تزریق ژل برای صورت های لاغر (چاقی صورت با ژل)

تزریق ژل برای صورت لاغر

برخی از ما بیشتر زمان خود را صرف حفظ و یا کاهش وزن خود می‌کنیم و سعی می‌کنیم سالم و لاغر بمانیم. سپس، به طور ناگهانی، به دلیل ورزش، افزایش سن یا سایر مسائل دیگر، صورت ما بیش از حد لاغر می‌شود. نتیجه این لاغری، ظاهری شکننده و تقریبا غیر جذاب خواهد بود.

گاهی البته، پیش می‌آید که بدن فرد متناسب و سالم است، اما در اثر حرص و جوش، ناراحتی و افسردگی، صورت چربی خود را در تمام قسمت‌هایش از دست می‌دهد. صورت برای داشتن ظاهری سالم و جوان به چربی نیاز دارد. طبق مطالعاتی که توسط جراح‌های پلاستیک و ترمیمی امریکایی و اروپایی منتشر شده، مقصر اصلی که باعث می‌شود افراد پیرتر به نظر برسند صورت لاغر است.

یکی از روش‌های از بین بردن نیمه دائمی این حالت، تزریق ژل به صورت‌های لاغر است. در واقع چاق کردن صورت با تزریق ژل این امکان را به افراد می‌دهد که بدون نیاز به عمل جراحی، صورت لاغر و استخوانی خود را حجیم و کانتور کنند.

به عنوان مثال اگر شما فردی لاغر هستید و صورت استخوانی دارید با تزریق کمی ژل و پر کننده می تواند اطراف بینی، زیر چشم و تمامی خطوط لبخند و اخم خود را اصلاح نمایید.

تزریق ژل برای چاقی صورت لاغر

همان طوری که گفته شد علیرغم باور عموم، می‌توان به راحتی از تزریق ژل برای چاقی صورت استفاده کرد، صورت‌های تو پر به طور معمول آنطور که باید، نتیجه رضایت بخش و زیبایی را بعد از انجام تزریق ژل نخواهند گرفت، زیرا فیلرها خاصیت حجم دهی دارند و موجب غیر طبیعی شدن صورت این دست از افراد می‌شود؛ در صورتی که نتیجه تزریق ژل در صورت‌ های لاغر و کشیده کاملا متفاوت خواهد بود و رضایت تمامی زیباجویان را جلب می‌کند.

به طور کلی فردی که صورت لاغری دارد می‌تواند تمام مناطق صورت خود را با ژل‌های پر کننده تحت درمان و ترمیم قرار دهد و آنطور که دوست دارد کانتورینگ کند. از نظر پزشکان فعال در زمینه مراقبت از زیبایی، حجم دهی عضوهای صورت و درمان صورت استخوانی خیلی پیچیده نیست و اگر پزشک تجربه کافی را داشته باشد و از فیلر و تجهیزات استاندارد استفاده کند می‌تواند نتیجه دل‌انگیزی را از تزریق ژل صورت لاغر به زیباجو هدیه کند.

تزریق فیلر برای صورت لاغر

تاثیرات تزریق ژل در صورت های لاغر و کشیده

به طور کلی تزریق ژل در صورت‌های لاغر کاربردهای زیادی دارد؛ آن‌ها می‌توانند لب‌های نازک را حجیم کنند، چین و چروک‌های ناشی از لاغری را صاف کنند، خطوط سطحی را تقویت کرده و تا حد زیادی جوانسازی چهره انجام دهند. در صورت تزریق توسط متخصصین با تجربه، فیلر صورت حتی می‌تواند ظاهر زخم‌هایی که موجب فرو رفتگی پوست شده را نیز بهبود بخشد.

تزریق ژل برای چاقی صورت هم چنین می تواند بسیار حساس باشد و در برخی مواقع نیاز به مراقبت های بسیار خاصی خواهد داشت. هنگامی که فیلرها در زیر پوست تزریق می‌شوند، بافت نرم زیر پوست را پر می نمایند و برای مدت محدودی به طور موقت تاثیرات خود را بر روی صورت‌های لاغر به نمایش می‌گذارند.

تاثیرات تزریق ژل برای صورت کشیده و لاغر

افرادی که از این نتیجه راضی هستند، به منظور حفظ حالت صورتشان باید هر چند ماه یکبار مجددا حجم مشخصی از ژل را به نواحی تحت درمان تزریق نمایند؛ زیرا ژل‌های استانداردی که مورد تایید FDA هستند، ماندگاری دائمی نخواهند داشت و پس از مدتی به بافت‌های صورت جذب شده و تاثیرشان از بین می‌رود.

آیا تزریق فیلر به صورت لاغر ممکن است؟بله می‌توانید ژل را به تمامی قسمت‌های صورت لاغر تزریق نمود.
تاثیر ژل برای صورت لاغرفرم دادن به صورت
افزایش حجم چانه و لب
درمان چروک‌های عمیق
مدت زمانی ماندگاری ژلبرند ژل مورد استفاده
میزان ژل تزریق شده
مراقبت از خود بعد از تزریق فیلر
نحوه تزریق
سن فرد متقاضی
عوارض تزریق ژل به صورت لاغرالتهاب و کبودی
ورم در محل تزریق
درد بسیار جزئی

ماندگاری تزریق ژل به صورت های لاغر چقدر است؟

برخلاف پروتزهای مصنوعی گونه و لب که باید طی عمل جراحی زیبایی در صورت قرار بگیرند و ماندگاریشان طولانی مدت است، نتایج حاصل از تزریق ژل به صورت‌های لاغر موقت است و بسته به برند ژل، دوام آن می‌تواند بین 3 تا 6 ماه متغیر باشد.

به طور کلی هر پرکننده ماندگاری خاصی دارد و بدن هر شخص، آن را با سرعت متفاوت متابولیزه می‌کند. ماندگاری بیشتر ژل‌های آرایشی موقتی است، با این حال برخی از انواع ژل ها وجود دارند که با نام ژل دائمی شناخته می‌شوند و عوارض زیاد و بعضا جبران ناپذیری پس از تزریق ایجاد می‌کنند و از همین حیث استفاده از ژل‌های دائمی در سراسر دنیا به جز برخی موارد استثنا، ممنوع است. البته فیلرهایی مانند ژوودرم و رستیلین در صورت مراقبت صحیح و مداوم تا 2 سال ماندگاری خواهند داشت.

انتخاب ژل مناسب برای چاقی صورت

این که ژل مورد استفاده تا چه مدت ماندگاری داشته باشد، به مواردی که در بالا ذکر شد بستگی دارد اما این که کدام برند ژل برای تزریق ژل به صورت های لاغر  بهتر است را باید به عهده پزشک گذاشت زیرا این تشخیص حساس است و به تخصص نیاز دارد.

محبوب‌ترین و بهترین ژل‌ها در حال حاضر، آن‌هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می‌باشند؛ این فیلرها عوارض کمی دارند و فرمولاسیون آن‌ها طوری است که تزریق بسیار آسان و شکل‌دهی قابل قبولی دارند. علاوه بر این موارد، درمان حساسیت‌های ناشی از هیالورونیک اسید بسیار راحت است و اگر بدن به ای فیلرها واکنش نشان دهد یا نتیجه حاصله مورد رضایت زیباجو نباشد، تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز که تجزیه کننده هیالورونیک اسید است، تمامی ژل تزریق شده را از بین می‌برد.

هدیه ما به شما ظاهری زیبا و دل انگیز است

کلینیک رز با داشتن چندین سال سابقه، این متد را با کمترین میزان عوارض و بیشترین ماندگاری همراه با استفاده از بهترین برندهای ژل استاندارد و مورد تایید FDA به زیباجویان گرامی ارائه می‌دهیم. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق ژل به صورت‌های لاغر می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید.

این کلینیک با همکاری دکتر روحانی متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به چهره ایده آل مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و زیبایی را به شما هدیه خواهد داد. نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه کلینیک زیبایی رز، رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

مزیت تزریق فیلر به صورت لاغر

مزیت تزریق ژل به صورت های لاغر چیست؟

مناسب برای افرادی که لاغر مفرط هستند

 این افراد معمولا هیچ چربی برای استخراج و تزریق مجدد به صورتشان ندارند (روش تزریق چربی)؛ بنابراین تزریق به صورت آن‌ها یک پیشنهاد فوق العاده و موثر است. این قبیل از افراد (چه خانم و چه آقا) با تزریق ژل به صورت‌های لاغر خود، از صورتی پر و زاویه دار (در صورت تمایل به ایجاد زاویه صورت) بهره‌مند خواهند شد.

مناسب برای افرادی که سن بالایی دارند

 همه ما می‌دانیم که یکی از آثار افزایش سن، لاغر شدن و پر چین و چروک صورت است که در اثر زوال چربی صورت اتفاق می‌افتد. افرادی که در سنین بالا هستند و دچار افت چربی صورت شده نیز از کاندیداهای مناسب تزریق ژل به صورت های لاغر می‌باشند. شاید بگید که چرا تزریق چربی نه؟ این افراد بهتر است برای اطمینان از تداوم سلامتی و بالانس بدنی خود، اقدام به استخراج چربی و تزریق مجدد آن به صورتشان نکنند.

مناسب برای کسانی که از روش تزریق چربی هراس دارند

 همان طور که احتمالا می‌دانید تزریق چربی نیازمند استخراج چربی از بدن خود فرد است، به همین دلیل افرادی هستند که با وجود بی خطر بودن استخراج چربی از نواحی مختلف بدن، از این روش هراس دارند. تزریق ژل به صورت‌های لاغر در افرادی که تمایل به انجام تزریق چربی ندارند، یک گزینه فوق العاده به حساب می‌آید.

غیرتهاجمی بودن

 این روش برخلاف متدهای دیگر، نیازمند هیچ مقدمه‌ای نیست. یعنی از یک ژل (فیلر) آماده برای تزریق به صورت استفاده می‌شود.

عدم نیاز به جراحی و بیهوشی

 تزریق فیلر در صورت های لاغرنیازمند بیهوشی نیست و این روش یک متد غیر جراحی به حساب می‌آید.

دستیابی به فرم ایده آل صورت

 پزشک با بررسی نوع فرم صورت، گنجایش آن، ویژگی‌های زیبایی شناختی در نظر گرفتن ایده آل مورد نظر داوطلب، اقدام به تزریق ژل به صورت‌های لاغر می‌نماید و در انتها، فرد به نتیجه مورد نظر خود خواهد رسید.

عوارض تزریق ژل به صورت های لاغر

اگر می‌خواهید دچار عوارض ناشی از تزریق ژل به صورت‌ های لاغر نشوید، در قدم اول بهتر است یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب نمایید. اگر شما در این مرحله موفق شوید، احتمال دچار شدن به عوارض جانبی جدی حدودا صفر درصد خواهد بود. با این حال عوارض نه چندان مهم و شایعی پس از تزریق می‌تواند در افراد مختلف بروز کند که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. قرمزی و التهاب خفیف
  2. کبودی جزئی و موقتی
  3. در موارد بسیار کم، درد جزئی در ناحیه تزریق

اما اگر برای صرف هزینه تزریق ژل با قیمت کمتر به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه‌ها و افراد آموزش ندیده برای تزریق ژل به صورت های لاغر مراجعه کنید، عوارض جدی‌ای مانند موارد زیر در کمین شما خواهند بود:

  1. آسیب جدی به بافت صورت
  2. کبودی گسترده
  3. سفت و گلوله شدن ژل
  4. حرکت کردن ژل در نواحی تزریق
  5. نرسیدن به نتیجه دلخواه

این 5 مورد در صورتی اتفاق می‌افتد که تزریق توسط یک فرد غیر ماهر صورت بگیرد.

تزریق ژل به کدام نواحی صورت انجام می گیرد؟

تزریق فیلر به صورت می‌تواند راه درمانی کم خطر برای بسیاری از مشکلات باشد. تزریق ژل به صورت معمولا از کم عمق‌ترین تا عمیق ترین چروک‌ها را به طور موقت بهبود می‌دهد و عضوهای کم حجم صورت را پر می‌کند. یه طور معمول تزریق ژل به صورت‌های لاغر در موارد زیر کاربرد دارد:

  1. تزریق ژل برای جوانسازی پوست نقاطی که دچار چین و چروک شده است، مانند گوشه چشم‌ها
  2. در ناحیه بین دو ابرو (خط اخم) که در اثر انقباضات زیاد دچار فرورفتگی شده است
  3. حجیم نمودن و مدل دادن به لب‌ها، یکسان نمودن اندازه ل بالا و پایین
  4. از بین بردن خط خنده (از کنار پره‌های بینی تا نزدیک‌های دو سمت لب)
  5. از بین بردن قوز و افتادگی جزئی بینی
  6. حجیم کردن گونه و کانتورینگ گونه‌ها با ایجاد خط گونه
  7. زاویه دار کردن خط فک
  8. حجیم کردن چانه مخصوصا در افرادی که استخوان چانه‌شان به طور ژنتیکی کوچک است
  9. تزریق ژل در شقیقه‌ها
  10. تزریق ژل در زیر چشم‌هایی که دچار گودی شده‌اند

مراقبت های لازم برای تزریق فیلر صورت لاغر

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به صورت های لاغر

قبل و بعد از انجام تزریق ژل به صورت‌های لاغر همانند هر متد زیبایی دیگر، نکات و دستورالعمل‌هایی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به نتیجه‌های مطلوب و دلخواهتان یاری نماید. به طور کلی تزریق ژل روشی امن‌ و کم عارضه‌ به حساب می‌آید با این وجود در صورتی که شرایط لازم را برای انجام تزریق نداشته باشید ممکن است به برخی از عوارض موقتی دچار شوید. در ادامه به برخی از محدودیت‌هایی که قبل از انجام تزریق ژل صورت لاغر باید در نظر گرفته شوند اشاره خواهیم کرد که عبارت هستند از:

مراقبت‌ های قبل از تزریق

  1. حدود 1 هفته قبل از انجام تزریق فیلر به صورت‌های لاغر باید از خوردن خوراکی و داروهای رقیق کننده‌‌ خون (مانند آسپرین) و داروهای NASID پرهیز نمایید. در صورتی که به دلیل مبتلا بودن به بیماری خاصی مجبور به مصرف این داروها هستید حتما قبل از انجام تزریق با پزشک خود مشورت کنید.
  2. قبل از تزریق ژل از مصرف مکمل‌های دارویی و تقویتی به ویژه ویتامین E با دوز بالا خودداری نمایید.
  3. اگر سابقه حساسیت به ژل داشته‌اید حتما از پزشکتان بخواهید که قبل از تزریق کمی از آن را بر روی شما تست نماید زیرا حساسیت به ژل ممکن است عوارض گوناگونی را ایجاد کند.
  4. به منظور جلوگیری از درد و تورم پس از تزریق ژل از 1 الی 2 روز قبل از تزریق از مصرف خوراکی و نوشیدنی‌های الکلی، خوراکی‌های حاوی کافئین‌، غذاهای پرچرب مانند فست فودها، غذاهای شور و پر نمک و یا پرکربوهیدرات اجتناب کنید.
  5. اگر خانم هستید و احتمال می‌دهید که باردار باشید و یا در دوران شیردهی هستید، از تزریق ژل خودداری نمایید.

مراقبت‌ های بعد از تزریق

  1. عدم انجام ورزش‌های سنگین به خصوص آن‌هایی که موجب اعمال فشار به سر و صورت می‌شوند
  2. استفاده از کمپرس یخ بعد از تزریق به منظور کاهش درد و جلوگیری از ورم و کبودی
  3. دور ماندن 1 هفتگی از آفتاب شدید و مستقیم، استفاده از سالن سولاریوم، سونا و حمام داغ
  4. عدم مصرف الکل و دخانیات به مدت 1 هفته الی 10 روز بعد از تزریق فیلر
  5. مصرف داروهای تجویزی پزشک به طور منظم
  6. عدم اعمال فشار حین انجام فعالیت‌های روزانه و هنگام خوابیدن به مدت 10 روز

تزریق فیلر برای چاقی صورت

درباره کلینیک تخصصی پوست و مو رز

این کلینیک با همکاری دکتر روحانی متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به چهره ایده آل مورد نظر خود، فعالیت می‌کند. نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه کلینیک زیبایی رز، رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

1/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل به شقیقه | درمان فرو رفتگی گیجگاه
نوشتهٔ بعدی
بهترین برند ژل لب با نتایج فوق طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید