هزینه کاشت ابرو دقیقا چقدر است؟ 1403

قیمت کاشت ابروی طبیعی

قیمت کاشت ابرو یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بسیاری از متقاضیان پیوند را منصرف کند؛ اما باید بدانید هزینه کاشت ابرو طبیعی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که می‌توانند آن را کم یا زیاد کنند. از طرف دیگر باید بدانید که هزینه در این زمینه بیشتر حکم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارد. اگر کاشت ابرو را در کلینیک‌های معتبر و مجهزی مانند کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز انجام دهید، می‌توانید مطمئن باشید که با یک بار هزینه کردن نتیجه‌ای دائمی به دست می­آورید.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز از 12.000.000 میلیون تومان تا 15.000.000 میلیون تومان بسته به نوع طاسی، روش انتخابی متغیر است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و روش های پیوند با مشاورین زیبایی ما تماس حاصل فرمایید.

اینفوگرافیک راهنمای هزینه کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو کلینیک رز

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از راه‌هایی است که می‌تواند زیبایی را به چهره شما بازگرداند. با این حال هرگز نمی‌توان هزینه دقیقی برای آن تعیین کرد. قیمت کاشت ابرو در کلینیک رز شاید ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد؛ اما نکته مهم آن است که تنها یک بار این مبلغ را پرداخت می‌کنید و این در مقایسه با سایر روش‌هایی که نیاز است هر ماه یک بار آن را دوباره انجام دهید، در واقع نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

با این حال باید بدانید که عوامل متعددی هستند که بر روی قیمت نهایی پیوند ابرو تأثیر می‌گذارند و حتی نادیده گرفتن یکی از این عوامل می‌تواند مبلغ را به طرز چشمگیری کم یا زیاد کند. آشنایی با این فاکتورها می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی بهتر برای کاشت کمک کند. عوامل مؤثر را با هم بررسی می‌کنیم:

عوامل موثر بر قیمت پیوند ابرو

روش انتخابی شما یا جراح شما برای کاشت

کاشت ابرو با یک روش انجام نمی‌شود و بسته به شرایط شما ممکن است پزشک روش خاصی را انتخاب کند. انجام هر روش نیز نیاز به تبحر و تجهیزات خاصی دارد که در نهایت می‌تواند بر روی هزینه کاشت ابرو در تهران تأثیر مستقیم بگذارد. برخی از این روش‌ها زمان بیشتری نیاز دارند و تجهیزات آنها بسیار پیشرفته‌تر است و همین می‌تواند تعرفه کاشت ابرو را بالا ببرد.

مدل ابروی انتخابی شما

منظور از اینکه مدل ابرو می‌تواند در قیمت کاشت ابرو موثر باشد، در واقع پهن یا نازک بودن ابرو است. اگر ابروهای انتخابی شما بسیار پهن­تر از ابروهای خودتان باشند، لازم است تعداد گرافت بیشتری استخراج شده و سپس کاشت شود. این تعداد هم زمان و هم هزینه را افزایش می­دهد.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

اینکه چه سطحی از ابروی شما دچار ریزش شده است و نیاز به چه تعداد گرافت دارید نیز به دلیل بالا بردن وقت و انرژی مورد نیاز تیم درمان می‌تواند در هزینه پرپشت کردن ابرو با کاشت تأثیرگذار باشد. برخی افراد تنها نیاز به ترمیم یک اسکار کوچک دارند و برخی دیگر کل ابروی خود را بر اثر عوامل متعددی از دست داده‌اند. تعداد گرافت و فولیکول‌هایی که در هر کدام از این موارد استخراج و کاشت می­شوند، متفاوت خواهند بود.

دستمزد پزشک جراح

تجربه، دانش و تبحر پزشک و کادر درمان از موثرترین موارد در هزینه بازسازی ابرو با کاشت است. به این نکته توجه کنید که تضمین موفقیت نیازمند کمک گرفتن از تبحر و دانش پزشک است و ممکن بوده کمی هزینه را متفاوت کند. بی‌شک پزشکی که تازه‌کار است، با پزشکان متبحر با سال‌ها تجربه دستمزدی یکسان ندارند.

محل کلینیک و میزان مجهز بودن آن

اینکه به کدام کلینیک بروید نیز در هزینه بی‌تأثیر نیست. همه کلینیک‌ها مانند کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز خدمات ویژه‌ای در اختیارتان قرار نمی‌دهند و در نتیجه هزینه نیز بسیار تغییر خواهد کرد. خدمات اضافی مانند مشاوره و لوازم جانبی یا حتی کیفیت بالای کاشت و تجهیزات مناسب از جمله عواملی است که باید در نظر داشته باشید.

مقایسه قیمت پیوند ابرو در شهرستان ها و تهران

مقایسه هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان

البته پیشرفت تکنولوژی در همه جا شاید یکسان باشد. نمی‌توان ادعا کرد که تنها در تهران این کاشت به بهترین شیوه انجام می‌شود، بلکه در شهرهایی مانند مشهد و شیراز نیز با همین کیفیت می‌توانید این خدمات را دریافت کنید. با این وجود قیمت کاشت موی ابرو در شهر تهران نسبت به هزینه کاشت ابرو در شهرستان بسیار بیشتر است و همین امر می‌تواند در هزینه‌ای که باید بپردازید، تأثیر بگذارد.

از طرف دیگر برخی کلینیک‌ها در تهران مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته‌تر هستند و از پزشکان بسیار معتبری کمک می‌گیرند که می‌توانند با کیفیت بیشتری کاشت ابرو را انجام دهند و تضمین کنند که نتیجه مطابق میل شما و موفقیت‌آمیز خواهد بود.

گالری نمونه کاشت ابرو

مقایسه هزینه کاشت ابرو در ایران و کشورهای دیگر

شاید تصور کنید که کاشت ابرو در کشورهای دیگر بهتر است و تضمین بیشتری برای موفقیت‌آمیز بودن آن وجود دارد؛ اما این‌گونه نیست. تکنولوژی پیشرفته‌ای که در کلینیک‌های ایران وجود دارد و به کمک آن کاشت انجام می­شود، دارای همان کیفیتی است که در کشورهای دیگری مانند ترکیه یا انگلستان وجود دارد؛ اما سؤال این است که چه تفاوتی میان قیمت کاشت ابرو در این کشورها با ایران وجود دارد.

هزینه کاشت ابرو در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار کمتر است. به‌عنوان‌مثال اگر در کشورهای اروپایی باید بین 1000 تا 2000 دلار بپردازید، در ایران شاید نزدیک به یک چهارم این هزینه باشد. علت اصلی هم نوسانات نرخ ارز است که می‌تواند این هزینه‌ها را تا این حد متفاوت کند.

هزینه کاشت ابرو در تهران

تنها نکته‌ای که نباید فراموش کنید آن است که هزینه در قبال کیفیتی که دریافت می‌کنید، ارزش نهایی خود را نشان خواهد داد. بی‌شک تجربه، مهارت و دانش پزشک در کنار خدمات دریافتی از کلینیک و استفاده از روش‌های روز دنیا بیانگر ارزش واقعی هزینه است.

خطر پیوند ابروی ارزان قیمت

خطرات کاشت ابرو ارزان

به نظر شما چرا کاشت ابرو با وجود عواملی که گفته شد، باید ارزان باشد؟ اکنون که با عوامل تعیین کننده هزینه کاشت آشنا شدید، آیا به کاشت ارزان مشکوک نمی‌شوید؟ بی‌شک کاستی و نقصان در هر یک از عوامل ذکر شده می‌تواند قیمت کاشت ابرو طبیعی را برای مشتریان ارزان تمام کند؛ اما سؤال اینجا است که چه خطراتی در پی این نوع کاشت می‌تواند وجود داشته باشد؟ زمانی که هر کدام از عوامل پیش از این ذکر شده در میان فاکتورها لحاظ نشده باشند، باید منتظر یکی از خطرات زیر باشید:

  • عفونت: اولین خطری که ممکن است برای شما به وجود آید، عفونت است. عدم انجام کاشت ابرو در کلینیک‌های مجهزی که به همه نکات بهداشتی توجه کافی دارند، قطعاً می‌تواند ابتلا به انواع عفونت‌ها را برای شما به ارمغان آورد.
  • آسیب به اعصاب: ابرو یکی از نقاطی است که در جوار سایر بخش‌های مهم صورت مانند چشم قرار دارد. پزشکی که تبحر کافی در این زمینه نداشته باشد، ممکن است در اثر یک اشتباه کوچک نقص‌عضو را به شما هدیه دهد و این تنها به دلیل آن است که شما ترجیح داده‌اید هزینه‌ کمتری بپردازید.
  • عوارض جانبی: استفاده از مواد بی‌حسی موضعی باید تحت نظر پزشک متخصص بیهوشی انجام شود. اگر کادر درمان متبحر در اختیار شما نباشد، عوارض جانبی بسیار زیادی را ناچارید تحمل کنید که برخی هرگز قابل جبران نیست.
  • نتیجه نامطلوب: در نهایت ممکن است نتیجه به همان کیفیتی که انتظار دارید، نباشد. در صورتی که پزشک شما به همه روش‌ها آگاه نبوده یا تجهیزات کافی در اختیار نداشته باشد، قطعاً از روش‌های روز دنیا استفاده نمی‌کند و نتیجه اصلاً موفقیت‌آمیز یا مطلوب نخواهد بود.

هزینه کاشت ابرو

کاندید های مناسب کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

پیوند ابرو و قیمت کاشت ابرو در مردان و زنان تفاوت چندانی ندارد و هر دو گروه می‌توانند یک کاندید مناسب برای این روش زیبایی باشند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت هر فردی که آرزو دارد ظاهر خود را با ابروهای زیبا و پرپشت بهتر کند، می‌تواند بهترین گزینه برای این روش باشد. تفاوتی ندارد ابروهایتان نازک شده یا بخشی از آن ریخته است، در هر صورت مانند فردی که به طور کلی ابروهای خود را از دست داده، می‌توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید. علاوه بر این افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند نیز می‌توانند به فکر پیوند ابرو باشند:

قیمت پیوند ابرو در سال 2024

  • کسانی که به دلیل برداشتن ابروها باعث نازک شدن تارها یا فرم کلی ابروی خود شده‌اند.
  • افرادی که تتو یا میکروبلیدینگ ابروهای آنان از بین رفته است و مدام نیاز به ترمیم دارد.
  • کسانی که در اثر ضربه، جراحت یا سوختگی بخشی از ابرو یا قسمتی از آن را از دست داده‌اند.
  • گروهی که به دلیل مصرف دارو یا انجام روش‌های درمانی مانند شیمی درمانی ابروی خود را از دست داده­اند.

بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو

بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران هستید، باید بدانید که کدام فاکتورها می‌توانند نشان دهنده کیفیت بالای خدماتی باشند که در کلینیک دریافت می‌کنید. علاوه بر هزینه کاشت ابرو برای خانم ها و آقایان، عواملی را که در ادامه بیان می­شوند را نیز بررسی کنید تا بتوانید پیوند ابرویی تضمین شده انجام دهید.

هزینه کاشت هر تار ابرو طبیعی در تهران

  1. برخورداری از محیطی کاملاً تمیز و بهداشتی

کلینیکی که در آن کاشت ابرو را انجام می‌دهید، باید از لحاظ بهداشتی کاملاً همه نکات را رعایت کند تا افراد دچار انواع عفونت‌ها نشوند. پیوند ابرو نیازمند محیطی کاملاً استریل و عاری از هرگونه میکروب است. هرگونه آلودگی می‌تواند جان شما را به خطر بیندازد.

پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای انجام ایمپلنت ابرو

  1. مجهز بودن به پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای انجام ایمپلنت ابرو

پزشک هر چقدر هم که از دانش و تجربه بهره ­مند بوده؛ اما تجهیزات به روز در اختیار نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی کاشت را انجام دهد. استفاده از روش‌های نوین و تجهیزات وابسته به آن تضمین می‌کند که کاشت موفقیت‌آمیز خواهد بود. کلینیک خوب کلینیکی است که بتواند در کنار یک مبلغ مناسب برای هزینه کاشت ابرو به صورت دائم، به بهترین شکل ممکن تجهیزات را به پزشکان ارائه داده و همراه با پیشرفت دنیا خود را ارتقا دهد.

محاسبه تعرفه کاشت ابرو طبیعی

  1. داشتن کادر درمانی متخصص و باتجربه

انجام کاشت ابرو نیاز زمان بر است و علاوه بر آن نیاز به انرژی زیادی هم دارد؛ به همین دلیل لازم است تا در کنار پزشک تیم بسیار مجربی قرار داشته باشند که بتوانند برای نتیجه بهتر به او کمک کنند. تیمی که در کنار پزشک شما قرار دارد، می‌تواند سرعت کاشت را بالا ببرد و کیفیت آن را ارتقا دهد، البته به شرط آنکه آن تیم نیز از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد. تکمیل کادر درمان از میان بهترین افراد به عهده کلینیک است و تیم قوی نشان از حرفه‌ای بودن کلینیک دارد.

شما تنها با تیم پزشکی در ارتباط نیستید، بلکه بیشترین تعامل شما با پرسنل کلینیک خواهد بود. پس لازم است کلینیک پرسنلی داشته باشد که با شما مؤدبانه و دوستانه رفتار کنند و شما در زمان نیاز به آنان دسترسی لازم را داشته باشید. تکمیل پرسنل خوش رفتار و آگاه به پروسه‌ای که شما طی خواهید کرد، مستلزم مدیریت قوی یک کلینیک است.

قیمت جدیدترین روش پیوند ابرو

  1. استفاده از جدیدترین روش‌های کاشت ابرو

روش‌های مختلف کاشت ابرو مدام در حال پیشرفت هستند و هرکدام از این متدهای نوین می‌توانند نقایص روش‌های قدیمی را جبران کنند. پس به روز بودن تکنیک و تجهیزات در این زمینه می‌تواند تضمین کند که هم نتیجه موفقیت‌آمیز بوده و هم عوارض کمتری برای شما وجود داشته باشد.

کاشت ابرو تیز در کلینیک رز

کلینیک رز و وجود بهترین متخصصین کاشت ابرو

همه عواملی که در بالا ارائه شد را نمی‌توانید در همه کلینیک‌ها به طور هم‌زمان پیدا کنید. با این حال یکی از دلایلی که ما تضمین می‌کنیم کلینیک فوق تخصصی پوست و موی رز از بهترین کلینیک‌ها در تهران و حتی ایران بوده، وجود هم‌زمان همه این فاکتورها در کنار یکدیگر است. قیمت کاشت ابرو مناسب و کمک گرفتن از پزشکان متخصص که سال‌ها در این زمینه تجربه و دانش دارند، اصلی‌ترین عواملی است که توانسته این کلینیک را در میان رقبای خود به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل کند.

کاشت ابرو پهن قیمت مناسب

بی‌شک یکی از ویژگی‌های یک کلینیک خوب این است که از پزشکان متخصص زیبایی برای کاشت کمک بگیرد. در این صورت می‌توان مطمئن بود که کاشت با کیفیت بسیار بالایی انجام خواهد شد. داشتن دانش به روز می‌تواند به پزشک کمک کند تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند که کمترین عوارض را به همراه داشته باشد.

البته تنها دانش کفایت نمی‌کند تا بتوان کار پزشک را تضمین کرد. لازم است پزشک شما در این زمینه تجربه بسیار زیادی نیز داشته باشد تا با اطمینان بتوانید سلامت خود را به دستان او بسپارید. تجربه کافی می‌تواند به پزشک در انتخاب بهترین روش، ناحیه اهداکننده مناسب و کاشت خوب کمک بسیار زیادی کند.

قیمت پیوند ابرو در مجهزترین کلینیک پوست و مو در ایران

کاشت ابرو و هزینه آن در کلینیک رز (سال ۱۴۰۳)

کلینیک رز یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران محسوب می‌شود. این ادعا را می‌توان به واسطه تعداد بالای کاشت موفق اثبات کرد. استفاده از روش‌های نوین همراه با قیمتی کاملاً منطقی می‌تواند از ویژگی‌هایی باشد که در این کلینیک باید منتظرش باشید. این هزینه با توجه به همه عوامل مؤثر بر کاشت شامل گرافت، دستمزد پزشک، روش انتخابی و… تعیین می‌شود و شما نه تنها از نتیجه، بلکه از قیمت کاشت نیز راضی خواهید بود.

هزینه پیوند ابرو توسط دکتر روحانی

سخن پایانی درباره تعرفه کاشت ابرو در تهران

برای داشتن ابروهایی زیبا، راه‌های متعددی وجود دارد که کاشت بهترین شیوه محسوب می‌شود. با این وجود شاید هزینه‌ای که باید بپردازید، کمی به نظرتان سنگین برسد. این هزینه متناسب با خدمات و نتیجه‌ای که دریافت می‌کنید، تعیین می‌شود. هزینه کاشت ابرو در کلینیک های مختلف هر چقدر هم که باشد، بهتر است این کار را در کلینیک‌های معتبری مانند کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز انجام دهید تا بتوان تضمین کرد که نتیجه کاملاً متناسب با نیاز شما خواهد بود. خدمات عالی و بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان می‌تواند به شما در داشتن چهره‌ای زیبا کمک کند. جهت اطلاع از جدیدترین تعرفه کاشت ابرو با کارشناسان کلینیک رز به شماره ۰۲۱۴۸۶۷۹تماس حاصل فرمایید.

4.3/5 - (15 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
آیا کاشت ابرو با استفاده از موی دیگران امکان پذیر است؟
نوشتهٔ بعدی
دلایل و درمان خارش بعد از کاشت ابرو چیست؟

62 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • اگر طاسی شما به دلیل آسیب شناسی نیست، حتماً ژن طاسی را به ارث برده اید. کاشت مو بهترین راه حل است، اما ممکن است موهای اهداکننده کافی برای ترمیم کامل نداشته باشید.
    من کاشت مو روتوصیه می کنم چون عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید