انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابروی طبیعی + عکس کاشت ابرو

طراحی مدل ابرو قبل از کاشت ابرو

همواره یکی از بهترین راه حل های موجود برای مشکل ریزش ابرو و از بین رفتن ابرو به دلایل مختلف عمل زیبایی کاشت ابرو خواهد بود، این راه حل به ظاهر ساده مدت زمان زیادی را نیاز دارد زیرا حساسیت عمل زیبایی کاشت ابرو بسیار بالا بوده و تمامی تار های استخراج شده و فولیکول ها باید در عمق و زاویه ای مناسب و دقیق کاشته شوند تا علاوه بر رشد مناسب بتوانند باعث زیبایی صورت و چهره فرد شود.

اینفوگرافیک مدل کاشت ابروی طبیعی

اما یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از عمل زیبایی کاشت ابرو وجود دارد انتخاب نوع و مدل ابروی کاشته شده است. زنان و مردان همواره با پیرایش ابروهای خود و حالت دادن آن ها چهره خود را تغییر خواهند داد همین موضوع باعث می شود تا انتخاب یک مدل مناسب برای عمل زیبایی کاشت ابرو اهمیت خاصی داشته باشد.

عکس مدل کاشت ابرو کلینیک رز

مدل کاشت ابرو جدید

سال‌های اخیر شاهد افزایش ترندهای مرتبط با ابرو بوده‌اند، به طوری که افراد به دنبال ظاهری جسورتر و مشخص‌تر هستند. اثرات روانی مدل جدید ابرو فراتر از زیبایی شناسی است. بسیاری از کاربران افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس را گزارش می کنند و بر رفاه عاطفی و ذهنی مرتبط با احساس خوب در مورد ظاهر خود تأکید می کنند. در ادامه به جدیدترین روش کاشت ابرو خواهیم پرداخت:

انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابروی طبیعی

انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو اهمیت دارد؟

هر فردی چهره خاص خود را دارد، برخی لاغر هستند و صورت برخی تو پرتر است، شکل و ظاهر صورت برخی از افراد استخوانی و برخی نیز کشیده  و گرد می‌باشد. تمامی این تفاوت‌ها باعث می‌شود تا زیباجو برای انجام کاشت ابرو، یک پزشک کارکشته و با تجربه را انتخاب نماید که بتواند یک مدل ابروی مناسب و مورد تایید را بر صورتش پیاده سازی نماید. انتخاب مدل ابروی مناسب با توجه به ویژگی‌های صورت فرد و همچنین سلیقه وی می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین به خرج دادن حساسیت و سلیقه در این مورد می‌تواند در نتایج حاصل شده از ایمپلنت ابرو و افزودن جذابیت بیشتر موثر واقع شود.

اگر از انتخاب خود مطمئن هستید و می‌دانید که مدل ابروی مد نظرتان کدام است، بهتر است این موضوع را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید تا با توجه به چهره شما، تراکم بانک مویتان و پتانسیل صورتتان برای دریافت فولیکول مو، شروع به انجام متد زیبایی پیوند ابرو نماید.

محبوب‌ترین مدل ابرو برای کاشت

قشنگ‌ترین مدل ابرو برای کاشت

دقت کنید که هر مدل ابرویی نمی‌تواند مناسب صورتتان باشد و برخی از افراد با انتخاب نامناسب مدل ابرو نه تنها زیباتر و جذاب‌تر نخواهند شد بلکه باعث عدم هماهنگی اجزای صورتشان می‌گردد. بنابراین توجه داشته باشید که این انتخاب بسیار مهم بوده و پس از عمل زیبایی کاشت ابرو به ندرت قابل تغییر خواهد بود و یا تغییر آن کمی سخت و دشوار است. در حالت کلی اگر نمی‌دانید که چه مدلی مناسب صورت شماست بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک مدل ابروی مناسب را جمع آوری کرده و انتخاب درستی داشته باشید.

اهمیت انتخاب مدل ابروفرم چهره هر فرد، اجزای صورت و حالت چشمان او، با بقیه مردم متفاوت بوده و به همین دلیل قبل از پیوند ابرو باید مدل ابروی مناسب شخص متقاضی انتخاب شود تا در نهایت نتیجه کار زیبا باشد.
اصول مهم در انتخاب مدل ابرودر نظر گرفتن ظرافت چهره
در نظر گرفتن قالب کلی صورت
بررسی فرم فعلی ابروها
نحوه انتخاب مدل ابرومتخصص در جلسه مشاوره، با برنامه فتوشاپ مدل ابروی شما را تغییر می‌دهد تا به مدل ایده‎آل برسید.
نقش متخصص در انتخاب مدل ابرویک متخصص حرفه‌ای همانند دکتر روحانی به دلیل سابقه درخشانی که دارد به خوبی می‌داند چه مدل ابرو برای چهره شما بهتر خواهد بود پس از نتیجه کار مطمئن هستید.

انواع مدل ابرو

انواع مدل ابرو

انواع مختلفی از مدل‌های ابرو وجود دارند که بسته به چهره هر فرد بایستی مدل مناسب انتخاب گردد تا بتوان زیبایی چهره را آنطور که باید نشان داد. از انواع مدل‌های ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ابروی مناسب برای صورت گرد

یک صورت گرد با خطوط نرم و منحنی آن مشخص می شود که عرض و طول صورت تقریباً برابر است. ویژگی های رایج صورت گرد عبارتند از: گونه های پرتر، چانه ملایم و خط فک کمتر برجسته. به منظور کشیده‌تر نشان دادن صورت‌های گرد بایستی قوس کمان ابرو را بالاتر برده و مدل هشت به ابروها بدهید. ابروهای با قوس بلند می توانند صورت گرد را زیباتر و زیباتر نشان دهند.

ابرو مناسب صورت مثلثی

در این نوع صورت به منظور بلندترنشان دادن پیشانی بلند بایستی کمانی در انتهای ابرو ایجاد کرده و قوس  کمان ابرو را کوتاه‌تر کنید.

مدل ابروی اسپرت برای صورت کشیده

شکل ابروهای شما می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر کلی صورت شما تأثیر بگذارد. برای افرادی که صورت کشیده دارند، انتخاب یک مدل ابروی اسپرت می تواند به داشتن ظاهری متعادل و هماهنگ کمک کند. شکل ابروهای شما می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر کلی صورت شما تأثیر بگذارد. برای افرادی که صورت کشیده دارند، انتخاب یک مدل ابروی اسپرت می تواند به داشتن ظاهری متعادل و هماهنگ کمک کند.

مدل ابرو مناسب صورت مربعی

حالت بیضی ابرو در این چهره‌ها با به وجود آوردن کمان بلند در ابرو حاصل خواهد شد.

ابروی مناسب برای صورت کشیده

به منظور کاهش کشیدگی صورت در این مدل چهره کافیست کمان ابرو را کم کنید تا ابرو بیشتر به صورت یک خط صاف دربیاید.

ابروهای مناسب برای افراد با چشمان درشت

ابروهای گرد برای این نوع چهره‌ها بسیار مناسب است چرا که با ابروی گرد می‌توانید تناسب میان چشم و ابرو را ایجاد نمایید. افراد با چشمان درشت بهتر است ابروان پهنی داشته باشند و از تیزی ابروهای خود در انتها کم کنند تا چهره خشن پیدا نکنند.

ابروی شمشیری

این مدل ابرو  مشتقی از ابروی مدل هلالی یا کمانی است که در آن سر ابرو پهن، تاج ابرو نازک و دنباله ابرو تقریبا دست نخورده باقی می‌ماند.

ابروهای پهن

این مدل ابرو امروزه به مد روز تبدیل شده و اکثر خانمها ترجیح می‌دهند ابروهای پهنی داشته باشند چرا که تاثیر زیادی در طبیعی‌تر دیده شدن چهره فرد دارد. مدل ابروهای پهن خود به دو نوع تقسیم‌بندی می‌شود:

مدل ابروی پهن و صاف که بیشتر برای افرادی که فاصله چشمانشان از هم زیاد است یا مدل چشمهایشان رو به پایین است مناسب است.

مدل ابروی پهن و اسپرت که به صورت یک خط صاف نبوده و در قسمت کمان ابرو حالت‌دار شده است. کسانی که صورت گردی دارند می‌توانند از این مدل ابرو استفاده کنند.

کدام نوع مدل ابرو و برای چه صورت هایی مناسب است ؟

ابروهای هر فرد در حالات چهره او تاثیر فراوانی میگذارد، اینکه ابروهای متناسب و متعادل داشته باشید مسلما در زیبایی چهره شما تاثیر فراوانی خواهد داشت. بهتر است بدانید که انواع مختلفی از فرم ابرو وجود دارند که برای فرم‌های صورت خاص مناسب هستند که در ادامه به ذکر چند مورد خواهیم پرداخت.

فرم صورت بیضی

در این افراد فرم صورت به این گونه است که پیشانی از چانه پهن‌تر است و فرد چانه باریک و گونه‌های برجسته‌ای دارد، در این افراد ابرو باید دارای قوس ملایم باشد یعنی ابرو مستقیم به سمت بالا رفته و به آرامی حالت منحنی می‌گیرد.

صورت گرد

برای فرم صورت گرد مدل ابروی هشت گزینه مناسبی است چرا که باعث کشیده دیده شدن صورت می‌شود.

صورت کشیده

در این افراد عرض پیشانی، گونه و فک تقریبا یکسان است و چانه باریک است. این افراد بهتر است از مدل ابروی صاف استفاده کنند تا طول چهره‌شان کوتاه‌تر دیده شود.

صورت مربعی

افراد دارای فرم صورت مربعی شکل خط فک مربعی شکلشان از ویژگی‌های بارز چهره‌شان است. توصیه می‌شود این افراد از ابروهای قوس‌دار به شکل منحنی نه تیز برای زیباتر دیده شدن خود استفاده نمایند.

تکنیک هایی برای شکل دهی ابرو پس از کاشت ابرو

برای شکل دهی به ابرو و ترمیم بافت‌های آن روش‌های زیادی وجود دارد اما دقت کنید که پس از عمل زیبایی کاشت ابرو بهتر است برای فرمدهی و مراقبت از ابروهای خود نکات زیر را همواره به خاطر بسپارید:

  1. سعی کنید بعد از حمام با آب گرم برای برداشتن و کوتاه کردن تارهای ابرو اقدام کنید، در چنین شرایطی منافذ ابرو باز شده و در زمان پیرایش ابرو احساس درد کمتری حس خواهید کرد.
  2. اگر بیش از اندازه به آینه نزدیک شده‌اید هر چند لحظه یکبار کمی به عقب برگشته و نتایج حاصل از کار خود را مشاهده کنید تا هیچ مشکلی از بابت شکل دهی ابرو و عمل زیبایی کاشت ابرو وجود نداشته باشد.
  3. در نقاطی که تراکم مو کمتر است از مداد چشم نرم استفاده کنید و تنها به صورت یک سایه نقاطی را ایجاد کرده و باعث افزایش تراکم این نواحی گردید.
  4. استفاده از ژل آلوئه ورا می‌تواند در تسکین درد و تورم شما بسیار تاثیر گذار باشد و همچنین به فرم بهتر ابرو پس از عمل زیبایی کاشت ابرو نیز کمک خواهد کرد.
  5. همواره سعی کنید که ضخامت ابروهایتان حدی متوسط داشته باشد، از کوتاه کردن بیش از حد آن ها پرهیز کنید.

اهمیت مدل ابرو قبل از کاشت ابرو

چگونه می توان یک مدل ابروی مناسب انتخاب کرد؟

آیا تا کنون پیش آمده است که در مقابل آینه بایستید و فکر کنید که چه چیزی می‌تواند باعث شود تا صورت شما به یکباره زیبایی چشمگیری را به دست آورد؟ تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان چهارچوب و ظاهر صورت را در مدتی کوتاه جذابیتی ویژه بخشید؟

شاید پاسخی که در ذهن شما وجود داشته باشد تنها در آرایش خلاصه شده است اما علاوه بر میکاپ که یک روش روتین و موقتی برای ظاهر است، کاشت ابرو با مدل زیبا و مناسب می‌تواند یک چهره ایده آل بسازد و تناسب بین اجزای صورت را بهبود و تعدیل بخشد. هر یک از ما دارای یک قالب چهره منحصر به فرد هستیم و بهتر است که قبل از انجام زیبایی کاشت ابرو باید با توجه به آن‌ها مدل مناسبی را انتخاب نماییم. کلینیک رز برای کمک به شما جهت انتخاب مدل مناسب ابرو، چند تکنیک ساده را جمع آوری نموده است:

عکس قبل و بعد مدل کاشت ابرو

ظرافت اجزای صورتتان را در نظر بگیرید

در اولین مرحله از انتخاب مدل ابروی مناسب برای پیوند ابرو دقت داشته باشید که باید بر اساس نوع چهره و میزان ظرافت اجزای صورت خود تصمیم بگیرید. بهتر است به این مرحله توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا این مرحله مهم‌ترین قسمت در پروسه کاشت می‌باشد. همه مدل‌های ابرو نمی‌تواند در یک قالب صورت جذابیت داشته باشد در نتیجه سعی کنید انتخابی داشته باشید که مناسب چهره شما باشد.

قالب صورتتان تا حد زیادی تعیین کننده مدل ابروها خواهند بود

در دومین مرحله با توجه به نوع قالب صورت خود بهترین انتخاب را برای مدل ابروی خود داشته باشید، این انتخاب به نوعی دائمی خواهد بود زیرا نتایج حاصل از عمل زیبایی کاشت ابرو دائمی بوده و چندان قابل تغییر نیست. به عنوان مثال اگر شما صورت کشیده‌ای دارید و هدفتان این است که تا حد ممکن این کشیدگی را از نگاه افراد محفوظ دارید بهتر است از انتخاب مدل‌های قوس دار برای ابروی خود اجتناب کنید، ابروی قوس دار علاوه بر اینکه باعث طولانی‌تر شدن و کشیدگی بیشتر صورت شما می‌شود می‌تواند ظاهری اغراق آمیز را نیز ایجاد نماید که چندان خوش آیند نخواهد بود. ابروهایی صاف و خطی، بدون هیچ منحنی می‌توانند گزینه خوبی برای کاهش میزان کشیدگی صورت شما باشند.

اگر صورت شما گرد است ایجاد ابروهایی شیبدار (اصطلاحا ابروی هشتی) می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد. البته اگر چنین ابروهایی را دوست ندارید می‌توانید از انحنای کمتری استفاده کنید. در حالت کلی انحنا و قوس بیش از حد می تواند گردی صورت شما را نمایان تر کند.

برای افرادی که صورت بیضی دارند می‌توان تمامی مدل‌ها را پیشنهاد کرد. با توجه به نظر هنرمندان و آرایشگران مطرح یکی از بهترین مدل‌های ابرو برای ایمپلنت ابرو در چنین مواقعی ابروهایی با قوس اندک است.

اما افرادی که صورت‌هایی مربعی شکل دارند برای حفظ ظاهر و زیبایی خود باید مدل ابرویی را انتخاب کنند که کمی خنثی است، زیرا فاصله فک آن‌ها تا مرکز صورت باید رعایت شود تا هماهنگی اصولی بین اجزای صورت حفظ شود. برای رعایت این تناسب می‌توان از مدل ابروهایی متعادل و معمولی استفاده کرد.

مدل ابرو باریکی که در انتها تیز می‌شود، برای افرادی با صورت های قلبی شکل بهترین انتخاب است. این مدل می‌تواند زیبایی صورت فرد را در چنین شرایطی چندین برابر کند.

تصویر کاشت ابرو از نمای نزدیک

برای رسیدن به فرم ایده‌آل ابروی خود یک پزشک با تجربه انتخاب کنید

فرض می‌گیریم که شما تمام نکات بالا برای انتخاب مدل مناسب ابروی خود را رعایت کرده‌اید و اکنون وقت آن است که برای انجام ایمپلنت ابروی خود اقدام کنید. آیا می‌توان اطمینان داشت که هر فردی بتواند فرم ابروی مورد نظر شما را پیاده سازی کند؟ قطعا خیر! ابروها در منطقه حساسی از صورت واقع شده‌اند و احتمالا برایتان پیش آمده که حین اصلاح آن‌ها با موچین، اشتباها یک تار را کنده باشید و جای آن تار تا همیشه خالی مانده باشد.

همان طور که می‌دانید، کاشت ابرو یک متد بسیار حساس سات که دقت و ظرافت عمل زیادی را می‌طلبد و لازمه رعایت این دو مورد، یک پزشک مجرب و متبحر است. اگر قصد دارید که ابرویتان همان مدلی شود که آرزویش را دارید، از پزشکی کمک بگیرید که در کاشت ابروی طبیعی آموزش دیده باشد و بدون آسیب رساندن به ابروهای طبیعیتان، پروسه پیوند را به پایان برساند.

در غیر اینصورت علاوه بر اینکه به فرم مورد نظرتان نمی‌رسید، احتمالا متحمل عوارض کاشت ابرو نیز خواهید شد. مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 و یا از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد مدل ابرو و سایر خدمات زیبایی ارائه شده در این مرکز خواهند بود. شما عزیزان همچنین می‌توانید برای تعیین بهترین مدل ابرو برای کاشت ابرو از آقای دکتر روحانی پزشک ارزشمند کلینیک رز کمک بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
کاشت ابرو به روش FUE – مراحل، مزایا و نکات مراقبتی مهم
نوشتهٔ بعدی
مراقبت های بعد از کاشت ابرو (تغذیه، لوسیون، نحوه شست و شو و…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید