نتیجه کاشت ابرو | جدول زمانی مراحل رشد بعد از 1 الی 12 ماه

نتیجه نهایی کاشت ابروی طبیعی

بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خدمات پیوند ابرو هستند؛ ولی نگرانی اصلی آن‌ها نتیجه کاشت ابرو طبیعی است. به طور کلی باید دقت داشته باشید کاشت یکی از بهترین متدهایی است که می‌توانید برای ترمیم ابروهای خود استفاده کنید. کاشت ابرو یک روش درمان قطعی به شمار می‌آید که در صورت رعایت دستورالعمل‌ها، نتایج موفقیت آمیزی به دنبال خواهد داشت. افراد زیادی در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز اقدام به کاشت ابروهای خود می‌کنند؛ ولی درباره فرایند نتیجه آن اطلاعات چندانی ندارند؛ به همین علت ما در ادامه این مطلب بیشتر درباره نتایج نهایی کاشت ابرو صحبت خواهیم کرد. همچنین در ادامه عکس نتیجه کاشت ابرو موفقیت آمیز مراجعین کلینیک رز را می توانید مشاهده کنید.

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

اگر به دنبال کاشت ابرو هستید باید به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که مراحل رشد ابرو بعد از کاشت به‌صورت یک‌باره نخواهد بود. در واقع این طور نیست که شما بعد از کاشت بتوانید نتیجه دائمی آن را مشاهده کنید. به طورکلی بعد از یک دوره ده ماهه الی یک ساله زیباجویان می‌توانند نتیجه نهایی کاشت ابروهای خود را مشاهده کنند. در طول این مسیر نیز شما می‌توانید نتیجه حدودی را مشاهده می‌کنید. در ادامه جدول زمانی مربوط به رشد ابروها بعد از کاشت را نیز به شما ارائه می‌دهیم.

عکس نتیجه کاشت ابرو توسط دکتر روحانی

مرحله به مرحله ریزش و رشد ابرو پس از کاشت

اگر بخواهیم به‌صورت کلی جدول زمان‌بندی نتیجه کاشت ابرو در خانم ها را به شما ارائه دهیم می‌توان گفت که فرایند ریزش ابروها از همان روزهای نخست شروع خواهد شد و شما نباید احساس نگرانی در این زمینه داشته باشید. بعد از مدتی رویش مجدد ابروها شروع می‌شود و این مسیر ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که شما بتوانید حالت نهایی ابرو بعد از کاشت را مشاهده کنید. در ادامه هریک از این مراحل را با جزئیات کامل توصیف می‌کنیم.

  • یک هفته بعد از کاشت

فرقی ندارد از چه روشی برای کاشت ابروهای خود استفاده کرده باشید. در هر صورت فولیکول‌هایی که به‌تازگی در ناحیه ابروهای شما کاشته شده‌اند در این مرحله شروع به ریزش می‌کنند. البته ممکن است تمامی این فولیکول‌ها دچار ریزش نشوند؛ ولی معمولا بیشتر آن‌ها می‌ریزند. نکته بسیار مهمی که در این مرحله وجود دارد این است حتما مراقبت های لازم برای نتیجه مطلوب کاشت ابرو را رعایت کنید.

بهترین نتیجه کاشت ابرو

رعایت نکردن نکات مراقبتی باعث خواهد شد تا شما نتوانید حاصل پیوند ابرو را به بهترین شکل ممکن روی صورت خود مشاهده کنید. این موضوع مخصوصا در هفته‌های اول بیشتر صدق می‌کند. زمانی که ریزش ابروهای شما شروع می‌شود معمولا جای سوراخ‌های ریزی که روی پوست برای کاشت ابرو به وجود آمده‌اند را مشاهده خواهید کرد. نیازی به نگرانی در این زمینه نیست و رد این سوراخ‌ها معمولا بعد از یک ماه ناپدید و ترمیم می‌شود.

یک الی شش ماه بعد از پیوند ابرو

  • کاشت ابرو بعد از یک ماه

بعد از گذشت یک ماه از کاشت تقریبا ابروهای شما به طور کامل ریخته شده‌اند و احتمالا هنوز رشدی در ابروهای خود مشاهده نکرده‌اید. فراموش نکنید که رشد مجدد ابروها نیازمند گذشت زمان خواهد بود. در این مرحله همچنان بسیار مهم است که شما نکات مراقبتی را رعایت کنید.

در این مرحله نیازی نیست که سخت‌گیری زیادی روی مصرف دخانیات یا نوشیدنی‌های الکلی داشته باشید؛ ولی همچنان بهتر است از داروهایی که برای شما تجویز شده‌اند استفاده کنید. با مصرف این داروها می‌توانید فرایند رشد ابروهای خود را بهبود دهید و در ماه‌های بعد فرم نهایی ابرو بعد از کاشت را مشاهده کنید.

  • نتیجه کاشت ابرو بعد از سه ماه

با گذشت سه ماه از فرایند کاشت ابروها شما احتمالا تارهای اولیه‌ای از ابروهای کاشته شده که در حال رشد هستند را در ناحیه پیوند مشاهده خواهید کرد. ظاهر ابروها پس از کاشت معمولا به صورت تارهای کرکی هستند که بسیار نازک بوده و ضخامت چندانی ندارند. با این حال شما می‌توانید میزان رشد آن‌ها در قسمت ابرو را مشاهده کنید. البته باید دقت داشته باشید که ممکن است سرعت رشد تارهای کاشته شده کمی بالاتر از سرعت رشد ابروهای خود شما باشد.

در این مرحله شما می‌توانید با استفاده از قیچی‌های مخصوص ابرو اقدام به کوتاه‌کردن این تارها کنید تا با تارهای ابروی خود شما سازگاری و تناسب داشته باشند. در خصوص این مرحله از نتیجه کاشت ابرو دائمی باید توجه کنید که بعد از ماه سوم تقریبا هیچ ردی از کاشت ابروها روی پوست شما نیز باقی نمانده است.

  • شش ماه بعد

وقتی که شش ماه از فرایند کاشت ابروهای شما می‌گذرد شما می‌توانید نتیجه نسبتا خوبی را از کاشت ابروها مشاهده کنید. در این مرحله ابروهای شما تا حد زیادی رشد کرده‌اند و می‌توانید ضخامت خوبی را از آن‌ها مشاهده کنید. یکی دیگر از نکات مهم مربوط به این مرحله این است که سرعت رشد ابروهای کاشته شده نیز تقریبا با سرعت رشد ابروهای خود شما یکسان شده‌اند.

در این مرحله یکی از نکات مراقبتی برای دریافت بهترین دستاورد بعد از کاشت ابرو، استفاده از روش‌های تقویتی مانند مزوتراپی یا پی آر پی خواهد بود. شاید در پایان ماه ششم شما نتوانید کامل‌ترین نتیجه کاشت را روی ابروهای خود مشاهده کنید؛ ولی در این مرحله ابروهای شما تا حد قابل قبولی به چیزی که در نظر داشتید نزدیک شده‌اند.

یک سال بعد از کاشت ابرو

  • یکسال بعد

کامل‌ترین نتیجه و خروجی کاشت ابرو را می‌توانید دقیقا یک سال بعد از پیوند مشاهده کنید. در این مرحله معمولا رشد ابروهای کاشته شده شما کاملا سازگار شده‌اند و ضخامت آن‌ها نیز مانند سایر تارهای ابروی شما شده است. از طرف دیگر زاویه ابروهای شما نیز دقیقا مانند آن چیزی بوده که در جلسه مشاوره برای شما طراحی شده است.

آیا نتیجه کاشت ابرو دائمی است ؟

آیا نتیجه کاشت ابرو دائمی است ؟

در کل روش کاشت یکی از معدود متدهای درمانی برای ترمیم ابرو به شمار می‌آید که نتایجی کاملا دائمی و ماندگار را به شما ارائه می‌دهد. روش‌های مختلفی برای ترمیم ابروها وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از لوازم آرایشی برای ترمیم مصنوعی ابروها، استفاده از روش‌هایی مانند دارو درمانی و در نهایت داروهای گیاهی اشاره کرد. با این حال هیچ‌یک از این روش‌ها، نتیجه قطعی را به شما ارائه نمی‌دهند و در صورت نتیجه دادن نیز کاملا موقتی هستند. این در حالی است که اثرگذاری کاشت ابرو کاملا طبیعی و ماندگار خواهد بود.

نتایج هم در شرایطی دائمی خواهند بود که زیباجو از بهترین پزشک برای پیوند بهره ببرد، به تمام نکات مراقبتی پایبند باشد و در نهایت با گذشت زمان دچار بیماری‌های هورمونی، خودایمنی و… نشود. کلینیک رز، کاشت ابرو را با بهترین متدهای روز مانند کاشت ابرو ترکیبی به زیباجویان عزیز ارائه می‌دهد.

بازه زمانینتایج
هفته اولایجاد قرمزی و زخم خفیف در ناحیه ابرو
ایجاد تورم
ریزش پوسته‌هایی که در اثر کاشت ایجاد می‌شوند
یک ماهبهبود ناحیه قرمزی و زخم
احساس خارش در ناحیه کاشت
رشد ابروها به صورت ضعیف
سه ماهریزش ابروهای کاشته شده به دلیل آناژن افلوویوم
از بین رفتن کامل عوارض و جراحات ناشی از کاشت
شش ماه رشد مجدد موهای کاشته شده
منظم شدن رشد ابرو
متراکم شدن موهای ابرو
امکان اصلاح و آرایش ابرو
یک سالرسیدن ابروها به رشد و تراکم قابل قبول
رسیدن به ضخامت مورد نظر
حالت و رشد طبیعی ابروها

آیا نتیجه کاشت ابرو ماندگار است؟

میزان ماندگاری نتیجه کاشت ابرو

به طور کلی باید دقت داشت که میزان ماندگاری و کیفیت نتیجه کاشت ابرو به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلینیک انتخابی برای کاشت اولین عاملی است که روی میزان ماندگاری تاثیرگذار خواهد بود. هرچه کلینیک‌هایی با تکنولوژی‌ها و متدهای کاشت بهتر و متخصصان باتجربه‌تر را انتخاب کنید میزان ماندگاری نیز افزایش پیدا می‌‌کند.
  • نوع مراقبت‌هایی که از ابروها بعد از کاشت به عمل می‌آورید هم اهمیت دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما دستورالعمل‌های ارائه شده توسط پزشک متخصص را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از کاشت ابروهای خود دریافت کنید.
  • رژیم غذایی که دارید عامل بسیار مهم دیگر در این زمینه است. رژیم غذایی شما باید شامل انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های D، A و بی کمپلکس باشد. از طرف دیگر مواد معدنی مانند آهن و منیزیم نیز حتما باید در رژیم غذایی شما گنجانده شوند

عکس بهترین نتیجه پیوند ابروی طبیعی در کلینیک رز

نکات مهم برای داشتن بهترین نتیجه در روزهای پس از کاشت ابرو

توجه داشتن به نکات زیر به دریافت بهترین نتیجه کاشت ابرو کمک شایانی خواهد کرد:

  1. سعی کنید تا جای ممکن از دست زدن به محل کاشت و خاراندن آن خودداری کنید.
  2. از انجام فعالیت‌های دشوار مانند ورزش‌های سنگین خودداری کنید.
  3. بعد از کاشت به هیچ وجه از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  4. داروهای تقویتی که بعد از کاشت تجویز می‌شوند را به طور مرتب مصرف کنید.
  5. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بعد از کاشت خودداری کنید.
  6. سعی کنید رژیم غذایی اصولی را رعایت کنید.
  7. در صورت مشاهده تورم یا عفونت حتما از پزشک متخصص خود مشورت بگیرید.

روش‌های افزایش ماندگاری کاشت ابرو

روش‌های افزایش ماندگاری نتایج کاشت ابرو

برای این‌که بتوانید رضایت از نتیجه کاشت ابرو داشته باشید می‌توانید از برخی راهکارهای مهم و کلیدی در این زمینه استفاده کنید. راهکارهای زیر در این زمینه به شما کمک خواهند کرد:

  1. دارو درمانی: شما می‌توانید به تجویز پزشک خود از داروهای مختلفی که برای ترمیم ابرو بعد از کاشت استفاده می‌شوند استفاده کنید.
  2. استفاده از روغن‌های گیاهی: انواع روغن‌های گیاهی که برای رشد موهای کاشته شده در ابرو مفید هستند نیز می‌توانند بعد از فرایند کاشت مفید بوده و به ماندگاری نتایج آن کمک کنند.
  3. مزوتراپی: مزوتراپی یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید ابروهای خود را بعد از کاشت با استفاده از آن تقویت کنید.
  4. پی آر پی: پی آر پی نیز روش تقویت جذاب دیگری است که برای تقویت مو و ابرو بعد از کاشت استفاده می‌شود.

توصیه کلینیک رز برای ماندگاری پیوند ابرو

توصیه کلینیک زیبایی رز برای ماندگاری نتایج کاشت ابرو

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز برای ماندگاری هرچه بیشتر نتایج به زیباجویان عزیز توصیه می‌کند که بعد از کاشت به هیچ وجه از دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی استفاده نکنند. به این ترتیب زیباجویان می‌توانند خون خود را به رقیق‌ترین شکل ممکن دربیاورند. از طرف دیگر متخصصان این کلینیک داروهای تقویتی را نیز برای شما تجویز می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن‌ها نیز به‌صورت مرتب استفاده کنید.

اینفوگرافیک نتیجه کاشت ابرو

 

سخن پایانی

برای مشاهده نتیجه نهایی و تراکم ابرو بعد از کاشت ابرو باید صبر داشته باشید. معمولاً کسب نتیجه بین یک سال تا یک سال و نیم طول می‌کشد. البته روی انتظارات از نتیجه کاشت ابرو پارامترهای گوناگونی تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مهارت متخصص و رعایت مراقبت‌های بعد از کاشت اشاره کنیم. کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که خدمات کاشت ابرو با روش ترکیبی را به زیباجویان عزیز ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات این کلینیک می‌توانید بهترین نتایج کاشت ابرو را دریافت کنید. برای این‌که بتوانید اقدام به کاشت ابروهای خود کنید همین حالا با مجموعه ما تماس بگیرید.

منایع: – longevitahairtransplant

5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
عوارض کاشت ابروی طبیعی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کاشت ابرو در چه سنی بهتر است انجام شود؟

8 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید