لیپوماتیک صورت – لاغری صورت و گردن با دستگاه لیپو فیس

عمل لیپوماتیک صورت

عمل زیبایی لیپوماتیک درمان بسیار موثر و محبوبی است برای توده های چربی ای که به کم کردن وزن با متد های طبیعی پاسخ نمی دهند. در واقع عمل زیبایی لیپوماتیک موجب کاهش وزن نمی شود و درمانی برای چاقی به حساب نمی آید بلکه این عمل زیبایی سلول های چربی را از نواحی مورد نظر بیمار، به صورت دائمی خارج می کند.

ذخیره ی چربی در بعضی نقاط گردن و صورت مانند ناحیه ی زیر چانه، باعث می شود چهره و یا شکل اندام فرد تحت تاثیر این توده های چربی قرار بگیرد. این موضوع برای بسیاری از افراد نا خوشایند بوده به همین دلیل پزشکان برای رهایی از این مشکل، عمل زیبایی لیپوماتیک را پیشنهاد می کنند که معمولا نتایج بسیار خوبی به صورت طولانی مدت به همراه دارد.

مزایای لیپوماتیک صورت و گردن

آیا امکان لیپوماتیک صورت و گردن وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. انجام عمل زیبایی لیپوماتیک برای از بین بردن اثرات بالای سن و یا توزیع و ذخیره‌ نامناسب چربی در صورت و گردن، توسط پزشکان توصیه می‌شود و راه درمانی بسیار ‌ایده‌آلی است.  در واقع انجام عمل لیپوماتیک می‌تواند پاسخ بسیاری از مشکلات ظاهری باشد. لیپوماتیک می‌تواند با تنظیم کردن و کاهش دادن چربی قسمت‌هایی از صورت که ذخیره چربی در آن‌ها نامتقارن اتفاق افتاده، تقارن را به صورت برگرداند.

همچنین ذخیره چربی نامناسب می‌تواند خط فک شما را پنهان کند یا ظاهر آن را تغییر دهد. با انجام جراحی لاغری برای رفع نقایص صورت و گردن (فرم دهی صورت) در اینگونه موارد، نتایج بسیار خوبی حاصل می‌شود و با توجه به اینکه چربی خارج شده در حین عمل زیبایی پیکرتراشی برخلاف عمل زیبایی لیپوساکشن، ذوب نشده و سلول‌های آن زنده‌اند، شما می‌توانید از این چربی برای تزریق چربی در نواحی دلخواه بدن خود یا عمل‌های زیبایی دیگر استفاده کنید.

چگونگی لیپوماتیک صورت و گردن

در چه مواردی لیپوماتیک گردن انجام خواهد شد؟

در عمل لیپوماتیک گردن، یک سوراخ بسیار کوچک در قسمت زیری چانه ایجاد می‌کنند. با استفاده از دستگاه مخصوص مکش چربی، چربی‌های اضافه با دقت از این بخش خارج می‌شود. انجام عمل زیبایی پیکرتراشی باید توسط پزشک متخصصی که تجربه و توانایی کافی دارد، صورت بگیرد زیرا برداشت چربی از این قسمت باید بسیار دقیق انجام شود. لیپوماتیک گردن برای برداشتن غبغب یا برجستگی زیر چانه بسیار مؤثر است و می‌تواند چهره فرد را دگرگون کند.

غبغب در واقع ذخیره چربی نامناسب در زیر چانه است که دلایل ایجاد آن می‌تواند مشکلات ژنتیکی، چاقی، بیماری، ضعف عضلات گردن یا بالا رفتن سن باشد. با انجام عمل زیبایی پیکرتراشی، تأثیرات مثبتی به‌سزایی در چهره و اعتماد به نفس افراد ایجاد می‌شود. افزایش سن و رسوب چربی در قسمت‌های نامناسب باعث می‌شوند پزشکان و متخصصان عمل زیبایی لیپوماتیک را پیشنهاد کنند. قبل از انجام لیپوماتیک، بهتر است فرد دارای وزن مناسب باشد زیرا به طور معمول افرادی که اضافه وزن دارند، پس از انجام عمل زیبایی و برداشت چربی‌های اضافه، پوست آن ناحیه شل شده و اصطلاحاً می‌افتد.

کاربرد لیپوماتیک صورت

لیپوماتیک صورت چه کاربردی دارد؟

شما برای هر قسمت از صورت که دارای چربی اضافه است می‌توانید از عمل لاغری صورت استفاده کنید. البته عمل لیپوماتیک، مناسب همه‌ افراد نیست و شما قبل از تصمیم‌گیری باید با یک پزشک متخصص و توانا در این باره مشورت کنید. اگر در گونه‌ها یا چانه‌ خود دارای چربی اضافه هستید، لیپوماتیک می‌تواند راه‌حلی باشد که اعتماد به نفس از دست رفته‌ خود را بازیابید. در انجام لاغر کردن صورت با عمل جراحی، پزشک متخصص از لوله های‌ ریزی به نام کانولا که ضخامتی به اندازه‌ سوزن دارند، استفاده می‌کند. با ارتعاش این لوله‌ها، چربی‌ها سست شده و از لوله خارج می‌شوند.

آمادگی پیش از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک

عمل زیبایی لیپوماتیک با اینکه از دسته عمل‌های ایمن محسوب می‌شود با این حال یک عمل جراحی است و باید جدی گرفته شود. قبل از انجام پیکرتراشی، پزشکی قابل اعتماد، باتجربه و توانا انتخاب کنید. همچنین باید پزشک متخصص را در جریان کامل سوابق پزشکی، دارو‌ها و مکمل‌های مصرفی و جزئیاتی که می‌تواند در انجام عمل تأثیر‌گذار باشند، قرار دهید. این ‌ایده که مواردی را از پزشک مخفی کنید تا پزشک از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک بر روی شما خودداری نکند، ‌ایده‌ای بسیار خطرناک است و می‌تواند برای شما صدمات جبران‌ناپذیری حاصل شود. برای انجام این عمل و ایجاد نتایج رضایت‌بخش، پزشک باید از همه‌ خطرات احتمالی آگاهی داشته باشد تا بتواند از اتفاق افتادن هر گونه خطا و مشکل جلوگیری کند.

هدفی که از انجام عمل لاغری صورت دارید را کاملاً با پزشک معالج‌ در میان قرار دهید تا پزشک شما را از امکان‌پذیر بودن نتایج دلخواه مطلع کند. ممکن است پزشک متخصص، پیکرتراشی صورت و گردن را راه‌حل مناسبی در نظر نگیرد و راه دیگری پیشنهاد دهد. معمولاً پزشک شما را از استفاده از انواع دارو‌ها به مدت دو هفته قبل از جراحی منع می‌کند. استفاده از آسپرین و ایبوپروفن، دارو‌های گیاهی، دارو‌های ضد التهابی، مکمل‌های غذایی و بعضی ویتأمین‌ها در زمان نزدیک جراحی، می‌تواند خطرآفرین باشند و باعث فشار خون بالا یا خونریزی بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک شوند. برای استفاده از این دارو‌ها، از قبل با پزشک مشورت کنید. اگر سیگاری هستید از یک ماه قبل از جراحی لاغری صورت و گردن، سیگار کشیدن را متوقف کنید.

نتیجه گیری درباره لیپوفیس صورت

لیپوفیس صورت که به آن لیپوماتیک لاغری صورت صورت نیز گفته می شود، یک روش آرایشی پیشرفته است که برای جوانسازی و بهبود ویژگی های صورت با استفاده از سلول های چربی خود بیمار طراحی شده است. این تکنیک شامل استخراج چربی اضافی از نواحی خاصی از بدن از طریق لیپوساکشن، تصفیه چربی برداشت شده و تزریق استراتژیک آن به نواحی مورد نظر صورت است.

لاغر كردن صورت با دستگاه را می توان برای رفع نواحی مختلف صورت، از جمله گونه ها، شقیقه ها، چین های بینی و خط فک طراحی کرد.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
لیپوماتیک غبغب موثرترین روش رفع افتادگی و شلی غبغب
نوشتهٔ بعدی
لیپوماتیک | لاغری و تناسب اندام بدون بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید