لیزر موهای زائد صورت و بدن مردان + قیمت 1403

لیزر موهای زائد صورت و بدن مردان

از آنجایی که موهای زائد بدن مردان بیشتر و ضخیم‌تر هستند دردسر رفع آن‌ها نیز در مقایسه با زنان بیشتر است. در سال‌های اخیر با پیشرفت علم و روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد مردان مورد توجه بسیاری از اشخاص واقع شده است. به کمک این روش مردان می توانند برای همیشه از شر موهای اضافی خود خلاص شوند.

اگر شما نیز به دنبال روشی موثر و دائمی برای از بین بردن موهای اضافی بدن و صورت خود هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم در مورد لیزر موی صورت مردان و بدن آن‌ها آشنا شوید. خدمات لیزر موهای زائد به کمک به روزترین دستگاه‌های دنیا در کلینیک پوست و موی رز توسط پزشک مطرح کشوری دکتر رضا روحانی انجام می‌شود.

فواید لیزر موهای زائد مردان

تاثیر حاصل از لیزر موهای زائد بر زیبایی اندام ها

در طی این فرآیند اشعه متمرکز شده توسط پزشک به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود و آن‌ها را می‌سوزاند تا رشد موهای زائد را به حداقل برساند. در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی هرکاری قبل از انجام آن ضروری می‌باشد، به عنوان مثال شما می‌توانید تمام موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید اما در طی چند روز دوباره به سرعت رشد می‌کنند. استفاده از کرم‌های موبر نیز موهای زائد را در چند دقیقه از بین می‌برد اما اثر آن‌ها موقتی است و پس از چند روز دوباره موهای زائد رشد خود را از سر می‌گیرند؛

پس بهترین راهکار در چنین شرایطی لیزر موهای زائد است. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی‌تری از شر موهای زائد خلاص شوید، ممکن است از موم استفاده کنید و البته در نظر داشته باشید که زمانی که اپیلاسیون انجام می‌دهید مو‌ها در ریشه باقی می‌مانند و به مدت 2 هفته موها رشد نمی‌کنند. در این زمان است که اهمیت و مزایای خارق العاده لیزر موهای زائد در مردان و زنان بارز می‌شود و با نتایج نیمه دائمی و دائمی که دارد، حداکثر نیاز به انواع دیگر را اصلاح خواهد کرد.

اثرات لیزر موهای زائد مردان

آیا مردان هم می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند

بسیاری از مردان از اصلاح دائم موهای قفسه سینه، موهای روی گونه، زیر گلو و سایر نقاط بدنشان خسته شده‌اند و به همین دلیل است که لیزر موهای زائد برای مردان روز به روز محبوب‌تر می‌شود. همانطور که از نام این متد پیداست، درمان‌های لیزر موهای زائد شامل استفاده از فناوری نور لیزر است؛ این لیزرها پالس‌هایی از انرژی نور را به پوست منتشر می‌کنند تا ریشه و فولیکول‌های مو را هدف قرار دهند. هنگامی که ریشه و فولیکول از بین می روند، مو دیگر نمی تواند رشد کند و نتیجه آن کاهش دائمی مو است.

بسته به وسعت ناحیه تحت درمان، اکثر مراجعین به چندین جلسه حذف مو نیاز دارند تا بهترین نتیجه را ببینند و این به این دلیل است که مو همانطور که رشد می‌کند سه مرحله مختلف را طی می‌نماید؛ لیزر موهای زائد فقط روی موهایی که در مرحله رشد هستند موثر است.

نحوه لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد یکی از پیشرفته‌ترین و امن‌ترین راه‌هایی است که عمدتا مردانی که می‌خواهند از شر موهای زائد خود خلاص شوند انتخاب می‌کنند. متخصصین با تجربه قبل از انجام لیزر موهای زاید نوع پوست و موی فرد را بررسی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را برای لیزر موهای زائد داشته باشند. به طور کلی لیزر در 3 مرحله انجام می‌شود:

  1. مرحله 1: مشاوره اولیه که شامل ارزیابی کامل منطقه درمانی است.
  2. مرحله 2: برنامه درمانی با شروع درمان بلافاصله مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
  3. مرحله 3: انجام حداقل 6 جلسه برای دریافت نتایج چشمگیر

نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد برای مردان می‌تواند متفاوت باشد و به جنس، ضخامت، ‌تراکم، رنگ پوست و رنگ موهای او بستگی خواهد داشت. برای رسیدن به نتایج مطلوب به چندین جلسه لیزر موهای زائد نیاز خواهد بود؛ جلسات لیزر موهای زائد معمولا هر 5-6 هفته انجام می‌شود تا زمانی که فولیکول مو دیگر نتواند از رشد موها پشتیبانی کند ادامه خواهد داشت. برای کسب بهترین نتیجه ممکن است سالانه حتی پس از لیزر موهای زائد نیز به چند جلسه تکمیلی نیاز داشته باشید.

لیزر موهای زائد مردان در چه نواحی انجام خواهد شد؟

به طور معمول موهای صورت و بدن یکی از آزار دهنده‌ترین مناطقی هستند که هر چند وقت یکبار مجددا رشد می‌کنند و نیاز به اصلاح خواهند داشت. مردان می‌توانند از لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن استفاده کنند زیرا هیچگونه محدودیتی ندارد. لیزر به فولیکول مو آسیب می‌رساند و یا آن را به طور کامل از بین می‌برد که باعث از بین رفتن رشد مو می‌شود. معمول‌ترین مناطقی که آقایان برای لیزر انتخاب می‌کنند شامل موارد زیر است:

  1. لیزر برای از بین بردن موهای غیر قابل کنترل بر روی شانه و ناحیه کمر
  2. رفع حداکثر موهای زائد نواحی تناسلی
  3. زیر بغل
  4. کشاله ران و ساق‌های پا
  5. موی روی گونه صورت و زیر گلو
  6. پیوند بین دو ابرو
  7. قفسه سینه
  8. پشت گردن

در حالی که مکان‌های بالا محبوب‌ترین مناطق برای لیزر موهای زائد در مردان هستند اما آن‌ها می‌توانند این درمان را برای موهای مناطق زیر نیز انجام دهند:

  1. گوش‌ها
  2. موی بینی
  3. پیشانی
  4. موهای اطراف پوست سر
  5. خط مایو

لیزر موهای زائد بدن مردان

مردانی که به بهداشت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند و از طرفی زمان و انرژی لازم برای اپیلاسیون و یا شیو موهای خود ندارند می‌توانند از مزایای لیزر برای این منظور بهره ببرند. برای اینکار کافی است تا به یک کلینیک زیبایی معتبر و شناخته شده مراجعه کنند و به کمک دستگاه لیزر مناسب موهای زائد بدن خود را از بین ببرند.

یکی از بهترین کلینیک‌های مطرح برای لیزر موهای زائد مردان تهران کلینیک تخصصی رز است. در این کلینیک کاندیدهای انجام لیزر مو می‌توانند پس از دریافت مشاوره و بررسی‌های لازم مناسب‌ترین دستگاه‌ را با توجه به نوع پوست و مو خود انتخاب کرده و در کمترین تعداد جلسه درمانی به بهترین نتیجه ممکن برسند.

لیزر ریش صورت مردان

یکی از ملاک‌های تمیزی و زیبایی در مردان داشتن ریش‌هایی مرتب است. اما به دلیل رشد سریع ریش‌ها این کار نیاز به حوصله و زمان زیادی دارد، به این معنا که مردان مجبور هستند هر روز ریش‌های خود را اصلاح کنند. از جمله مزایای لیزر موی زائد مردان می‌توان به از بین بردن موهای اضافی ریش‌ها اشاره کرد. به این صورت که ابتدا خط ریش متناسب با سلیقه و خواسته بیمار تعیین شده و طبق آن امواج لیزر به صورت فرد تابیده می‌شود. در نتیجه این کار چرخه رشد موها در این قسمت مختل شده و با تکرار چند جلسه‌ای برای همیشه کاندید لیزر ریش صورت می‌تواند ریش‌های کادربندی شده و مرتب داشته باشد.

لیزر خط ریش آقایان

لیزر موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد آقایان فقط مختص ناحیه خاصی از بدن نبوده و در هر بخشی از بدن با توجه به سلیقه و خواسته فرد می‌توان از آن بهره برد. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که در تمیز و مرتب دیده شدن آقایان تاثیر دارد چهره‌ای تمیز و عاری از نامرتبی است. خوشبختانه مردان می‌توانند تمامی‌بخش‌های صورت خود را در صورت نیاز لیزر کنند از جمله بخش‌هایی از صورت که لیزر کردن آن‌ها در بین مردان طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده می‌توان به چانه، ابرو و گونه‌ها اشاره کرد. لیزر موهای زائد صورت آقایان تنها نیاز به چند دقیقه زمان دارد به طوری که در کمتر از نیم ساعت می‌توان کار لیزرشان را تمام کرده و بلافاصله به انجام فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان وجود دارد و از جمله این روش‌ها می‌توان به استفاده از کرم‌ها و پودرهای موبر، شیو کردن و اپیلاسیون اشاره کرد. اما به دلیل ضخیم بودن موهای این قسمت از بدن این روش‌ها می‌توانند منجر به مشکلاتی همچون رشد زیر پوستی موها، زخم شدن، ایجاد عفونت و بروز جوش و حساسیت گردند. خوشبختانه با لیزر موهای بدن مردان و موهای ناحیه تناسلی آن‌ها می‌توان تمامی‌مشکلات حاصل از روش‌های دیگر را برای همیشه از بین برد. مراحل انجام لیزر موی مردان باید توسط دستگاه‌های استاندارد و توسط پزشک متخصص و فعال در این زمینه انجام شود و اگر چنین شود، نیازی به نگرانی بابت بروز عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان نخواهد بود و با خیال راحت می‌توان از مزایای حاصل از آن بهره برد.

نتیجه لیزر موی زائد در مردان چگونه است؟

ممکن است شما در حین لیزر موهای زائد بوی سوختگی مو را احساس کنید و پس از آن قرمزی و تورم را در اطراف نواحی درمان شده تجربه نمایید که به این معنا می‌باشد که فولیکول‌های مو به لیزر واکنش خوبی نشان داده‌اند. لیزر موهای زائد روشی است که در آن پرتو خاصی از نور، اپیدرم (سطح رویی پوست) را دور می‌زند و فولیکول‌های آن را هدف قرار می‌دهد و چرخه تولید مثل و رشد مو را بدون آسیب رساندن به پوست از کار می‌اندازد. با از بین رفتن فولیکول، ساقه مو ضعیف و سست می‌شود و در نهایت با تکرار دوره‌های درمانی به طور منظم، آن فولیکول می‌میرد و هیچ مویی در مناطق تحت درمان رشد نخواهد کرد.

یکی از مزایای مهمی که لیزر دارد این است که درد ناشی از آن حین درمان حدود 40% کمتر از اپیلاسیون است و فرد در معرض خطر پارگی، بریدگی و زخمی شدن پوست قرار نخواهد گرفت. لیزر اپیدرم را دور می‌زند و بنابراین به پوست آسیب نمی‌رساند و در واقع کلاژن را تحریک می‌کند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مردان

انجام مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر موهای زائد برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار حائز اهمیت می‌باشد. نکات زیر جزء مواردی هستند که باید قبل و بعد از لیزر در نظر بگیرید:

  1. باید ناحیه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرد را قبل از لیزر بتراشید و اگر این کار را نکنید، تکنسین یا متخصص آن ناحیه را برای شما اصلاح می‌کند.
  2. در صورتی که پس از لیزر موهای زائد احساس درد دارید با استفاده از کمپرس آب سرد می‌توانید درد را تسکین ببخشید. کمپرس آب سرد را روی ناحیه درمان شده قرار دهید تا درد و تورم شما برطرف شود.
  3. به مدت 2 روز پس از انجام لیزر موهای زاید از رفتن به استخر، سونا و استحمام با آب داغ پرهیز کنید.
  4. از لمس کردن و وارد کردن فشار به نواحی که لیزر موهای زائد انجام شده خودداری کنید.
  5. در طول درمان خود از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید
  6. از پماد آلوئه ورا برای تسکین مناطق تحت درمان استفاده کنید
  7. توصیه می‌شود برای ماندگاری و دستیابی به بهترین نتایج لیزر، روند درمان خود را در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک معالج خود به طور کامل انجام دهید.

هزینه لیزر موهای زائد مردان در کلینیک پوست و موی رز

اگر تصمیم خود را برای لیزر موهای زائد بدن خود گرفته‌اید می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی رز نسبت به انجام آن اقدام کنید. در این کلینیک از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر برای رفع دائمی‌موهای بدن استفاده می‌شود. قیمت لیزر موهای زائد مردان با توجه به ناحیه‌ای که قصد لیزر آن را دارید و همچنین تعداد جلسات لازم باتوجه به رنگ و نوع پوست و مو مردان می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با مشاور زیبایی ما تماس گرفته و از هزینه لیزر موهای زائد در این کلینیک مطلع شوید.

انتخاب پزشک و کلینیک معتبر و مطمئن تنها راهی است که می‌تواند علاوه بر تضمین نتایج، قبل از شروع درمان یک مشاوره جامع و کامل ارائه دهد. شما هموطنان عزیز در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در مورد دستگاه‌های لیزر مو، میزان اثربخشی آن‌ها و آگاهی از اینکه آیا داوطلب مناسبی برای لیزر موی آقایان هستید یا خیر می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا یک نوبت حضوری با دکتر رضا روحانی پزشک باتجربه و ارزشمند کلینیک رز ترتیب دهید.

منابع: laserclinics

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
آشنایی با مزایای لیزر موهای زائد برای افراد زیباجو
نوشتهٔ بعدی
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان و بانوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید