لیزر موهای زائد ابرو – هزینه رفع موهای زائد زیر ابرو 1403

رفع موهای زائد زیر ابرو

یکی از مشکلات اصلی اغلب زنان و حتی مردان از حذف موهای ناخواسته بدن است. به طوری که افراد از قدیم ‌الایام به دنبال روش‌های متعددی بوده‌اند. امروزه روش‌های سنتی و مدرن بسیار زیادی برای این منظور معرفی شده‌اند. اما روشی که بهترین نتیجه را نشان دهد طرفدار بیشتری دارد. یکی از موثرترین روش‌ها که دارای اثربخشی همیشگی است استفاده از فناوری لیزر موهای زائد است. از آنجایی که زنان وقت زیادی را صرف اصلاح صورت و ابروهای خود می‌کنند در کلینیک‌های زیبایی از بین بردن موهای زائد ابرو با لیزر با استقبال اکثر اشخاص روبرو شده است.

لیزر موهای زیر ابرو سبب می‌شود تا به طور همیشه از شر موهای ناخواسته خلاص شده و همواره ابروهایی خوشفرم و زیبا داشته باشید. لیزر موهای زائد ابرو به کمک پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات در کلینیک پوست و مو رز توسط دکتر روحانی انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

فواید لیزر موهای زائد ابرو

لیزر موهای زائد در ناحیه ابرو به چه شکل است؟

موهای ریز و سرگردان در ناحیه ابرو، همان موهای مزاحمی که بالا و پایین و میان ابروها جوانه می‌زنند! باید با آن‌ها چه کار کرد؟ اصلاح با موچین، بند انداختن و وکس بسیار خسته کننده و ملال آور است و قطعا شما به دنبال یافتن راهکارهای دیگری برای از بین بردنشان هستید. لیزر موهای زائد ابرو و صورت متدی است که می‌تواند شما را به مدت بسیار طولانی از وجود موهای ناخواسته ابرو راحت کند. این روش به وسیله دستگاه مخصوص لیزر موی زائد و توسط پزشک یا اپراتور آموزش دیده در این زمینه انجام می‌شود. افرادی که تمایل به انجام لیزر صورت دارند کافی است تا کلینیکی معتبری انتخاب کنند که از دستگاه‌های استاندارد لیزر استفاده می‌کنند.

برای این منظور ابتدا صورت زیباجو برای انجام لیزر آماده‌سازی می‌شود و بررسی خواهد شد که آیا لیزر نتایج موثری را به دنبال خواهد داشت یا نه، اگر جواب مثبت بود جلسه درمانی شروع خواهد شد.

لازم است بدانید که برای انجام لیزر موهای زائد ابرو هیچ گونه ماده آرایشی و بهداشتی نباید روی صورت وجود داشته باشد. بعد از آن پزشک ژل روان کننده‌ای را روی صورت ریخته، انرژی دستگاه را تنظیم کرده و پروب یا سری آن را بر روی نواحی مورد نظر صورت می‌چرخاند. لیزر موی زائد روشی آسان و بدون درد است اما اگر زیباجو به هر دلیلی طی آن احساس درد کند پزشک می‌تواند از پمادهای بی‌حسی بر روی صورت وی استفاده نماید. با گذراندن تمامی جلسات درمانی لیزر صورت برای همیشه از شر موهای ناخواسته خلاص شده و همیشه چهره‌ای تمیز و آراسته خواهید داشت.

لیزر موهای زائد در ناحیه صورت به چه شکل است؟

لیزر موهای زائد ابرو چیست؟

لیزر موهای زائد ابرو روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای بین دو ابرو به حساب می‌آید و شگفت انگیز است اگر ببینید که کوچکترین تغییرها چگونه می‌توانند روی زندگی و ظاهر یک فرد تاثیر بگذارند. با برداشتن موهای بین و بالای دو ابرو توسط لیزر موهای زائد دیگر نیاز نیست دائما از موچین یا وکس استفاده کنید و در مواردی آن‌ها را نامتقارن نمایید! با لیزر ابروهای شما دائما ظاهری آراسته خواهند داشت. از آنجایی که موهای اطراف ابروها معمولا سرعت رشد بالایی دارند و همچنین از ضخامت بیشتری نسبت به باقی موهای صورت برخوردارند و اصلاحشان کسل کننده و وقتگیر است، لیزر موهای زائد ابرو طی مدت کوتاهی بین مردان و زنان در سراسر دنیا محبوب شده است. در نتیجه روش‌هایی مانند اپیلاسیون، بند انداختن یا استفاده از موچین محبوبیت خود را به تدریج از دست می‌دهند.

لیزر ابرو یک روش غیرتهاجمی و موثر برای حذف موهای زائد و فرم دهی به ابروها در آقایان است. این روش می تواند برای رفع مشکلاتی مانند ابروهای پرپشت و نامرتب، ابروهای پیوندی، یا موهای زائد بین ابروها استفاده شود. جهت اطلاع از قیمت لیزر ابرو پیوسته مردان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از بین بردن موهای زائد ابرو با لیزر

وقتی نوبت به آرایش و نظافت شخصی می‌رسد وضعیت ابروها را جدی می‌گیریم و با استفاده از موچین، موهای ابروی خود را می‌چینیم و با وسواس تلاش می‌کنیم تا ابروهایی کاملاً تراشیده و متقارن داشته باشیم. اما این کار واقعاً تلاش زیادی را فقط برای دو تکه کوچک بالای چشم ما می‌طلبد. متاسفانه اصلاح ابرو فقط چند هفته فرم دلخواه را در چهره افراد ایجاد می‌کند و دوباره باید برای این منظور به آرایشگاه مراجعه شود و علاوه بر آن احتیاج به صرف زمان و هزینه دارد. اگر شما نیز برای داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا اهمیت زیادی می‌دهید لیزر ابرو گزینه بسیار خوبی برایتان محسوب می‌شود چرا که لیزر دارای تاثیر دائمی بوده و با چند جلسه لیزر کردن می‌توان برای همیشه از پروسه خسته‌کننده و اذیت‌کننده اصلاح ابرو خداحافظی کرد.

به طور کلی لیزر موهای ابرو راه حل مناسبی برای رفع موهای مزاحمی است که مدل ابروها را شلخته و کثیف نشان می‌دهد. جهت انجام این فرآیند باید توجه داشته باشید تا دستگاه مناسبی را با توجه به نوع پوست و جنس موهای خود انتخاب کنید و پزشکی را بیابید که اینکار را با دقت و حوصله زیاد برایتان انجام دهد. در لیزر ابرو ابتدا باید کادر ابرو مشخص شود سپس با تاباندن انرژی لیزر و بدون احساس کوچکترین درد فولیکول‌های ابرو تحت تاثیر قرار می‌گیرند. انرژی حاصل شده از لیزر چرخه رشد تارهای مو ابرو را مختل کرده و با تکرار چند جلسه‌ای این کار برای همیشه می‌توانید موهای اضافی ابرو خود را حذف کنید.

آیا لیزر زیر ابرو برای چشم ضرر دارد ؟

با توجه به اینکه از امواج لیزر برای حذف موهای اضافی ابرو و اطراف چشم استفاده می‌شود ذهن داوطلبان انجام آن درگیر عوارض جانبی و خطرات احتمالی می‌شود. در پاسخ به این سوال که ایا لیزر ریز ابرو برای چشم ضرر دارد یا نه باید بگوییم که باید نکات ایمنی کاملا رعایت شود. چشم یکی از حساس‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل امواج لیزر می‌تواند آسیب‌های جدی به آن وارد کند. اما اگر تمامی نکات لازم در حین جلسه درمانی در نظر گرفته شود جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مهم‌ترین موضوع در این خصوص پوشیدن عینک مخصوص لیزر در طول لیزر درمانی است.

همچنین توصیه می‌شود برای لیزر کردن موهای زائد ابرو به کیلینک معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. استفاده از دستگاه‌های استاندارد و کمک گرفتن از یک پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه در گذراندن یک جلسه درمانی ایمن تاثیر زیادی دارد.

لیزر موهای زائد ابرو چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد ابرو یک روش پزشکی غیر تهاجمی است که توسط متخصصین ما در کلینیک تخصصی پوست و موی رز انجام می‌شود. جلسه لیزر موی زائد ابرو معمولاً بسیار سریع می‌گذرد و در مجموع فقط 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد. در طول جلسه ممکن است احساس سوزش بسیار جزئی داشته باشید و میزان اذیت آن شبیه به احساس ضربه زدن یک نوار لاستیکی به پوست است! همینقدر خفیف و ناچیز! تیم ما برای جلوگیری از آسیب به چشمان شما از عینک‌های استاندارد استفاده می‌کند و قبل از لمس پروب به پوستتان از ژل‌های ضد حساسیت و روان کننده کمک می‌گیرد. پس از جلسه درمانی اپراتور، پزشک یا دستیار پزشک پمادهایی مانند زینک یا آلوئه‌ورای خنک کننده را برای تسکین پوستتان به ناحیه مورد نظر می‌زنند.

موارد استفاده از لیزر موهای زائد ابرو

همان طور که از نام این روش می‌توان متوجه شد لیزر ابرو برای نظم بخشیدن به ابروها و ایجاد حالتی خوش فرم و تمیز به صورت دائمی استفاده می‌شود. از آنجایی که داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره دارد لیزر موهای اضافی آن باعث می‌شود همیشه تمیز و آراسته بنظر برسید. این درحالی است که روش‌هایی مثل اصلاح ابرو با بند و موچین موقتی بوده و بعد از یک دوره کوتاه مجددا باید انجام شود. توجه داشته باشید که لیزر ابرو روشی برای شکل و حالت دادن به مو‌های ابرو یا عوض کردن فرم آن‌ها نیست بلکه روشی برای حذف همیشگی موهای اضافی اطراف آن و داشتن ابروهایی زیبا بدون نیاز به پیگیری‌های مداوم برای اصلاح آن است.  لیزر ابرو نیاز به ۶ تا ۸ جلسه درمانی داشته و هر جلسه درمانی تنها چند دقیقه طول خواهد کشید.

آیا لیزر زیر ابرو برای چشم ضرر دارد ؟

با توجه به اینکه از امواج لیزر برای حذف موهای اضافی ابرو و اطراف چشم استفاده می‌شود ذهن داوطلبان انجام آن درگیر عوارض جانبی و خطرات احتمالی می‌شود. در پاسخ به این سوال که آیا لیزر ریز ابرو برای چشم ضرر دارد یا نه باید بگوییم که اگر نکات ایمنی کاملا رعایت شود هیچ خطری متوجه چشمان زیباجو نخواهد بود. از آنجایی که چشم یکی از حساس‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شود و امکان دارد که امواج لیزر بتوانند آسیب‌های جدی به آن وارد کنند، استفاده از عینک مخصوص لیزر در طول لیزر درمانی الزامی است و تنها در صورت رعایت تمامی نکات مراقبتی و اصولی در حین جلسه درمانی می‌توان گفت که جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

در همین راستا مجددا تاکید موکد می‌کنیم که برای لیزر کردن موهای زائد ابرو به کیلینک معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. استفاده از دستگاه‌های استاندارد و کمک گرفتن از یک پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه در گذراندن یک جلسه درمانی ایمن تاثیر زیادی دارد.

دوران بهبودی و بازیابی لیزر موهای زائد ابرو

لیزر موهای زائد ابرو روشی کاملا ایمن بوده و تنها در ظرف چند دقیقه انجام می‌شود بنابراین زیباجو در طول درمان و بعد از آن هیچ گونه درد و ناراحتی را تجربه نخواهد کرد. با این حال توصیه می‌شود تا در ۲۴ ساعت اول بعد از اعمال لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور مشتقیم آفتاب بپرهیزید همچنین بهتر است حداقل تا 24 ساعت از شستشو صورت  با آب داغ پرهیز کنید. به غیر از این موارد کاندیدهای لیزر ابرو می‌توانند به انجام فعالیت‌های روزانه خود بدون هیچ محدودیتی بپردازند؛ البته پوست برخی از افراد بعد از لیزر کمی ملتهب و قرمز خواهد شد ولی این موضوع چندان جدی نبوده و با کمپرس سرد خیلی سریع رفع می‌گردد.

از آنجایی که انرژی لیزر چرخه رشد موها را مختل می‌کند برای مشاهده نتایج مثبت حاصل از آن باید صبور بود زیرا اصولا نتایج از یک هفته بعد ظاهر می‌شوند. به این صورت که موهای لیزر شده بعد از یک هفته شروع به ریزش کرده و درصد بسیاری از آن‌ها دیگر رشد نمی‌کنند. با تکرار چند جلسه‌ای لیزر با فاصله تقریبی ۱ ماهه به طور کلی از شر موهای ناخواسته می‌توان خلاص شد.

عوارض لیزر موهای اضافی ابرو

لیزر ابرو یکی از بی‌خطرترین روش‌هایی است که به منظور زیبایی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل کاندیدهای انجام آن دچار عوارض جانبی چندان زیادی نمی‌شوند. با این حال برخی از افراد به دلیل داشتن پوستی حساس و از همه مهم‌تر انتخاب پزشک و کلینیک غیر معتبر شاهد برخی عوارض لیزر ابرو می‌شوند.

از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به ایجاد سوختگی، قرمزی، التهابات پوستی، سوزش و غیره اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی این عوارض در عرض ۲۴ ساعت بهبود پیدا کرده و قابل چشم‌پوشی هستند. البته اگر لیزر ابرو به دست فرد غیر متخصص و دستگاه غیر استاندارد در کلینیک‌های غیر معتبر انجام شود باید خود را آماده آسیب‌های جدی پوستی کرد. ناگفته نماند یک کار ناموفق شما را با ابروهای دائماً پریشان رها خواهد کرد!

رفع قرمزی ابرو بعد از لیزر

قرمزی بعد از لیزر ابرو یک واکنش طبیعی است که در اثر گرم شدن و تحریک پوست ایجاد می شود. این قرمزی معمولاً طی چند ساعت تا چند روز به طور خود به خود از بین می رود. برای بهبود سریع تر قرمزی ابروها از کمپرس یخ استفاده کنید و تا چند روز از دست زدن به ناحیه لیزر شده خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیزر ابرو

با توجه به اینکه لیزر ابرو دوره نقاهت خاص و عوارض جانبی سخت و اذیت کننده‌ای را به دنبال ندارد اما بهتر است برخی نکات و مراقبت‌های لازم برای رسیدن به نتایج مطلوب کار در نظر گرفته شود. از جمله مهم‌ترین مراقبت های بعد از لیزر ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خودداری از قرار گرفتن در مجاورت نور آفتاب در ۲۴ ساعت اول بعد از انجام لیزر
  2. خودداری از حمام کردن با آب داغ در ۲۴ ساعت اول
  3. استفاده از کمپرس سرد برای جلوگیری و یا از بین بردن سریع التهابات و قرمزی پوست
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی شیمیایی در ۲۴ ساعت اول بعد از لیزر در ناحیه مورد نظر
  5. خودداری از خاراندن و یا تحریک پوست اطراف ابرو
  6. پرهیز از اصلاح موهای رشد کرده با بند یا موچین بین بازه زمانی دو جلسه درمانی

مزیت لیزر موهای زائد ابرو نسبت به سایر روش ها

آنچه سبب شده تا لیزر ابرو در بین افراد طرفداران بسیار زیادی پیدا کند مزایای قابل توجه آن است چرا که به کمک این روش سختی‌ها و نکات منفی تمامی روش‌های قدیمی و سنتی از بین رفته است و افراد می‌توانند با چند جلسه درمانی برای همیشه ابروهایی خوش فرم و مرتب را به خود هدیه دهند. چند مورد از مهم‌ترین مزیت لیزر موهای زائد ابرو نسبت به سایر روش ها در زیر آورده شده است:

  1. دائمی بودن نتایج حاصل از انجام لیزر ابرو
  2. غیر تهاجمی بودن متد
  3. عدم احساس درد
  4. بی‌خطر و بدون عوارض جانبی شدید و اذیت کننده
  5. عدم نیاز به صرف هزینه‌های بالا

در صورتی که فکر می‌کنید لیزر ابرو می‌توانند برای شما نیز گزینه مناسبی باشد همین حالا با مشاوران ما در کلینیک زیبایی رز تماس بگیرید. کلینیک تخصصی رز با داشتن به روزترین دستگاه‌های لیزر دنیا شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد.

هزینه لیزر موهای زائد زیر ابرو در کلینیک رز

برآورد کردن هزینه لیزر موهای زائد ابرو در هر کلینیکی با توجه به نوع دستگاه و خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت خواهد بود و علاوه بر آن پزشکان دستمزدهای متفاوتی را برای لیزر کردن دریافت می‌کنند؛ به همین دلیل است که نمی‌توان هزینه واحد و ثابتی را برای لیزر ابرو عنوان کرد. در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای لیزر ابرو گرفته‌اید می‌توانید همین حالا با مشارو زیبایی ما در کلینیک پوست و مو رز تماس گرفته و اطلاعات لازم از جمله قیمت لیزر موهای ابرو را دریافت کنید. در کلینیک رز محیطی بهداشتی به منظور خدمات دهی به مراجعه‌کنندگان فراهم شده و از به روزترین دستگاه‌های لیزر دنیا استفاده می‌شود.

قیمت لیزر وسط ابرو

قیمت لیزر ابرو به نوع دستگاه، موهای وسط ابرو و تعداد جلسات بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق لیزر موهای زائد وسط ابرو، می توانید با کارشناسان زیبایی کلینیک ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از مشاوره رایگان با شما، قیمت دقیق لیزر را به شما خواهند گفت.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب فعال در حیطه پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشاوره دریافت کنید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان ما، با شماره تلفن 02148679 تماس بگیرید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین نیز بهره‌مند شوید.

چگونه موهای وسط ابرو را از بین ببریم؟

روش های مختلفی برای حذف موهای زائد وسط ابرو وجود دارد که در ادامه به اختصار به آن ها خواهیم پرداخت. موچین و بنداخداختن از روش های سنتی و سریع حذف موهای پیوندی ابرو است. لیزر موهای زائد اما روش نوین، سریع و دائمی است که شما را برای مدتی از شر موهای زائد پیوندی خلاص می کند. این روش کاملا بدون درد است.

1/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
مقایسه دو تکنیک لیزر موهای زائد و الکترولیز
نوشتهٔ بعدی
ایا لیزر برای تیروئید ضرر دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید