لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان و بانوان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بانوان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آسان‌ترین راه جهت از بین بردن آن‌ها برای همیشه است. موهای زائد و ناخواسته ای که در سراسر بدن آقایان مخصوصا در ناحیه تناسلی می‌روید، می‌تواند برای آن‌ها بسیار آزار دهنده باشد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز یک راه حل پایدار برای آقایان ارائه می دهد. با لیزر مواهای زائد ناحیه تناسلی آقایان دیگر اجباری برای استفاده از کیت های خانگی، دستگاه های ارزان قیمت، اپیلاسیون، کرم‌های موبر و یا تراشیدن موها با تیغ نخواهد بود. لیزر موهای زائد یکی از روش های قطعی برای رفع موهای زائد به شمار می رود که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

حذف موهای زاید ناحیه تناسلی در چندین مرحله انجام می شود و تعدد مراحل به این علت است که موها در زمان های متفاوت در فاز رشدی مشخصی قرار گرفته اند. دستگاه های لیزر با توجه به ساختار خود عملکرد متفاوتی را دارا هستند. اما به صورت کلی می توان گفت که لیزر موهای زاید معمولا بر روی پوست های روشن دارای موهای تیره بهترین عملکرد خود را دارا است. البته با توجه به پیشرفت فناوری ها و ارائه دستگاه هایی با تکنولوژی به روز تر و معتبر تر لیزر موهای زائد برای هر نوع پوست با هر نوع مویی قابل استفاده خواهد بود.

نتایج لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

روش های لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

باید بگوییم که در لیزر موهای زائد از پالس‌های نوری مشخصی برای جستجو رنگدانه مو و در نهایت غیر فعال نمودن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. یکی از قسمت‌هایی که معمولا در لیزر موهای زاید طرفداران بسیاری دارد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی است.

در واقع به واسطه لیزر موهای زائد شما قادر خواهید بود هر زمان که بخواهید استخر بروید و دیگر درگیر دردسر‌های روش‌های رایج همانند ‌تراشیدن با تیغ، استفاده از کرم‌های موبر و روش دردناک اپیلاسیون نخواهید بود. زمانی که شما تصمیم به لیزر موهای زائد خود می‌گیرید ابتدا بر اساس رنگ پوست و نوع موهایتان تعیین می‌شود که آیا کاندید مناسبی برای آن هستید یا خیر، سپس بعد از این مرحله نوبتی برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شما رزرو می‌گردد. در روز جلسه لیزر درمانی اگر آستانه تحمل درد بسیار کمی داشته باشید از شما خواسته می‌شود که برای سوزش کمتر از پماد‌های بی حسی موضعی همانند زایلاپی استفاده نمایید؛ در نهایت پس از گذشت 30 دقیقه از استعمال پماد تکنسین دستگاه لیزر درمان را شروع خواهد کرد.

اپراتور برای از بین بردن موهای زائد، طول موج دستگاه را کرده و شده و به آرامی پروب را بر روی سطح پوست ناحیه تناسلی با حرکات‌های رفت و برگشتی می‌کشاند تا اشعه لیزر به فولیکول‌های موها آسیب وارد کند و در نهایت فولیکول‌ها ضعیف شوند و به مرور ریزش کنند. در مراحل اولیه لیزر موهای زاید تنها آسیب دیدگی جزئی برای برخی از فولیکول‌های موی ناحیه تناسلی اتفاق می‌افتد هرچند برخی از فولیکول‌ها در جلسه اول کاملا از بین می‌روند؛ اما به صورت کلی موهای شما پس از پایان تمام جلسات لیزر تا حدود 90 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. 10 درصد باقی مانده نیز موهایی هستند که بسیار ضعیف شده و نازک می‌باشند.

روش لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

تاثیرات و نتایج لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

معمولا نتایج لیزر موهای زاید دائمی و نیمه دائمی هستند و تاثیرات فوق العاده‌ی ناشی از آن را در پایان جلسات مشاهده خواهید نمود و به عبارتی به واسطه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کاهش چشمگیری در رشد موهای منطقه تناسلی تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن موهایی که پس از لیزر موهای زاید رشد می‌نمایند بسیار نازک خواهند شد. نتایج زیر از جمله تاثیرات و نتایجی هستند که شما پس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مشاهده خواهید نمود:

  1. سرعت رشد موها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌نماید.
  2. حدود 90 درصد از موهای زائد شما پس از چند جلسه حذف می‌شوند.
  3. 10 درصد موهای باقی مانده به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌نمایند.
  4. میزان تیرگی ناحیه تناسلی شما پس از چند جلسه روشن‌تر و شفاف‌تر خواهد شد.
  5. با یک دوره لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می‌توانید با اپیلاسیون و شیو کردن خداحافظی کنید.
  6. با هر بار درمان، موها ظریف‌تر و نرم‌تر می‌شوند و کمتر به چشم می‌آیند و رشدشان نیز کند می‌شود.

میزان دوام و ماندگاری لیزر موهای زاید ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد در صورتی که فولیکول مو به صورت کامل از بین برود دائمی ‌است و فرد دیگر شاهد رشد موهای زائد نخواهد بود؛ اما اگر فولیکول مو تنها در طی فرایند لیزر آسیب دیده باشد موهای شما مجددا رشد خواهند کرد. البته درصد موهایی که پس از لیزر در یک مرکز معتبر امکان رشد دارند بسیار کم است و حتی اگر مجددا موها بعد از اتمام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی رشد کنند، تعداد و ضخامتشان بسیار کم خواهد بود. فولیکول موی ناحیه تناسلی باید در دوره خاصی از چرخه رشد خود هدف قرار گیرد تا از بازگشت مجدد مو جلوگیری شود. جلسات درمانی متعددی برای به دست آوردن اثرات طولانی مدت مورد نیاز است زیرا ممکن است تارهای مو در هر لحظه در مرحله‌ای متفاوت از چرخه رشد مو باشد.

این مسئله که زمان رشد مجدد موهای لیزر شده به چه میزان خواهد بود کاملا بستگی به چرخه رشد مو در فرد دارد. در واقع برخی از افراد رشد موهای سریع‌تری نسبت به سایرین دارند. به صورت کلی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در چند جلسه و با فواصلی که بر اساس سرعت رشد موهایتان تعیین می‌گردد، انجام خواهد شد و در نهایت پس از پایان جلسات لیزر موهای زاید شما در بازه‌های مشخصی نیاز به شارژ خواهید داشت. در این صورت نتیجه ریزش موهای ناحیه تناسلی بسیار طولانی مدت خواهد بود.

آیا لیزر موهای زائد باعث ایجاد اختلال در ناحیه تناسلی می شود؟

به طور کلی ‌لیزر موهای زاید عوارض محدودی دارد و بسیار از عوارض آن در بیشتر ‌افرادیکه لیزر می‌کنند قابل مشاهده نیست. اگر شما تحت نظر پزشک و در کلینیک زیبایی معتبری لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انجام دهید اختلال و عوارضی را مشاهده نخواهید کرد؛ علاوه بر آن گزارشات معتبری در رابطه با اختلال در ناحیه تناسلی بر اثر لیزر وجود ندارد. با این حال عوارض زیر برخی از عوارضی هستند که ممکن است در طول دوره لیزر با آن‌ها مواجه شوید:

  1. سوزش در ناحیه تناسلی
  2. ایجاد لک
  3. تغییر در رنگ پوست که معمولا موقتی است.
  4. تاول یا پوسته پوسته شدن که معمولا بر اساس نوع پوست اتفاق می‌افتد.
  5. جوش زدن
  6. ملتهب شدن ناحیه
  7. ابتلا به عفونت‌های مختلف

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان چیست و چگونه کار می‌کند؟

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر کردیم لیزر موهای زائد روشی است که طی آن پرتوی خاصی از نور، اپیدرم را دور زده و فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد و به این ‌ترتیب چرخه تولید و رشد مجدد مو را از بین می‌برد بدون اینکه به پوست آسیب برساند. با از بین رفتن فولیکول مو، ساقه مو ضعیف و شل می‌شود و سرانجام با تکرار جلسات لیزر درمانی، فولیکول مو می‌میرد و پس از آن دیگر هیچ مویی در آن ناحیه رشد نمی‌کند. حالا اگر بخواهیم اصطلاحات علمی‌ را کنار بگذاریم و ساده‌تر توضیح دهیم چه؟! به زبان ساده‌تر، نور لیزر توسط پیازه موجود در موهای شما جذب می‌شود. طبق گزارشات وب سایت معتبر Mayo Clinic ، این نور به گرما تبدیل می‌شود و رشد مو را به تعویق می‌اندازد.

فواید لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان چیست؟

  1. بهداشت ناحیه تناسلی: این نواحی باتوجه به شرایط فیزیکی که دارند دارای رطوبت زیادی هستند و بنابراین بستری مناسب را برای رشد باکتری و قارچ‌های مختلف مهیا می‌کنند. با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان می‌توان احتمال ابتلا به عفونت‌ها را کاهش داد و باعث حفظ بهداشت این قسمت شد.
  2. افزایش اعتماد به نفسبا از بین رفتن دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی، آقایان به مراتب بیشتر از قبل احساس اعتماد به نفس خواهند داشت.
  3. خلاص شدن از شیو و اصلاح مداومپس از طی چند جلسه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان ، موها نازک و کم‌تراکم می‌شوند تا حدی که دیگر نیاز به شیو و اصلاح این منطقه نخواهد بود.
  4. عدم ظهور جوش و آکنهیکی از عوارض بسیار شایع اصلاح ناحیه تناسلی با تیغ، کرم موبر، اپیلاسیون و … جوش زدن است. گاهی اوقات این جوش‌ها بزرگ، چرکی و دردناک هستند و گاهی ریز و زیاد و ناراحت کننده اند. باتوجه به اینکه بعد از طی چند جلسه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان، موها نازک و کم می‌شوند، بنابراین دیگر نیاز به شیو نیست و به دنبال آن جوشی در کار نخواهد بود.
  5. روشن شدن پوست ناحیه تناسلیهمانطور که می‌دانید استفاده مداوم از محصولات اصلاح و شیو، موجب ایجاد سایه‌ای تیره در نواحی شیو شده می‌گردد. واضح است که اگر مویی نروید و نیازی به شیو نباشد این سایه تیره که عامل دو رنگ شدن پوست در ناحیه تناسلی بوده است، از بین می‌رود.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد به معنای واقعی شگفت انگیز است. در طی این روش از هیچ ماده شیمیایی و مضری استفاده نمی‌شود و بنابراین هیچ عارضه‌ای از این بابت بر جای نمی‌گذارد. این متد  بر خلاف روش‌های سنتی و قدیمی، ماده‌ای را نمی‌تواند به جریان خون یا غدد لنفاوی وارد کند و با این حساب می‌تواند برای مناطق حساسی مانند ناحیه تناسلی مردان استفاده شود. در موارد خاص ممکن است عوارض خفیف و کاملا موقتی مانند موارد زیر حین لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان به وجود بیاید:

  1. قرمزی خفیف
  2. کبودی خفیف
  3. دانه دانه شدن ناحیه به صورت موقتی (حداکثر 2 ساعت)

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان موجب ناباروری آن‌ها می‌شود؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند لیزر موهای زائد باعث ناباروری چه در آقایان و چه در خانم‌ها می‌شود. اشعه‌های لیزر موی زائد ناحیه تناسلی فقط به لایه رویی پوست (اپیدرم) نفوذ می‌کند و به هیچیک از اندام‌های داخلی بدن نمی‌رسد و یا بر آن‌ها تأثیر نمی‌گذارد. لیزر موهای زائد معمولاً حتی در مناطق حساس مانند ناحیه تناسلی نیز کاملا بی خطر است.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان معمولا بستگی به حجم موها، گستردگی آن ناحیه، ضخامت موهای زائد و تعداد شات‌های استفاده شده دارد. همچنین هر مرکز مراقبت از زیبایی، از دستگاه‌های متفاوت با میزان تاثیر گذاری متفاوت استفاده می‌کند بنابراین قیمت لیزر هر ناحیه نیز به نوع دستگاه هم بستگی دارد.

به طور کلی برآورد کردن هزینه لیزر موهای زائد در هر کلینیکی با توجه به نوع دستگاه و خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت است و علاوه بر آن پزشکان دستمزدهای متفاوتی را برای لیزر کردن دریافت می‌کنند؛ به همین دلیل است که نمی‌توان هزینه واحد و ثابتی را برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان تعیین کرد. در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای لیزر گرفته‌اید می‌توانید همین حالا با مشاوران زیبایی ما در کلینیک پوست و مو رز تماس گرفته و اطلاعات لازم از جمله قیمت لیزر موهای نواحی تناسلی را دریافت کنید.

در کلینیک رز محیطی بهداشتی به منظور خدمات دهی به مراجعه‌کنندگان فراهم شده و از به روزترین دستگاه‌های لیزر دنیا استفاده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب فعال در حیطه پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشاوره دریافت کنید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان ما، با شماره تلفن ۴۴۰۶۷۰۰۵- 021 تماس بگیرید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین نیز بهره‌مند شوید.

5/5 - (3 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لیزر موهای زائد صورت و بدن مردان + قیمت 1403
نوشتهٔ بعدی
تعداد و جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید