تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد

معجزه بوتاکس کف دست

افرادی که دچار تعریق بیش از حد کف دست خود می‌شوند می‌توانند از تکنیک تزریق بوتاکس برای درمان این مشکل استفاده کنند. چرا که تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست روشی بسیار موثر و کم‌هزینه محسوب شده و کاندیدهای انجام آن می‌توانند در یک جلسه درمانی چند دقیقه‌ای از شر این مشکل آزار دهنده خود راحت شوند. بنابرانی برخلاف تصور اغلب افرادی که فکر می کنند تزریق بوتاکس برای اهداف زیبایی و جان‌سازی پوست استفاده می‌شود دارای مزایای درمانی بسیاری نیز است.

از دیگر موارد درمانی بوتاکس می‌توان به تعریق بیش از حد زیر بغل‌ها و کف پا، درمان دردهای میگرن، از بین بردن اسپاسم‌های عضلانی اشاره کرد. توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس کف دست به دلیل نیاز به مهارت و تخصص بالا حتما باید توسط پزشک متخصص در این زمینه و در محیطی استاندارد انجام شود. برای این منظور کلینیک پوست و مو رز را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

این کلینیک با حضور دکتر روحانی و ارائه خدمات درمانی به روز توانسته به یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران و ایران تبدیل شود و شما می‌توانید در محیطی ایمن از خدمات درمانی مورد نیاز خود بهره ببرید. برای اطلاع از موارد لازم قبل از انجام چنین کاری از جمله شرایط کار و هزینه ی بوتاکس کف دست می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس کف دست امکان پذیر است؟

تزریق بوتاکس کف دست برای تعریق بیش از حد

قبل از اینکه به موضوع درمان عرق کف دست با بوتاکس بپردازیم بهتر است تا نگاهی به بوتاکس و مکانیزم انجام آن بیاندازیم. بوتاکس نوعی ماده سمی باکتریایی به نام بوتولونیم است، با وارد شدن این ماده سمی به بافت مورد نظر حالت فلجی در عضله‌های آن به وجود می آید و در نتیجه این اتفاق می‌توان شاهد مزایای قابل توجه آن در زمینه‌های درمانی و جوان‌سازی پوست بود.

در ادامه همین صحبت‌ها با تزریق بوتاکس به کف دست اختلالی در اعصاب و عضله‌های این ناحیه ایجاد می‌گردد بنابراین رشته‌های عصبی توانایی پیام دادن به غدد تعریق را از دست می‌دهند که در نتیجه این اتفاق از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌شود.

طبق آمارهای به دست آمده گفته می‌شود که افرادی که از تعریق بیش از حد در نواحی کف دست خود شکایت داشتند با تزریق بوتاکس تا حد قابل توجهی توانسته‌اند به نتایج رضایت‌بخشی برسند. از طرفی دیگر عدم نیاز به درمان‌های طولانی مدت و عوارض جانبی خیلی کم سبب شده تا بسیاری از پزشکان و بیماران تزریق بوتاکس برای عرق کف دست را به عنوان راه حلی موثر ترجیح دهند. ناگفته نماند که قبل از اقدام به هر کاری و اطلاع از اینکه آیا کاندید مناسبی برای انجام تزریق بوتاکس به کف دست هستید، حتما قبل از انجام تزریق به کف دست از پزشک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

تزریق بوتاکس کف دست برای تعریق بیش از حد

آیا تزریق بوتاکس به کف دست برای جلوگیری از تعریق موثر است؟

مطالعات منتشر شده نشان داده‌اند که تزریق بوتاکس به کف دست در 80 تا 90 درصد موارد از عرق کردن کف دست‌ها با موفقیت جلوگیری می‌کند. با این حال گزارشات نشان می‌دهند که به علت استفاده زیاد از دست‌ها در طول شبانه روز، نتیجه تزریق بوتاکس کف دست به اندازه زیر بغل دوام نمی‌آورند. به طور کلی می‌توان گفت که تزریق بوتاکس می‌تواند تعریق کف دست را تا 75 درصد برای حدود پنج ماه کاهش دهد و بعد از گذشت این مدت مجددا لازم است که فرد بوتاکس دستانش را تجدید نماید.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس به عنوان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی خطرناک شناخته می‌شود. مخصوصا اگر کاندیدهای انجام آن از برندهای معتبر بوتاکس استفاده کرده و برای انجام آن از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرند حداقل عارضه جانبی احتمالی را تجربه خواهند کرد. از جمله عوارض تزریق بوتاکس به کف دست که می‌توان در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی و ایمنی لازم متوجه شد عبارتند از:

  1. احساس درد در نواحی تزریق به صورت موقتی و گذرا
  2. کبودی در نواحی تزریق بوتاکس
  3. ایجاد ورم و التهاب‌های جزئی
  4. حساسیت به ماده بوتاکس در صورت استفاده از برندهای نامعتبر و شناخته نشده
  5. ایجاد عفونت در نواحی تزریق بوتاکس در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر

مراقبت های بعد از بوتاکس کف دست

از آنجایی که تزریق بوتاکس در دسته عمل‌های زیبایی و درمانی سرپایی قرار دارد رعایت برخی نکات و مراقبت‌های توصیه شده از طرف پزشک بعد از انجام آن اجباری است. چند مورد از مهم‌ترین نکات مراقبت بعد از بوتاکس کف دست در زیر آورده شده است:

  1. بهداشت عمومی خود را به خصوص در نواحی تزریق بوتاکس (دست‌‌ها) رعایت کنید.
  2. برای چند روز به جاهای خیلی گرم که باعث تعریق زیاد بدن می‌شوند، نروید.
  3. از انجام ورزش و فعالیت‌های شدید در چند روز اول خودداری کنید.
  4. در صورتی که پزشک با صلاح‌دید خود داروهای ضد تعریق تجویز کرده بعد از انجام تزریق بوتاکس به صورت مرتب از آن‌ها استفاده کنید.
  5. برای جلوگیری از بروز کبودی و التهاب از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، مشروبات الکلی و دخانیات بپرهیزید.

علاوه بر این نکات احتمال دارد پزشک متخصص از شما بخواهد تا برخی موارد مهم دیگر را نیز رعایت کنید. به همین دلیل بهتر است قبل از ترک کلینیک تمامی جزئیات و موارد لازم را از پزشک خود دریافت کنید.

مزیت های تزریق بوتاکس کف دست

بدون شک مزایایی که تزریق بوتاکس به کف دست دارد سبب شده تا افراد بسیاری به انجام این متد روی بیاورند. از جمله مهم‌ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولا به حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و بعد از آن زیباجو می‌تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته‌ها می‌توان مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. سریع و بدون دردسر بودن مراحل انجام کار
  2. بدون عارضه جانبی خطرناک و اذیت کننده
  3. عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت
  4. ظاهر شدن سریع نتایج مورد انتظار بعد از تزریق بوتاکس
  5. ماندگاری بالا

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید. کلینیک تخصصی رز یکی از بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس است که می‌تواند شما را برای انجام تزریق بوتاکس و بهره‌مندی از مزایای فوق‌العاده آن یاری نماید. در صورت تمایل می‌توانید همین حالا از طریق پل‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق در کلینیک تخصصی پوست و مو رز

آیا شما نیز از تعریق بیش از حد دستان و زیر بغل خود خسته شده‌اید و می‌خواهید هر طور که شده میزان آن به حداقل برسانید؟ کلینیک فوق تخصصی پوست و موی رز هدیه‌ای شگفت انگیز برای شما دارد. ما با داشتن چندین سال سابقه، تزریق بوتاکس زیربغل و کف دست را با کمترین میزان عوارض و بیشترین ماندگاری همراه با استفاده از بهترین برندهای بوتاکس استاندارد و مورد تایید FDA به زیباجویان گرامی ارائه می‌دهیم.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس به کف دست و زیر بغل می‌توانید با مشاورین کلینیک تخصصی رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02148679 در ارتباط باشید. این کلینیک با همکاری دکتر روحانی متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به اهداف مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و زیبایی و آرامش را به شما هدیه خواهد داد. نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه کلینیک زیبایی رز رضایتمندی زیباجویان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
علت کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تزریق بوتاکس زیر بغل – درمان موثر تعریق بیش از حد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید