لیزر موهای زائد صورت (دائمی) – بدون درد و جوش زدن

راهنمای کامل لیزر موهای صورت

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد بدن و صورت است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آن‌ها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. لیزر موهای صورت روشی کاملا موثر و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است. افراد می‌توانند با چند جلسه لیزر کردن برای همیشه با روش‌های دردناک و اذیت‌کننده حذف مو بدن خداحافظی کرده و از نتیجه نهایی کار لذت ببرند. در صورت تمایل به لیزر موهای زائد خود می‌توانید از خدمات دکتر رضا روحانی در کلینیک پوست و مو رز بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و همچنین هزینه لیزر موهای زائد صورت با مشاوران ما در این مرکز زیبایی تماس حاصل فرمایید.

فواید لیزر موهای صورت

حذف موهای زائد صورت با دستگاه لیزر موهای زائد

پیگیری مداوم برای از بین بردن موهای زائد صورت کاری بسیار زمان‌بر و خسته ‌کننده است. خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی سبب روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر با هدف از بین بردن دائمی موهای ناخواسته بدن شده است به طوری که افراد تنها با چند جلسه لیزر درمانی می‌توانند برای همیشه با موهای زائد صورت خود خداحافظی کنند. تابش اشعه لیزر در نواحی مورد نیاز صورت مثل بالای لب و چانه و همچنین در اطراف صورت سبب می‌شود تا فولیکول‌های مو تحت تاثیر انرژی حرارتی لیزر قرار بگیرند. در نتیجه چرخه رشد موها مختل شده و با تکرار چندین جلسه‌ای این کار برای همیشه از شر موهای خود رهایی پیدا خواهند کرد.

هم اکنون شاهد تنوع بالایی از دستگاه‌های لیزر مو در بازار و کلینیک‌های زیبایی هستیم و تنها کاری که کاندیدهای لیزر مو زائد باید انجام دهند این است که به کلینیک و پزشک شناخته شده در این حوزه مراجعه کرده و از مزایای این تکنیک روز دنیا لذت ببرند. اگر پروسه انجام لیزر در کلینیک معتبر و توسط دستگاه‌های استاندارد انجام شود زیباجو هیچ گونه عارضه جانبی را تجربه نخواهد کرد و بدون بروز مشکل خاصی می‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد.

حذف موهای زائد صورت با لیزر موهای زائد

آمادگی های پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت

برای اینکه کاندیدهای لیزر موهای زائد صورت بتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند باید یک سری نکات مهم را قبل از انجام لیزر انجام دهند. از جمله مهم‌ترین آمادگی‌ها پیش از انجام لیزر موهای زاید صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خودداری از انجام هر روش مو زدایی که سبب کنده شدن موها از ریشه می‌گردد؛ مانند اپیلاسیون و یا استفاده از وکس در ناحیه‌ای که قرار است مورد هدف روش لیزر صورت برای موهای زائد قرار گیرد.
  2. خودداری از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب برای برنزه شدن از شش هفته قبل انجام لیزر
  3. عدم استفاده از محصولاتی که ممکن است پوست صورت را تحریک کند
  4. عدم وجود هر گونه زخم، التهاب و عفونت در منطقه مورد نظر
  5. خودداری از مصرف داروهای خاص مثل راکوتان
  6. به خرج دادن حساسیت در انتخاب پزشک و کلینیک معتبر برای انجام لیزر موهای زائد صورت
  7. اطمینان از عدم ابتلا به اختلالات هورمونی همچون مشکلا تیروئیدی، پلی کیستیک تخمدان و …

با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده در بالا که کارهایی ساده و هستند می‌توان خود را برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل نهایی آماده کرد و برای همیشه از داشتن دغدغه حذف موهای صورت راحت شد.

خطرات احتمالی و عوارض ناشی از لیزر موهای زائد

ليزر كردن موهاي صورت به کمک دستگاه لیزر و در کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام می‌شود و به طور کلی یک متد پزشکی محسوب شده و می‌تواند ریسک‌ها و عوارض احتمالی را در صورت بی‌دقتی و بی‌احتیاطی زیباجو و پزشک به همراه داشته باشد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. التهاب پوست و قرمزی آن به صورت موقت
  2. ایجاد سوختگی و تاول پوستی در صورت بی‌احتیاطی پزشک و یا استفاده از دستگاه غیر استاندارد
  3. احساس درد در حین درمان
  4. احساس سوزش پوستی
  5. تورم جزئی
  6. ایجاد لک بر روی پوست

بنابراین اگر دستگاه انتخاب شده استاندارد بوده و پزشک مربوطه مهارت و تخصص کافی را برای انجام این کار داشته باشد نیازی به نگرانی بابت عوارض جانبی و خطرات احتمالی نخواهد بود.

لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد کل صورت در کلینیک‌های تخصصی پوست و انجام شده و برای اینکار از دستگاه‌های لیزر مخصوص استفاده می‌شود. مکانیزم کار دستگاه‌های لیزر به این صورت است که امواج ساطع شده از آن به ملانین (رنگدانه‌های) فولیکول مو آسیب وارد کرده و چرخه رشد مو را مختل می‌کند. در صورت انتخاب فرکانس و انرژي مناسب با توجه به نوع پوست و مو امواج فقط فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و آسیبی به بافت‌های اطراف و پوست وارد نخواهند کرد. فرآیند حذف موهای زائد صورت با لیزر بسیار ساده بوده و شامل مراحل زیر است:

  1. آماده‌سازی متقاضی که با شست و شوی صورت و اعمال بی‌حسی (در صورت نیاز) همراه است
  2. تنظیم قدرت و گرمای دستگاه با توجه به شرایط کاندیدا
  3. شروع لیزر درمانی در نواحی مورد نظر
  4. اتمام یک جلسه لیزر مو زائد صورت و تعیین وقت برای جلسه بعدی (حدود ۴ هفته بعد)

توجه داشته باشید که تمامی این مراحل حتما باید توسط پزشک یا اپراتور ماهر و آموزش دیده در این زمینه و کلینیکی معتبر با دستگاه‌هایی استاندارد انجام شود.

لیزر موهای زائد صورت درد دارد؟

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر روشی کاملا ایمن و بی‌خطر برای کسانی است که دوست دارند برای همیشه از شر موهای اضافی صورت خود خلاص شوند اما در این میان افرادی وجود دارند که از دردناک بودن این روش هراس داشته و برای استفاده از مزایای آن تردید دارند. اگر برای شما نیز این سوال ایجاد شده که آیا لیزر موی صورت درد دارد یا نه؟ در پاسخ می‌توان اذعان کرد که این روش کاملا بدون درد بوده و برای پوست‌های حساس و افرادی که آستانه درد بسیار پایینی دارند می‌توان از پمادهای بی‌حس کننده در این ناحیه استفاده کرد. بنابراین کاندیدهای انجام آن کوچکترین دردی را احساس نکرده و می‌توانند برای یک عمر از دردسرهای حذف مو زائد صورت و روش‌هایی دردناک مثل بند انداختن و اپیلاسیون رهایی یابند.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

قیمت لیزر صورت در کلینیک پوست و مو رز

هزینه لیزر صورت بر اساس ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر و همچنین نوع دستگاه انتخابی برای درمان می‌تواند متفاوت باشد. از آنجایی که لیزر موهای زائد یک روش زیبایی انتخابی است، هزینه‌هایش تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و تماما بر عهده زیباجویان خواهد بود. از طرفی دیگر دستمزد پزشک‌ها و هزینه‌های کلینیک‌ها نیز با یکدیگر مختلف هستند در نتیجه برای اطلاع از قیمت لیزر صورت باید قبل از هر چیزی کلینیک و پزشک خود را انتخاب کرده و سپس برای اطلاع از هزینه دقیق آن در کلینیک انتخاب شده اقدام کنید. کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین مرکزهای پوست و موی ایران در زمینه لیزر موهای زائد است و از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا برای این منظور استفاده می‌کنند.

زیباجویان گرامی در صورت تمایل به منظور کسب اطلاعات کامل در رابطه با دستگاه‌های لیزر مو و قیمت آن می‌توانند با مشاورین مرکز تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشند. همچنین می‌توانند از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارند و یا یک نوبت حضوری با دکتر رضا روحانی پزشک باتجربه و ارزشمند کلینیک رز ترتیب دهند.

منبع: healthline

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
رابطه لیزر موهای زائد و سرطان پوست + رفرنس معتبر
نوشتهٔ بعدی
سیکل و نحوه ریختن موها بعد از لیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید