بهترین جراح برای لیفت ران در تهران

جراحی لیفت ران توسط بهترین متخصص زیبایی

لیفت ران که عمل جراحی ران با کاهش پوست و چربی اضافی است، شکل ران‌ها را تغییر می‌دهد و در نتیجه پوست نرم‌تر شده و خطوط متناسب‌تر ران در نیم تنه پایین بدن ایجاد می‌شود. اگر تلاش‌های مربوط به تناسب اندام و کنترل وزن برای داشتن بدنی محکم‌تر، جوان‌تر و متناسب‌تر به نتیجه نرسیده است، ممکن است جراحی ران برای شما مناسب باشد. البته جراحی لیفت ران نمی‌تواند صرفاً برای از بین بردن چربی اضافی در نظر گرفته شود بلکه بیشتر برای افتادگی پوست و شل‌شدگی آن است. لیپوساکشن یا پیکرتراشی به تنهایی می‌تواند ذخایر اضافی چربی را در جایی که پوست دارای خاصیت ارتجاعی خوبی است از بین ببرد ولی در مواردی که قابلیت ارتجاعی پوست ضعیف شده باشد، اغلب پزشکان، جراحی ران به همراه لیپوساکشن یا لیپوماتیک را توصیه می‌کنند.

کاندیدهای مناسب جراحی ران

اگر قصد انجام جراحی ران را دارید بهتر است در ابتدای امر بدانید که به طور کلی، کاندیدا‌های مناسب برای لیفت ران عبارتند از:

  1. افرادی که وزن آن‌ها نسبتاً پایدار است.
  2. افرادی که دارای بافت نرم اضافی در امتداد ناحیه داخلی و یا خارجی ران (جانبی) هستند.
  3. افراد سالم که مشکل پزشکی خاص ندارند.
  4. افراد غیر سیگاری‌
  5. کسانی که اهداف واقع‌گرایانه‌ای برای انجام عمل لیفت ران دارند.
  6. افرادی که متعهد به پیشبرد یک سبک زندگی سالم از جمله تغذیه مناسب و ورزش منظم هستند.

اگر جز این دسته از افراد بوده و به دنبال زیبایی وتناسب در اندام خود هستید بهتر است گام بعدی را برای جراحی ران بردارید.

بهترین جراح برای لیفت ران در تهران

معرفی بهترین جراح لیفت ران

جراحی لیفت کردن ران به شما در از بین بردن پوست و چربی اضافی از قسمت داخلی ران، ران خارجی، باسن و زانو کمک کند. این بافت اضافی ممکن است باعث ایجاد ظاهری کاملاً چروک و افتاده در قسمت اعظم پایینی پا شود.بیشتر افراد به دلیل پیری یا بعد از کاهش وزن قابل توجه، به این روش نیاز دارند. با این وجود، این روش می‌تواند بهبود چشمگیری در زیبایی‌شناسی پا‌ها و ران‌ها ایجاد کند و این عمل از رضایت بالایی در بین متقاضیان برخوردار است. اکثریت قریب به اتفاق مراجعین، از کانتور بدن خوشحال هستند و بعد از عمل نگران زخم و برش ایجاد شده نیستند. بهترین جراح پلاستیک برای انجام جراحی ران کسی است که:

  1. دارای مهارت باشد.
  2. در هر شرایطی جویای فرد زیباجو بوده و وضعیت او را تا بهبود نهایی دنبال کند.
  3. به عنوان یک جراح پلاستیک، دارای مجوز از بوده و آموش‌های لازم را برای جراحی ران و سایر روش‌های کانتورینگ بدن دیده باشد.

معرفی بهترین جراح لیفت ران

ویژگی ها و انتخاب بهترین جراح برای لیفت ران

  • راهنمایی فرد متقاضی برای تصمیم درست

انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای جراحی لیفت ران تنها انتخاب یک پزشک ماهر نیست بلکه انتخاب و گزینش یک مشاور متبحر است زیرا علاوه بر تمام نکات ذکر شده، بهترین جراح در زمینه عمل‌های زیبایی کسی است که علاوه بر دید یک درمانگر، دید زیبایی‌شناسی نیز داشته باشد تا فرد را برای انتخاب روش درست و رسیدن به اندام ‌ایده‌آل، راهنمایی کند. در واقع پزشک دارای تخصص کافی در این زمینه، به نیاز‌ها و انتظارات شخص متقاضی به درستی گوش می‌دهد و بهترین روش را تجویز می‌کند.

  • تسلط به روش‌های جدید جراحی ران

در کنار این موارد، علم به روز و اطلاعات کافی بهترین پزشک در زمینه جراحی ران، راه گشا خواهد بود. به این دلیل که هر روزه متد‌ها و روش‌های جراحی پلاستیک، در حال تغییر است و مرکز درمانی یا پزشکی که از این علم و ابزار به روز و مدرن برخوردار است، قطعاً نتایج بهتری را برای درمان رقم می‌زند.

  • دقت و ظرافت بالا در انجام عمل

یکی از نکاتی که در زمینه عمل لیفت ران یا هر عمل زیبایی که نیاز به برش دارد، بحث خطرات و عوارض جانبی است. قطعاً مراجعه به یک جراح دارای مهارت کافی، این عوارض را تا حد زیادی کاهش داه و روند بهبودی نیز از سرعت لازم برخوردار خواهد بود.

  • دارای سابقه کاری درخشان

سابقه‌ یک پزشک در انجام جراحی ران نیز از فاکتور‌های مهم برای انتخاب بهترین جراح لیفت ران است. تجربه بالاتر، مهارت بیشتر را رقم می‌زند. این تجربه را می‌توان از نتایجی که دیگر متقاضیان در مراجعه به یک پزشک به دست آورده‌اند و میزان شهرت پزشک، تشخیص داد.

مزایای بهره گیری از بهترین جراح لیفت ران

انتخاب بهترین جراح لیفت ران، خیال فرد را از انجام جراحی ران و مراحل بهبود آن تا حد زیادی راحت می‌کند. علاوه بر این، در نتایج مثبت و مزایای این عمل زیبایی نیز به صورت مستقیم اثر می‌گذارد. مزایای انجام جراحی ران توسط بهترین پزشک و در مرکز درمانی معتبر عبارتند از:

  • فرم دهی و تناسب اندام

جراحی ران روشی است که با از بین بردن چربی و پوست اضافی، باعث ایجاد تغییر شکل در ران‌ها شده و منجر به صافی و خوش منظره بودن ران‌ها و پایین تنه بدن خواهد شد. بنابراین زیبایی از نتایج مسلم این عمل به شمار می‌رود. ماهیچه‌های سست و خط کلی ران را بهبود می‌بخشد. علائم کششی را کاهش می‌دهد که منجر به ظاهری نرم‌تر و جذاب‌تر می‌شود. پوست اضافی را از بین می‌برد. از بین بردن پوست اضافی به نوبه خود، چین‌ها را به حداقل می‌رساند و احتمال عفونت را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

  • ماندگاری بالا

یکی از مهمترین مزایای جراحی ران، ماندگاری بالا و دوام نتایج آن است که برای فرد رقم می‌خورد. البته هنگامی که وزن پایداری را حفظ می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که نتایج لیفت ران شما، بقیه عمر دوام داشته باشد. گاهی هنوز هم ممکن است با افزایش سن، کمی سست شدن پوست را تجربه کنید اما جراحی ران یک راه‌حل دائمی با نتایج ماندگار خواهد بود. هنگامی که این روش با تغذیه و ورزش مناسب ترکیب شود، می‌توانید به طور نامحدود از این مزایای شگفت‌انگیز لذت ببرید.

  • تقویت اعتماد به نفس

زمانی که احساس خوب نسبت به خود داشته باشید، عزت نفس شما نیز بالا می‌رود. هیچ چیز شما را ناامیدتر از عدم اعتماد به نفس نمی‌کند. همه ما لحظاتی داشته‌ایم که از راه رفتن در لباس‌های حمام خود دریغ می‌کنیم.
بعد از جراحی ران می‌توانید ظاهری نرم‌تر و جوان‌تر از ران‌های خود داشته باشید.

در انتها اینکه هر فرد برای هر گونه عمل زیبایی که اقدام می‌کند ابتدا باید تصورات واقع‌بینانه از مزایا و عوارض آن حتی درمورد روش‌های کم خطری چون جراحی ران داشته باشد. علاوه بر این، انتخاب بهترین جراح و بهره‌گیری کامل از مشاوره‌ها برای رسیدن به اندام ‌ایده‌آل چه در طول جراحی آن و چه پس از آن را فراموش نکند. در واقع در جراحی ران به دلیل شیوه انجام این عمل زیبایی، انتخاب بهترین جراح در واقع برابر است به انتخاب بهترین و امن‌ترین راه برای رسیدن زیبایی.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
بهترین زمان عمل لیپوماتیک چه زمانی می باشد؟
نوشتهٔ بعدی
لیپوماتیک چه خطراتی برای افراد زیباجو به همراه دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید