هزینه کاشت مو در تهران 1403 – قیمت هر گرافت مو طبیعی

هزینه کاشت موی سر

هزینه کاشت مو پر تراکم یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی است که متقاضیان پیوند را از رفتن به کلینیک و انجام پیوند باز می‌دارد. عوامل متعددی باعث می‌شوند این قیمت‌ها کم یا زیاد شوند. هرچند بسیاری از کلینیک‌های غیرمعتبر با دریافت هزینه‌ای بسیار اندک مشتری جلب می‌کنند؛ اما به یاد داشته باشید که آن‌ها هرگز نتیجه‌‎ای به رضایت‌بخشی مشتریان کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز در اختیار شما نمی‌گذارند. این مقاله را بخوانید تا با همه این عوامل آشنا شوید.

برای اطلاع از هزینه تقریبی کاشت مو برای موهای سر خود می توانید با مشاورین کلینیک تخصصی پوست و مو رز از طریق شماره 02144067005 در ارتباط باشید و همچنین به صورت حضوری و کاملا رایگان نوبت مشاوره حضوری دریافت کنید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09104440228 تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

هزینه کاشت مو با تراکم بالا در کلینیک پوست و مو رز از 15.000.000 میلیون تومان تا 18.000.000 میلیون تومان بسته به نوع طاسی، روش انتخابی متغیر است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و روش های پیوند با مشاورین زیبایی ما تماس حاصل فرمایید.

اینفوگرافیک راهنمای هزینه کاشت مو

هزینه تقریبی کاشت مو قیمت روز در دیگر کشورها

به صورت کلی نمی‌توان هزینه دقیقی برای قیمت کاشت مو در سایر کشورها بیان کرد. هرچند در میان همه کشورها ترکیه از نظر قیمت نسبت به سایر گزینه‌ها هزینه کمتری دریافت می‌کند؛ اما باز هم عوامل متفاوتی مانند تکنیک کاشت، کیفیت بهترین کلینیک کاشت مو، میزان طاسی و عواملی از این دست می‌توانند در نرخ نهایی تغییرات چشمگیری ایجاد کنند. به عنوان مثال نرخ کاشت مو در کشور ترکیه چیزی حدود 2600 دلار و در دیگر کشورهای اروپایی از 4000 تا 15000 دلار متغیر است.

هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه تقریبی کاشت مو در تهران، که دارای بیشترین تعداد کلینیک‌های کاشت مو همراه با متخصصان حرفه‌ای است، رقمی حدود 300 تا 900 دلار می‌باشد. این درحالی است که قیمت و هزینه کاشت مو در کشورهایی مانند آمریکا حدود 15000 دلار می‌باشد.

ارتباط کیفیت و قیمت کاشت مو در ایران

ارتباط کیفیت و قیمت کاشت مو در ایران

در میان همه کشورها، ایران جزو ارزان‌ترین مناطق برای کاشت مو است و به همین دلیل یکی از قطب‌های کاشت موی خاورمیانه محسوب می‌شود. با این وجود اگر تصور می‌کنید که این قیمت کم، نشان از کیفیت پایین دارد اشتباه می‌کنید. علاوه بر نوسانات ارز که می‌توانند باعث شوند این قیمت‌ها به دلار بسیار کم شوند، دلایل دیگری نیز باعث این کاهش قیمت شده‌اند.

ازآنجاکه تعداد کلینیک‌هایی که خدمات زیبایی پوست و مو از جمله کاشت را انجام می‌دهند بسیار فراوان است، جو رقابتی در میان آن‌ها و البته متقاضی زیاد برای کاشت باعث شده‌اند تا هزینه کاشت مو تخصصی کاهش چشمگیری داشته باشد؛ به همین دلیل می‌توانید کلینیک‌های بسیار معتبری مانند کلینیک رز را پیدا کنید که علاوه بر خدمات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهند هزینه مناسبی نیز دریافت می‌کنند.

عوامل موثر بر هزینهتراکم موی مورد نیاز برای پیوند
نوع روش انتخابی برای کاشت مو
نوع بانک مو برای کاشت
سن افراد
هزینه دریافتی توسط متخصص
هزینه دریافتی توسط کلینیک
کیفیت و قیمت کاشت موالزاما پایین بودن هزینه یک روش به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست چون قیمت کاشت مو را عمدتا تعداد گرافت مورد نیاز و تجهیزات مورد استفاده برای پیوند تعیین می‌کند.
هزینه کاشت موقیمت کاشت موی طبیعی در کلینیک رز بین 15 الی 18 میلیون تومان متغییر است و بستگی به میزان طاسی سر فرد متقاضی دارد.
تعرفه کاشت مو در کشورهادر ایران و ترکیه قیمت کاشت مو نسبت به سایر کشورها ارزان‌تر است.

کم هزینه ترین روش کاشت مو در سال 2024

کم هزینه ترین روش کاشت مو

یکی از دلایلی که می‌تواند قیمت کاشت را کم یا زیاد کند، تکنیک کاشتی است که پزشک متناسب با نیاز زیباجو انتخاب می‌کند. در این میان ارزان‌ترین روش کاشت که البته جزو قدیمی‌ترین شیوه‌ها نیز محسوب می‌شود تکنیک کاشت مو اف یو تی است که در آن استخراج فولیکول‌ها به صورت نواری انجام می‌شود. این شیوه چون سرعت بالاتری دارد و البته دستگاه مخصوصی برای آن نیاز نیست، نرخ کاشت مو دریافتی در مقایسه با بسیاری از روش‌ها کمتر است.

علت ارزان بودن کاشت مو در برخی کلینیک ها

علت ارزان بودن کاشت مو در برخی کلینیک ها

کاشت مو با این حال که در ایران هزینه کمی دارد؛ اما در هر حال معیارهای مشخصی هستند که این نرخ را تعیین می‌کنند. پایین بودن قیمتی که برخی از کلینیک‌ها ذکر می‌کنند بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و تنها برای جذب مشتری است. به صورت کلی اگر هر کلینیک به صورت درست و اصولی این پروسه را انجام دهد نمی‌تواند قیمتی دریافت کند که تفاوت فاحشی با سایر کلینیک‌ها دارد.

هزینه کاشت مو در سال 2024

تفاوت کاشت مو در مردان و زنان

کاشت مو در زنان به اندازه مردان رایج است؛ اما هزینه هر جلسه کاشت مو کمی متفاوت بوده و این به دلیل تمایزی است که پیوند مو برای مردان با پیوند مو برای زنان دارد. به عنوان مثال برای زنان باید از روش کاشت بدون تراشیدن سر استفاده کرد. این روش نیاز به صرف وقت و دقت بیشتری دارد و پیچیده‌تر است. همین امر باعث بالا رفتن هزینه یک جلسه کاشت مو برای بانوان می‌شود. از طرف دیگر چون موی زنان از مردان بسیار نازک‌تر است به تعداد گرافت بیشتری نیاز است تا بتوان نواحی طاس را پر کرد. این عامل نیز می‌تواند یکی از این تفاوت‌ها محسوب شود.

تفاوت تعرفه پیوند مو بر اساس تکنیک

تفاوت هزینه کاشت مو حرفه ای بر اساس تکنیک های مختلف

جدیدترین روش کاشت مو، هزینه‌ متفاوتی دارند که این بیشتر به دستگاه مورد استفاده، زمان صرف شده، دقت و تبحر مورد نیاز پزشک و عواملی از این دست بستگی دارد. همان‌طور که شیوه اف یو تی به عنوان ارزان‌ترین شیوه شناخته می‌شد، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند هزینه‌های متفاوتی را شامل شوند که عبارت‌اند از:

کاشت مو ترکیبی

پیوند موی ترکیبی، راه حلی نوین برای مشکل طاسی است که با ترکیب دو روش FUT و FIT، مزایای هر دو را به شما هدیه می‌دهد. اگر وسعت طاسی شما زیاد باشد، ممکن است یک روش به تنهایی برای پوشش کامل آن کافی نباشد. اگر به دنبال تراکم موی بسیار بالا هستید، کاشت موی ترکیبی می‌تواند به شما کمک کند.

اف یو ای (FUE)

در این شیوه پزشک موها را به صورت فولیکول‌های واحد از نواحی سالم برداشته و در قسمت مورد نیاز پیوند می‌زند. برداشتن گرافت‌ها به صورت سالم و دانه‌دانه هم نیاز به تبحر و هم زمان زیاد دارد و همین امر موجب بالا رفتن قیمت می‌شود. اف یو ای به عنوان روش پایه برای سایر تکنیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت بر اساس نوع ریزش، میزان ناحیه طاسی و تعداد گرافت متفاوت است.

دی اچ آی (DHI)

این تکنیک به کمک دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود و در نتیجه می‌توان گفت که هزینه بیشتری نسبت به سایر متدها دارد. در این شیوه از قلم مخصوصی استفاده می‌شود که پس از استخراج بدون نیاز به هیچ‌گونه برشی مستقیماً گرافت را در عمق مناسب جای‌گذاری می‌کند. زمان کمتر، تعداد گرافت بالاتر و هزینه بیشتر خواهد بود.

کاشت مو به روش SUT و هزینه آن

در این روش منحصربه‌فرد که هزینه بالایی دارد، برداشت و استخراج گرافت به صورت واحدی و کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود؛ در نتیجه هیچ آسیبی به پوست ناحیه اهداکننده وارد نشده و دوران نقاهت نیز بسیار کم خواهد بود. همه این عوامل باعث می‌شوند تا هزینه‌ای که باید بپردازید باتوجه‌به تعداد گرافت و سرعت زمان انجام شده تغییر کند.

قیمت پایین پیوند مو در مراکز غیر معتبر

قیمت پایین کاشت مو در مراکز غیر معتبر

کاشت مو یک پروسه کاملاً علمی بوده و نیاز است تا حتماً پزشک متخصص این کار را انجام دهد. با این حال برخی از مراکز غیرمعتبر مانند سالن‌های زیبایی نیز این اقدام را انجام می‌دهند که می‌تواند باعث عوارض جدی شود. با این حال نکته در آن است که این مراکز به دلایل زیر قیمت کمتری دریافت می‌کنند و افراد کاندید کاشت مو به طمع این قیمت کم جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند. این عوامل چه هستند؟

  • مکان: بسیاری از این مکان‌ها کلینیک نیستند و امکانات مناسب برای تضمین سلامت زیباجو در حین پروسه کاشت ندارند. یک سالن کاملاً ساده و بدون تجهیزات قطعاً هزینه کمتری نیاز دارد.
  • پزشک: هیچ پزشکی در مراکز غیرمعتبر کاشت را انجام نمی‌دهد. پس می‌توان مطمئن بود که در این مکان‌ها و سالن‌ها فردی که این کار را انجام می‌دهد تنها به صورت تجربی و بدون زیربنای علمی این شیوه را آموخته است و در مواقع اضطرار نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد. این افراد قطعاً دستمزدی به اندازه پزشک متخصص دریافت نمی‌کنند و هزینه کاشت مو بسیار کمتر خواهد بود.

قیمت هر گرافت مو برای کاشت مو در کلینیک پوست و مو رز

قیمت هر گرافت مو برای کاشت

برای کاشت مو، یکی از عوامل بسیار مهم پس از تکنیک مورد نظر، تعداد گرافتی است که پیوند می‌خورد. این قیمت را نمی‌توان به صورت دقیق معرفی کرد؛ اما به صورت حدودی برای هر گرافت مو رقمی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان دریافت می‌شود که با توجه به تراکم مورد نیاز محاسبه شده و به مشتری اعلام می‌شود.

تعرفه پیوند مو در مرکز فوق تخصصی پوست و مو رز

هزینه حدودی کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز (1403)

نرخ کاشت مو که در کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز دریافت می‌شود را نمی‌توان به صورت دقیق اعلام کرد. در واقع پزشکان این کلینیک به دلیل تبحر و تجربه‌ای که دارند، با توجه به امکانات گسترده کلینیک و بسته به نیاز هر متقاضی، روش خاصی را در نظر می‌گیرند. تکنیک، پزشکی که این کار را انجام می‌دهد، خدماتی که زیباجو دریافت می‌کند، میزان طاسی سر فرد، ناحیه اهداکننده و تراکم مورد نظر، همه ‌و همه در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهند بود.

قیمت کاشت هر تار مو

عوامل مؤثر بر قیمت کاشت هر تار مو

بر قیمت کاشت مو عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند. قبل از اینکه نسبت به کاشت اقدام کنید، بد نیست به شناسایی این عوامل بپردازید تا بتوانید برآوردی از هزینه تقریبی کاشت مو داشته باشید و به اصطلاح یک حساب سرانگشتی انجام دهید. این عوامل شامل گزینه‌های زیر هستند:

  • وضعیت بانک مو

هرچه بانک مو یا ناحیه اهداکننده فرد سالم‌تر باشد، برداشت و پیوند با سهولت بسیار بیشتری انجام خواهد شد. بانک مویی که موهای نازک داشته یا الگوی طاسی آن را تحت‌الشعاع قرار داده باشد، باعث می‌شود پزشک سایر نواحی را انتخاب کند؛ در نتیجه هزینه متفاوت خواهد بود.

تاثیر تعداد گرافت بر قیمت پیوند مو

  • تعداد گرافت ها

گرافت‌های بیشتر، نیاز به زمان بیشتری برای استخراج، بررسی و سپس پیوند دارند؛ در نتیجه فرسودگی آن بیشتر است و همین امر باعث می‌شود هزینه‌ای که می‌پردازید بیشتر باشد. پایه تعداد گرافت‌ها ۵۰۰ فولیکول است؛ اما این مقدار تا 3000 عدد نیز می‌تواند افزایش پیدا کند. برای افراد با طاسی بیشتر که به گرافت‌های بیشتری نیاز دارند نیاز به دو جلسه کاشت است.

  • متد انتخابی برای کاشت مو

تکنیک‌های کاشت مو قیمت‌های متفاوتی دارند. اف یو تی از همه ارزان‌تر است؛ اما روش‌های دیگر علاوه بر مزایای بسیار زیاد دیگری که دارند باعث می‌شوند شما مبلغ بیشتری بپردازید. بسته به اینکه کدام روش مناسب شما باشد این تکنیک نیز متفاوت است. فراموش نکنید متد توسط پزشک کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز انتخاب می‌شود.

  • انتخاب کلینیک و پزشک

یک کلینیک مجهز، با امکانات زیاد و خطر ابتلا به عفونت کم را انتخاب کرده یا سعی می‌کنید از یک پزشک بی‌تجربه در یک کلینیک بدون تجهیزات کمک بگیرید و جان خود را به خطر بیندازید؟ هرچه استانداردهای کلینیک بالاتر باشد، بی‌شک حداقل هزینه کاشت مویی که باید بپردازید نیز بیشتر خواهد بود.

تاثیر میزان طاسی سر بر قیمت پیوند مو

  • میزان طاسی سر

ناحیه طاس بسیار گسترده باعث می‌شود تا پزشک مجبور باشد تعداد گرافت‌های بیشتری برداشت کرده و پیوند بزند. هرچه این ناحیه کمتر باشد هزینه به مراتب پایین‌تر خواهد بود. ناحیه طاسی گسترده چون نیاز به چند بانک مو و تعداد گرافت بالا دارد هزینه را بیشتر می‌کند.

  • سن فرد متقاضی

افرادی که سن کمتری دارند هنوز الگوی طاسی آن‌ها مشخص نشده است؛ در نتیجه پزشک ممکن است نتواند به درستی تشخیص دهد و کاشت به خوبی انجام نشود. بهترین کاندیدها برای کاشت مو که روی هزینه مناسب نیز تأثیرگذار است، افراد بالای ۲۵ سال سن هستند.

آیا هزینه کاشت مو توسط بیمه تکمیلی قابل پرداخت است؟

کاشت مو در واقع یک روش زیبایی است؛ به همین دلیل اغلب بیمه‌گذاران هیچ مبلغی را در قبال این نوع خدمات به شما نمی‌پردازند و همه را خودتان باید تقبل کنید. با این حال برای اینکه مطمئن شوید بهترین کار این است که با مشاوران بیمه خود صحبت کرده و قبل از کاشت از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

هزینه‌های جانبی پیوند موی طبیعی

بررسی هزینه‌های جانبی کاشت مو

آیا تنها لازم است نگران هزینه کاشت خط رویش مو باشید؟ در بسیاری از موارد هزینه‌های جانبی نیز به اندازه کاشت می‌توانند شما را شوکه کنند. آزمایشاتی که انجام می‌دهید یا داروها و خدماتی که دریافت می‌کنید در این زمره قرار می‌گیرند. با این وجود برای زیباجویان برخی شیوه‌های جانبی پیشنهاد می‌شود که در کنار تأثیر روی نتیجه کاشت، باعث افزایش هزینه‌ها نیز خواهند شد. این شیوه‌ها عبارت هستند از:

  •  دارو درمانی: در بسیاری از موارد برای تقویت کاشت باید از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید استفاده کنید که البته نیاز به دریافت دوره‌های بسیار زیادی دارند.
  • پی آر پی: در این شیوه که برخی پزشکان توصیه می‌کنند از شما خون دریافت شده و پس از قرار دادن در سانتریفیوژ پلاکت‌ها جدا می‌شوند. در نهایت نیز پلاکت دوباره به شما تزریق می‌شود تا باعث تقویت کاشت شود.

هزینه‌های آزمایشات قبل از پیوند مو

هزینه‌های آزمایشات قبل از کاشت

آزمایشاتی که قبل از کاشت از شما دریافت می‌شوند آزمایش خون ساده‌ای است که برخی فاکتورها را می‌سنجد تا در حین پروسه کاشت هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید. این آزمایشات اغلب توسط بیمه‌ پرداخت می‌شود و به صورت کلی نرخ کاشت مو چندانی در بر ندارد.

کاشت مو با یک میلیون و دو میلیون !!!

با یک حساب سرانگشتی کوچک و همه عواملی که ذکر شد می‌توانید متوجه شوید که این رقم حتی به خواب و خیال هم نزدیک نیست. نمی‌توان برای کاشت با کیفیتی که یک عمر شما را از کابوس طاسی رهایی می‌بخشد تنها یک یا دو میلیون دریافت کرد. این قیمت یا توسط یک کلینیک و پزشک کاملاً غیرحرفه‌ای بیان می‌شود یا تنها برای جلب توجه شما است.

عوارض پیوند مو با قیمت پایین

عوارض کاشت مو با قیمت پایین

کاشت باید با توجه به همه نکات انجام شود و سلامت زیباجو تحت هر شرایطی در ارجحیت است. اگر فریب تبلیغات کاشت با قیمت پایین را خورده‌اید مطمئن باشید پس از چند وقت یکی از عوارض زیر گریبان‌گیر شما خواهد شد و مجبور هستید چند برابر هزینه کاشت مو کنار بگذارید تا از شر این عوارض راحت شوید. این عوارض عبارت‌اند از:

  • خط موی غیرطبیعی: تجربه کم پزشکان هزینه کمتری از شما می‌طلبد؛ اما یکی از عوارضی که دارد آن است خط رویش موی شما غیرطبیعی است و پس از مدتی ظاهر شما به حدی بد می‎شود که ناچارید دوباره کاشت انجام دهید.
  • عفونت: مراکز با امکانات اندک تنها باعث می‌شوند خطر ابتلا به عفونت در شما افزایش پیدا کند. این مراکز استریل نیستند؛ در نتیجه باکتری‌ها بیشتر رشد کرده و باعث انتقال عفونت می‌شوند.
  • نداشتن خدمات بعدی: اغلب این کلینیک‌ها بر خلاف مراکزی مانند کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز پس از کاشت خدمات دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهند یا در ازای هر خدمات مبلغی دریافت می‌کنند. فراموش نکنید مراقبت‌های بعدی زیر نظر پزشک بسیار الزامی است.
  • کاشت ناموفق: در این کلینیک‌ها چون هیچ کدام از مراحل اصولی نیست، در نتیجه در اغلب موارد کاشت ناموفق خواهد بود.
    نیاز به کاشت اصلاحی: همه موارد فوق باعث خواهند شد متقاضیان کاشت مویی که در این مراکز کاشت را انجام داده‌اند در اغلب موارد کاشت اصلاحی انجام داده و دوباره هزینه کنند.

قیمت های پیوند مو برای افراد غیر ساکن در تهران

بررسی هزینه‌های کاشت مو برای افراد غیر مقیم در تهران

یکی از مراکز و شهرهای بسیار معتبر در ایران در زمینه کاشت، تهران است و اغلب متقاضیان از شهرهای دیگر برای داشتن نتیجه رضایت‌بخش به این شهر سفر می‌کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید حتماً به خوبی می‌دانید با وجود اینکه پروسه کاشت یک روزه انجام می‎شود؛ اما مراقبت قبل و بعد و آزمایش قبل آن نیاز به چند روز اقامت در تهران را دارد؛ در نتیجه لازم است این هزینه را نیز به مجموع مبلغی که باید بپردازید اضافه کنید.

سخن پایانی قیمت کاشت مو در تهران

داشتن موهای طبیعی برای افرادی که دچار الگوهای طاسی هستند تنها آرزویی بود که امروزه با کاشت مو به حقیقت پیوسته است. با این حال اینکه چقدر باید هزینه کنید از جمله مواردی است که باعث شده بسیاری از افراد یا از آن پا پس بکشند یا به سمت کلینیک‌ها و سالن‌های غیرمعتبری کشیده شوند که هزینه‌ای اندک دریافت می‌کند.

هزینه کاشت مو لیزر شاید به نظر زیاد باشد؛ اما ارزش آن را دارد که یک بار برای همیشه با کابوس طاسی خداحافظی کنید. البته به ‌شرط آنکه از متخصصان کلینیک تخصصی پوست، مو زیبایی رز کمک بخواهید و کار را به دست آنان بسپارید. در این صورت مطمئن هستید که همه امور بر وفق مراد شما خواهد بود.

منابع: webmdhealthline

 

3/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
کاشت مو به روش FUT (اف یو تی) تضمینی
نوشتهٔ بعدی
کاشت مو به روش ترکیبی – نتیجه عالی با حداکثر تراکم مو

38 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام اگه تراکم خیلی بالا بخوایم هزین تقریبش چقد درمیاد ؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      باید تصاویر موهای خود را از طریق واتس اپ ارسال کنید تا بانک مو و سطح تاسی شما بررسی شود تا هزینه دقیق به شما اعلام شود اما برای تاسی زیاد (در صورتی که کیس کاشت باشید) باید از روش سوپر ترکیبی استفاده شود که حدود هزینه 13 میلیون تومان می باشد.

      پاسخ
  • زندوکیلی
    21/07/1400 5:45 ق.ظ

    سلام من کف سرم چربه دائما و جوش هم داره امکان کاشت مو برای من هست یا باید اول این چربی و جوش ها رو درمان کنم ؟

    پاسخ
  • سلام امید خوب باشین
    بنده ۲۱ سالمه و شقیقه هام خالی بودن از قبل اما الان وسط سرم هم خالی شده میتونین حدودا یه قیمت بدین..
    و من افغان استم یعنی بیدون مدرک مشگلی که نداره ؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر عیدتون مبارک جا دارد بدون ایکنه از پشت سرمون مو بردارن کاشت انجام بشه

    پاسخ
  • من 23 سالمه و دارم کچل میشم آیا باید کاشت مو انجام دهم؟ چقدر ایمن است؟ عوارض فوری بعد از جراحی چیست؟

    پاسخ
  • من 20 سالمه و طاسی دارم. من در اینترنت خواندم که انجام پیوند در سنین پایین خوب نیست زیرا موهای باقی مانده من بعد از آن می ریزند.ایا این مورد درست است؟

    پاسخ
  • ایزدی منان
    31/02/1402 1:50 ب.ظ

    این کلینیک عالی است! آنها خدمات عالی را با دستگاه های با کیفیت بالا ارائه می دهند. تکنسینن بسیار مهربان و حرفه ای هستند. خدمات عالی است، به خصوص اگر از شهر دیگه اومده باشید توصیه می کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید