جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

با پیشرفت‌هایی که در حوزه علم و تکنولوژی ایجاد شده می‌توان شاهد تاثیرات و نتایج آن در روش‌های زیبایی و جوان‌سازی نیز شد. به عنوان مثال داشتن اندامی خوش فرم و ایده‌آل دیگر آرزو نبوده و افراد می‌توانند به راحتی چربی‌های مقاوم به ورزش و رژیم غذایی را از بین برده و به تناسب اندام برسند.

از جمله موثرترین این روش‌ها لیپوماتیک شکم و پهلو نام دارد. اشخاصی که از چربی‌های اضافی بدن خود شکایت دارند و به دلیل چاقی و عدم تناسب اندام خود دچار کمبود اعتماد به نفس شده‌اند می‌توانند به کمک لیپوماتیک اعتماد به نفس دوباره را به دست آورند.

در پی اهمیت این موضوع ما نیز در این مقاله قصد داریم تا به صورت کاملا دقیق‌تر به پاسخ سوال آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است یا نه بپردازیم. در صورتی که نیاز به راهنمایی‌های تخصصی‌تر در ارتباط با این موضوع دارید می‌توانید با مشاوران ما در کلینیک پوست و مو رز تماس گرفته و از حضور دکتر روحانی بهره ببرید.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می شود ؟

لیپوماتیک شکم و پهلو از جمله روش‌های جدیدی است که با هدف از بین بردن و تخلیه چربی‌های بدن انجام می‌شود. در این روش پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم و آماده‌سازی فرد، پروسه انجام لیپوماتیک را در کلینیک زیبایی آغاز می‌کند. به این صورت که در نواحی مشخص شده بدن، بی‌حسی موضعی اعمال می‌گردد و سپس پزشک سوراخ‌هایی در این نواحی ایجاد می‌کند.

این سوراخ‌ها در عمق ۲ تا ۶ میلی‌متر بوده و در حقیقت با هدف وارد کردن لوله‌ای بسیار نازک و ظریف به نام کانولا به درون بافت‌های چربی ایجاد می‌شوند. لوله لانوکا به کمک حرکات ارتعاشی خود سبب تخریب چربی‌های اضافی بدن در ناحیه تحت درمان می‌گردد. در نهایت چربی‌های تخریب شده با استفاده از دستگاه ساکشن از بدن خارج می‌شوند. بنابراین شخص به هیکل ایده‌آل و دلخواه خود دست خواهد یافت. از جمله مزایای بزرگ این روش می‌توان به قابل استفاده بودن چربی‌های خارج شده از بدن در سایر نواحی بدن اشاره کرد.

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه است

دلایل انتخاب لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

عمل زیبایی لیپوماتیک با هدف رسیدن به اندامی زیبا و خوش‌فرم انجام می‌شود. به این صورت که کاندیدهای انجام پیکرتراشی می‌توانند از شر چربی ‌های اضافی شکم و پهلو خلاص شده و از نتایج حاصل از این کار لذت ببرند. آنچه سبب شده تا افراد چاق و کسانی که از چربی‌های انباشته شده بدن خود شکایت دارند به سمت استفاده از لیپوماتیک سوق پیدا کنند، مزایای قابل توجه حاصل از آن است. از جمله این موارد می‌توان به کم خطر بودن پروسه انجام آن اشاره کرد. همچنین افراد می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی، نشانه‌های مثبت حاصل از کار را مشاهده کنند.

از دیگر دلایل انتخاب لیپوماتیک شکم و پهلو جهت رسیدن به تناسب اندام می‌توان به امکان انجام آن برای اکثر افراد اشاره کرد. البته به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب و ایده‌آل بدون عوارض جانبی آزاردهنده، توصیه می‌شود حتما در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک شناخته شده، نهایت دقت را به خرج دهید.

لیپوماتیک شکم و پهلو گزینه خوب برای لاغری

تاثیرات ناشی از عمل زیبایی پیکرتراشی شکم و پهلو

لیپوماتیک پهلو روشی منحصر به فرد و جدید در حذف چربی‌های اضافه بدن و رسیدن به فرم و تناسب اندام است. کسانی که از رژیم‌های سخت غذایی و انجام ورزش‌های طاقت‌فرسا خسته شده و نمی‌توانند به هیکل ایده‌آل خود برسند می‌توانند از مزایای پیکرتراشی شکم و پهلو استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن تاثیرات ناشی از آن را مشاهده کنند.

البته در نظر داشته باشید که لیپوماتیک شکم به دلیل نحوه انجام و مراحلی که دارد با یکسری عوارض جانبی احتمالی و دوره نقاهت همراه خواهد بود که افراد باید نهایت سعی خود را بکنند تا این دوران را به صورت کاملا اصولی و بی‌دردسر پشت سر بگذارند. بنابراین  افرادی که از اندام و چربی‌های اضافی خود شکایت دارند می‌توانند به کمک مشورت با یک پزشک و متخصص حرفه‌ای و استفاده از مهارت یک جراح باتجربه، ریسک‌های احتمالی ناشی از عمل زیبایی لیپوماتیک را به حداقل رسانده و عملی موفقیت‌آمیز را با نتایج ایده‌آل تجربه کنند.

مزایای لیپوماتیک شکم و پهلو

آنچه سبب شده تا جراحی لاغری شکم و پهلو به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی شناخته شود، مزایای منحصر به فرد حاصل از آن است. در نتیجه این مزایا افرادی که تمایل به انجام لیپوماتیک دارند می‌توانند از شر چربی‌های اضافی بدن خود خلاص شده و به اندام ایده‌آل خود دست یابند. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین مزایای لیپوماتیک شکم و وهلو پرداخته شده است:

  1. ایمنی و نتیجه‌دهی بالای لیپوماتیک
  2. احساس درد کمتر در مقایسه با سایر روش‌های مشابه
  3. امکان لیفت نسبی پوست بعد از اتمام کار
  4. عدم نیاز به زمان بسیار زیاد و خسته‌کننده
  5. هزینه پایین آن در مقایسه با روش‌ها تهاجمی قدیمی
  6. عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی و آزاردهنده

عوارض عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

 از جمله عوارض جانبی شایع که افراد در طول انجام لیپوماتیک با آن‌ها مواجه خواهند گردید در زیر آورده شده‌اند:

  1. ایجاد التهاب و تورم در ناحیه انجام لیپوماتیک
  2. بروز کبودی در نتیجه وارد شدن آسیب به رگ‌های بدن حین شکستن چربی‌ها
  3. خطر آمبولی در صورت بی‌احتیاطی پزشک و عدم رعایت نکات مراقبتی توسط فرد
  4. احتمال خونریزی در حین انجام لیپوماتیک و بعد از آن
  5. باقی ماندن جای زخم به صورت طولانی مدت
  6. بروز عفونت در نتیجه بی‌احتیاطی بیمار و یا پزشک
  7. تجمع آب در بافت ناحیه لیپوماتیک
  8. احساس درد

در صورتی که فرد احساس کند هر یک از این عوارض جانبی با شدت بالایی نمایان می‌شوند و باعث اذیت او می‌گردند باید موضوع را سریعا با پزشک مربوطه در میان گذاشته و نسبت به رفع سریع آن‌ اقدام کنند. در غیر این صورت خطرات و نتایج ناخوشایندی بروز پیدا خواهد کرد.

نتیجه نهایی برداشتن چربی شکم و پهلو با لیپوماتیک

لیپوماتیک از جمله روش‌های زیبایی غیر تهاجمی است که در کلینیک‌های زیبایی با هدف حذف چربی‌های اضافی بدن و رسیدن به اندامی ایده‌آل و خوش‌فرم انجام می‌شود. کسانی که به دنبال انجام لیپوماتیک هستند می‌توانند بلافاصله بعد از انجام آن به فرم دلخواه هیکل خود دست یابند اما توصیه می‌شود جهت مشاهده نتیجه نهایی مثبت، کمی صبور باشید چرا که بعد از اتمام جلسه درمانی احتمال بروز عوارض جانبی نظیر تورم و تجمع مایعات وجود دارد. این موارد مانع از بروز نتیجه اصلی و نهایی کار خواهد بود.

به صورت میانگین حدود ۲ الی ۶ ماه زمان نیاز است تا زخم‌های ایجاد شده بهبود یافته و شخص به نتیجه دلخواه خود در نتیجه انجام جراحی لاغری دست یابد. توصیه می‌شود برای سریع‌تر سپری شدن دوره نقاهت و بروز هر چه سریع نتایج دلخواه بعد از لیپوماتیک، تمامی نکات و مراقبت‌های لازم با دقت بالایی دنبال گردد.

مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو

از آنجایی که لیپوماتیک شکم و پهلو به عنوان یک روش جراحی زیبایی شناخته می‌شود، نیازمند رعایت یکسری مراقبت‌ها است. این در حالی است که نادیده گرفتن این نکات سبب می‌شود تا فرد عوارض جانبی و خطرات احتمالی بسیاری را تجربه کند.

از جمله مهم‌ترین مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو عبارتند از:

  1. مصرف مرتب داروهای تجویز شده توسط پزشک به منظور کاهش درد و جلوگیری از بروز عفونت‌های احتمالی
  2. خودداری از مصرف هر گونه دارو اعم از ویتامین‌ها بدون اطلاع پزشک مربوطه
  3. پوشیدن گن مخصوص به مدت یک الی دو ماه پس از انجام لیپوماتیک برای جلوگیری از افتادگی پوست
  4. داشتن رژیم غذایی سالم و اصولی
  5. شروع پیاده‌روی آهسته از روز سوم به بعد برای کمک به تخلیه مایعات از محل زخم
  6. انجام حرکات ورزشی برای حفظ نتایج حاصل از انجام لیپوماتیک در طولانی مدت
  7. نوشیدن آب کافی و خوردن میوه‌ها و سبزیجات جهت هیدراته نگه داشتن بدن
  8. خودداری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات به منظور کوتاه‌تر کردن دوره نقاهت

آیا نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو دائمی است؟

کاهش وزن با لیپوماتیک شکم و پهلو جراحی زیبایی بوده و همانند تمامی عمل‌های جراحی سوالی که ذهن کاندیدهای انجام آن را به خود درگیر می‌کند، میزان ماندگاری آن است. از آنجایی که گذر زمان سبب بروز تغییرات اجتناب‌ناپذیری در بدن می‌شود نمی‌توان انتظار داشت تا عمل‌های زیبایی نتایج دائمی با خود به همراه داشته باشند. پیکرتراشی شکم و پهلو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما اگر تمامی نکات مراقبتی به دقت دنبال شوند و افراد سبک زندگی سالمی را برای خود انتخاب کنند می‌توان همواره شاهد آثار مثبت به وجود آمده در نتیجه لیپوماتیک بود.

قیمت عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم از جمله عمل‌های زیبایی است که در کلینیک‌های تخصصی و توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام می‌شود. کسانی که به دنبال برخورداری از مزایای انجام لیپوماتیک شکم و پهلو هستند برای اطلاع از هزینه دقیق کار باید به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر مراجعه کنند تا بعد از انجام بررسی‌های لازم قیمت نهایی آن برآورد گردد. قیمت این عمل جراحی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد لذا هزینه‌ آن از شخصی به شخص دیگر متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات لازم و کافی در خصوص هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در کلینیک پوست و مو رز همین حالا تلفن خود را برداشته و با مشاور زیبایی ما تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
لیپوماتیک سینه در خانم ها
نوشتهٔ بعدی
لیپوماتیک غبغب موثرترین روش رفع افتادگی و شلی غبغب

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید