هزینه و قیمت تزریق ژل نواحی مختلف صورت 1403

قیمت تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت

تزریق ژل یکی از تکنیک‌های تزریقی بسیار موثر در از بین بردن عوامل پیری و همچنین اصلاح برخی از ایرادهای چهره است. به طوری که افراد می‌توانند به کمک این روش به ظاهری زیبا و جوان دست یابند. اما در کنار مزایا و نتایج مثبتی که بعد از تزریق ژل ایجاد می‌گردد بحث هزینه تزریق فیلر برای کاندیدهای انجام آن اهمیت زیادی دارد. هزینه تزریق ژل در نواحی صورت به عوامل متعدد بسیاری بستگی دارد. به همین دلیل برای برآورد کردن قیمت نهایی کار باید جوانب مختلف کار سنجیده شود.

اینفوگرافیک هزینه تزریق ژل

کلینیک پوست و مو رز با استفاده از به روزترین روش‌ها و بهترین برندهای ژل شما عزیزان را در این مسیر همراهی خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت انواع فیلر صورت و نکات مهمی که در این خصوص باید بدانید شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

قیمت هر سی سی ژل

نحوه تزریق ژل

قبل از اینکه به بررسی هزینه تزریق ژل پرداخته شود بهتر است تا با نحوه انجام این کار آشنا شویم. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و بدن باید در کلینیک‌های تخصصی و تحت نظارت پزشک متخصص در این زمینه صورت بگیرد. نحوه تزریق ژل چندان پیچیده نبوده و با رعایت نکات ایمنی و داشتن یک تزریق اصولی می‌توان بلافاصله بعد از جلسه درمانی، به نتایج ایده‌آل خود دست پیدا کرد. برای تفهیم بهتر این موضوع در زیر مراحل انجام کار به ترتیب آورده شده‌اند:

مراحل تزریق ژلجلسه مشاوره با متخصص
آماده‌ کردن فرد برای تزریق
انجام تزریق ژل
عوامل تاثیر گذار بر قیمتناحیه تزریق
حجم ژل تزریق شده
نوع و برند ژل تزریقی
هزینه پزشک و کلینیک
پرداخت هزینه توسط بیمهتزریق ژل، یک تکنیک زیبایی است بنابراین تحت حمایت شرکت بیمه قرار نمی‌گیرد.
کاهش هزینه تزریقبا انتخاب بهترین ژل، مراجعه به کلینیک و متخصص معتبر و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق، ماندگاری تزریق را بیشتر کنید تا تعداد جلسات تکرار تزریق کم شده و هزینه کار مقرون به صرفه باشد.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل صورت

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تزریق ژل

بعد از اینکه افراد تصمیم خود را بر انجام تزریق ژل گرفتند سوالی که ذهن آن‌ها را به خود درگیر می‌کند، قیمت تزریق ژل است. در برآورد کردن هزینه نهایی و دقیق این کار باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. از جمله اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تزریق فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه تزریق ژل در تهران

  • ناحیه مورد نظر برای تزریق ژل

یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت تزریق ژل، ناحیه‌‌ای است که شخص قصد تزریق به آن را دارد. به این صورت که هر چه این ناحیه وسیع‌تر بوده و یا از حساسیت بیشتری برخوردار باشد قیمت نهایی کار نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال هزینه فیلر بینی با هزینه فیلر گونه یکسان نخواهد بود.

نحوه تزریق فیلر در کلینیک رز

  • حجم مورد نیاز برای تزریق ژل

مورد دیگری که در این خصوص اهمیت دارد، حجم مورد نیاز فیلر برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. به عنوان مثال کسانی که از چین و چروک بیشتری در چهره خود برخوردار هستند در مقایسه با افرادی که خطوط صورت آن‌ها کمتر است برای رسیدن به ظاهر ایده‌آل خود باید حجم بیشتری از ژل را تزریق کنند و این به معنای افزایش قیمت کار است.

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

  • نوع و برند ژل تزریقی

این روزها انواع مختلفی از ژل‌های تزریقی وارد بازار شده‌اند. با توجه به کیفیت ساخت و نوع برند قیمت انواع فیلرهای صورت نیز متفاوت خواهد بود.

تاثیر برند ژل بر هزینه تزریق

  • اجرت پزشک برای انجام تزریق ژل

پزشک‌ها با توجه به تخصص و مهارتی که در انجام تزریق ژل دارند اجرت‌های مختلفی را برای خود در نظر می‌گیرند. بنابراین افرادی که پزشک‌های مختلفی را برای این کار انتخاب می‌کنند باید هزینه‌های متفاوتی را نیز پرداخت کنند.

قیمت تزریق فیلر در سال 2023

  • هزینه خدمات مصرفی ارائه شده در کلینیک‌ها

هر کلینیک زیبایی براساس تجهیزات و امکاناتی که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند قیمت‌های مختلفی را برای خدمات درمانی و زیبایی خود در نظر می‌گیرند.

با در نظر داشتن تمامی موارد گفته شده در بالا، برای کسب اطلاعات لازم از قیمت هر سی سی تزریق ژل در کلینیک رز با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این کلینک با استفاده از بهترین برندهای تزریقی ژل موجود در بازار و داشتن کادر درمانی متخصص در این زمینه شما را در رسیدن به نتیجه ایده‌آل خود همراهی خواهند کرد.

کاهش هزینه تزریق ژل در نواحی صورت

هر اندازه ماندگاری تزریق ژل بیشتر شود، فاصله بین جلسات تزریق افزایش یافته و در نتیجه هزینه کار مقرون به صرفه خواهد شد. اگر از بهترین برند فیلر برای شما استفاده شده و مراقبت‌های بعد از تزریق را رعایت نمایید، قطعا ماندگاری تزریق ژل صورت بیشتر شده و فاصله بین جلسات افزایش پیدا خواهد کرد. لذا قیمت تزریق فیلر به صورت کاهش پیدا می‌کند.

قیمت تزریق ژل صورت

هزینه های مراقبت بعد از تزریق ژل

خوشبختانه هزینه‌های مراقبت بعد از تزریق ژل چندان بالا نیست و حتی خود فرایند تزریق ژل نیز با اینکه تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد ولی نسبت به سایر روش‌های زیبا و جوانسازی پوست تکنیکی ارزان قیمت و  مقرون‌به‌صرفه است و به همین دلیل این تکنیک زیبایی طرفداران زیادی در میان زیبایی‌جویان عزیز دارد.

از آنجائیکه بروز عوارض جانبی در تکنیک تزریق ژل بسیار ناچیز است و تنها ممکن است شامل تورم، کبودی و درد اندک باشد که در صورت انجام مراقبت‌های پس از تزریق ژل می‌توان تا حدود زیادی از این میزان نیز کاست بنابراین هزینه های مراقبت بعد از تزریق ژل شاید تنها شامل استفاده از برخی مسکن‌ها و یا آرنیکا مونتانا باشد که در تسکین درد و نیز کاهش التهاب پس از تزریق موثر واقع می‌شوند.

هزینه تزریق ژل برای نواحی مختلف صورت

آرنیکا خود یک داروی هومیوپاتی با خواص ضد التهابی است که اگر قبل و بعد از تزریق ژل در محل مورد نظر مصرف شود، می‌تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند. ژل آرنیکا را می‌توانید بعد از درمان به محل تزریق بمالید. اگر بعد از درمان در ناحیه تزریق استفاده شود، آرنیکا می‌تواند به تسریع روند بهبودی کمک کند.

سایر هزینه‌های مراقبت بعد از تزریق ژل به اقداماتی که خود فرد انجام می‌دهد بستگی دارد، استفاده از کمپرس سرد در روزهای اول بسیار مفید عمل خواهد کرد و بهتر است از فعالیت‌های سنگین، ماساژ محل تزریق، استعمال لایه‌بردار یا محصولات آرایشی به محل تحت درمان تا حداقل 24 ساعت پس از تزریق اجتناب شود.

آیا هزینه تزریق فیلر توسط بیمه پرداخت می شود؟

آیا هزینه تزریق ژل توسط بیمه پرداخت می شود؟

خیر، با توجه به اینکه تزریق ژل در دسته تکنیک‌های زیبایی غیر تهاجمی قرار می‌گیرد، هزینه‌های مربوط به آن تحت پوشش بیمه نیست. بنابراین کاندیدهای انجام آن باید تمامی هزینه را به صورت شخصی پرداخت کنند. با این حال برای اطمینان بیشتر می‌توانید با کارشناسان شرکت بیمه مربوطه تماس بگیرید.

هزینه تزریق ژل صورت در کلینیک رز

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

یکی از کاربرد‌های تزریق ژل، تغییر حالت صورت و چاق کردن صورت است. اگر متخصص توانایی و مهارت بسیار بالایی برای این منظور داشته باشد، چهره شما بعد از تزریق، بدون اینکه حالت طبیعی خود را از دست بدهد، بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. هزینه‌ای که باید برای تزریق فیلر جهت چاقی صورت باید بپردازید به چند عامل بستگی دارد:

  1. متخصص چه برندی از فیلر را برای تزریق انتخاب کرده است
  2. چه مقدار ژل به صورت شما تزریق شده است؟
  3. چه مبلغی را باید به عنوان دستمزد متخصص و هزینه کلینیک پرداخت نمایید؟

 در هر صورت باید این موضوع را در نظر داشته باشید که شرکت‌های بیمه حمایتی از اقدامات زیبایی نمی‌کنند و تمامی هزینه‌ها بر عهده خود شما خواهد بود.

هزینه تزریق فیلر برای جای جوش

هزینه تزریق فیلر برای جای جوش به عوامل مختلفی مانند نوع و برند فیلر، مقدار فیلر مورد استفاده، وسعت و عمق جای جوش، و مهارت و تجربه پزشک معالج بستگی دارد.

به طور کلی، قیمت تزریق فیلر برای جای جوش در ایران بین 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان برای هر سی سی است.

انواع مختلفی از ژل‌های صورت وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند:

  • ژل‌های اسید هیالورونیک: این نوع ژل‌ها رایج‌ترین نوع ژل‌های صورت هستند و از موادی ساخته شده‌اند که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شوند. قیمت ژل‌های اسید هیالورونیک از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برای هر سی سی متغیر است.
  • ژل‌های کلاژن: این نوع ژل‌ها از کلاژن حیوانی یا مصنوعی ساخته شده‌اند و می‌توانند برای درمان چین و چروک‌های عمیق و خطوط اخم استفاده شوند. قیمت ژل‌های کلاژن از 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان برای هر سی سی متغیر است.
  • ژل‌های چربی: این نوع ژل‌ها از چربی بدن خود فرد گرفته شده و به نواحی مورد نظر تزریق می‌شوند. قیمت ژل‌های چربی از 2 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان برای هر سی سی متغیر است.

برای اطلاعات دقیق درباره قیمت لازم است با کلینیک مربوطه تماس بگیرید.

2.5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل به لب مدل سه دکمه ای | نتایج طبیعی
نوشتهٔ بعدی
برای صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • محبوب ایزدی نسب
    03/09/1400 6:42 ق.ظ

    سلام من ازخوزستان میخوام بیام برای ژل خط خنده. امکانش هست اواخر آذر باشه ک بتونم بیام و اینکه ماندگاری و هزینه این کار چقدره ؟

    پاسخ
  • سالمیان
    03/09/1400 6:52 ق.ظ

    دکتر عزیزم سلام من قبلای خدمات دیگ ای خدمت رسیده بودم. الان میخوام برای خط خنده مراجعه کنم. بهم بگید بوتاکس موثره یا فیلر ؟ بعد چند بار باید تزریق بشه و هزینه هر دوره جقدره ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید