بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده چیست؟

بهترین مارک ژل برای تزریق فیلر خط خنده

ایجاد خطوط و چین و چروک در زمان لبنخند زدن از اولین نشانه های پیری پوست است. این خطوط به مرور بدون خندیدن هم خود را نشان می­دهند و زیبایی صورت را خدشه دار می­کند. خطوط خط لبخند گاه تا نزدیگ گونه نیز امتداد دارد. از این رو استفاده از روشی هایی چون تزریق ژل خط خنده به این چین و چروک ها، باعث زیبایی پوست خواهد شد.

تزریق ژل یکی از بهترین روش ها برای زیباسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌­های موجود در آن است؛ چرا که ژل به شکل طبیعی پوست را پر می­‌کند و ماندگاری آن بیشتر از دیگر روش­‌های زیبا سازی پوست مانند بوتاکس است.

اینفوگرافیک بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

پزشک با تزریق ژل به لایه درمیس پوست در واقع حجم زیادی از ژل را درون خطوط چین و چروک تزریق کرده است. از آنجایی که چین و چروک­‌ها سطحی دقیقا در این ناحیه از پوست هستند، ژل این توانایی را دارد که با کمترین آسیب و بدون ایجاد عوارض خطوط لبخند صورت شما را از بین ببرد. با تزریق ژل خط خنده تا مدت حداقل 6 ماه و حداکثر 2 سال از صورتی صاف و حجیم برخوردار خواهید بود.

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل به عنوان پرکننده پوستی برای موارد مختلفی مانند رفع خط لبخند، پروتز لب و موارد دیگر کاربرد دارد. ژل های متعددی برای تزریق وجود دارند اما همه آن‌ها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای درمان چروک‌های صورت باشند. بنابراین اگر قصد انجام تزریق ژل خط لبخند را دارید، قبل از انجام آن باید بدانید که بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده چیست؟ قبل از انجام تزریق ژل به خط لبخند باید به موارد دیگری هم توجه داشته باشید.

برای مثال باید دقت کنید کلینیکی که در آن می‌خواهید تزریق را انجام دهید، بهترین برندهای ژل خط لبخند را داشته باشد. در صورتی که به کلینیک مناسبی برای تزریق ژل مراجعه نکنید، ممکن است با تزریق فیلر فیک و بدون اصالت باعث ایجاد عوارض و خطرات جدی بعد از انجام تزریق شوید.

برند معتبر برای تزریق فیلر خط خنده

برای انتخاب کلینیک مناسب باید به چند فاکتور توجه داشت:

  1. داشتن مجوز وزارت بهداشت
  2. فعالیت متخصصان توانمند و باتجربه در کلینیک
  3. استفاده از بهترین مارک ژل برای خط خنده
  4. حمایت از مراجعین قبل و بعد از تزریق
  5. برگزاری جلسه مشاوره قبل از تزریق فیلر به خط لبخند
  6. ارائه نمونه کارهای متخصص به افراد متقاضی جهت اطمینان از کیفیت کار
ویژگی بهترین تزریق ژل برای صورت های لاغرتاثیرگذاری طبیعی
ماندگاری بالا
بدون حساسیت
بدون واکنش منفی
بهترین مارک ژل خط خندهانواع ژل‌های برند ژوویدرم
ژل‌های برند رستلین
اسکالپترا
بلوترو بالانس
ماندگاری ژل خط خندهنوع برند ژل مورد استفاده
میزان حرکت عضله محل تزریق
متابولیسم بدن
هزینه تزریق ژل خط خندهعمق خط لبخند
نوع و برند ژل تزریقی
دستمزد متخصص
هزینه کلینیک

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده

در بین تمامی شیوه‌هایی که برای رفع خط لبخند وجود دارد، تزریق ژل بهترین و پرطرفدارترین گزینه ممکن برای اکثر افراد است. اما در این میان با روی کار آمدن انواع مختلفی از ژل‌ها به بازار، انتخاب و خرید ژل متناسب با نیاز افراد کمی دشوار شده است. اینکه افراد از ژل‌های مرغوبی برای تزریق استفاده کنند اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا ژل یک ماده شیمیایی خارجی بوده که وارد بدن افراد می‌شود و به مدت طولانی در آنجا قرار می‌گیرد. بنابراین مواد اولیه آن باید دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از هر لحاظ مورد تایید باشند.

در غیر این صورت می‌تواند عوارض جانبی بسیار خطرناک و ناخوشایندی را برای فرد به وجود آورد. اگر شما نیز به فکر تزریق ژل خط لبخند هستید اما وجود مارک‌ها و برندهای مختلف باعث سردرگمی شما شده است، در این مقاله همراه ما باشیدچرا که این بار قصد داریم پیرامون هر آنچه که باید قبل از انجام تزریق در مورد ژل‌ها بدانید صحبت کنیم. پس برای رسیدن به جواب سوال بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده چیست؟ ما را دنبال کنید.

کدام فیلر برای تزریق خط خنده مناسب است

کدام ژل برای تزریق خط خنده مناسب است؟

اگر قصد تزریق ژل به ناحیه خاصی از صورت خود دارید و تحقیق اندکی در این حوزه کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که ژل‌های موجود در بازار، تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع باعث شده است مصرف‌کننده‌های تازه وارد نتوانند انتخاب درستی را انجام دهند. از طرفی دیگر برندهای تقلبی بسیاری نیز با قیمت‌های پایین‌تر وارد بازار شده‌اند که تصمیم‌گیری را برای کاندیدهای تزریق ژل دشوارتر کرده‌اند. نکته مهمی که در این میان حائز اهمیت است، انتخاب ژل متناسب با ناحیه‌ای است که قصد دارید در آن تزریق کنید.

در خصوص اینکه کدام ژل برای تزریق خط خنده مناسب است؟ حتما با پزشک و مشاور کلینیک زیبایی که انتخاب کرده‌اید صحبت کنید. پزشک متخصص تمامی جوانب کار را با توجه به مشکل شما سنجیده و در نهایت براساس تجربه کاری خود بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده را معرفی خواهد کرد. البته برای اینکه پزشک شما بتواند بهترین راهنمایی را بکند باید در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد. پس علاوه بر اینکه در انتخاب ژل مناسب حساسیت زیادی را نشان می‌دهید بهتر است همین حساسیت را در انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل در تهران نیز داشته باشید.

در ادامه، برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی که بر اثر تزریق ژل نادرست و یا فیک و بدون اصالت ایجاد می شود بیان شده است:

  1. بروز حساسیت و واکنش منفی بدن
  2. التهاب
  3. خارش
  4. عفونت
  5. تورم
  6. کبودی
  7. زخم ناشی از ریزش پوست
  8. فلج اعصاب

معرفی بهترین مارک ژل خط خنده

برای اینکه بدانید کدام مارک از ژل‌های پوستی بهترین مارک ژل برای تزریق ژل خط لبخند شما است باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. شما باید نوع چین چروک‌های خود را هم برای انتخاب بهترین مارک ژل مدنظر قرار دهید. برای مثال عمق خط لبخند می‌تواند بر انتخاب فیلر، تاثیر چشمگیری داشته باشد. به این دلیل که هر نوع ژل، تاثیر‌گذاری متفاوتی بر روی پوست دارد و ممکن است بعضی از ژل‌ها فقط بتوانند خطوط و چین و چروک‌های کم عمق را رفع کنند. معمولا اغلب ژل‌ها از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و در بیشتر آن‌ها ماده طبیعی هیالورونیک اسید وجود دارد.

انواع ژل‌های برند ژوویدرم

در میان انواع ژل‌های تولید شده توسط ژوویدرم] سه مدل برای تزریق به خطوط اطراف دهان و خط لبخند توصیه می‌شود:

  1. Juvederm Ultra XC برای جوانسازی پوست و خطوط سطحی خنده مناسب است. ماندگاری این ژل حدود یک سال براورد شده است.
  2. Juvederm Ultra Plus XC که غلطت بیشتری نسبت به مدل Juvederm Ultra XC دارد و برای خطوط عمیق اطراف دهان و خط خنده توصیه می‌شود. این مدل نیز یک سال ماندگاری دارد.
  3. Juvederm Volbella در صورتی که خط لبخند شما تا ناحیه میانی صورت امتداد داشته باشد باید از این مدل ژل استفاده کنید. این مدل برای جوانسازی پوست صورت و لیفت غبغب نیز کاربرد دارد. ماندگاری آن ۲ سال می‌باشد.

ژل‌های برند رستلین

در میان مدل‌های مختلف برند رستلین حدود ۴ مدل برای تزریق در خطوط خنده مناسب می‌باشند. تفاوت این 4 مدل در میزان پرکنندگی و ماندگاری آن‌ها است:

  1. Restylane Defyne که از این مدل برای پر کردن خطوط عمیق خنده و فاصله میان بینی و لب‌ها استفاده می‌‍‍‌‌شود. ماندگاری این مدل ۱۲ ماه ذکر شده است.
  2. Restylane Lyft برای پر کردن خطوط متوسط و عمیق خط خنده و همچنین برجسته کردن گونه کاربرد دارد. متخصصین ماندگاری آن را تنها یک سال می‌دانند.
  3. Restylane Refyne شباهت زیادی به مدل Restylane Lyft دارد و برای پر کردن خطوط متوسط و عمیق اطراف دهان مناسب است. ماندگاری آن را نیز ۱ سال اعلام کرده‌اند. لازم به ذکر است نتایج تزریق این مدل در خطوط ظریف، بسیار طبیعی خواهد بود.
  4. Restylane Silk خطوط اطراف دهان و در واقع خطوط لبخند شما که سطحی است را از بین برده و ماندگاری آن حدود ۶ ماه است.

اسکالپترا (Sculptra)

این برند از جمله برند‌هایی است که نتایج آن به مرور مشخص می‌شود. اسکالپترا برای پر کردن خطوط عمیق اطراف دهان کاربرد دارد. این فیلر از پُلی ال لاکتیک اسید ساخته شده است. مهمترین مزیت این برند، ماندگاری ۲ سال بعد از تزریق است.

بلوترو بالانس (Belotero Balance)

این برند نیز نتایج را بلافاصله بعد از تزریق نشان داده و برای پر کرن خطوط متوسط و عمیق اطراف دهان و چانه مناسب است. ماندگاری این مدل تنها ۶ ماه است.

کدام ژل برای تزریق خط خنده مناسب است؟

عوارض تزریق ژل خط خنده

عوارض تزریق ژل خط خنده تنها در صورتی بروز می­کند که شما در انتخاب پزشک و نوع فیلر تزریقی دچار اشتباه شوید. البته لازم به ذکر است که عوارض کوتاه مدتی مانند التهاب، قرمزی و درد در روزهای اول بعد از تزریق ژل، امری طبیعی به نظر می­‌رسد. اما از عوارض طولانی تزریق ژل می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت

اگر پزشک قبل از تزریق به درستی محل تزریق را ضد عفونی نکرده باشد و از تجهیزات استریل استفاده نکند، ممکن است در محل تزریق علائم عفونت دیده شود.

  • گلوله گلوله شدن ژل

متاسفانه برندهای متفرقه‌ای وجود دارند که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. اگر در تزریق ژل از این برندها استفاده شود ممکن است بعد از مدتی شاهد گلوله گلوله شدن ژل در زیر بافت‌های صورت باشید. بد نیست بدانید تخلیه این ژل‌­ها بسیار دردناک خواهد بود. توصیه می­‌کنیم در زمان تزریق، فریب شعار ارزان قیمت را نخورید و حتما از پزشک خود درمورد برندی که قرار است تزریق کند سوال کنید.

  • آسیب رسیدن به بافت­‌ها

ژل حجمی اضافه است که در لایه­‌های پوست تزریق می­شود. اگر پزشک در نحوه تزریق ژل مهارت و دانش کافی نداشته باشد ممکن است در زمان تزریق به بافت­‌های صورت صدمه بزند. گاه ممکن است این صدمه باعث مرگ بافت‌­های پوست شود.

  • نتایج غیر قابل انتظار

از عمده عوارض تزریق ژل به خطوط لبخند، راضی نبودن فرد از چهره خود است. تصور ما از تزریق ژل باید منطقی باشد. اکثر خانم­ها بعد از تزریق ژل به قسمت‌های مختلف صورت، از چهره خود ناراضی می­‌شوند. بد نیست بدانید در روزهای اول بعد از تزریق ژل مقداری تورم و قرمزی در صورت ایجاد می­‌شود که همین امر ممکن است شما را از چهره جدید خود ناراضی کند. بعد از رفع این عوارض موقت، چهره زیباتری خواهید داشت.

تفاوت برندهای ژل برای تزریق خط خنده

تفاوت بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده با سایر مارک ها

  1. بهترین مارک ژل مارکی است که بیشترین تاثیر را در انجام تزریق بگذارد و شما بهترین نتیجه را از انجام تزریق ژل دائمی به دست ‌آورید. اما در صورتی که در تزریق ژل از بهترین مارک ژل خط خنده برای شما استفاده نشود ممکن است بعد از انجام تزریق نتوانید نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.
  2. بهترین برند فیلر، ماندگاری بیشتر و تاثیر‌گذاری سریع‌تری نسبت به مارک‌های دیگر دارد.
  3. در صورتی که از بهترین مارک ژل استفاده نشود ممکن است پوست شما نسبت به ژل تزریق شده واکنش منفی و آلرژیک نشان دهد.
  4. در بهترین مارک ژل‌ ها، از مواد طبیعی و غیرحساسیت‌زا استفاده می‌شود تا از بروز حساسیت جلوگیری شود.

معرفی بهترین مارک فیلر خط خنده

ماندگاری ژل خط خنده

ماندگاری ژل خط خنده از مهمترین فاکتورهای انتخاب برند تزریق ژل است. ماندگاری تزریق ژل بیشتر به نوع برند انتخابی مربوط است. هر برند برای ژل تولیدی خود از مواد اولیه مخصوصی استفاده می­کند و از این رو هر کدام ماندگاری متفاوتی دارند. اصولا ماندگاری ژل­‌ها را به سه دسته موقت، نیمه موقت و دائمی تقسیم می­کنند.

اما به صورت کلی ماندگاری ژل بسته به ناحیه تزریق شده، برند ژل و متابولیسم بدن بین 6 ماه تا 2 سال متغیر است. در بهترین حالت ماندگاری ژل در خط لبخند 2 سال است و بعد از این مدت تزریق مجدد باید انجام گیرد.

هزینه تزریق ژل خط خنده

هزینه تزریق ژل خط خنده به نسبت روش‌های مشابه همچون بوتاکس و تزریق چربی مناسب به نظر می‌رسد. البته برای تعیین قیمت تزریق ژل خط خنده نیز باید عوامل زیر را مورد نظر داشته باشید:

  • عمق خط لبخند

هر چه میزان عمق چین و چروک‌ها بیشتر باشد هزینه دریافتی از شما بیشتر خواهد بود چرا که پزشک برای پرکردن این چین و چروک‌ها میزان ژل بیشتری استفاده می‌کند. توصیه می‌کنیم برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق خط لبخند از ژل‌هایی با غلطت بالا استفاده کنید. این ژل‌ها اصولا پسوند ULTRA و یا DEEP دارند. حسن استفاده از این ژل‌ها در ماندگاری بالا و پرکنندگی بالای آن‌ها است.

  • نوع و برند ژل تزریقی

در دنیا برند‌های متعدد ژل وجود دارد که قابلیت تزریق در خط خنده را دارند. ژل‌ها با توجه به برند تولید شده، کشور سازنده، میزان ماندگاری و میزان غلظت، قیمت متفاوتی دارند. اگر تصمیم به استفاده طولانی مدت از ژل برای پرکردن خطوط خط لبخند دارید بهتر است از بهترین برند‌های ژل برای تزریق به خط خنده استفاده کنید چرا که عوارض کمتری به دنبال خواهد داشت و از طرفی برند‌های معتبر ماندگاری بیشتری نیز دارند.

  • دستمزد پزشک

تزریق ژل به خطوط لبخند کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست. نتایج طبیعی، حاصل تجربه و مهارت پزشک در تزریق ژل است. پس هر چه پزشک انتخاب شده، در کار خود مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد صورت شما بعد از تزریق زیباتر خواهد شد. اما نکته مهم اینجاست که پزشکان ماهر، دستمزد بیشتری نیز درخواست می‌کنند. پس باید در هزینه تزریق ژل خط خنده مهارت پزشک و دستمزد او را در نظر داشته باشید.

4.3/5 - (9 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
بهترین کلینیک و دکتر تزریق ژل در تهران – مشخصات آن
نوشتهٔ بعدی
بهترین ژل تزریقی به صورت (برندهای با ماندگاری بالا)

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید