موی شما تصمیم می‌گیرد که کدام روش بهتر است. روش‌هایی که در ین کلینیک استفاده می‌شود برای همه نوع مو و الگوی طاسی مناسب است، مگر اینکه فرد بیماری‌های خاص پوستی و مشکلات سلامتی که منجر به ریزش مو می‌شود داشته باشد. در چنین شرایطی پزشک به شما کاشت مو را توصیه نمی‌کند. انواع متدهای کاشت توسط بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران را در ادامه معرفی می‌کنیم.

تکنیک‌های کاشت مو در کلینیک رز

پیوند مو به روش FUT

یکی از تکنیک‌های قدیمی کاشت مو است که برای برداشت مو باید یک برش نواری در ناحیۀ بانک مو ایجاد شود. در این روش یک فلپ از پشت سر برداشته می‌شود و پس از انتقال به آزمایشگاه، گرافت‌های مو همراه با مقداری پوست از هم جدا می‌شوند تا برای پیوند مو آماده شوند. این روش را به‌عنوان یک روش تهاجمی می‌شناسند و پس از برداشت نوار، پشت سر بخیه می‌شود. ضمناً دورۀ نقاهت و خونریزی در این روش بیشتر است.

ایمپلنت مو با تکنیک FUE

یک تکنیک کم تهاجم است که توسط بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران یعنی کلینیک رز انجام می‌شود. پس از روش FUT این روش کاشت مو متداول شده است. در این روش برای برداشت مو از ناحیۀ پشت سر از یک پانچ دستی استفاده می‌شود و گرافت‌های مو به شکل مجزا از ناحیه برداشت می‌شود. این روش خونریزی و اسکار چندانی ندارد و فرد با طی کردن دورۀ نقاهت کوتاهی می‌تواند به کار و زندگی روزمره بپردازد.

کاشت مو به روش ترکیبی

همان‌طور که مشخص است این تکنیک از ترکیب دو روش FUT و FUE به وجود آمده است. کسانی که یکی از روش‌های قبلی برای آن‌ها پاسخ نمی‌دهد و در واقع ناحیۀ طاسی زیادی دارند، باید از تکنیک ترکیبی استفاده کنند. در روش ترکیبی ابتدا تکنیک FUT و سپس FUE انجام می‌شود.

پیوند مو طبیعی با تکنیک SUT

SUT یکی از جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو در ایران و جهان است که توسط بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران یعنی کلینیک رز هم انجام می‌شود. در این روش از دستگاه‌های اتوماتیک و حرفه‌ای برای برداشت واحدهای فولیکولی مو استفاده می‌شود. در این روش کاشت مو، سرعت و دقت بسیار بالاست و به جهت ظرافت بالای دستگاه‌ها و خطای خیلی کمی که دارند، تقریباً تمامی واحدهای فولیکولی برداشت‌شده، سالم به ناحیۀ گیرنده پیوند می‌خورند. به همین دلیل تراکم مو در این روش بسیار بالاست

عکس قبل و بعد در بهترین کلینیک کاشت مو

علت انتخاب کلینیک رز به عنوان معتبرترین مجموعه کاشت مو در شهر تهران چیست؟

کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز یکی از مراکز معروف کاشت مو است که چه قبل و چه بعد از کاشت مو هرگز شما را تنها نمی‌گذارد. از زمانی که شما برای کاشت مو در کلینیک رز ویزیت می‌شوید تا هنگام انجام کاشت و حتی تا زمان نتیجه‌گیری نهایی، کادر پزشکی و تیم همراه او در کنار مراجعان و زیباجویان گرامی هستند.

به‌طور مرتب وضعیت شما قبل و بعد از کاشت مو پیگیری و توصیه‌های لازم به شما داده می‌شود. همچنین دغدغه‌های شما را به‌خوبی در نظر می‌گیرند؛ بنابراین شما با کادری حرفه‌ای روبه‌رو هستید و خیالتان راحت است که تا روز حصول نتیجه در کنار شما خواهیم بود.

کلام پایانی درباره مراکز معتبر کاشت مو در تهران

اگر تصمیم به کاشت مو گرفته‌اید برای یافتن مراکز معروف کاشت مو خیلی عجله نکنید. بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو در تهران باید ویژگی‌هایی داشته باشند که شما با تحقیق و بررسی زیاد می‌توانید این موارد را بررسی کنید. چون تعداد مراکز کاشت مو و زیبایی خیلی زیاد است باید دقت کنید تا پول و هزینۀ خود را هدر ندهید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز یکی از آن مراکز معتبری است که با داشتن مجوزهای رسمی و تجربیات موفق فراوان کاشت مو می‌تواند در مسیر زیبایی بیشتر به شما کمک کند.

منابع: healthlinehealthlineistanbeautiful

4/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
جوش زدن پوست سر بعد از کاشت مو؛ فولیکولیت بعد از کاشت
نوشتهٔ بعدی
30 دستورالعمل مراقبت بعد از کاشت مو (توصیه های قبل و بعد)

7 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • نازنین فردی
    02/03/1400 6:43 ق.ظ

    سلام کاشت مو برای خانوما به چه صورته؟؟؟ در مورد خانوما هم مثل اقایون جواب میده؟؟؟

    پاسخ
  • سلام،وقت بخیر،میشه ابرو رو از پایینترکاشت کرد،یه مدل دخترونه با زیر ابرو؟

    پاسخ
  • mahdidanish902@gmail.com
    09/01/1402 8:50 ب.ظ

    دوست توی این کلنیک کاشت انجام داده بود،نتیجه اش هم عالی شد ،از برخورد شون هم رازی بودن

    پاسخ
  • خسروی دانش
    10/10/1402 1:49 ق.ظ

    دکتر رضا روحانی یه کار درست واقعیه من افتخار دیدن نمونه کارهاشون رو از نزدیک دارم. دکتر روحانی علاوه بر متخصص بودن خیلی مهربان و دلسوز هم هستند و تا جای ممکن خودشان و همچنین کادر درمانی مجموعه شان تلاش میکنند تا زیباجو با رضایت و خوشنودی کامل کلینیک را ترک کند. اگه کلینیک خوب تو تهران برای کاشت مو و ابرو و همچنین تزریق ژل و بوتاکس خواستید من این کلینیک رو پیشنهاد می دم. شاد،سلامت و تندرست باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید