لیپوماتیک سینه مردان – هزینه کوچک کردن سینه آقایان

جراحی لیپوماتیک در ناحیه سینه آقایان

عمل زیبایی لیپوماتیک برای تغییر شکل اندام و برداشتن توده‌های چربی انجام می‌شود. این عمل زیبایی بسیار مؤثر بوده و مخصوصاً در بین خانم‌ها در همه جای جهان محبوب است. در واقع پیکرتراشی یک روش برای کاهش وزن نیست بلکه افرادی که این عمل را انجام می‌دهند مایل‌ هستند توده‌های چربی که در قسمت‌هایی از بدن‌ وجود دارد را، از بین ببرند یا کاهش دهند که برای مثال می‌توان به لیپوماتیک سینه مردان اشاره نمود.

انباشته شدن چربی‌های اضافه گاهی در قسمت‌هایی از بدن اتفاق می‌افتند که برای فرد بسیار ناخوشایند بوده و با تأثیر منفی گذاشتن بر روی اعتماد به نفس فرد، او را از زندگی شاد و اجتماعی دور می‌کند. در این گونه موارد روش‌های زیادی برای درمان وجود ندارند یا نتیجه‌ حاصل از آن‌ها، در زمان کم به دست نمی‌آیند. اما عمل زیبایی لیپوماتیک درمانی ایمن و بسیار ‌ایده‌آل با نیاز به زمان کم محسوب می‌شود.

لیپوماتیک مردان در ناحیه سینه

آیا مردان قادر به انجام عمل لیپوماتیک می باشند؟

عمل زیبایی لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که:

  1. از شکل و نوع ذخیره شدن چربی در برخی نقاط بدن خود ناراضی هستند.
  2. بالای ۱۸ سال سن دارند.
  3. مشکلات گردش خون و عروق، بیماری قلبی و دیابت و سیستم ایمنی ضعیف ندارند.
  4. از سلامتی خوبی برخوردار هستند.

جنسیت فرد در پروسه یا نتیجه لیپوماتیک تأثیرگذار نخواهد بود. البته عمل زیبایی لیپوماتیک معمولاً در بین خانم‌ها متقاضیان بیشتری دارد ولی برای بسیاری موارد توسط آقایان نیز استفاده می‌شود. بسیاری از نامتقارنی‌ها و یا مشکلات اندام، با انجام عمل پیکرتراشی برطرف می‌شود. جراحی لاغری باعث می‌شود که پیشرفت‌های چشمگیری در اعتماد به نفس، زندگی شاد و اجتماعی و اندام فرد حاصل شود.

آیا مردان قادر به انجام عمل لیپوماتیک می باشند؟

چگونگی لیپوماتیک سینه در مردان

لیپوماتیک سینه مردان معمولاً یک عمل سرپایی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. جراح یک برش کوچک در بافت پستان ایجاد می کند و سپس از یک کانول برای ساکشن بافت چربی استفاده می کند. سپس محل برش با بخیه بسته می شود.

اکثر مردان می توانند در عرض چند روز پس از جراحی به فعالیت های عادی خود بازگردند. با این حال، ممکن است مقداری کبودی و تورم وجود داشته باشد که ممکن است چند هفته طول بکشد تا کاهش یابد. مردان نیز ممکن است در نوک سینه خود کمی بی حسی یا گزگز را تجربه کنند.

موارد استفاده از لیپوماتیک سینه آقایان

معمولاً در ۶۵ درصد از مردان در دوران بزرگسالی، چربی‌های اضافی در قسمت زیرین سینه جمع می‌شوند که برای بیشتر افراد بسیار ناخوشایند و حتی خجالت‌آور است. معمولاً این موضوع در اثر عدم تعادل‌های هورمونی اتفاق می‌افتد. ذخیره‌ چربی به این شکل می‌تواند بر روی اعتماد به نفس فرد تأثیر منفی بگذارد. معمولاً در این شرایط یکی از مؤثرترین روش‌های درمان، انجام عمل زیبایی لیپوماتیک است.

جراحی لاغری در افرادی که دارای پوستی با خاصیت ارتجاعی مناسب هستند، بهتر جواب می‌دهد. در عمل زیبایی لیپوماتیک، پزشک متخصص سلول‌های چربی را با استفاده از وسیله‌ای مخصوص با سوزن باریک خارج می‌کند. برای اینکه از ایجاد هر گونه درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود، معمولاً در شروع عمل از دارو‌های بی‌حسی استفاده می‌شود. البته در بعضی از موارد برای انجام عمل زیبایی پیکرتراشی، فرد را بیهوش می‌کنند. عمل زیبایی لیپوماتیک برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. قبل از انجام پیکرتراشی باید سابقه‌ پزشکی خود و دارو‌هایی که مصرف می‌کنید را به پزشک معالج‌ گزارش دهید. ممکن است نیاز به انجام آزمایش‌هایی باشید زیرا این عمل برای همه‌ افراد مناسب نیست.

نتایج جراحی سینه مردان

تاثیرات و نتایج لیپوماتیک سینه آقایان

عمل لیپوماتیک، سلول‌های چربی را برای همیشه از بین می‌برند و نتیجهخ تغییر شکل بدن در اثر انجام آن، به صورت دائمی است. ولی توجه کنید که اگر بعد از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی، روش زندگی سالم را در پیش نگیرید، این امکان وجود دارد که سلول‌های چربی باقی مانده بزرگ شوند. فرد بلافاصله پس از عمل زیبایی لیپوماتیک، می‌تواند تفاوت ایجاد شده در شکل سینه‌ها را متوجه شود. ممکن است تا چند روز پی جراحی زیبایی لیپوماتیک، فرد احساس درد کند ولی این درد به زودی از بین می‌رود. پزشک متخصص ممکن است پس از جراحی لاغری سینه مردان، دارو‌های مسکن تجویز کند. البته معمولاً مسکنی ضعیف نیز می‌تواند این درد‌ها را از بین ببرد.

نتایج نهایی حاصل از لیپوماتیک آقایان در ناحیه سینه، بعد از کاهش تورم و التهاب در ناحیه‌ جراحی شده، بعد از چند هفته تا چند ماه نمایان می‌شود. ممکن است بعد از جراحی پیکرتراشی، فرد در ناحیه‌ سینه‌ خود احساس سبکی و کمبود کند که این موضوع طبیعی بوده و تا حداکثر چند ماه از انجام عمل زیبایی، این احساس به طور کامل از بین می‌رود.

دوران نقاهت و بهبودی لیپوماتیک سینه آقایان

از آنجایی که انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک به چندین روش صورت می‌گیرد، دوران نقاهت افراد متفاوت خواهد بود. در افرادی که در عمل زیبایی لیپوماتیک از بی‌حسی موضعی استفاده شده، بعد از چند ساعت از بیمارستان مرخص می‌شوند ولی افرادی که در حین عمل بیهوش بوده‌اند، معمولاً یک شب را در بیمارستان می‌گذرانند.

پزشک بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک معمولاً با باند‌های کششی، منطقه‌ تحت درمان را می‌بندد که این باعث طبیعی‌تر و بهتر شدن نتایج عمل می‌شود. پزشک ممکن است بلافاصله پس از عمل، به فرد آنتی‌بیوتیک‌هایی تزریق کند و معمولاً نسخه‌ای از آنتی‌بیوتیک‌ها نیز برای استفاده در دوران نقاهت پس از عمل زیبایی پیکرتراشی می‌دهد.

با اینکه روند بهبود هر فرد متفاوت است ولی معمولاً اکثر آقایان پس از چند روز از عمل زیبایی لیپوماتیک احساس می‌کنند که آماده برای بازگشت به زندگی روزانه و کار خود هستند. بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک، ممکن است که در اطراف بخیه‌ها، کبودی و التهاب حاصل شود. به طور معمول این کبودی‌ها بعد از چند روز از بین خواهند رفت. همچنین با از بین رفتن التهاب و تورم که می‌تواند از چند هفته تا حتی چند ماه طول بکشد، نتایج نهایی عمل ظاهر خواهند شد.

روش های جایگزین لیپو سینه در آقایان

روش های مختلفی برای لیپوماتیک سینه در مردان وجود دارد که عبارتند از:

  1. کاهش وزن: اگر ژنیکوماستی ناشی از چاقی باشد، کاهش وزن ممکن است برای کاهش ظاهر سینه های بزرگ کافی باشد.
  2. هورمون درمانی: اگر ژنیکوماستی ناشی از عدم تعادل هورمونی باشد، هورمون درمانی ممکن است یک گزینه باشد.
  3. لیپوساکشن: لیپوساکشن یکی دیگر از روش هایی است که می تواند بافت چربی سینه را از بین ببرد.
1/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
مقایسه تخصصی دو روش لیپوماتیک و لیپولیز
نوشتهٔ بعدی
لیپوماتیک زانو – موثرترین روش از بین بردن چربی زانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید