تزریق ژل لب روسی طبیعی عروسکی

تزریق فیلر لب روسی

یکی از ملاک‌های زیبایی چهره داشتن لب‌هایی برجسته است. همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری اقدام به روش‌های تزریق ژل برای برجسته‌ و فرم‌دهی لب‌های خود بکنند. از جمله محبوب‌ترین این روش‌ها در سال‌های اخیر تزریق ژل لب مدل روسی است. تمامی افراد می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر و شناخته شده نسبت به انجام این تکنیک زیبایی مراجعه کنند.

کلینیک پوست و مو رز با حضور دکتر رضا روحانی از بهترین‌های تهران و همچنین ایران بوده و کاندیدهای تزریق ژل روسی می‌توانند در این کلینیک خدمات باکیفیتی را با نتایج مطلوب دریافت کنند. اگر شما نیز  قصد تزریق ژل به مدل روسی را دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه تزریق ژل لب مدل روسی و اینکه تزریق ژل لب روسی چیست بیشتر آشنا شوید.

اینفوگرافیک تزریق ژل لب روسی

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

برخی از افراد به دلیل بالا رفتن سن و یا به صورت مادرزادی، خطوط مشخصی در لب بالا و پایین خود ندارند. در این دسته از افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق لب روسی را اعمال کرده و افراد به مدل دلخواه در لب‌های خود دست یابند. اولین قدم برای انجام این کار، مشاوره با پزشک مربوطه است.

در جلسه مشاوره، فرم لب و انتظارات شخص بررسی شده و پزشک تصمیم‌های لازم برای فرم‌دهی و کسب رضایت مشتری را می‌گیرد. پس از آن شخص متقاضی برای انجام تزریق آماده شده و ژل در حجم مورد نیاز توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه تزریق می‌شود.

نحوه تزریق ژل لب روسی

آماده‌سازی فرد با اعمال بی‌حسی و استریلیزاسیون در نواحی تزریق همراه است. توجه داشته باشید برای ایجاد فرم روسی در لب‌ها حتما باید به پزشک باتجربه در این زمینه مراجعه شود تا با تخصص خود بتواند کار تمیز و مورد پسندی را ارائه دهد. ناگفته نماند که در برخی از افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است تا تزریق ژل در چندین جلسه انجام شود.

راهکارهای افزایش ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب با متد روسی از لحاظ ماندگاری، مشابه سایر مدل‌های تزریق ژل لب است. به طور معمول ژل لب روسی ماندگاری در حدود ۱۲ ماه دارد. البته این مدت زمان می‌تواند با توجه به موارد مختلف کم و زیاد شود. از جمله راهکارهای موثر در افزایش زمان ماندگاری تزریق ژل لب روسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مراجعه به بهترین کلینیک و دکتر تزریق ژل
  2. استفاده از برندهای ژل معتبر در بازار
  3. تزریق حجم مورد نیاز برای رسیدن به فرم ایده‌آل در لب
  4. رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل
  5. نوشیدن آب کافی در طول روز
  6. عدم دستکاری لب در روزهای اولیه بعد از تزریق

البته علاوه بر این موارد، سن و متابولیسم بدن افراد نیز تاثیر به‌سزایی در مدت زمان ماندگاری ژل لب دارد. به همین دلیل این زمان می‌تواند بسته به شخصی که تزریق ژل را انجام می‌دهد کمی بیشتر یا کمتر شود.

مزایای  ژل  لب روسیتغییر فرم لب‌ها
زیباتر شدن چهره
جوان‌تر به نظر رسیدن چهره
درمان چروک‌های لب
افزایش ماندگاری تزریقمراجعه به کلینیک و پزشک معتبر
استفاده از برندهای معتبر
تزریق حجم مورد نیاز
مراقبت قبل و بعد از تزریق
عوارض احتمالیالتهاب و ورم
خون‌مردگی در محل تزریق
حساسیت به ژل
هزینه تزریقبراساس نوع برند ژل، کلینیک و متخصص انتخابی، هزینه کار متفاوت خواهد بود.

مزایای تزریق فیلر لب مدل روسی

مزایای تزریق ژل به لب مدل روسی

آنچه سبب شده است تزریق ژل به لب مدل روسی محبوبیت بالایی در بین افراد پیدا کند مزایای قابل توجهی است که با خود به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای تزریق فیلر لب مدل روسی می‌توان به ایجاد ظاهری زیبا در لب‌ها و چهره فرد و همچنین داشتن حالت و فرم طبیعی اشاره کرد. به همین دلیل اغلب افرادی که دوست دارند با برجسته کردن لب‌ها، به تغییری نامحسوس در چهره خود دست یابند مدل روسی را ترجیح می‌دهند. به خصوص به کسانی که تا به حال ژل به لب تزریق نکرده‌اند و در انجام آن تردید دارند، توصیه می‌شود مدل تزریق لب روسی را انتخاب کرده و زیبایی چهره خود را دو چندان کنند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت مدل لب روسی بیشتر بر روی فرم‌دهی و زیباتر کردن لب‌ها در مقایسه با بزرگتر کردن آن تمرکز دارد.

آیا امکان تخلیه ژل بعد از تزریق وجود دارد ؟

بله، در صورت نارضایتی از تزریق ژل و یا بروز هر نوع عوارض جانبی شما می‌توانید با تزریق آنزیم حل کننده نوع ژل تزریقی خود آن را حل کرده و مشکلات ناشی از تزریق ژل اشتباه را برطرف نمایید.

البته بهتر است بدانید که ژل‌ها به مرور زمان خود به خود جذب می‌شود ولی گاها نارضایتی یا مشکلات ناشی از تزریق چنان بالاست که فرد نمی‌توانند مدت چندماه را برای جذب خود به خود ژل صبر کند و اقدام به تخلیه آن به هر طریقی می‌کند. بسته به نوع ژلی که استفاده کرده‌اید از ترکیبات و روش‌های مختلفی برای تخلیه ژل روسی استفاده می‌شود.

تخلیه ژل لب با سوزن یکی از این متدهاست. راحتترین ژلی که تنها با تزریق آنزیم حل‌کننده آن می‌توان آن را حذف کرد ژل هیالورونیک اسید است که با تزریق آنزیم هیالورونیداز به محل تزریق می‌توان آن را تخلیه و به عبارتی حذف کرد. برای سایر ژل‌ها نیز روش‌های دیگری چون جراحی، تزریق داخل ضایعه استروئیدها یا مصرف برخی داروهای خوراکی وجود دارند ولی گاها تنها راه صبر کردن است.

طول مدت ماندگاری تزریق ژل لب با متد روسی چقدر است ؟

تکنیک تزریق ژل لب اندکی با تکنیک تزریق ساده و یکنواخت ژل لب متفاوت است و در این روش سعی در برجسته کردن لب‌ها به شکل قلب می‌نمایند به همین دلیل فرایند کمی بیشتر از تزریق معمولی طول می‌کشد. زیرا دقت لازم برای پر کردن تنها یک ناحیه خاص از لب‌ها لازم است، به همین دلیل این روش ممکن است بین سی دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و ممکن است منجر به کبودی و تورم اضافی شود که کاملا طبیعی و موقتی است.

به طور کلی پرکننده‌های لب روسی شما مدت زمانی مشابه با پرکننده‌های لب استاندارد دوام می‌آورند، حدودا می‌توان گفت ماندگاری ژل لب روسی شما بسته به نوع محصولتان بین شش تا دوازده ماه دوام خواهند داشت. که هر سه تا 9 ماه یکبار نیز شاید نیاز به بررسی و در صورت نیاز و تمایل تزریق مجدد داشته باشد.

آیا تزریق فیلر لب روسی درد دارد ؟

آیا تزریق ژل لب روسی درد دارد ؟

در رابطه با دردناک بودن و یا نبودن تزریق ژل لب روسی بهتر است این نکته را خاطر نشان کنیم که بسته به میزان آستانه تحمل درد هر شخص و یا چگونگی انجام کار توسط پزشک شما و نیز حجم ماده تزریقی دردهای متفاوتی در افراد احساس خواهند شد که البته بر اساس تجربه‌ای که از سوی بیماران خود در اختیار داریم این درد در حد بسیار ناچیز است که به راحتی می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

از طرفی دیگر در صورتی که پزشک متوجه شود بیمار از درد ناشی از تزریق ژل لب روسی با سوزن ترس دارد می‌تواند با استعمال بی حسی موضعی به لب بالا و پایین میزان درد را به صفر و یا حداقل برساند.

عوارض احتمالی تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل دائمی به لب‌ها در دسته تکنیک‌های زیبایی کاملا غیر تهاجمی قرار دارد. بنابراین خطر و عارضه جانبی آزاردهنده و مهمی را با خود به دنبال ندارد. تزریق ژل لب روسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روشی ایمن برای فرم‌دهی و زیباتر کردن لب‌ها است. با این حال احتمال بروز برخی عوارض جانبی خفیف در اشخاص بعد از تزریق ژل وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت از بین خواهند رفت. از جمله این موارد می‌توان به تورم و التهاب، خونریزی خفیف، احساس درد و قرمزی در نواحی تزریق اشاره کرد. در کنار این موارد، کسانی که توصیه‌ها و نکات مراقبتی را نادیده بگیرند و یا کلینیک استاندارد و شناخته شده‌ای را برای این منظور انتخاب نکنند ممکن است شاهد بروز عوارض جانبی شدید مثل عفونت و یا التهابات بسیار شدید شوند.

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی در کلینیک پوست و مو رز

هزینه تزریق ژل لب مدل روسی در کلینیک‌ها با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین اجرت پزشک طبق مهارت و تجربه کاری که دارد متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر برند ژل استفاده شده و همچنین حجم ژل مورد نیاز تاثیر زیادی در قیمت نهایی کار دارند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی برای آن عنوان کرد. داوطلبان این کار می‌توانند در مشاوره رایگان تزریق ژل لب روسی که در کلینیک تخصصی رز قبل تزریق ارائه می‌شود از قیمت دقیق کار مطلع شوند. کلینیک رز سعی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیتی بالا و قیمتی معقول برای مراجعه‌کنندگان خود عرضه کند.

قیمت تزریق ژل لب روسی در کلینیک رز

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی

به منظور دستیابی به نتایج ایده‌آل بعد از تزریق ژل و کاهش مدت زمان دوره نقاهت و عوارض جانبی احتمالی، رعایت برخی مراقبت ‌های قبل و بعد از تزریق فیلر لب روسی ضروری است. چند مورد از مهم‌ترین این نکات عبارتند از:

  1. خودداری از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و هر داروی جانبی دیگر بدون مشورت با پزشک متخصص به مدت دو هفته قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی
  2. خودداری از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات دو هفته قبل و بعد از تزریق ژل لب
  3. اصلاح رژیم غذایی و خوردن میوه‌ها و سبزیجات به جای غذاهای مضر و فست فودی
  4. مصرف مرتب و منظم دارو یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک
  5. استفاده از کمپرس سرد بعد از انجام تزریق برای از بین بردن ورم و کبودی
  6. خودداری از اعمال فشار و یا مالش منطقه تزریق ژل

نکات قبل از تزریق ژل لب روسی

در کنار این موارد در جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل روسی از پزشک خود بخواهید تا تمامی نکات لازم در خصوص دستیابی به نتیجه مطلوب را برای شما با جزئیات کامل بیان کند. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت تزریق زل با مشاورین زیبایی کلینیک پوست و موی رز در تماس باشید. 02148679

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل لب باربی – مدل لب عروسکی
نوشتهٔ بعدی
ژل الیاکسین چیست و ساخت کجاست؟ (نقد و بررسی)

7 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • نهال علیزاده
    01/02/1400 4:59 ق.ظ

    سلام برای تزریق ژل لب روسی از چ برندی استفاده میکنید؟ بعد اینکه یک پزشک بهم گفته بود نتیجه کار به فرم لب بستگی داره و اون طور که میخوام شاید جواب نده ؟ ایا این درسته ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      از برند رووفیل استفاده خواهد شد که یکی از معتبرترین برندهای معروف حال حاضر می باشد.
      فرم لب ها هم میتواند در نتیجه تاثیرگذار باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر پشتیبانی واتساپ فوق العاده ضعیفه

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر باشه چند سوال ازتون در مورد تزریق لب روسی داشتم
    1 * فرم لبام خیلی کوچیکه چند سی سی برای ژل روسی نیازه و هزینه ش چقد میشه ؟
    2* از چه بی حسی برای ژل روسی استفاده می کنید چون من به لیدوکایین حساسیت دارم
    3* هزینه هر سی سی تو هر مدل از ژل لب متفاوته ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      1- باید حضورا مشاوره شوید پزشک بعد از مشاهده، مقدار سی سی مورد نیاز شما برای رسیدن به فرم مد نظر شما را اعلام خواهد کرد.
      2- از لیدوکایین استفاده می شود.
      3- بله متفاوت خواهد بود.

      پاسخ
  • مینا نادری
    23/09/1402 7:47 ب.ظ

    دکتر روحانی به نظرم یکی بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران هستند من و خواهرزاده م روسی زدیم و انقد طبیعیه که همه اسم شما رو میخوان ازم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید