تزریق ژل لب طبیعی در تهران – مزایا و هزینه

ژل لب در تهران

داشتن لب‌هایی برجسته از جمله نشانه‌های زیبایی چهره در زنان است. به همین دلیل اغلب افراد سعی دارند تا لب‌های خود را به روش‌های مختلفی برجسته‌تر و زیباتر نشان دهند. یکی از بهترین و موثرترین این روش‌ها تزریق ژل است. تزریق ژل دائمی در کلینیک‌‌های زیبایی توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شده و داوطلبان این کار می‌توانند بلافاصله به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست یابند.

اما سوالی که ذهن اغلب افراد را به خود درگیر می‌کند این است که نتایج حاصل از این کار چه قدر ماندگاری خواهد داشت؟ ماندگاری ژل لب به عوامل متعددی بستگی داشته و از جمله این موارد می‌توان به مراقبت‌های لازم، استفاده از برند معتبر و شناخته شده، مهارت و تخصص پزشک و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

اینفوگرافیک تزریق ژل لب

کلینیک پوست و مو رز بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران محسوب شده و با استفاده از بهترین برندهای ژل موجود در بازار سعی بر این دارد تا مراجعه‌کنندگان را در داشتن ژل لب با ماندگاری بالا همراهی کند. به منظور برخورداری از خدمات دکتر روحانی در این کلینیک و کسب اطلاع بیشتر در مورد نتایج و ماندگاری تزریق ژل لب مدل طبیعی شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

عکس قبل و بعد تزریق ژل لب در کلینیک رز

تزریق ژل لب با نتایج طبیعی

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب طبیعی ترین لب به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص باشد که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی خواهد داشت. مهم است که مواد استفاده شده از قوام همان مخاط طبیعی لب باشند در غیر این صورت طبیعی به نظر نمی رسد.

عکس قبل و بعد تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل طبیعی لب، لب های شما کمی متورم خواهد شد، اما اثرات پرکننده ها را خیلی سریع خواهید دید. اکثر تورم در یک روز فروکش می کند، اما شما به سه تا پنج روز خوب نیاز دارید تا لبه ای شما به طور کامل برطرف شود و نتایج زیبا و طبیعی حاصل را مشاهده کنید. اگر شما پرکننده های اسید هیالورونیک را که رایج ترین آنها هستند انتخاب کنید می توانید اثرات سریع و با اطمینان بدست آورید.

کاربرد تزریق ژل به لبفرم دادن به لب‌ها
برطرف کردن چروک‌های لب
ماندگاری تزریق ژل به لباستفاده از ژل باکیفیت
تزریق توسط متخصص حرفه‌ای
توجه به نکات مراقبتی بعد و قبل از تزریق مانند شست و شوی صورت بعد از تزریق ژل لب
نوشیدن آب کافی
کاهش دردانتخاب متخصص مجرب
مصرف مسکن‌های تجویز شده
فشار نیاوردن به محل تزریق

انواع مدل های تزریق فیلر به لب

انواع مدل های تزریق ژل به لب

بسته به اینکه تزریق ژل لب دائم را در کدام قسمت لب تزریق کنید یا چه مقدار ژل در محل مورد نظر تزریق نمایید انواع مختلف مدل ‌های تزریق ژل لب را خلق خواهید نمود. در جلسات مشاوره‌ای که قبل از انجام این تکنیک زیبایی برگزار می‌شود پزشک با در نظر گرفتن انتظارات شما از روی آوردن به این تکنیک و نیز با توجه به فرم لبتان و اینکه چه حالت‌هایی برای چهره کلی شما متناسب خواهد بود یک مدل و فرم خاص را به همراه ژل متناسب با آن برای شما تعیین می‍‌کند.

از انواع مدل ‌های تزریق ژل لب دائم می‌توان به مدل روسی، سه دکمه‌ای، صدفی، کلاسیک، عروسکی، قلوه‌ای، تزریق ژل لب باربی و … اشاره کرد که در ادامه مطلب به اختصار درباره هر کدام از آنها اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

ژل لب روسی طبیعی

قطعا استفاده از هر مدل ژل لب دارای محدودیت‌هایی نیز می‌باشد به عنوان مثال استفاده از مدل تزریق ژل لب روسی برای افرادی که لب‌های پهن و بزرگ یا چشمان کوچک دارند توصیه نمی‌شود. در این مدل بیشتر تمرکز روی لب بالا و در قسمت v شکل آن است که لب را به شکل یک قلب ظریف در می‌آورد و به جای حجیم کردن آنها سعی در لیفت لب دارد. استفاده از نیم سی سی ژل لب بالا یک روش معمول برای بهبود ظاهر لب بالا در روش روسی است. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از ژل لب، از جمله لب بالا، باید توسط یک متخصص آموزش دیده و واجد شرایط، مانند یک متخصص پوست یا یک متخصص زیبایی دارای مجوز انجام شود.

عکس نمونه کار بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

ژل لب سه دکمه ای

تزریق ژل لب مدل نچرال مدل سه دکمه‌ای یک شکل خاص است که در آن قسمت V شکل لب بالا و قسمت‌های طرفین لب پایین با ژل حجم داده می‌شود. در واقع یک شکل جذاب و نوینی از تزریق ژل لب مدل طبیعی است که در گروه پرطرفدارترینها نیز قرار دارد.

ژل لب باربی

انجام این مدل تزریق ژل لب نیاز به دقت و مهارت خاص پزشک دارد، در مدل تزریق ژل لب باربی اولا تزریق ژل در ناحیه V شکل لب بالا به مقدار نسبتا زیاد انجام می‌گیرد و قسمت مهم در این روش تزریق در ناحیه لب پایین است که بایستی حالت مستطیل شکل در لب پایین ظاهر شود.

ژل لب مدل هالیوودی

ژل لب مدل هالیوودی یکی از جدیدترین روش‌های به دست آوردن لب‌های جذاب است. این تکنیک به شما امکان می‌دهد تا با راه‌اندازی ترتیبی از اقدامات ساده و کمی تزریق ژل، لب‌هایی شبیه به ستارگان هالیوود داشته باشید. به طور معمول، لب‌های مدل هالیوودی به خاطر حجم و شکل طبیعی‌شان شناخته می‌شوند.

مدل ژل لب صدفی

مدل‌های ژل لب صدفی یکی از روش‌های جذابیت‌بخشی به لب‌ها است که در عرصه زیبایی و آرایش پرطرفداری شده است. این مدل‌ها از جنس ژل‌های خاصی تهیه می‌شوند که به شکلی طبیعی و جذاب به لب‌ها حجم و جلوه می‌دهند. مدل‌های ژل لب صدفی بر اساس اثراتی که به لب‌ها می‌بخشند، نام‌گذاری شده‌اند.

ژل لب عروسکی

در تزریق ژل لب عروسکی بیشتر توجه روی حجیم کردن لب پایین است همچنین سعی در بولد کردن قسمت V شکل لب بالا نیز وجود دارد. این مدل ژل لب سعی در پوشش دادن لثه‌ها نیز دارد و به عروسکی و جذاب و الته جوانتر دیده شدن چهره افراد کمک می‌کند.

تزریق ژل لب مدل چاک دار

در این مدل تزریق ژل لب که بیشتر روی لب پایین انجام می‌گیرد ابتدا یک شکافی در قسمت میانی لب پایین قرار داده می‌شود سپس شروع به تزریق ژل لب به طرفین شکاف نمود و آنها را حجیم می‌نمایند و این مدل یک چهره خاص و مننجصر به فردی به چهره اشخاص به ویژه هنگام خندیدن می‌دهد.

ژل لب قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای روی هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه توجه دارد و به دلیل حجیم و بادکرده به نظر رسیدن لب‌ها در این مدل بیشتر توصیه می‌شود افرادی که صورت گرد و تپل دارند از این مدل استفاده نمایند، چرا که تناسب این مدل با سایر اجزای صورت بسیار مهم است.

تزریق ژل لب کلینیک رز

ژل لب برای لب های کوچک

اگر لب‌های کوچکی دارید و به دنبال افزایش حجم و زیبایی آنها هستید، تزریق ژل لب توسط متخصص به صورت خیلی کم می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.  تزریق ژل برای بزرگ کردن لب‌ های کوچک و باریک یکی از روش‌های معتبر برای به دست آوردن لب‌های دلخواه و جذاب است. اگر شما از لب‌های کوچک خود ناراضی هستید و به دنبال راهی برای افزایش حجم و جلوه آن‌ها هستید، تزریق ژل لب برای لب های کوچک می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. این روش با استفاده از فیلرهای اختصاصی که به طور معمول از مواد طبیعی مانند هیالورونیک اسید تهیه می‌شوند، به لب‌ها حجم می‌دهد.

آیا نتایج ژل لب طبیعی است؟

تزریق ژل لب طبیعی یک هنر و تکنیک خاص می باشد که طبق گفته اکثر پزشکان تزریق باید بر روی قسمت های خاصی از لب انجام شود تا نتایج طبیعی به نظر برسد. عوامل دیگری همچون مقدار مناسب ژل برای دستیابی به این نسبت مورد نیاز است. بسیاری از پزشکان از پرکننده بیش از حد استفاده می کنند. طبق گفته اکثر پزشکان متخصص، در یک روش درمانی نیازی به مصرف بیش از 1 میلی لیتر نیست البته بدیهی است که به اندازه طبیعی لب ها بستگی دارد.

تزریق ژل لب با نتایچ طبیعی

نتایج و ماندگاری ژل لب

تزریق ژل لب با مواد باکیفیت یکی از روش‌های زیبایی است که با پر و برجسته نشان دادن لب‌ها و همچنین ایجاد فرم ایده‌آل در آن سبب زیباتر شدن چهره افراد می‌گردد. فیلرهایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند از تنوع بسیار بالایی در بازار برخوردار هستند. بنابراین با توجه به موارد اولیه تشکیل دهنده آن‌ها و کیفیت تولید ماندگاری متفاوتی دارند. به طور میانگین ژل‌هایی که برای تزریق در لب استفاده می‌شوند ماندگاری در حدود ۶ تا ۱۲ ماه را دارا هستند.

در کنار این موضوع پارامترهای مختلفی نیز وجود دارند که برای افزایش ماندگاری تزریق ژل به لب باید در نظر گرفته شوند. از جمله این موارد می‌توان به رعایت نکات مراقبتی که توسط پزشک گفته می‌شود اشاره کرد. علاوه بر آن حجم ژل تزریق شده و شرایط بدنی مراجعه‌کنندگان نیز در مدت زمان ماندگاری ژل می‌توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

نمونه های تزریق ژل لب

استفاده از چربی برای تزریق فیلر لب طبیعی

تزریق چربی خود بیمار که از طریق لیپوساکشن برداشت می شود بدن هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی دهد و حتی در بیشتر موارد، در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است. چربی تزریق شده علاوه بر پر کردن به دلیل داشتن منبع غنی از سلول های بنیادی موجود در آن باعث بهبود ظاهر پوست می شود. چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و در حال حاضر ماده مورد نظر برای اضافه کردن دائم حجم به صورت و بدن است. نرم، طبیعی و کاملاً بی خطر است با این حال، انتقال چربی شامل یک روش کوتاه بر خلاف تزریق ساده است و برای چند هفته بعد از تزریق تورم همراه است.

عکس تزریق ژل لب مدل نچرال کلینیک رز

یکی دیگر از روش‌­ها برای حجیم نمودن لب، استفاده از چربی برای تزریق فیلر لب طبیعی است. تزریق چربی از دیگر روش­‌های محبوب برای برجسته نمودن لب به صورت طبیعی می‌­باشد. مزیت این روش استفاده از چربی بدن خود فرد است که این چربی را می­توان از محل­‌هایی مانند شکم، باسن و پهلو تامین نمود. سپس چربی را خالص کرده و از طریق سوزن­هایی وارد زیر پوست لب می­‌نمایند.

خوشبختانه این روش بدون درد و عارضه است و همچنین هزینه این روش کمتر از روش­های دیگر می­باشد، چون ماده اولیه مورد نیاز از بدن تامین شده است. مهمترین تصمیم  انتخاب بهترین پزشک در این زمینه است تا با تزریق دز مورد نیاز و نیز زاویه تزریق، حالتی طبیعی به لب داده و چهره بیمار را جوانتر و شاداب‌تر نماید.

عکس تزریق فیلر لب زیبا

موارد استفاده از تزریق ژل لب طبیعی

موارد استفاده از تزریق ژل لب در مطب مجهز برای برجسته کردن و پر کردن لب­‌ها است. عموما با افزایش سن، لب­‌ها چربی خود را به صورت طبیعی از دست داده و بنابراین نازک می‌­شوند. از روش پر کردن خطوط لب با ژل می­توان لب­ها و صورت را حجیم نموده و پوست جوانسازی نمود. در این صورت حجم از دست رفته بازگشته و چهره جذاب­تر می­‌شود. همچنین مورد استفاده دیگر این ماده در رفع چین و چروک­‌های اطراف لب می‌­باشد.

انواع تزریق فیلر لب در کلینیک رز

بیشتر ژل ها خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه هایی که می تواند از 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد، پر می‌کنند. تزریق فیلر برخلاف تزریق بوتاکس که باعث شل شدن عضلات زیر چین و چروک می شود خطوط و چین و چروک نواحی صورت را پر می کند.

در نتیجه، نقاط مشکل ساز تقریبا ناپدید می شوند. همچنین از تزریق ژل می توان به عنوان حجم دهنده استفاده کرد. در میان پرکننده های موقت برای تزریق به لب، مجموعه ای بسیار پر فروش از آن ها در در بازار وجود دارد که عمدتاً از انواع هیالورونیک اسید هستند و حاوی کلاژن می باشند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند.

عکس تزریق ژل لب نیم سی سی

پرکننده های اسید هیالورونیک با اضافه کردن موارد زیر می توانند ظاهر لب شما را بهبود بخشد.

  1. شکل
  2. ساختار
  3. حجم

این اثرات به طور معمول حدود شش ماه طول می کشد. پس از آن تزریقات بیشتری لازم است تا حجم لب های شما حفظ شود. ماندگاری این ژل ها بین 6 تا 8 ماه می باشد و در نوع جدید آن که Juvederm نام دارد حاوی مواد بی حس کننده می باشد تا به کنترل و کاهش درد کمک کند.

آمادگی های قبل از تزریق فیلر لب

آمادگی های قبل از تزریق فیلر لب طبیعی

کسب آمادگی های لازم قبل از تزریق فیلر طبیعی شرط مهمی برای کسب بهترین نتیجه است. اولین آمادگی انتخاب بهترین پزشک در زمینه تزریق فیلر است. مراجعه به بهترین کلینیک در این حوزه نیز بسیار اهمیت دارد. نکته دوم انتخاب بهترین برند فیلر می­باشد تا هم نتایج طبیعی بدست آید و هم عوارضی برای بیمار نداشته باشد. دکتر روحانی در کلینیک رز تزریق فیلر طبیعی را بهترین کیفیت انجام می­دهد. مراقبت­‌هایی که باید انجام شود شامل:

  1. اطلاع دادن به پزشک در خصوص بیماری­ها، داروهای مصرفی و داروهای گیاهی
  2. نوشیدن آب کافی قبل از تزریق برای جذب توسط اسید هیالورونیک تزریقی
  3. عدم استفاده از داروهای انعقاد دهنده خون مانند ایبوپروفن، آسپرین و … برای جلوگیری از کبودی
  4. عدم استفاده از دخانیات بخصوص سیگار برای جلوگیری از التهاب
  5. عدم استفاده از لوازم آرایش و کرم­ های مرطوب کننده

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

یکی از نگرانی­‌های افرادی که می­‌خواهند از روش تزریق ژل لب استفاده نمایند این است که آیا تزریق ژل لب درد دارد یا خیر. تزریق ژل لب بدون درد یکی از روش‌­های محبوب و پرطرفدار بین خانم‌­ها می‌باشد. این ژل­‌ها باعث می­شود تا فرد در مدت زمان کوتاه ظاهری جوان­‌تر و جذاب­‌تر را بدست آورد.

بنابراین می­‌توان گفت تنها موضوعی که می­‌تواند مانع انجام این روش توسط برخی افراد شود، ترس از میزان دردی است که باید در فرایند تزریق و بعد از آن تحمل نمایند. در پاسخ به این سوال باید گفت این روش به هیچ عنوان دردناک نیست و یا در صورت ایجاد درد نیز بسیار ناچیز و قابل تحمل خواهد بود. تصمیم داریم در این مقاله علل احساس درد در برخی افراد را در جریان تزریق ژل لب دائم بررسی نماییم.

عکس قبل و بعد تزریق فیلر به لب

علت درد هنگام تزریق ژل لب

ممکن است شما تصور نمایید تنها کسی هستید که به دنبال این مطلب هستید که آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟ بسیاری از افراد به دلیل استرس و اضطراب ناشی از این موضوع، هیچوقت به دنبال این روش نمی­‌روند. ولی همانطور که گفتیم تزریق ژل لب به هیچ عنوان دردی را ایجاد نمی­‌کند. ولی در برخی مواقع این روش تحت شرایط نامناسب و کنترل نشده انجام می‌­شود. در این صورت احتمال دارد که فرد یک روش دردناک و آزار دهنده را پشت سر گذاشته باشد. در این قسمت می­خواهیم راه کارهای کاهش درد هنگام تزریق ژل لب را معرفی نماییم.

انتخاب پزشک

یکی از عوامل مهم در جریان استفاده از روش‌­های زیبایی، انتخاب پزشک متخصص و متبحر می­باشد. حرفه­ای نبودن پزشک می­تواند تاثیر زیادی در نحوه تزریق و زاویه آن داشته باشد. اینکه پزشک تشخیص ندهد چه میزان ژل و چگونه باید تزریق شود تا بیمار دردی را حس نکند، یکی از مواردی است که باعث می­شود فرد تجربه دردناکی را از این موضوع داشته باشد. همچنین پزشک باید در زمان تزریق از سوزن­‌های مخصوص و باریک استفاده نماید. زیرا لب از سایر قسمت­‌های صورت حساس­‌تر و گوشتی‌­تر است. بنابراین استفاده از بی‌­حسی و سوزن­‌های باریک می­‌تواند یکی از راه کارهای کاهش درد هنگام تزریق ژل لب باشد.

انتخاب نوع ژل در تزریق فیلر لب

انتخاب نوع ژل

امروزه انواع ژل‌­ها با کیفیت­‌های مختلف و برندهای متفاوت وارد بازار شده است. کیفیت و مرغوبیت نوع ژل می­تواند تاثیر زیادی در کارایی، ماندگاری و نیز درد ناشی از تزریق داشته باشد.

بهترین کلینیک تزریق فیلر لب

انتخاب کلینیک یا مرکز

یکی دیگر از انتخا‌‌‌‌ب‌­های مهم، مربوط به مرکز یا کلینیکی است که فرد مراجعه می‌­نماید. در کلینیک­‌های معتبر و مدرن از بهترین امکانات و تجهیزات استفاده می‌شود. کلینیک‌­های معتبر استانداردهای لازم را برای کنترل درد و سایر مسایل در زمان تزریق ژل و بعد از آن خواهند داشت. در این کلینیک­‌ها عموما از بهترین پزشکان و بهترین روش تزریق ژل لب با رضایت تضمینی استفاده می­‌شود. بنابراین با اطمینان می­توانید تزریق ژل لب به صورت حرفه ای را بدون کوچکترین درد و عوارض تجربه کنید.

قیمت تزریق فیلر لب

بهترین کرم بعد از تزریق ژل لب

  • Avene Cicalfate Repair Cream: کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت پلاس اون حاوی سولفات مس و روی است که می‌توانند به التیام پوست و کاهش التهاب کمک کنند. همچنین فاقد عطر و رنگ و غیر حساسیت‌زا است.
  • Eucerin Aquaphor SOS Lip Repair: آکوافور اوسرین حاوی دکسپانتنول است که می‌تواند به تسکین درد و التهاب کمک کند. همچنین فاقد عطر و رنگ و غیر حساسیت‌زا است.

هزینه تزریق ژل لب در کلینیک پوست و مو رز

هزینه تزریق ژل لب با ماندگاری بالا در کلینیک پوست و مو رز بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط مشاور زیبایی و پزشک مربوطه تعیین می‌گردد. چرا که قیمت کار با توجه به حجم ماده ژل مورد نیاز با توجه به شرایط بیمار و خواست او می‌تواند متفاوت باشد. همچنین مدل های تزریق ژل لب نیز در قیمت نهایی کار موثر خواهند بود. کلینیک رز سعی بر این دارد تا از باکیفیت‌ترین برندهای ژل لب استفاده کرده و با ارائه بهترین خدمات رضایت مراجعه‌کنندگان را جلب کنند. جهت کسب آگاهی از هزینه تزریق ژل کار می‌توانید با مشاوران زیبایی ما در این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
بهترین ژل تزریقی به صورت (برندهای با ماندگاری بالا)
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل به گونه | حجیم سازی و فرم دهی طبیعی

8 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید