میزان کاهش وزن و سایز بعد از لیپوماتیک چقدر است؟

کاهش وزن بعد از لیپوماتیک چقدر است؟

لیپوماتیک یک نوع عمل زیبایی است که طی آن چربی اضافی بدن برداشته می شود. گاهی اوقات، ممکن است شما به هدف پیکر تراشی عمل لیپوماتیک را انجام دهید. در این موارد، مقداری از چربی اضافی بدن شما به بافت ها و اندام های دلخواه دیگر انتقال خواهند یافت.

تمایز بین کانتورینگ بدن و کاهش وزن بسیار مهم است. لیپوماتیک در درجه اول بر پیکرتراشی نواحی خاص و افزایش تناسب تمرکز دارد تا اینکه به عنوان یک روش کاهش وزن عمل کند. هدف اصلی لیپوماتیک کاهش چربی هدفمند در نواحی موضعی است. درک این تمایز به افراد کمک می کند تا انتظارات واقع بینانه ای برای نتایج داشته باشند.

کاهش یا افزایش وزن با لیپوماتیک؟

لیپوماتیک یا پیکرتراشی یک نوع عمل زیبایی محسوب می‌شود که وظیفه‌ اصلی آن، تغییر سایز و ظاهر است. لیپوماتیک بیشتر در اندام‌هایی از بدن صورت می‌گیرد که علی‌رغم ورزش و رعایت رژیم‌های غذایی، همچنان دارای حجم زیادی از چربی اضافی در شکم، پهلو، ران، بازو و ساق پا می‌باشند. شاید شما نیز از چربی بیش از حد در برخی اندام‌های بدن خود رنج می‌برید یا شاید چاقی زیبایی، جذابیت و اعتماد به نفس شما را تحت‌الشعاع قرار داده است. اگر علاوه بر خلاصی از شر چربی، رویای داشتن تناسب اندام و بدنی جذاب و خوش‌فرم را در سر دارید، بهترین گزینه پیش روی شما لیپوماتیک می‌باشد.

شاید تاکنون متوجه شده‌اید که از لیپوماتیک نمی‌توان به عنوان درمان قطعی چاقی استفاده کرد. شما زمانی می‌توانید از لیپوماتیک به نتیجه دلخواه دست یابید که انتظارات منطقی و معقولی داشته باشید. زمانی از پیکرتراشی به یک نتیجه دلخواه خواهید رسید که پیش از عمل، اضافه وزن نداشته باشید. بنابراین، کاملاً واضح و مبرهن است که لیپوماتیک نمی‌تواند کمک زیادی به کاهش وزن شما کند.

کاهش یا افزایش وزن با لیپوماتیک؟

آیا می توان با لیپوماتیک به تناسب اندام رسید؟

یکی از دستاورد‌های مهم عمل زیبایی لیپوماتیک، رساندن افراد به تناسب اندام می‌باشد. اما شما چه زمانی می‌توانید با انجام پیکرتراشی به تناسب اندام دست یابید؟ شما برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک و دستیابی به نتیجه دلخواه باید سه شرط اساسی را داشته باشید:

  1. اضافه وزن نداشته نداشته باشید.
  2. تنها در برخی نقاط خاص از بدن دارای چربی اضافی باشید.
  3. ورزش و رژیم غذایی سالم تأثیری در نابودی این چربی‌ها نداشته باشند.

اگر مایل هستید یک بدن زیبا و خوش‌فرم داشته باشید، می‌توانید با لیپوماتیک به این رویای خود جامه عمل پوشانید چرا که در جریان عمل زیبایی لیپوماتیک، شما علاوه بر خلاصی از شر چربی مازاد در نواحی مختلف بدن خود، می‌توانید این چربی را به نواحی دیگر انتقال دهید.

به طور مثال، اگر شکمی شل و افتاده و در عین حال، سینه‌های کوچکی دارید لیپوماتیک گزینه خوبی برای شماست. در روش پیکرتراشی، جراح شما می‌تواند این چربی‌های به درد نخور را به سینه شما منتقل کند. در نتیجه، شما با یک تیر دو نشان زده‌اید. یعنی در آن واحد دو نقطه از بدن خود را در جریان پیکرتراشی به شکل دلخواه در آورده‌اید.

کاهش سایز با لیپوماتیک به چه میزان می باشد؟

لیپوماتیک تا چه میزانی باعث کاهش سایز می شود؟

عمل زیبایی جراحی لاغری تا حدود زیادی به کاهش سایز شما کمک می‌کند. البته شما نباید انتظار داشته باشید پس از ترک کلینیک یا بیمارستان، در محل جراحی خود بلافاصله با این تغییر سایز روبرو شوید. شما ممکن است به عنوان یکی از کاندید‌های لیپوماتیک دارای دو نوع پوست باشید:

  1. پوست شل و افتاده
  2. پوست سفت و منعطف

پوست ناحیه جراحی شما به هر یکی از دو حالت فوق که باشد، شاهد کاهش سایز خواهید شد. اما با این تفاوت که اگر پوست سفت و کشسانی داشته باشید، ناحیه عمل شما زود‌تر بهبود می‌یابد. در نتیجه شما در این ناحیه دچار شلی پوست نخواهید شد. اما چنانچه پوست شلی داشته باشید، ممکن است در ناحیه عمل این شلی همچنان باقی بماند. البته با روش‌های دیگری مانند لیفتینگ پوست به راحتی می‌توانید این مشکل را مرتفع سازید.

جدا از ظاهر ناحیه عمل، بازگشت سایز یکی از نگرانی‌های بسیاری از افراد به شمار می‌رود. اما این نگرانی در بیشتر مواقع بی‌مورد است چرا که به طور قطع شما قصد ندارید با پرخوری، ورزش نکردن و… اندام ‌ایده‌آل را یک شبه به باد بدهید. در واقع، تغییر سایز پس از پیکرتراشی، پروسه‌ای زمان‌بر است و نیاز به صبوری دارد. پس از انجام لیپوماتیک ممکن است نواحی جراحی شده شما دچار تورم شوند. البته این تورم به هیچ‌وجه غیر طبیعی و نگران‌کننده نیست. اگر هر روز بدن خود را در آینه وارسی کنید، خواهید دید که ظرف مدت چند هفته بعد از پیکرتراشی، نتیجه دلخواه کم کم حاصل خواهد شد.

پس از عمل زیبایی لیپوماتیک و با رعایت توصیه‌های پزشک معالج، بدن شما رفته رفته به قالب جدید خود عادت می‌کند. در نتیجه شما هر روز که می‌گذرد به سایز ‌ایده‌آل خود نزدیک‌تر خواهید شد. البته تحقق این رویا به همین سادگی‌ هم نیست. یعنی شما نمی‌توانید بدون ادامه یک سبک زندگی سالم، چندان ‌امیدی به این کاهش سایز داشته باشید.

میزان ماندگاری کاهش سایز با جراحی لاغری

میزان ماندگاری کاهش سایز با لیپوماتیک

شکی به دل راه ندهید که پیکرتراشی می‌تواند تغییر چشمگیری در سایز و فرم کلی بدن شما ایجاد کند
اما همانطور که می‌دانید، نه لیپوماتیک و نه هیچ عمل زیبایی دیگری بدون مراقبت‌های بعد از عمل به تأثیر دلخواه و ماندگار منتهی نخواهند شد. در واقع باید گفت، دستیابی به تناسب اندامی ماندگار دستخوش همکاری چند عامل است:

  1. شرایط فیزیکی مناسب بدن شما
  2. تجربه و تخصص کافی پزشک
  3. توجه شما به سبک زندگی

همانطور که می‌بینید دو عامل اول مربوط به پیش و حین عمل زیبایی لیپوماتیک می‌باشند. اما عامل سوم که سبک زندگی شماست، مربوط به بعد از پیکرتراشی است. پیاده‌روی، انجام حرکات ورزشی، رژیم غذایی سالم و به طور کلی جلوگیری از اضافه وزن، ضامن ماندگاری تناسب اندام شما خواهند بود. پس اگر نمی‌خواهید زمان، هزینه، دشواری‌های عمل و رویای جذابیت خود را از بین ببرید، لطفاً چاق نشوید.

پس از انجام پیکرتراشی و با یک سبک زندگی سالم، قادر خواهید بود مدت زمان بیشتری تناسب اندام خود را حفظ کنید. لیپوماتیک این امکان را به شما می‌دهد که زیباترین و خاطره انگیز‌ترین عکس‌های سلفی خود را بگیرید. کافی است به این فکر کنید که موقع گرفتن عکس‌های سلفی دیگر لازم نیست نفس خود را حبس کنید. یا اینکه شکم خود را به داخل فشار دهید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
لیپوماتیک باسن – مزایای از بین بردن چربی باسن با پیکرتراشی
نوشتهٔ بعدی
بررسی تخصصی تکنیک لیپوماتیک و بادی جت در لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید