هزینه تزریق چربی بر حسب روش تزریق چقدر است؟

هزینه تزریق چربی

تزریق فیلر با استفاده از چربی‌های بدن خود فرد یکی از عمل‌های زیبایی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کاربرد این فیلرها برای حجم دهی به صورت، سینه‌ها، زیر چشم و … است که تغییرات بخصوصی در زیبایی شخص ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه فیلر مورد استفاده از بدن خود فرد گرفته می‌شود، بیشترین سازگاری را با بافت‌های بدن دارد. از طرفی نیازی هزینه‌ی خرید فیلر از لیست هزینه‌های عمل حذف می‌شود. افرادی که برای هر یک از اندام خود نیاز به تزریق چربی دارند، طبیعتا ابتدا فاکتورهای مختلفی را بررسی می‌کنند.

یکی از این فاکتورها، هزینه تزریق چربی است. لذا کلینیک پوست و موی رز به بررسی دقیقتر عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی به صورت، زیر چشم، گونه و سایر موارد می‌پردازد. جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی در خصوص قیمت نهایی تزریق چربی می‌توانید به صورت تلفنی با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

اینفوگرافیک هزینه ترانسفر چربی

چه عواملی بر هزینه تزریق چربی تاثیر گذارند؟

هنگامی که زیباجویان در حال بررسی نقاط قوت و ضعف انتقال چربی هستند، یکی از سوالاتی که اغلب مطرح می‌کنند این است که آیا تزریق چربی مقرون به صرفه است؟ هزینه چاق شدن صورت با تزریق چربی می‌تواند یکی از عوامل تعیین کننده اتخاذ تصمیم برای انجام جراحی زیبایی باشد، اما چه چیزی قیمت آن را تعیین می‌کند؟ قیمت تزریق چربی به صورت همانند هر متد زیبایی دیگر تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار می‌گیرد و  به طور کلی هزینه‌ نهایی حجم دهی صورت، سینه و سایر اندام‌ها قیمت واحدی ندارد. هزینه تزریق چربی دائمی تحت تاثیر عوامل زیر قرار می‌گیرد:

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی

  1. دستگاه مورد استفاده: هزینه‌ دستگاهی که برای استخراج چربی از بدن زیباجو مورد استفاده قرار می‌گیرد نسبت به دستگاه‌های دیگر قیمت متفاوتی دارد.
  2. تعداد جلسات: تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق چربی (جهت افزایش ماندگاری) عامل موثر دیگری است که تعرفه تزریق چربی را تعیین می‌کند.
  3. روش تزریق: مهارت و تجربه‌ پزشک تزریق کننده و اعتبار کلینیک زیبایی نیز در قیمت نهایی پیوند چربی تاثیرگذار هستند.
  4. ناحیه تحت درمان: هزینه انتقال چربی بدن به صورت و بدن، بسته به گستردگی و اندازه عضو تحت درمان و تعداد آن‌ها متفاوت است.
  5. امکانات و تجهیزات: اهمیت تجهیزات و امکانات مورد استفاده برای عمل تزریق را نمی‌توان در نتیجه‌ کار و قیمت نادیده گرفت. بنابراین طبیعی است که کلینیک‌هایی که از تجهیزات نوین و پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند، هزینه‌ی بیشتری برای تزریق چربی اتولوگ دریافت نمایند.

تعرفه تزریق چربی صورت

هزینه تزریق چربی بر حسب روش تزریق

با توجه به موارد ذکر شده، هزینه تزریق چربی کل صورت می‌تواند در محدوده‌ی قیمت وسیعی در نوسان باشد زیرا هر کلینیک برحسب نوع روش انتخابی و امکاناتی که در اختیار دارد، هزینه‌ متفاوتی را تعیین می‌کند. تزریق چربی امروزه با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود و هر یک از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارند که بنابر تشخیص پزشک انتخاب می‌شوند. امروزه تزریق چربی با دو روش میکروفت و نانوفت که جزء جدیدترین متدهای تزریق هستند انجام می‌شود:

  1. تزریق چربی به روش میکروفت

فرآیند تزریق چربی ابتدا با ساکشن چربی از شکم، باسن یا سایر اندام بدن صورن می‌گیرد سپس چربی برداشته شده باید برای تزریق آماده سازی شود. این روش همانطور که از نام آن مشخص است، چربی را به ذرات میکرومتری ریز می‌کند به این ترتیب پس از تزریق، ذرات چربی به شکل بهتر و یکنواخت‌تری در زیر پوست جای می‌گیرند و در نهایت علاوه بر ایجاد نتیجه‌ای زیباتر و طبیعی‌تر در چهره و اندام‌ها، فرد دوره‌ نقاهت کوتاه‌تری را می‌گذراند. هزینه تزریق چربی به روش میکروفت کمی متفاوت‌تر از سایر روش‌هاست چرا که طی این متد نیاز به یک مرحله تصفیه و ریز کردن ذرات چربی در ابعاد میکرومتری است.

  1. تزریق چربی با روش نانوفت

روش پیشرفته‌تری که برای تزریق چربی ابداع شده است، نانوفت است. محققان معتقدند که تزریق چربی علاوه بر حجم دهی می‌تواند اثرات مفیدتری روی بدن داشته باشد از این رو با تصفیه‌ ساکشن شده و خرد کردن ذرات آن تا ابعاد نانومتری می‌توان انتظار نتایج عالی‌تری را داشت. چربی‌های نانومتری به عنوان منبعی از سلولهای بنیادی معرفی می‌شوند و با تزریق این ماده‌ به صورت، گونه، زیر چشم‌ها و … به مرور شاهد ترمیم و بازسازی پوست این نواحی خواهیم بود. در واقع تزریق چربی به روش نانوفت تنها یک عمل زیبایی محسوب نمی‌شود، بلکه نتایج بسیار موثرتری برای بدن دارد؛ از طرفی ماندگاری چربی تزریق شده به مراتب طولانی‌تر از سایر روش‌های تزریق چربی است. طبیعی است که هزینه تزریق چربی به روش نانوفت بالاتر از روش‌های دیگر باشد! برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه کلی تزریق چربی به این روش می‌توانید با همکاران ما در کلینیک رز تماس بگیرید.

هزینه تزریق چربی صورت چقدر است؟

هزینه تزریق چربی صورت چقدر است؟

زمانی که از فیلرهای دیگری برای حجم دهی به صورت استفاده می‌شود، مبلغ بیشتری برای خرید فیلر باید بپردازید. در روش تزریق چربی این هزینه وجود ندارد و فیلر مورد نیاز از بدن خود فرد برداشته می‌شود. چربی ساکشن شده از نقاط مختلف بدن ابتدا تصفیه و با مهارت خاصی به صورت، زیر چشم‌ها، پیشانی و گونه‌ها تزریق می‌شود. مزیت این روش در مقایسه با سایر فیلرها این است که سازگاری بیشتری با بدن فرد دارد و ضمنا هیچگونه عوارضی برای بدن زیباجو به همراه نخواهد داشت.

بسته به این که بهترین دکتر برای تزریق چربی از چه روشی استفاده کند، هزینه چاق شدن صورت با تزریق چربی متفاوت خواهد بود. این روش لاغری صورت را برطرف نموده، چروک‌های پوست را از بین می‌برد و گودی و تیرگی زیر چشم‌ها را محو می‌کند. افرادی با گونه‌های استخوانی یا مشکلات نقص و گودی زیر لب می‌توانند با تزریق چربی به صورت تناسب طبیعی‌تری در چهره ایجاد کنند.

هزینه تزریق چربی زیر چشم چگونه محاسبه می شود؟

افرادی که به دلایل مختلف دچار گودی و تیرگی در زیر چشم‌ها هستند، می‌توانند به سادگی این مشکل را برطرف کنند. تزریق چربی به زیر چشم‌ها تیرگی و گودگی موجود را از بین می‌برد و به صورت زیبایی می‌بخشد. تزریق چربی زیر چشم چنانچه با روش نانوفت انجام شود، نتایج بهتر و البته هزینه‌ی بیشتری می‌طلبد.

هزینه تزریق چربی به سینه چقدر است؟

یکی از موارد پر کاربرد تزریق چربی، برای حجم دهی به سینه هاست و به این ترتیب بانوانی که سینه‌های کوچکی دارند، از این طریق می‌توانند سایز آنها را افزایش دهند. هزینه تزریق چربی به سینه نیز تحت تاثیر فاکتورهای مختلف متفاوت است. برای کسب بهترین نتایج از تزریق چربی به سینه‌ها و حجم دهی آن‌ها لازم است با پزشکان با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید. افزایش حجم سینه‌ با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که تزریق چربی یکی از این فرآیندهاست. این روش غالبا کاندیدای مناسب خود را می‌طلبد لذا پیش از اقدام به تزریق لازم است پزشک از شرایط جسمی و وضعیت سلامت متقاضی مطلع باشد.

قیمت تزریق چربی به گونه

هزینه تزریق چربی به گونه چقدر است؟

از دیگر کاربردهای تزریق چربی به بدن، برای حجم دهی به گونه است. هزینه تزریق چربی به گونه با توجه به حساسیت‌های عمل، تجهیزات و مقدار چربی مورد نیاز متفاوت است. تزریق چربی به گونه برای آقایان و بانوانی که نیاز به جوان سازی صورت خود دارند، باید در مراکز تخصصی زیبایی انجام شود. افرادی که این تزریق را انجام می‌دهند، باید دانش لازم در خصوص آناتومی بدن را داشته باشند تا آسیبی به بدن وارد نکنند.

هزینه تزریق چربی در بهترین کلینیک تهران

دلایل تفاوت هزینه تزریق چربی در تهران و شهرستان

حتما میدانید که هزینه تزریق چربی به صورت در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به روش برداشت چربی که خود به انواع مختلف تهاجمی، کم تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم‌بندی می‌شود اشاره کرد. طبیعتا بسته به این که تجهیزات پیشرفته برداشت چربی از جمله  لیپوماتیک یا لیپوست در شهرستان‌ها وجود داشته باشد یا نه خود یکی از دلایل تفاوت هزینه تزریق چربی در تهران و شهرستان ها خواهد بود.

از سوی دیگر دستمزد پزشک جراح که اقدام به برداشت و تزریق چربی در نواحی مورد نیاز می‌کند نیز بسته به محلی که در آن فعالیت می‌کند و نیز بسته به دانش و تجربیات وی متغیر است و طبیعتا هزینه این عمل زیبایی در تهران به نسبت شهرستان‌ها بیشتر خواهد بود.

قیمت تزریق چربی در کلینیک رز

از دیگر دلایل تفاوت هزینه تمام شده تزریق چربی در تهران و شهرستان ها می‌توان به وجود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در کلینیک محل فعالیت پزشک اشاره کرد. طبیعتا هر کلینیکی که مجهزتر باشد هزینه نهایی تزریق چربی نیز در آن مکان بیشتر خواهد بود. و به احتمال زیاد به دلیل دسترسی راحت اکثر کلینیک‌های تهران به انواع تجهیزات مدرن و پیشرفته مورد نیاز برای برداشت و تزریق چربی به نواحی مختلف بدن، و به همین دلیل هزینه‌های به نسبت بیشتری نسبت به شهرستان‌ها دریافت میکنند.

شما زیباجویان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت جدیدترین روش تزریق چربی برای صورت و بدن می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود را در این رابطه با مشاوران و کارشناسان ما در میان بگذارید.

منبع: orangecountycosmeticsurgery

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
جدیدترین روش تزریق چربی در ایران و جهان 2024
نوشتهٔ بعدی
کاهش ورم صورت بعد از تزریق چربی

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام تو چند جلسه انجام میشه ماندگاریش چقده محدودیتهاش چیه و هزینش بیزحمت راهنماییم کنین منم اقدام کنم ممنون میشم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      طی دو جلسه انجام می شود و ماندگاری آن 4 تا 5 سال می باشد.
      در رابطه با محدودیت ها و هزینه دقیق از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید