مزایا و فواید کاشت ابروی طبیعی برای افراد زیباجو

فواید واقعی کاشت ابرو طبیعی

امروزه افراد زیادی قصد دارند تا نواقص ابرو های خود را با روش کاشت ابرو طبیعی ترمیم کنند اما در انجام آن تردید دارند و نمی دانند که انجام متد زیبایی پیوند ابرو چه مزیت ها و فوایدی دارد و آیا استفاده از آن برای شخص مناسب می باشد یا خیر؟ آگاهی یافتن از مزایا و فواید کاشت ابرو قطعا می تواند تاثیر زیادی در انتخاب این روش برای ترمیم ابرو ها داشته باشد.

اینفوگرافیک فواید کاشت ابرو

مزیت های کاشت ابرو چیست؟

انجام هر متد و اقدامی که در جهت زیبا سازی و ترمیم انجام می شود قطعاً فواید و مزایای خوبی را برای شخص مورد نظر به همراه دارد که باعث می شود شخص برای انجام آن علاوه بر هزینه کردن و وقت گذاشتن، تمامی ریسک ها و خطرات آن را بپذیرد و آن اقدام و یا متد زیبایی را انجام دهد. کاشت ابرو طبیعی نیز امروزه به دلیل داشتن مزیت ها و فواید بسیاری که نسبت سایر روش های مشابه دارد بسیار پر استفاده شده است و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

مزیت های کاشت ابرو چیست؟

فواید کاشت ابرو

یکی از مزیت ها و فوایدی که پیوند ابرو طبیعی دارد، انجام سریع آن می باشد. پیوند ابرو طبیعی معمولا تنها در یک جلسه توسط پزشک متخصص انجام می شود و پس از آن دیگر بیمار نیازی به مراجعه به پزشک به هر دلیلی را ندارد و تنها در یک جلسه چند ساعته می تواند پیوند ابرو را انجام دهد.

از مزایای دیگری که پیوند ابرو به همراه دارد و عمده ترین محبوبیت آن نیز به دلیل این ویژگی است، طبیعی بودن نتایج حاصل از کاشت ابرو می باشد. پس از انجام پیوند ابرو در ناحیه مورد نظر، موهای کاشته شده به صورت کاملا طبیعی و زیبایی جلوه خواهد کرد و مانند سایر موهای طبیعی باقی خواهند ماند. از فواید دیگر کاشت ابرو، مدت زمان ماندگاری و دوام موهای کاشته شده می باشد که در قسمت های زیر توضیحات بیشتری در رابطه با ماندگاری نتایج کاشت ابرو پرداخته شده است.

کاربرد کاشت ابرو

کاشت ابرو در چه مواردی استفاده می شود؟

پرتراکم کردن ابروهای تُنُک

یکی از کاربردهایی که کاشت ابرو طبیعی دارد از بین بردن کم پشتی و ریزش ابروها است و از آن می‌توان برای زنان و مردان در سنین مختلف (21 سال به بعد) استفاده نمود. به طور کلی زمانی شما شاهد ریزش ابروهای خود خواهید بود که فولیکول‌های ابروهایتان به دلایل مختلفی اعم از استفاده زیاد و مکرر از مداد و ریمل ابرو، رنگ کردن ابروها و … ضعیف شده و کم کم نابوده شود و از بین بروند؛ در این زمان است که کاشت ابرو به یاری شما می‌شتابد. پیوند ابرو و کاشت مو شباهت بسیار زیادی به هم دارند، با این تفاوت که در کاشت ابرو تعداد فولیکول‌های جدا شده از بانک مو بسیار کمتر از کاشت مو است.

نوید بخش کسانی که ابرو ندارند

 کاربرد دیگر ایمپلنت ابرو برای کسانی است که اصلا در ناحیه ابروهای خود مو ندارند. آن دست از افرادی که در اثر جراحت در ناحیه ابرو یا در اثر بیماری و ریزش مو کلیه موهای ابرو خود را از داده‌اند می‌توانند با پیوند ابرو مجددا حجم ابروهای از دست رفته خود را به دست بیاورند.

رفع نواقص در ابرو با استفاده از کاشت ابرو

ممکن است برخی از افراد در ابرو های خود نواقص و مشکلاتی داشته باشند که قصد رفع و درمان آن‌ها را دارند. به همین دلیل افرادی که در اثر سوانحی مانند شکستگی یا آتش سوزی، ابتلا به برخی بیماری‌ها مانند آلوپسی و استفاده از برخی داروها مانند داروهای شیمی درمانی می‌توانند از این متد پرطرفدار بهره ببرند.

قرینه سازی ابروها

 به طور طبیعی معمولا هیچ یک از اندام‌های چپ و راست بدن با یک دیگر قرینه نیستند و تفاوت‌های کوچکی در ظاهر خود دارند. در بسیاری از افراد ابروهای چپ و راست با یکدیگر قرینه نیستند و دارای تفاوت‌هایی هستند که بعضا بزرگ و چشمگیر می‌باشند. با انجام کاشت ابرو می‌توان ابروها را به طور کامل با یکدیگر قرینه کرد.

کاربردهای کاشت ابروافزایش تراکم مو در ابرو
تغییر مدل ابرو
برطرف کردن مشکلاتی همانند عدم رشد مو در ناحیه اسکار
مزایای کاشت ابروپرپشت شدن ابروها
زیباتر شدن چهره
افزایش اعتماد به نفس
جوان‌تر به نظر رسیدن چهره
دائمی بودن نتیجه کاشت ابرو
عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابروزنده ماندن فولیکول‌ها در حین کاشت
رعایت نکات مراقبتی در دوره نقاهت
ترک برخی عادات نادرست همانند رنگ کردن بیش از حد ابرو، استفاده از مواد آرایشی بی‌کیفیت و...
داشتن رژیم غذایی مناسب
بهترین روش کاشت ابرومتخصصین کلینیک رز براساس مدل فعلی ابرو، تراکم موی مو، بهترین روش را انتخاب خواهند کرد.

مزیت استفاده از کاشت ابرو نسبت به سایر روش های زیبایی ابرو

هنگامی که شما و یا پزشک علت ریزش ابرو را تشخیص دادید، می‌توانید مناسب ترین روش درمانی را برای بازگرداندن ابرو انتخاب نمایید. امروزه راهکارهای موثر زیادی برای پرپشت کردن ابرو در دسترس می‌باشد که هر کدام تا حدودی منجر به رشد ابروها می‌شوند. برای اینکه بدانیم کدام یک از راه‌های پرپشت شدن ابروهای کم پشت بیشترین تاثیر را روی ابروهایمان می‌گذارد لازم است متدهای پیشنهادی منابع معتبر را امتحان نماییم. نکته قابل توجه این است که قبل از به کارگیری هرکدام از درمان‌ها لازم است که با یک پزشک مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه هر نوع دارو پرهیز کنید.

از مزیت‌های کاشت ابرو نسبت به دیگر متدهای تقویت کننده ابرو می‌توان به ماندگاری بالای این متد که تقزیبا می‌توان گفت که دائمی است، اشاره نمود. پیوند ابرو اگر در مراکز معتبر و با سابقه تحت نظر پزشکان آموزش دیده و باتجربه انجام شود، علاوه بر اینکه عوارض بسیار کمی دارد، ماندگاری بسیار طولانی و تراکم بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

کلینیک پوست و مو رز که سابقه‌ای درخشان در زمینه کاشت مو و ابرو برای هزاران نفر از هموطنان عزیز دارد، کاشت ابرو را با جدیدترین متد پیوند توسط پزشک ارزشمند آقای دکتر روحانی انجام می‌دهد. طی این روش، فرد متقاضی می‌تواند فرم دلخواه ابرویش را انتخاب کند و از نتیجه پرتراکم این متد لذت ببرد.

آیا نتایج کاشت ابرو ماندگار است؟

شما می‌توانید بلافاصله پس از کاشت ابرو طرح کلی آن را مشاهده نمایید، با این حال یک دوره بهبودی بعد از انجام این روش در انتظارتان خواهد بود. به این معنی که ممکن است 12 ماه طول بکشد تا نتایج نهایی کاشت ابرو در شما دیده شود. در پاسخ به این سوال که آیا نتایج کاشت ابرو دائمی است یا خیر باید بگوییم بله، اما شرط دارد!

در حالت کلی اگر یک فرد با داشتن شرایط لازم کاشت ابروی خود را در یک کلینیک معتبر توسط یک پزشک حاذق انجام دهد، نتایجی دائمی به همراه خواهد داشت که طی چند ماه آینده بعد از پیوند ابرو قابل مشاهده خواهد بود. همچنین زیباجویان لازم است که مراقبت‌های گوشزد شده توسط پزشک خود را عینا انجام دهند تا از ابتلا به عوارض کاشت ابرو و تحت تاثیر قرار گرفتن نتایج این روش در امان باشند. به طور کلی موهای جدیدی که از پوست سر منشأ می‌گیرند برای حفظ طول صحیح و متناسب نیاز به اصلاح دوره‌ای دارند، اما به تدریج شبیه به موهای ابرو خود شخص خواهند شد و رشدشان دیگر مانند موی سر نخواهد بود.

چرا پیوند ابرو را انتخاب کنیم؟

چرا کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

ابروها از جمله نواحی مهم در چهره انسان هستند که ممکن است به مرور زمان از بین بروند یا به هر دلیلی دچار کاهش تراکم شوند؛ در همین راستا کاشت ابرو را می‌توان یکی از منطقی ترین راه حل‌ها برای از بین بردن چنین مشکلاتی دانست. از جمله مزایای اصلی پیوند ابروی طبیعی که زیباجویان را به سمت خود می‌کشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابروهایی با ضخامت دلخواه: یکی از مهمترین مزایای کاشت ابرو این است که به شما امکان می‌دهد تا ضخامت ابرو مورد نظر خود را داشته باشید.
  2. داشتن ظاهر و نتیجه طبیعی: اگرچه کاشت ابرو یک روش زیبایی است، اما نتایج آن فوق العاده طبیعی خواهد بود مخصوصا اگر که توسط یک جراح متخصص و آموزش دیده انجام شود. در این صورت می‌توان گفت که نتیجه آن به طور کلی با ابروهای طبیعی تفاوتی ندارد.
  3. پنهان کردن آثار زخم و اسکار: ممکن است زخم‌های متفاوتی در ناحیه ابرو به دلیل ضربه یا موارد دیگر ایجاد شود که تأثیر بسیار منفی بر ظاهر کلی صورت بگذارند. با انجام یک کاشت ابروی موفقیت آمیز می‌توان برای همیشه این آثار را استتار نمود.
  4. افزایش اعتماد به نفس: افراد از ظاهر کلی خود آگاه هستند و بر این اساس سطح اعتماد به نفسشان تحت تأثیر قرار می‌گیرد و بنابراین اگر شخصی فکر کند و معتقد باشد ظاهر خوبی دارد، عزت نفس او مستقیماً افزایش می‌یابد. با کاشت ابرو، ظاهر صورت شما دقیقاً همانطور می‌شود که می‌خواهید.

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو رز

کلینیک فوق تخصصی پوست و موی رز با چندین سال سابقه در زمینه مراقبت از زیبایی، کارنامه درخشانی را از بازخوردهای مثبت زیباجویان خود به نمایش گذاشته است. ما برای درمان ریزش ابرو با کاشت موی طبیعی خود شما بهترین راه حل‌ها را با هزینه‌ای منطقی تدارک میبینیم. پیوند ابرو به روش FUE و FUT یک روش “غیر پزشکی” و در واقع متد زیبایی در نظر گرفته می‌شود و این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد مگر در شرایطی مانند سوختگی حین حوادث و یا تصادفات.

شما هموطنان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از هزینه پیوند ابرو و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
دلایل و درمان خارش بعد از کاشت ابرو چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کاشت ابرو به روش نیوگرافت – مزایا و هزینه Neo Graft

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید