تزریق ژل به نوک بینی – لیفت نوک بینی

تزریق ژل برای نوک بینی

سالانه افراد بسیار زیادی برای داشتن چهره‌ای زیبا و بینی خوش فرم تن به انجام عمل‌های جراحی زیبایی می‌دهند. متاسفانه تمامی افراد بعد از انجام عمل جراحی بینی از نتیجه کار راضی نبوده و شاهد عوارض جانبی بسیاری در نتیجه انجام آن می‌شوند. در چند سال اخیر تزریق ژل به نوک بینی توانسته جایگزین خوبی برای عمل‌های جراحی پرهزینه و خطرناک باشد. به این صورت که کاندیدهای انجام عمل جراحی بینی می‌توانند به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و بدون نیاز به ایجاد برش و بیهوشی ایرادهای بینی خود را به کمک تزریق ژل برطرف کنند.

هزینه تزریق ژل به نوک بینی در مقایسه با عمل‌های جراحی تهاجمی خیلی کمتر بوده و دارای ماندگاری بالایی است. اگر شما نیز از فرم بینی خود ناراضی هستید و از طرفی دیگر تمایلی به انجام عمل‌های جراحی را ندارید می‌توانید به کلینیک زیبایی رز مراجعه کرده و از خدمات تزریق ژل به نوک بینی توسط بهترین دکتر تزریق ژل در تهران بهره ببرید. همچنین شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم تا قبل از اقدام به هر کاری با نکات مهم و جزئیات آن آشنا شوید.

فرم دهی با تزریق ژل به نوک بینی

ژل به کدام نواحی تزریق می شود؟

آیا می توان تزریق ژل به نوک بینی انجام داد؟

تا چند سال پیش تنها راه برای رفع مواردی مانند قوز بینی و یا افتادگی نوک بینی انجام عمل جراحی زیبایی و ترمیمی (رینوپلاستی) بود که به نوبه خود با مزایا و عوارض خاصی همراه می‌شد. اما در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای در زمینه امور مراقبت از زیبایی بوده‌ایم و به جرات می‌توانیم بگوییم که دیگر عمل جراحی بینی تنها راه حل تغییر ساختار بینی نمی‌باشد. احتمالا تا به الان مطالب مختلفی را در مورد فیلرها یا همان ژل‌های تزریقی شنیده‌اید که برای حجم دهی و یا زاویه سازی مناطق مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. فیلرها قدم در راهی فراتر از تزریق به گونه و لب‌ها و… گذاشتند و تزریق ژل به گودی بینی و نوک بینی راه حلی نیمه دائمی و موثر برای افرادی شد که نوک بینیشان دچار افتادگی شده و یا غضروف نوک بینی ندارند.

تزریق فیلر یا عمل نوک بینی؟

اگر فرد به دنبال نتایج ماندگارتر و تغییرات گسترده‌تر است، تیپ پلاستی گزینه بهتری است. اما اگر فرد به دنبال روشی غیرتهاجمی با دوره نقاهت کوتاه‌تر و هزینه پایین‌تر است، تزریق ژل به نوک بینی گزینه بهتری است.

تزریق ژل یا جراحی نوک بینی؟

امروزه تزریق ژل به نوک بینی طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به ویژه ایران به خود اختصاص داده است و علت این محبوبیت به یمن وجود ایمن بودن تزریق برای سلامتی انسان و سرعت عمل فرایند تزریق فیلر در مقایسه با جراحی‌های پلاستیک می‌باشد. از طرفی ترمیم و یا تغییر ساختار بینی بوسیله جراحی‌های پلاستیک بسیار دشوار، ریسکی و پرهزینه می‌باشد اما طی تزریق ژل به علت موقتی بودن نتیجه حاصل از آن، امکان ایجاد تغییر در فرم ایجاد شده توسط ژل به راحتی وجود دارد.

تزریق ژل به نوک بینی با اهداف گسترده زیبایی، یک روش کم خطر و آسان و بدون درد می‌باشد که می‌تواند عیوب ساختاری نوک بینی را رفع کند؛ البته در بعضی از افراد که دارای بینی‌های بزرگ و گوشتی هستند، تزریق ژل شاید نتواند در کوچک و خوش فرم کردن اندازه و شکل آن‌ها موفقیت آمیز باشد. افرادی که بین جراحی و فیلر، تزریق ژل را انتخاب می‌کنند لازم است که کلینیک‌های معتبری را انتخاب کنند که علاوه بر داشتن پزشک با تجربه، از برندهای استاندارد و با کیفیت فیلرها استفاده کنند تا بهترین نتیجه را پس از تزریق داشته باشند.

آمادگی قبل از تزریق ژل به نوک بینی

توجه به نکات و مراقبت‌های توصیه شده قبل از انجام فرایند تزریق ژل به نوک بینی برای داشتن بهترین نتیجه الزامی است. موارد زیر، بخشی از مراقبت‌های لازم در روزهای قبل از پروسه تزریق پرکننده می‌باشد:

  1. برای جلوگیری از ایجاد کبودی‌های وسیع و یا خونریزی‌های احتمالی حین و پس از تزریق ژل، مصرف هرگونه مسکن‌ و رقیق کننده‌های خون نظیر آسپرین را یک هفته قبل از انجام تزریق ژل (تحت نظر پزشکتان) قطع کنید.
  2. در صورت ابتلا به بیماری‌های ویروسی مختلف در روزهای منتهی به انجام تزریق ژل، به پزشک خود اطلاع دهید و درمان‌های مخصوص ویروس‌ها را دریافت کنید.
  3. استفاده از هرگونه مواد جوان کننده پوست نظیر کرم‌ها و یا لوسیون‌های جوان کننده و جلوگیری کننده از پیری پوست را در روزهای منتهی به انجام تزریق فیلر قطع کنید.
  4. دو هفته قبل از انجام تزریق ژل برای هیچگونه عمل جراحی نظیر جراحی‌های دندان، تاتو و دیگر موارد این چنینی اقدام نکنید.
  5. برای جلوگیری از ایجاد درد و تورم‌های سنگین پس از تزریق ژل، از مصرف الکل، کافئین و غذاهای پرچرب، پر نمک و پرکربوهیدرات 1 الی 2 روز قبل از جلسه تزریق ژل نوک بینی خودداری نمایید.
  6. در دوران شیردهی و یا بارداری، از تزریق ژل پرهیز کنید.
  7. در هفته منتهی به فرایند تزریق ژل از هرگونه درمان پوستی نظیر عکسبرداری با اشعه، انواع لیزرها و یا سایر اقدامات شیمیایی روی پوست خودداری کنید.
  8. در صورت سابقه ابتلا به بیماری‌های آلرژیک و یا استعداد بروز حساسیت به مواد خارجی مختلف، چند روز قبل از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز انواع واکنش‌های حساسیتی را انجام دهد.

موارد استفاده از تزریق ژل به نوک بینی

تزریق ژل به نوک بینی یا “عمل بینی 15 دقیقه‌ای” راه حل مناسبی برای افرادی است که از شکل و ساختار بینی خود رضایت ندارد. با تزریق فیلر به نواحی مختلف بینی، هدف‌های مختلفی قابل دسترس خواهد بود برای مثال برآمدگی‌های نواحی فوقانی بینی بر اثر تزریق پر کننده برطرف خواهند شد و همچنین رفع عیوب ساختار نوک بینی که باعث عدم تناسب این قسمت با سایر نقاط بینی می‌شود، دیگر نتیجه‌ای است که می‌توان از طریق تزریق فیلر به نوک بینی به آن دست یافت. رفع عیوب بینی استخوانی، یکی از مسائلی است که ترمیم آن از طریق جراحی ‌ای پلاستیک به طور کامل موفقیت آمیز نخواهد بود چرا که تراکم بافت غضروفی بینی در این دست از افراد کم بوده و نتیجه جراحی پلاستیک قابل قبول نخواهد بود.

آیا تزریق ژل به نوک بینی برای فرم دهی تصمیم درستی است؟

به تزریق ژل به نوک بینی رینوپلاستی غیرجراحی یا رینوپلاستی مایع (liquid rhinoplasty) نیز گفته می‌شود. این روش شامل تزریق یک ماده پرکننده (ژل) مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست ناحیه نوک بینی به منظور تغییر موقت ساختار بینی است. جراحان پلاستیک این متد ترمیمی را کارآمد و ایمن می‌دانند، هرچند ممکن است فرد دچار برخی از عوارض جانبی رایج مانند قرمزی موقتی شود. رینوپلاستی مایع یک روش سرپایی است که بسیار راحت‌تر از متدهای جراحی انجام می‌شود و یک پزشک آموزش دیده می‌تواند این کار را در 15 دقیقه یا کمتر انجام دهد به طوری که در برخی موارد شما می‌توانید همان روز به محل کار خود بازگردید. از دیگر مزایای تزریق فیلر به نوک بینی نسبت به جراحی می‌توان به هزینه بسیار کمتر آن اشاره کرد.

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

انتخاب بین نوک بینی گرد و تیز به ترجیحات شخصی، فرم صورت و ویژگی های دیگر بستگی دارد.

مزایای نوک بینی گرد:

  • ظاهری طبیعی و زنانه: نوک بینی گرد ظاهری طبیعی و زنانه به چهره می بخشد.
  • نرم تر نشان دادن چهره: نوک بینی گرد می تواند چهره های خشن و گوشه دار را نرم تر و لطیف تر نشان دهد.
  • مناسب برای صورت های گرد و بیضی: نوک بینی گرد با صورت های گرد و بیضی تناسب بیشتری دارد.

معایب نوک بینی گرد:

  • ممکن است بزرگ به نظر برسد: در برخی افراد، نوک بینی گرد می تواند بزرگ و غیر متناسب با سایر اجزای صورت به نظر برسد.
  • ممکن است به وضوح قابل مشاهده باشد: نوک بینی گرد می تواند به وضوح در چهره قابل مشاهده باشد.

مزایای نوک بینی تیز:

  • ظاهری ظریف و مدرن: نوک بینی تیز ظاهری ظریف و مدرن به چهره می بخشد.
  • کوچک تر نشان دادن بینی: نوک بینی تیز می تواند بینی را کوچک تر و باریک تر نشان دهد.
  • مناسب برای صورت های کشیده و قلبی: نوک بینی تیز با صورت های کشیده و قلبی تناسب بیشتری دارد.

معایب نوک بینی تیز:

  • ممکن است غیر طبیعی به نظر برسد: در برخی افراد، نوک بینی تیز می تواند غیر طبیعی و غیر متناسب با سایر اجزای صورت به نظر برسد.
  • ممکن است چهره را خشن تر نشان دهد: نوک بینی تیز می تواند چهره های نرم و لطیف را خشن تر نشان دهد.

بالا بردن نوک بینی با فیلر

بالا بردن نوک بینی با فیلر یک روش غیر جراحی برای تغییر فرم بینی است. در این روش، از مواد پرکننده (معمولاً اسید هیالورونیک) برای افزایش حجم و بالا بردن نوک بینی استفاده می شود. این روش می تواند برای اصلاح نقص های جزئی مانند افتادگی نوک بینی یا ایجاد قوس در نوک بینی به کار رود.

هزینه تزریق ژل به نوک بینی چقدر است؟

با توجه به قوانین موجود وزارت بهداشت در مورد هزینه‌های خدمات پوستی و عمل‌های زیبایی، لازم است تاکید کنیم که هزینه تزریق ژل به نوک بینی شامل بیمه نمی‌شوند. بنابراین افراد متقاضی برای تزریق فیلر باید از هزینه شخصی خود برای پرداخت هزینه استفاده کنند. داروهایی که متخصصان زیبایی برای مراقبت بعد از تزریق ژل تجویز می‌کنند، مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت هستند و برای تهیه این داروها به راحتی می‌توانید از حمایت بیمه‌گر درمانی خود استفاده نمایید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق ژل می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با کلینیک رز

همچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا به صورت حضوری از راهنمایی‌های پزشک ارزشمند آقای دکتر رضا روحانی بهره ببرید. ایشان طی تزریق ژل در نوک بینی ، ماده پرکننده را در لایه‌های عمیق پوست نوک بینی شما تزریق می‌کنند تا شکل خود را به مدت طولانی‌تری حفظ کند؛ این کار می‌تواند ظاهر بینی شما را به شکل دلخواهتان تغییر دهد. کلینیک زیبایی رز متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به ظاهر ایده آل مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و نتیجه تلاش‌های ما در این مجموعه رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

سوالات رایج

آیا فیلر بینی را کوچک می کند؟

خیر، فیلر نمی تواند بینی را کوچک کند. از فیلر برای چین چروک اطراف بینی، رفع نواقص بینی مانند قوز و انحرافو یا بالا بردن نوک بینی استفاده می شود.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل برای رفع قوز بینی با کمترین عوارض
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل برای رفع گودی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید