تزریق بوتاکس به گونه – تکنیک برجسته سازی گونه ها

لیفت گونه با تزریق بوتاکس

گونه‌ها تاثیر به سزایی در زیبایی چهره افراد دارند. اما گذر زمان سبب می‌شود همانند سایر بخش‌های بدن گونه‌ها نیز دچار افتادگی شوند. از طرفی دیگر برخی افراد به طور مادرزادی گونه‌هایی کوچک داشته و دوست دارند گونه‌هایی برجسته و زیبا داشته باشند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید می‌توانید نسبت به انجام گونه گذاری با بوتاکس اقدام کرده و با این تغییر نامحسوس زیبایی خود را دوچندان کنید. تزریق بوتاکس به گونه روشی کاملا بی‌خطر و غیر تهاجمی است. بنابراین بدون بروز عوارض جانبی اذیت کننده و نیاز به مراقبت‌های جدی می‌توان به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کرد.

تزریق بوتاکس به گونه در کلینیک پوست و مو رز توسط دکتر روحانی انجام می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بوتاکس گونه و سایر موارد لازم در این زمینه از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با مشاور تخصصی ما در این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

اینفوگرافیک تزریق بوتاکس به گونه

از زمانی که تزریق بوتاکس و ژل‌های تزریقی وارد بازار شده‌اند، افراد زیادی توانسته‌اند در عرض چند دقیقه چین و چروک و خطوط اخم و لبخند خود را از بین ببرند اما نکته مهم در تزریق موفق، نتیجه طبیعی حاصل از این تکنیک است. به عبارت دیگر، استفاده از مواد آرایشی تزریقی به منظور افزایش زیبایی نباید به گونه‌ای باشد که غیر طبیعی به نظر برسد.

رفع چین و چروک پوست گونه با تزریق بوتاکس لپ صورت

با بالا رفتن سن، ظاهر شدن خطوط و چین و چروک‌ها روی گونه باعث کاهش اعتماد به نفس و تضعیف روحیه فرد نسبت به خود می‌شود. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راهی برای جوانسازی و زیبایی بیشتر پوست خود هستند. روش‌های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک‌ها وجود دارد. تزریق بوتاکس لپ صورت یکی از راه‌های محبوب و کم خطری است که نتایج حاصل آن ظاهری زیباتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تزریق بوتاکس به گونه و نتایج آن چیست؟

تزریق بوتاکس گونه از طریق سوزن‌های ظریف به عضلات اطراف چین و چروک‌ها انجام می‌شود تا انقباضات عضلات را کنترل کند. بوتاکس باعث می‌شود ماهیچه‌های پر تنش آرام شوند و باعث نرم شدن آن‌ها می‌گردد. بنابراین چروک‌ها و خطوط اخم و گوشه چشم را به حداقل می‌رساند. در طی این فرآیند ساده، احساس درد و ناراحتی نخواهید داشت و قبل از تزریق، کرم بی‌حسی موضعی برای به حداقل رساندن هر گونه ناراحتی استفاده می‌شود. ممکن است کبودی موقت در نواحی تزریق شده به وجود آید که اجتناب‌ناپذیر می‌باشد و پس از مدتی از بین می‌رود.

تأثیرات تزریق بوتاکس دائمی نیست. ماندگاری هر تزریق تقریباً ۴-۶ ماه طول خواهد کشید. پس از آن، عضلات دوباره سفت می‌شوند. توصیه می‌شود در صورت تمایل به حفظ اثر تزریق بوتاکس، مجدداً تحت درمان قرار بگیرید.

رفع چین و چروک پوست صورت با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس گونه امکان پذیر است؟

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک‌های چهره، خطوط لبخند و اطراف چشم به کار برده می‌شود و افراد زیادی برای زاویه‌سازی گونه‌ها که این روز‌ها به عنوان یکی از عوامل زیبایی شناخته می‌شود، از بوتاکس استفاده می‌کنند. در طول روند تزریق بوتاکس، فرد آسوده و راحت روی تختی که دارای تکیه‌گاه می‌باشد می‌نشیند و گونه که قرار است تزریق بوتاکس در آن ناحیه انجام شود با پد الکی تمیز می‌شود. سپس پزشک متخصص بی‌حسی موضعی روی گونه اعمال می‌کند و با یک سوزن ظریف و کوچک، مقدار مورد نظر از بوتاکس در هر دو گونه تزریق می‌شود. تزریق بوتاکس، حجم از دست رفته در گونه‌ها که دچار افتادگی شده‌اند را بازمی‌گرداند تا چهره به حالت جوان‌تر به نظر برسد زیرا افزایش سن باعث افتادگی پوست این ناحیه می‌شود.

قرمزی که پس از تزریق در گونه‌ها دیده می‌شود، یک عارضه جانبی طبیعی است و روز بعد برطرف می‌شود. بعد از تزریق، فرد معمولاً به مدت دو تا پنج دقیقه به شکل قائم یا نیمه‌ایستاده قرار می‌گیرد تا مطمئن شود که پس از انجام تزریق و اثر بی‌حسی، احساس خوبی دارد. زمانی شخص متقاضی به خانه برمی‌گردد باید دو الی چهار ساعت از دراز کشیدن خودداری کند. اگر کبودی در گونه ایجاد شد جای نگرانی ندارد. قبل از تزریق بوتاکس به گونه مهم است که از مصرف قرص‌های ایبوپروفن، ناپروکسن و دارو‌های ضدالتهاب غیراستروئیدی خودداری کند. افرادی که دارای مشکلات و یا شرایط خاصی می‌باشند تزریق بوتاکس برای آن‌ها با محدودیت‌هایی همراه است.

اهداف گونه‌گذاریبرجسته کردن گونه‌ها و زیباتر شدن چهره
تغییر فرم کلی صورت
درمان چروک‌های این قسمت از صورت
لیست افراد ممنوعهمادران باردار و شیرده
افراد مبتلا به بیماری‌های خودایمنی
افراد مبتلا به بیماری‌های خاص
هزینه گونه‌گذاریچه میزان بوتاکس مورد نیاز است؟
متخصص چه مبلغی برای دستمزد دریافت می‌کند؟
هزینه کلینیک چقدر است؟
طول مدت تزریق بوتاکساین تکنیک تنها در یک جلسه انجام شده و حتی نیاز به بستری شدن نخواهد داشت.

نحوه تزریق بوتاکس به گونه

تزریق بوتاکس به گونه با هدف فلج کردن عضله‌های گونه و در نتیجه رسیدن به ظاهری جوان و زیبا انجام می‌شود. برای اینکه بتوان به نتیجه مطلوبی در نتیجه انجام این کار رسید، باید حتماً از یک پزشک کاربلد بخواهید تا تزریق را برای شما انجام دهد. نحوه تزریق بوتاکس به گونه پیچیدگی چندان خاصی نداشته و در عرض چند دقیقه انجام می‌گیرد. پزشک متخصص با توجه به تجربه و دانشی که دارد، قسمت‌هایی از گونه را برای تزریق بوتاکس مشخص می‌کند. سپس این نواحی را استریل کرده و بی‌حسی موضعی را بر روی آن‌ها اعمال می‌کند. بعد از اینکه مراحل آماده‌سازی تمام شد، تزریق بوتاکس شروع می‌شود.

اینکه چه حجم از بوتاکسی را باید تزریق کرد، به میزان شکایت و شدت مشکل فرد بستگی دارد. کاندید‌های تزریق بوتاکس گونه می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام کار نتیجه را مشاهده کنند. اما برای اینکه بوتاکس تأثیر خود را به طور کامل بر روی عضله‌های گونه بگذارد باید حدود یک هفته تا ۱۰ روز از آن بگذرد. بعد از این مدت می‌توانید از چهره زیبا و جوان خود لذت ببرید.

برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس با کارشناسان کلینیک رزتماس بگیرید.

فواید تزریق بوتاکس به گونه چیست؟

افزایش سن و پیری باعث ایجاد تغییراتی در چهره فرد می‌شود. این تغییرات یک فرآیند طبیعی است که به آرامی پیشرفت می‌کند. هیچ چیز واقعاً نمی‌تواند روند پیری را معکوس کند اما خوشبختانه روش‌های درمانی غیر تهاجمی بسیار عالی وجود دارد که به معکوس کردن برخی از علائم پیری و احیای ظاهری جوان‌تر و طبیعی‌تر کمک می‌کند. درمان‌های تزریقی در سراسر جهان بسیار محبوب شده‌اند که یکی از آن‌ها تزریق بوتاکس می‌باشد.

با تزریق بوتاکس به گونه‌ها که یک روش ایمن و مؤثر می‌باشد، به زیبایی هر چه بیشتر خود کمک کرده‌اید. تزریق بوتاکس به گونه در ۱ جلسه درمان انجام می‌شود و به جوان‌تر شدن ظاهر جوان‌تر ظاهر شما کمک می‌کند. تزریق بوتاکس به منظور زاویه‌سازی و طراحی گونه، رفع خط خط اخم، پیشانی و خطوط دور چشم استفاده می‌شود.

تزریق بوتاکس گونه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای از زیبا‌سازی گونه‌ها می‌باشد که هیچگونه عوارض جانبی منفی به همراه ندارد و محتمل‌ترین عوارض بوتاکس شامل کبودی و درد بوتاکس در محل تزریق است. مهارت پزشک در فرم نهایی پس از تزریق بوتاکس مؤثر است و توصیه می‌شود توسط پزشک متخصص و ماهر تزریق بوتاکس انجام شود.

بوتاکس با تضعیف کردن ماهیچه‌ها در کسری از ثانیه چین و چروک‌های ایجاد شده را به مدت ۴ الی ۶ ماه از بین می‌برد. افرادی که دارای صورتی مربع شکل هستند و از داشتن فک بزرگ رنج می‌برند می‌توانند با تزریق بوتاکس به منظور زیبایی بیشتر این مشکل را حل کنند زیرا یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های بوتاکس به گونه، زاویه‌سازی آن ناحیه می‌باشد. تزریق بوتاکس باعث کاهش چین و چروک‌های ناشی از فعالیت عضلات می‌شود. بوتاکس پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت شروع به کار می‌کند و فواید کامل تزریق در یک یا دو هفته آشکار خواهد شد. اثرات تزریق بوتاکس حدوداً بین سه تا چهار ماه طول می‌کشد.

رفع افتادگی گونه با بوتاکس

افتادگی گونه ها، که اغلب با روند پیری همراه است، می تواند یک نگرانی رایج برای بسیاری از افراد باشد. با گذشت زمان، پوست ما به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی و سفتی جوانی خود را از دست می دهد. افتادگی گونه‌ها که از نظر پزشکی به آن پتوز می‌گویند، زمانی اتفاق می‌افتد که پوست، چربی و ماهیچه‌های ناحیه میانی صورت استحکام خود را از دست می‌دهند و شروع به افتادگی می‌کنند.

برای کسانی که به دنبال نتایج فوری هستند، روش های زیبایی مختلفی در دسترس است. اینها شامل لیفت صورت، پرکننده های پوستی و درمان های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس است.

کاندید مناسب تزریق بوتاکس گونه

تقریبا تمامی افراد می‌توانند از مزایای تزریق بوتاکس روی گونه خود بهره‌مند شوند چرا که بوتاکس هیچ ضرر و عارضه جانبی حادی نداشته و تنها کاری که می‌کند، فلج کردن عضله‌ها و در نتیجه رفع افتادگی پوست است. البته بهتر است هر شخصی قبل از شروع به کار، در یک جلسه مشاوره با پزشک خود در مورد انتظارات و سوابق بیماری خود صحبت کند و هر اطلاعاتی که لازم است در اختیار متخصص قرار دهد. برای اینکه کوچکترین خطری شما را تهدید نکند و به یک نتیجه فوق‌العاده از تزریق بوتاکس برسید بهتر است هیچ بیماری پیش‌زمینه‌ای به خصوص درمورد سیستم ایمنی بدن نداشته باشید. همچنین بهتر است از انجام آن در دوران بارداری و شیردهی خودداری کنید.

بوتاکس گونه مردانه

در سال های اخیر استفاده از بوتاکس در مردان رو به افزایش بوده است. دیگر به عنوان راز زیبایی برای زنان در نظر گرفته نمی شود، مردان بیشتری برای بهبود ظاهر خود و رفع نگرانی های مختلف زیبایی به بوتاکس روی می آورند.

بوتاکس، مخفف سم بوتولینوم، یک درمان زیبایی غیرجراحی است که به دلیل توانایی آن در کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، محبوبیت زیادی به دست آورده است. این کار با فلج کردن موقت عضلات مسئول حالات صورت عمل می‌کند و در نتیجه ظاهری صاف تر و جوان تر ایجاد می‌کند.

به طور سنتی، بوتاکس در درجه اول با زنانی مرتبط بود که به دنبال مبارزه با علائم پیری بودند. با این حال، درک درمان‌های زیبایی تغییر کرده است و مردان اکنون بیشتر برای کشف گزینه‌هایی برای بهبود ظاهر خود باز هستند.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به گونه

تزریق بوتاکس به گونه نیازی به مراقبت‌های قبلی و بعدی چندان خاصی ندارد. اما برای اینکه بتوان به نتیجه مطلوبی رسید و از رخ دادن هر گونه عارضه جانبی احتمالی پیشگیری کرد بهتر است یکسری مراقبت‌ها و نکات را بعد از انجام آن رعایت کنید. چند مورد از موثرترین مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به گونه عبارتند از:

  1. هرگز ناحیه اعمال بوتاکس لپ صورت را دستکاری نکنید. انجام هر گونه ماساژ یا مالش در ناحیه تزریق بوتاکس در ۲۴ ساعت اول می‌تواند باعث بخش شدن ماده تزریق شده به نواحی اطراف شده و این اتفاق زیبایی چهره شما را به خطر خواهد انداخت.
  2. توصیه می‌شود از دراز کشیدن و یا خم کردن سر در چند ساعت اول بعد از تزریق بوتاکس خودداری کنید. عدم رعایت این نکته باعث ایجاد ورم و کبودی در گونه شما خواهد شد.
  3. برای اینکه هیچگونه التهاب یا کبودی در گونه شما نمایان نشود بهتر است بلافاصله بعد از آن از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  4. علاوه بر موارد گفته شده، اگر پزشک شما نکته خاصی را خاطر نشان کرد، در انجام آن سهل‌انگاری نکنید. تمامی این مراقبت‌ها باعث می‌شود تا دوره نقاهت کوتاه و عوارض جانبی بسیار کوچکی را تجربه کنید.

هزینه های تزریق بوتاکس گونه

هزینه بوتاکس گونه در هر کلینیک با توجه به خدمات ارائه شده در آن، دستمزدی که پزشک برای خود در نظر گرفته، برند و کیفیت ماده بوتاکس مصرفی، می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر آن میزان حجمی از بوتاکس که مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر قیمت تزریق بوتاکس گونه تاثیرگذار خواهد بود. کلینیک تزریق بوتاکس رز با ارائه بهترین قیمت‌ها و خدمات، شما را در انجام یک بوتاکس باکیفیت همراهی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت‌ها و هر آنچه که دوست دارید قبل از اقدام به رفع افتادگی گونه با بوتاکس گونه بدانید، با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق بوتاکس قبل از عمل بینی
نوشتهٔ بعدی
تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو طبیعی ماندگاری بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید