برای صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

تزریق چربی یا تزریق فیلر

این روزها ملاک زیبایی چهره‌ با دهه‌های اخیر تفاوت‌های بسیاری داشته است. به طوری که بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند دوست دارند تا چهره‌ای با گونه‌ها و لب‌هایی برجسته داشته باشند. از طرفی دیگر پیشرفت علم سبب به وجود آمدن تکنیک‌های متنوعی با هدف از بین بردن خطوط و چین و چروک پوست شده است. از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به تزریق فیلرها به پوست اشاره کرد. دو مورد از محبوب‌ترین این تکنیک‌ها در بین پزشکان و مراجعه‌کنندگان می‌توان به تزریق چربی و تزریق ژل اشاره کرد. اما اینکه تزریق چربی بهتره یا ژل سوالیست که قبل از تصمیم‌گیری باید پاسخ داده شود.

اینفوگرافیک تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل

تزریق چربی بهتره یا ژل؟

با توجه به اهمیت این موضوع ما نیز در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما عزیزان را با فرق تزریق چربی با ژل در این مقاله آشنا کنیم. همچنین می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق ژل بهتر است یا چربی برای صورت با مشاوران مجرب و کاربلد ما در کلینیک پوست و مو رز تماس حاصل فرمایید.

مزیت تزریق ژل و چربی

نحوه تزریق ژل به صورت

قبل از پاسخ به اینکه تزریق ژل بهتر است یا چربی توصیه می‌کنیم با هر دو این روش‌ها آشنا شوید. در تزریق ژل پزشک متخصص حجم مورد نیاز از ژل را به کمک سرنگ‌های ظریف در نواحی لازم تزریق می‌کند. در نتیجه شخص از شر خطوط ایجاد شده در صورت در نتیجه گذر سن و عدم تقارن در گونه‌ها رهایی یافته و همچنین می‌تواند سیاهی‌ها و گودی اطراف چشم خود را برطرف سازد.

تزریق ژل کمک می‌کند تا نواحی مورد نیاز از صورت و بدن برجسته‌تر گردند. نحوه تزریق ژل به این صورت است که ابتدا ناحیه تزریق بی‌حس و استریل شده و سپس پزشک براساس تخصص و دانش خود اقدام به تزریق در زوایای مورد نیاز می‌کند. پروسه انجام تزریق ژل بسیار ساده بوده و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. نتایج مثبت حاصل از این تکنیک زیبایی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده بوده و دوره نقاهت طولانی و سختی ندارد.

تفاوت تزریق چربی و ژل

نحوه تزریق چربی به صورت

زاویه سازی صورت تزریق چربی از دیگر تکنیک‌های پرطرفدار در دسته اقدامات زیبایی است. این روش علاوه بر زیبایی و جوان‌سازی پوست سبب می‌شود تا کاندیدهای انجام آن از شر چربی‌های اضافی بدن خود نیز خلاص شده و به اندامی زیباتر برسند چرا که در این روش چربی‌های اضافی انباشته شده در قسمت‌هایی مانند ران، شکم و پهلوها برداشته شده و به بخش‌های مورد نیاز تزریق می‌شوند. نحوه انجام انتقال چربی به این صورت است که جلسه تزریق چربی با آماده‌سازی فرد شروع می‌شود. منظور از آماده‌سازی، اعمال بی‌حسی موضعی و استریلیزاسیون در نواحی برداشت چربی است.

سپس به کمک روش مناسب، چربی‌های اضافی بدن خارج می‌گردند. پس از آن نوبت به آماده‌سازی چربی‌های برداشته شده می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها خالص‌سازی شده و آماده تزریق می‌گردند. سپس چربی‌ها به سرنگ‌های مخصوصی انتقال داده شده و توسط پزشک در نواحی از صورت و بدن به صورت تزریق می‌شوند.

نتایج و ماندگاری تزریق ژل در مقابل تزریق چربی

از دیگر عواملی که در پاسخ به سوال تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل تاثیر دارد، بررسی نتایج و ماندگاری حاصل از این دو روش مذکور می‌باشد. نتایج مثبت حاصل از تزریق چربی و تزریق ژل در پیشانی بلافاصله بعد از اتمام تزریق قابل مشاهده است. البته به دلیل تحریک بافت‌ها و پوست احتمال بروز برخی عوارض جانبی از قبیل التهاب‌ها و قرمزی وجود دارد که این موارد نیز نهایتا بعد از ۷ روز از بین رفته و افراد می‌توانند نتایج نهایی و دلخواه خود را بعد از یک هفته مشاهده کنند.

موضوع بعدی، بحث ماندگاری ژل تزریق شده است. این مدت زمان بسته به شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد. به این صورت که سیستم ایمنی فرد، حجم ژل تزریق شده، برند و کیفیت ژل، نکات و مراقبت‌های انجام شده توسط مراجعه‌کننده، سن افراد و … در طول مدت ماندگاری ژل تاثیرگذار خواهند بود. این دوره می‌تواند به صورت میانگین بین ۶ ماه تا ۱ سال متغیر باشد.

نحوه تزریق ژلانتخاب بهترین برند ژل
آماده‌سازی فرد برای تزریق
تزریق با سرنگ مخصوص
نحوه تزریق چربیبررسی بانک چربی بدن
استخراج و تصفیه چربی
آماده‌سازی فرد برای تزریق
تزریق با سرنگ مخصوص
برتری تزریق ژلکم‌تهاجم بودن تزریق ژل
کم هزینه بودن تزریق ژل
عدم نیاز به جراحی در تزریق ژل
مشاهده سریع نتایج
برتری تزریق چربیاستفاده از چربی‌های خود بدن
عدم بروز واکنش آلرژیک
 ماندگاری بالای تزریق چربی
رهایی از شر چربی‌های اضافی بدن

نتیجه و ماندگاری تزریق چربی در مقابل ژل

کسانی که بین دو راهی تزریق چربی یا ژل به صورت گیر کرده‌اند بهتر است نگاهی به نتایج و ماندگاری حاصل از این دو روش بیاندارند. از آنجایی که در تزریق چربی ابتدا بافت‌های چربی انباشته شده در بخشی از بدن استخراج شده و دوباره در ناحیه دیگری از بدن تزریق می‌شوند، فرد دوره نقاهت خفیفی را پشت سر خواهد گذاشت. این مدت زمان با دردهای خفیف و التهاب و کبودی همراه خواهد بود.

به همین دلیل برای مشاهده نتایج نهایی، کمی صبر و تحمل نیاز است. این مدت زمان پروسه‌ای بین ۷ الی ۱۰ روز خواهد بود. البته نتایج مثبت به محض اتمام کار کاملا محسوس می‌باشند.

مضوع بعدی بحث ماندگاری تزریق چربی در صورت و بدن است. از آنجایی که چربی تزریق شده از جنس بافت چربی بدن شخص مراجعه‌کننده است، دوام و ماندگاری آن به نسبت سایر فیلرهای تزریقی بیشتر خواهد بود. به این معنا که پاسخ سوال ماندگاری چربی بهتر است یا ژل قطعا تزریق چربی می‌باشد به طوری که تا سالیان دراز می‌توان شاهد نتایج و تغییرات ایجاد شده بود. البته این مدت زمان نیز می‌تواند بسته به دلایلی از جمله میزان سوخت و ساز بدن، ناحیه تزریق، حجم چربی تزریق شده، سن فرد و … متغیر باشد.

تزریق چربی بهتر است یا فیلر

برای فرم دهی صورت تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

اکنون که با نحوه انجام کار و میزان ماندگاری هر دو روش آشنا شدید تصمیم‌گیری در مورد بهترین ژل تزریقی به صورت یا چربی آسان‌تر خواهد بود. ناگفته نماند که پاسخ این سوال در هر شخصی بسته به انتظارات و شرایطی که دارد متفاوت می‌باشد. از جمله تفاوت‌هایی که بین این دو روش وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کم‌تهاجم بودن تزریق ژل
  2. هزینه تزریق ژل پایین است
  3. عدم نیاز به برش و زخم در تزریق ژل
  4. استفاده از چربی‌های خود بدن در تزریق چربی که احتمال حساسیت در بدن افراد صفر خواهد بود.
  5. ماندگاری بالای تزریق چربی
  6. رهایی از شر چربی‌های اضافی بدن به صورت همزمان با تزریق چربی به صورت

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، بهترین راه برای اطلاع از اینکه آیا تزریق ژل بهتر است یا چربی، مراجعه به پزشک متخصص و کسب راهنمایی‌های لازم از او است چرا که پزشک قبل از هر کاری اقدام به بررسی شرایط شما کرده و بسته به نیاز شما مناسب‌ترین روش را پیشنهاد خواهد داد.

تزریق ژل خوبه یا تزریق چربی

هزینه تزریق چربی و ژل در کلینیک رز چقدر است؟

وقتی بهترین روش را در مورد تزریق ژل یا چربی به صورت انتخاب کردید نوبت به هزینه‌‌های مربوطه می‌رسد. آنچه که قیمت تزریق ژل و چربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد عبارتند از:

  1. اجرت پزشک
  2. هزینه‌های کلینیک
  3. حجم ژل یا چربی مورد نیاز برای تزریق
  4. برند ژل استفاده شده
  5. ناحیه تزریق

تعرفه تزریق چربی و فیلر در کلینیک رز

به همین دلیل هزینه‌ها در هر شخصی متفاوت بوده و نمی‌توان نرخی ثابت و دقیق برای داوطلبان انجام آن تعیین کرد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هزینه دقیق و نهایی کار بسته به نیاز و شرایط خود می‌توانید همین حالا با مشاوران زیبایی ما در کلینیک تخصصی رز تماس حاصل فرمایید. علاوه بر آن مشاوران ما کمک خواهند کرد تا به پاسخ دقیق سوال‌های خود از قبیل اینکه برای چاقی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی، تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر برسید.

سوالات متدوال

ماندگاری ژل بیشتر است یا فیلر؟

فیلر یا پرکننده و ژل هردو یکی بوده و ماندگاری یکسانی دارند. میزان ماندگاری ژل یا فیلر به برند آن و همچنین به ویژگی‌های پوستی فرد زیبا جو بستگی خواهد داشت.

برای چاقی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

نتایج حاصل از تزریق چربی طبیعی‌تر و ماندگارتر هستند. تزریق چربی در کلینیک‌های تخصصی فاقد عوارض جانبی بوده و پس از آن، احتمال بروز واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت.

برای گونه ژل بهتره یا چربی؟

تزریق چربی نتایج طبیعی‌تر و ماندگارتری را ارائه می‌سازد. از آنجایی که این روش با استفاده از چربی‌های خود فرد به درمان می‌پردازد، احتمال بروز عوارض جانبی و واکنش آلرژیک نیز به حداقل می‌رسد.

3.5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
هزینه و قیمت تزریق ژل نواحی مختلف صورت 1403
نوشتهٔ بعدی
کرم و پماد بعد از تزریق چربی صورت (کاهش ورم و ترمیم کننده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید