تزریق ژل به لب مدل سه دکمه ای | نتایج طبیعی

ژل لب مدل سه دکمه ای

چند سالی است که استفاده از ژل‌ها برای حجم دهی نواحی مختلف صورت و بدن، به یک متد بسیار پرطرفدار مخصوصا در ایران شده است. ژل‌ها، ترکیبی از مواد شیمیایی و زیستی هستند که اولین بار با تایید از سمت سازمان غذا و دارو امریکا FDA، برای تزریق به بدن انسان روانه بازار شد.

یکی از کاربردهای پر متقاضی تزریق ژل، ژل لب مدل سه دکمه‌ای می‌باشد که بیشتر طرفداران آن را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. این مدل به آن دسته از افرادی که به صورت ذاتی لب‌های کشیده و کم حجمی دارند و دوست دارند که شکل آن را تغییر دهند و حجم دهی کنند، توصیه می‌شود.

اگر خواهان داشتن چنین لب‌های هستید، در گام اول بهتر است یک مرکز مورد اطمینان و با سابقه که دارای کادر پزشکی مجرب و ماهر است انتخاب نمایید.

اینفوگرافیک تزریق ژل به لب مدل سه دکمه ای

علت این امر آن است که احتمال استفاده از مواد درجه دو و سه، تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در کلینیک‌های نامعتبر و آرایشگاه‌ها بسیار زیاد می‌باشد؛ بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب و پزشک باتجربه باید در اولویت کار قرار بگیرد. دکتر رضا روحانی با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در حیطه مراقبت از زیبایی، در کلینیک پوست و مو رز، در نحوه تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای تبحر و تجربه بسیار بالایی دارند که موجب رضایت حداکثری مراجعان شده است.

تزریق ژل سه دکمه ای در بهترین کلینیک تهران

نحوه تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای

تزریق فیلر لب مدل سه دکمه ‌ای باید به آرامی و با نهایت دقت انجام شود تا به بافت لب آسیبی نرسد. حجم ژل تزریق شده نیز بستگی به سلیقه زیباجویان و صلاح‌دید پزشک دارد. در حالت کلی، تزریق ژل برای تمامی داوطلبین، اعم از بانوان و آقایان بالای 21 سال، به صورت زیر انجام می‌شود:

  1. پزشک با استفاده از مداد و یا مارکر، نقاطی را که برای تزریق فیلر به لب مدل سه دکمه ای مناسب است را مشخص می‌کند. این مناطق معمولا شامل یک قسمت در لب بالا و دو قسمت در لب پایین است.
  2. ضد عفونی کردن ناحیه مورد نظر جهت جلوگیری از ورود میکروب و ایجاد عفونت، ضروری است.
  3. سپس برای جلوگیری از درد، تمام نقاط لب را بی‌حس می‌کنند چون لب ناحیه بسیار حساسی است.
  4. سوزن نازک مخصوص به لب‌ها وارد شده و تزریق ژل لب مدل سه دکمه ‌ای شروع خواهد شد.

میزان دوز ژل تزریقی مدل سه دکمه ای

بهترین برند تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای چیست؟

بهترین برند ژل برای تزریق به بدن انسان (چه در صورت و چه بدن) آن‌هایی هستند که مبتنی بر هیالورونیک اسید باشند زیرا کمترین عوارض جانبی را به دنبال خواهند داشت. اسید هیالورونیک دارای اثر پرکنندگی است که هم برای رفع چین و چروک پوست و هم برای حجم‌دهی لب‌ها بسیار موثر است. از این حیث نیز مارک‌های مختلفی بر پایه هیالورونیک اسید در بازار موجود هستند.

مارک‌هایی همچون Restylane (رستیلین) و Juvederm (ژوودرم) ژل‌های معتبر، مطرح، بی‌ضرر و حاوی اسید هیالورونیک هستند که دارای ترکیبات اساسی یکسانی می‌باشند. اما از نظر استفاده، هزینه تزریق ژل و عوارض جانبی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. شما می‌توانید قبل از تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای، با پزشک خود در مورد نوع برند ژل‌ها صحبت نمایید تا مشخص شود کدامیک برای شما بهترین تاثیر را خواهد داشت.

بهترین برند برای تزریق مارک‌هایی همچون رستیلین و ژوودرم ژل‌های معتبر، مطرح، بی‌ضرر و حاوی اسید هیالورونیک هستند که دارای ترکیبات اساسی یکسانی می‌باشند.
خطرات احتمالی تزریقحساسیت به ژل
ایجاد تورم و کبودی
عدم حصول نتیجه دلخواه
آسیب بافتی
انسداد رگ
عفونت
عدم توازن و هماهنگی
ثابت نماندن ژل در جای خود
مزایای تزریق ژلزاویه‌سازی استاندارد لب
 فرم‎دهی موقت به لب
حفظ زیبایی لب‌ها
کاهش فضای بین بینی و لب
مراقبت های بعد از تزریق ژلعدم دستکاری محل تزریق
شستن لب با شوینده مناسب
مصرف داروهای تجویز شده
دراز نکشیدن در 4 ساعت اول

خطرات احتمالی تزریق ژل لب سه دکمه‌ای چیست؟

همانند انجام هر روش زیبایی دیگری، تزریق ژل لب مدل سه دکمه ‌ای نیز عوارضی را به دنبال خواهد داشت منتهی اگر  تزریق در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران و توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام شود، این عوارض بسیار کم خطر و موقتی هستند. در حالت کلی اگر افراد به دلیل تحقیق کم و به علت تمایل به هزینه مختصرتر، اماکن غیر پزشکی مانند آرایشگاه‌ها و یا کلینیک‌های غیر معتبر را انتخاب کنند، ممکن است عوارض جدی‌تری که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود را تجربه کنند:

  1. حساسیت به ژل: ممکن است بدن افراد به جنس ژلی که در تزریق فیلر صورت و بدن استفاده می‌شود حساسیت نشان دهد. در این صورت علائم حساسیت برای مدت طولانی در بدن فرد باقی می‌ماند و به نوعی می‌تواند او را آزار دهد.
  2. ایجاد تورم و کبودی: هر چند که این موارد معمولا به سرعت رفع می‌شوند اما در صورتی که کبودی و خون‌مردگی تا چند روز آینده کمتر نشد باید به پزشک متخصص مربوطه مراجعه کرد.
  3. عدم حصول نتیجه دلخواه: در صورتی که تزریق فیلر در مرکز معتبر صورت نگیرد، محل تزریق تا مدت‌های طولانی دچار بدشکلی و کبودی خواهد بود.
  4. آسیب بافتی: در موارد نادر که تزریق توسط فرد ناشی صورت گیرد، به بافت بدن آسیب می رسد.
  5. انسداد رگ:  کم‌تجربگی پزشک یا اپراتور و یا غیر معتبر بودن مرکز می‌تواند باعث انسداد رگ شود.
  6. عفونت: عفونت‌های پنهان، در صورت استفاده از ژل‌های نامناسب و یا تاریخ گذشته ایجاد می‌شود.
  7. عدم توازن و هماهنگی: به دلیل عدم مهارت اپراتور یا پزشک، حجم دو لب نسبت به هم متفاوت خواهد شد.
  8. ثابت نماندن ژل در جای خود: حرکت کردن ژل در لب که منجر به عدم تقارن یک یا هر دو لب می‌شود و ماندگاری کمی در لب‌ها خواهد داشت.

آیا امکان تخلیه ژل بعد از تزریق وجود دارد ؟

جوانسازی حجمی صورت با ژل یا فیلرها به عنوان یکی از کم‌تهاجمی‌ترین روش‌های زیباسازی صورت در میان افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. با این حال ممکن است عوارضی پس از تزریق رخ دهند که برخی از این عوارض جانبی گذرا هستند، در حالی که برخی ممکن است باقی مانده و فرد را اذیت کنند. تزریق فیلر لب مدل سه دکمه ای نیز یکی از این اعمال زیبایی است که در موارد بسیار نادر ممکن است عوارض ناخوشایندی داشته و فرد را وادار به تخلیه ژل بعد از تزریق نماید.

برای از بین بردن ماده تزریقی بسته به شدت عارضه ایجاد شده روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در صورت استفاده از هیاورونیک اسید به عنوان فیلر اولا توصیه می‌شود از یک برند خوب استفاده کنید و از یک پزشک معتبر بخواهید که کار تزریق را برای شما انجام دهد تا کمترین عوارض جانبی را شاهد باشید. عوارض جانبی ناشی از این ماده معمولاً کوتاه‌مدت است و می‌توان آن را با تزریق آنزیم هیالورونیداز درمان کرد.

در صورتی که به دلیل تزریق انواع دیگر فیلرها مثل هیدروژل اکریلیک شاهد بروز گرانولوماهایی که به صورت ندول قابل حس هستند شدید می‌توان آنها را با تزریق داخل ضایعه کورتیکواستروئیدها و به دنبال آن در صورت بروز عفونت داروهای آنتی بیوتیک و در موارد شدید با جراحی خارج کرد.

ولی بهتر است بدانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس اگر چنانچه تصمیم به تزریق فیلر لب مدل سه دکمه ای  و یا تزریق به هر ناحیه از صورت دارید از ماده تزریقی خود آگاهی کامل داشته باشید یا بهترین کار این است که به بیمار یک برگه ” مشخصات فیلر”  داده شود که در آن نوع فیلر، زمان تزریق و مکان تزریق قید شده است تا در صورت بروز هر نوع عارضه جانبی یا عدم رضایت از ظاهر محل تزریق بتوانید با آنزیم‌ها‌ی حل کننده فیلر خود اقدام به تخلیه و یا حذف ماده تزریقی نمایید.

طول مدت ماندگاری ژل لب سه دکمه ای چقدر است ؟

طول مدت ماندگاری ژل لب سه دکمه ای از فردی به فرد دیگر بسته به شرایط بدنی و مراقبت‌هایی که شخص انجام می‌دهد متغیر است ولی در حالت کلی تزریق فیلر لب مدل سه دکمه ای 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد. برخی افراد ممکن است پس از 6 ماه نیاز به تجدید تزریق داشته باشند و برخی افراد نیز بعد از دو سال اقدام به تزریق مجدد ژل به لب‌های خود می‌نمایند.

آیا تزریق ژل لب سه دکمه ای درد دارد ؟

مانند هر نوع عمل زیبایی، خطر عوارض جانبی در تزریق ژل لب نیز وجود دارد. ولی در صورت انتخاب پزشک واجد شرایط و با تجربه که معمولاً در مورد مقدار پرکننده‌های استفاده شده محافظه‌کارانه عمل کرده و هر بیمار را بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود او درمان می‌کنند، این کار تا حد زیادی خطر عوارض جانبی نامطلوب – از جمله درد – را کاهش می‌دهد.

تزریق لب یک فرایند بسیار سریع و آسان است، فقط برخی از بیماران احساس ناراحتی جزئی و یا سوزش خفیف به هنگام تزریق حس خواهند کرد که البته در این مورد نیز بدن هر کس متفاوت است و برخی از افراد ممکن است درد بیشتری نسبت به دیگران تجربه کنند.

هزینه تزریق ژل لب مدل سه دکمه در کلینیک رز چقدر است؟

قیمت و هزینه تزریق ژل لب مدل سه دکمه ‌ای بستگی به مرکزی دارد که این روش را انجام می‌دهد. علاوه بر آن، نوع برند ژل، میزان حجمی که برای رسیدن به مدل دلخواه لازم است تزریق شود و هزینه مواد مصرفی جانبی نیز محاسبه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه این روش در کلینیک پوست و مو رز با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید. مشاورین ما آماده اطلاع‌رسانی به شما هموطنان عزیز هستند. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای داشتن یک ملاقات حضوری با پزشک ما با استفاده از راه‌های تماسی، یک نوبت رزرو نمایید.

هزینه تزریق ژل به لب سه دکمه ای در کلینیک رز

مزایای تزریق ژل لب مدل سه دکمه چیست؟

  1. ایجاد زاویه‌های استاندارد و فرم‎دهی به لب به طور نیمه دائم
  2. حفظ زیبایی لب‌ها
  3. عدم نیاز به اختصاص زمان زیاد برای آرایش لب
  4. ایجاد تعادل بین اعضای صورت در کسانی که صورت‌های درشت و لب‌های ریز دارند
  5. کاهش فضای بین بینی و لب بالا در برخی موارد

مزایای تزریق فیلر لب مدل سه دکمه

مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب مدل سه دکمه ای

  1. محل تزریق را تا چند روز دستکاری نکنید.
  2. تا چند ساعت دراز نکشیده و پس از آن تا چند روز در زمان خواب، سر را بالاتر از بدن قرار دهید.
  3. مصرف آب کافی در طول روز به ماندگاری بیشتر اثر ژل کمک خواهد کرد.
  4. بهتر است حداقل یک هفته به محیط‌های گرم و آفتابی نروید.
  5. اگر متخصص دارویی تجویز کرده است، به طور کامل مصرف کنید.

نتیجه گیری درباره ژل لب سه دکمه ای

تزریق لب می تواند نتایج مختلفی از جمله لب های پرتر و حجیم تر، افزایش تقارن لب ها و کاهش خطوط ریز و چین و چروک های اطراف دهان ایجاد کند. نتایج به طور کلی موقتی هستند، بسته به نوع پرکننده مورد استفاده، از چند ماه تا بیش از یک سال دوام می‌آورند.

منابع: healthlinewebmd

4.7/5 - (53 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
ژل الیاکسین چیست و ساخت کجاست؟ (نقد و بررسی)
نوشتهٔ بعدی
هزینه و قیمت تزریق ژل نواحی مختلف صورت 1403

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • نازنین اولادی
    05/03/1400 5:16 ق.ظ

    كارتون عاليه دكترچند ماه بعد از نزريق چربى بايد تمديدش كنيم كه بهتر بمونه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ماندگاری تزریق چربی 4 تا 5 سال می باشد و توسط خود دکتر انجام می شود. چنانچه نیاز به ترمیم داشته باشید بعد از 3 الی 4 ماه انجام خواهد شد و فقط هزینه مصرفی گرفته می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید