تزریق ژل برای رفع قوز بینی با کمترین عوارض

تزریق فیلر برای قوز بینی

یکی از سوالات پر تکرار مراجعین زیباجوی کلینیک پوست و مو رز، اثر و نحوه تزریق ژل برای قوز بینی می‌باشد. چند سالی می­شود که استفاده از فیلر و ژل‌های آرایشی و سایر مواد تزریقی به طور فزاینده‌ای برای درمان و رفع نقص و ایرادات صورت محبوب شده‌اند. در این بین استفاده از ژل‌ها برای پر کردن نواحی مختلف صورت از جمله بینی سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخی افراد به طور ذاتی دارای قوز روی بینی‌های خود هستند. تا مدت‌ها تنها روش حذف قوز بینی، انجام عمل جراحی زیبایی بینی بود.

اما اکنون به لطف معرفی فیلر و یا ژل‌های مختلف، می‌توان بدون عمل جراحی، با تزریق ژل برای از بین بردن قوز بینی اقدام کرد. تزریق ژل برای بینی قوز دار اخیرا به طور باور نکردنی مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفته است. متد جدید تزریق ژل بینی به دلیل تهاجمی نبودن و کم هزینه بودن نسبت به عمل جراحی، بسیار پر مشتری شده است. طی این روش پزشک با تزریق ژل در قوز بینی، برآمدگی این ناحیه را متعادل کرده و در یک چشم به هم زدن، قوز را ناپدید می‌کند.

به این ترتیب تزریق ژل برای رفع بینی می‌تواند یک جایگزین سفت و سخت به جای جراحی بینی باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از هزینه تزریق ژل برای قوز بینی توسط دکتر روحانی پزشک ماهر کلینیک تخصصی پوست و مو رز تهران، با ما تماس بگیرید.

تزریق ژل برای رفع قوز بینی

استفاده از ژل برای رفع قوز بینی ممکن است؟

ممکن است فکر کنید وقتی قوز بینی دارید و بینی خود را دوست ندارید تنها دو راه پیش روی خود دارید. یکی تحمل کردن قوز بینی تان و دیگری انجام جراحی زیبایی بینی؛ اما شما در اشتباهید! چراکه راه سومی نیز برای رفع قوز بینی شما وجود دارد که آن را با نام تزریق ژل یا فیلر می‌شناسند.

ژل‌ها، ترکیبی از مواد شیمیایی و زیستی هستند که اولین بار با تایید از سمت سازمان غذا و دارو امریکا FDA، برای تزریق به بدن انسان روانه بازار شد. چند سالی است که استفاده از ژل‌ها برای حجم دهی و رفع نواقص نواحی مختلف صورت و بدن، به یک متد بسیار پرطرفدار مخصوصا در ایران شده است.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل قوز بینی

به همین دلیل می‌توان فرورفتگی‌های موجود روی بینی که منجر به ایجاد قوز بینی شده‌اند را با تزریق ژل‌ از بین برد و با این متد ناحیه فرو رفته را هم سطح قوز بینی نمود تا ظاهری صاف و بدون قوز ایجاد کرد. معمولا بهترین دکتر تزریق ژل معمولا تزریق ژل‌های پرکننده برای رفع برآمدگی بینی را پیشنهاد می‌دهند؛ به این دلیل که تزریق فیلرهای پرکننده با خطر کمتری مواجه هستند و نیاز به هیچ برش و جراحی به همراه بیهوشی ندارند.

استفاده از ژل برای رفع قوز بینی

نحوه تزریق ژل برای رفع قوز بینی چگونه است؟

برای تزریق ژل برای بینی قوز دار ابتدا باید ابتدا یک مرکز معتبر و خوش نام را انتخاب کرد که در انجام تزریق ژل با تجربه و ماهر باشند. همچنین لازم است مطمئن شوید که این مرکز از برندهای معروف ژل که دارای تاریخ مصرف و هولوگرام هستند استفاده می‌کند. سپس مراحل زیر برای فرمدهی بینی بدون عمل طی خواهد شد:

  1. مشخص کردن نواحی فرو رفته بر روی بینی که به علت وجود قوز، دچار فرو رفتگی شده‌اند
  2. استفاده از مواد بی حس کننده موضعی مانند پماد یا محلول تزریقی لیدوکائین برای سر شدن بینی قبل از تزریق ژل
  3. ضد عفونی کردن ناحیه مورد نظر جهت جلوگیری از ورود میکروب و ایجاد عفونت
  4. ورود سوزن نازک مخصوص به نقاط مشخص شده و شروع تزریق ژل

مزایای تزریق فیلر قوز بینی

تزریق ژل برای بینی قوز دار چه مزایایی دارد؟

در روش تزریق ژل در قوز بینی به جای عمل بیهوشی و برش دادن پوست بینی با ابزارهای جراحی، از پر کننده‌ها برای رفع نقوص بینی استفاده می‌شود. این ژل تزریق شده ماموریت دارد تا  ظاهر بینی و صورت فرد را به طور موثر و بدون انجام فعالیت تهاجمی تغییر چشمگیری دهد. برخی ژل‌های معتبر مانند رستیلین و یا ژوودرم که توسط کلینیک‌های معتبر تهیه می‌شوند، همگی استاندارد و بدون عارضه جانبی می‌باشند.

به طور کلی در سال‌های گذشته کلاژن ماده پرکننده مناسب و استاندارد برای این روش به حساب می‌آمد، اما اکنون اسید هیالورونیک با نام‌های تجاری مانند Restylane محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

عوارض تزریق ژل برای قوز بینی شامل چه مواردی است؟

اساسی ترین نکته برای در امان بودن از عوارض ناشی از تزریق ژل برای قوز بینی ، انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر است که دارای تیم پزشکی ماهر باشد و از مواد استاندارد و تاریخ مصرف دار استفاده کند. رعایت این دو مورد حدود 98% عوارض جانبی احتمالی را خنثی می‌کند. اما اگر فردی برای صرف هزینه کم‌تر یا به هر دلیل دیگری اقدام به مراجعه به افراد غیر متبحر کند، عوارض شدید و بعضا غیر قابل جبرانی متوجه او خواهد بود. عوارضی از جمله:

عوارض تزریق فیلر برای قوز بینی

  1. خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی‌های ریز در زیر پوست بینی و اطراف آن. در برخی موارد، این برجستگی‌ها ممکن است دائمی شوند.
  2. گاهی اوقات، رنگ پوست از حالت طبیعی به آبی (به نام اثر Tyndall) تغییر می‌کند. تغییر رنگ ممکن است چندین ماه طول بکشد، با این حال روش‌های درمانی برای رفع آن در دسترس است.
  3. در مواردی نادر که از پرکننده‌های مناسب برای بینی استفاده نشود، ممکن است سلول‌های پوستی از بین بروند.
  4. همچنین موارد کمی از بروز اسکار ناشی از، از دست دادن پوست و فلج عصب‌ها نیز گزارش شده است.

به طور معمول، پرکننده‌های مصنوعی و غیر استاندارد بیشترین عوارض جانبی را ایجاد می‌کنند. بنابراین مهم است که برای تزریق ژل برای بینی قوز دار ، ابتدا خوب تحقیق کنید تا بتوانید در قدم اول یک مرکز معتبر با پزشک با سابقه پیدا کنید.

میزان ماندگاری ژل‌های بینی

میزان ماندگاری ژل‌های بینی چقدر است؟

  1. ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید 6 الی 12 ماه دوام خواهند داشت.
  2. پرکننده های مصنوعی 12 تا 18 ماه ماندگاری دارند.

مسئله بسیار مهم در ماندگاری تزریق ژل برای قوز بینی به مواردی همچون: نحوه مراقبت از محل تزریق، نوع ژل تزریق شده، تناسب و سازگاری ژل با بدن شخص، نوع تزریق و مهارت و تجربه پزشکی است که این روش را انجام می‌دهد، دارد.  دکتر روحانی در مجموعه کلینیک تخصصی پوست و مو رز، با سابقه چندین سال فعالیت درخشان در حیطه مراقبت از زیبایی، با بررسی دقیق شرایط بدن شما و در نظر گرفتن پتانسیل ناحیه بینی شما بهترین نوع فیلر را انتخاب کرده و به بهترین شکل و کم‌ترین درد آن را تزریق می‌نماید.

محدودیت تزریق فیلر قوز بینی

تزریق ژل برای قوز بینی چه محدودیت دارد؟

در ادامه به برخی از محدودیت‌هایی که قبل از انجام تزریق ژل باید در نظر گرفته شوند اشاره خواهیم کرد. این محدودیت‌ها عبارت هستند از:

  1. قبل از انجام تزریق فیلر بینی باید از خوردن رقیق کننده‌‌های خون پرهیز کنید.
  2. تا حد امکان از هیچ دارویی به خصوص آسپرین و داروهای گیاهی مصرف نکنید و در صورتی که به دلیل مبتلا بودن به بیماری خاصی مجبور به مصرف آن هستید حتما قبل از انجام تزریق ژل پرکننده با پزشک خود مشورت کنید.
  3. از خوردن مکمل‌ها و ویتامین E و ویتامین های دیگر خودداری کنید.
  4. اگر سابقه حساسیت به ژل داشته‌اید حتما از پزشکتان بخواهید که قبل از تزریق کمی از آن را بر روی شما تست نماید. وجود حساسیت به ژل ممکن است عوارض گوناگونی را ایجاد کند.

علاوه بر نکات گفته شده انتخاب پزشک مناسب هم در نتیجه عمل درمان زیبایی تزریق فیلر های پرکننده تاثیر زیادی دارد که شما به عوارض حاصل از درمان زیبایی تزریق ژل های پرکننده مواجه نشوید؛ بنابراین در انتخاب پزشک متخصص زیبایی و با تجربه هم دقت کافی را داشته باشید. تزریق ژل برای قوز بینی زمانی خطرناک می‌شود که در یک مرکز غیر معتبر و توسط پزشکان آموزش ندیده و بی تجربه انجام گیرد.

قیمت تزریق فیلر برای قوز بینی

هزینه تزریق ژل برای قوز بینی چقدر است؟

در قوانین وزارت بهداشت و درمان، هزینه خدمات پوستی و عمل‌های زیبایی شامل بیمه نمی‌شوند. تزریق ژل برای قوز بینی یک متد زیبایی محسوب می‌شود و بیمه به آن تعلق نمی‌گیرد. بنابراین افراد متقاضی برای تزریق فیلر باید از هزینه شخصی خود برای پرداخت هزینه استفاده کنند.

داروهایی که متخصصان زیبایی برای مراقبت‌های بعد از تزریق ژل تجویز می‌کنند، مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت هستند و برای تهیه این داروها به راحتی می‌توان از خدمات بیمه‌گر درمانی خود استفاده نمود. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق ژل می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02148679 در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا به صورت حضوری از راهنمایی‌های پزشک ارزشمند آقای دکتر رضا روحانی بهره ببرید. کلینیک زیبایی رز متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به ظاهر ایده آل مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و نتیجه تلاش‌های ما در این مجموعه رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل | جوانسازی و رفع چین و چروک ماندگاری بالا
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل به نوک بینی – لیفت نوک بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید