جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان [2024]

جدیدترین روش کاشت مو

انواع روش‌های کاشت مو همواره در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند. در بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا شما می‌توانید بیشترین تراکم مو را با خط رویش کاملاً طبیعی ببینید. تکنیک‌های مختلف کاشت مو از سال‌ها قبل ظهور کرده‌اند؛ اما به جهت معایبی که انواع مدل کاشت مو قدیمی داشتند، کم‌ کم جای خود را به تکنیک‌های مدرن‌تر و کم تهاجم‌تر دادند. در این مقاله از سری مقالات تخصصی کلینیک پوست، مو زیبایی رز می‌خواهیم درباره جدیدترین روش‌های کاشت مو صحبت کنیم.

اینفوگرافیک جدیدترین روش کاشت مو

معرفی روش های مختلف کاشت موی طبیعی

از زمانی که کاشت مو به عنوان یک تکنیک طبیعی برای تراکم دائمی موهای سر مورد استفاده قرار گرفت، تکنیک‌های مربوط به آن همواره در حال تغییر، تحول و بهبود بوده‌اند. در قسمت پایین چند تکنیک را که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، معرفی می‌کنیم:

عکس قبل و بعد کاشت مو جدید و تخصصی

  • کاشت مو جدید تکنیک FUT: در این جدیدترین متد کاشت مو، یک ‌لایه از پوست پشت سر یا محل بانک مو را جدا کرده و پس از تقسیم به گرافت‌های متعدد به بخش طاس پیوند می‌زنند.
  • تکنیک FUE: یک روش بدون تهاجم است که با استفاده از ابزارهای دستی برداشت مو، گرافت‌ها را از پشت سر به شکل مجزا جدا می‌کنند.
  • کاشت مو جدید تکنیک میکروگرافت: در این تکنیک گرافت‌ها را با ابزارهای اتوماتیک جدا می‌کنند. این روش تراکم بالایی به شما می‌دهد.
  • تکنیک SUT: این روش کاشت نیز یکی از مدرن‌ترین انواع مدل کاشت مو است که با دستگاه‌های اتومات و چرخان فرایند برداشت مو انجام می‌شود. این روش دقت و سرعت بالایی دارد.
معرفی روش های مختلف کاشت موی طبیعی
کاشت مو چند روش دارد
  • کاشت مو جدید ترکیبی

    روش ترکیبی یکی دیگر از روش‌های جدید کاشت مو است. همان‌طور که می‌توان حدس زد این تکنیک از ترکیب دو یا چند روش کاشت مو بدون جراحی متولد شده است. تکنیک ترکیبی به عنوان طبیعی ترین روش کاشت مو در کشور ما انجام می شود، که به ترکیب دو روش اولیه و مهم کاشت مو یعنی FUT و FUE می‌پردازد. این روش برای افرادی مناسب است که به ‌تنهایی از یکی از این روش‌ها، نتیجه دلخواه خود را دریافت نکرده‌اند.

    پزشک باید آزمایش‌های لازم را برای استفاده از تکنیک ترکیبی از شما بگیرد و ضمناً بانک موی شما را بررسی کند تا ببیند تا چه حد آمادگی اهدا مو را دارد. در صورتی ‌که یک بانک موی قوی و پرتراکم داشته باشید، این روش برای شما استفاده می‌شود. در این تکنیک ابتدا روش برداشت نواری با FUT انجام شده و روش FUE بلافاصله پس از آن یا پس از یک روز استراحت دنبال می‌شود.

  • روش FUT

این تکنیک به عنوان دشوارترین روش های نوین کاشت مو شناخته می‌شود. تکنیک FUT به تکنیک نواری هم معروف است. در جدیدترین متد کاشت مو یک نوار نازک از پوست پشت سر یا ناحیه اطراف سر فرد به همراه فولیکول‌های مو برداشته می‌شود. این نوار نازک به اتاق تشریح یا آزمایشگاه مخصوص برده شده و زیر میکروسکوپ واحدهای فولیکولی آن از هم جدا می‌شوند. پس از جداسازی، هر واحد فولیکولی که با مقداری از پوست سر فرد همراه است به ناحیه جلو سر پیوند می‌خورد. محل گیرنده که اغلب جلوی سر و تاج مو است، قبل از پیوند باید آماده شده و سوراخ‌هایی برای پیوند مو در ناحیه ایجاد شود. بخش پشت‌ سر هم باید بخیه زده شود.

  • روش FUE

کاشت مو جدید تکنیک FUE پس از روش اف یو تی و برای جبران مشکلات این روش روی کار آمد. بهترین مزیت این تکنیک نسبت به روش قبلی این است که کاملاً بدون تهاجمی انجام می‌شود و هیچ برش یا زخم و اسکاری روی سر باقی نمی‌گذارد. در این تکنیک واحدهای فولیکولی منفرد با استفاده از پانچ‌های مخصوص با دقت از محل بانک مو فرد برداشته می‌شوند.

در این روش، پیوند زدن مو همانند روش اف یو تی است. ابتدا در محل گیرنده سوراخ‌هایی ایجاد می‌شوند و پس از اینکه واحدهای فولیکولی آماده شدند، به شکل واحد به جلو سر پیوند می‌خورند. این روش کاشت مو دوره نقاهت کوتاهی داشته و امکان پیوند نزدیک به 1000 واحد فولیکولی در یک جلسه وجود دارد.

دی اچ آی - روش معتبر پیوند مو

  • روش مدرن پیوند مو DHI

این تکنیک کاشت مو که روشی مدرن‌تر از FUE است، نتایج موفقیت‌آمیزتری به دنبال دارد. در این تکنیک با استفاده از یک ابزار مخصوص شبیه به قلم به نام Choi Implanter Pen گرافت‌های مو را که بین 1 تا 3 فولیکول در بر دارد، به محل گیرنده پیوند می‌زنند. عملکرد این قلم فنری شکل است و سر آن یک سوزن توخالی با قطر 0.5 تا 1.5 میلی‌متر وجود دارد که گرافت‌ها را با دقت در محل پیوند می‌زند. همچنین در این روش برداشت مو با استفاده از میکروموتور با نوک ریز انجام می‌شود. این روش کاشت مو کاملاً بی خطر و بدون دوره نقاهت طولانی است.

  • کاشت مو SUT

یکی دیگر از روش های نوین کاشت مو تکنیک SUT است. در این روش با استفاده از میکرو موتورهای چرخان و پرسرعت، فولیکول‌های مو را با سرعت بالایی از ناحیه برداشت مو می‌کشند. در این تکنیک، پیوند مو با دقت بالاتری انجام می‌شود و تقریباً تمامی فولیکول‌های برداشت شده از ناحیه بانک مو سالم می‌مانند.

این تکنیک کاشت از لحاظ تراکم نسبت به روش‌های FUE و FUT برتری دارد و علاوه بر آن در این روش، خط رویش مو کاملاً طبیعی است. در روش های کاشت مو جدید، پزشک شما به علت استفاده از دستگاه‌های تمام ‌اتوماتیک می‌تواند سه برابر موهای بیشتری را نسبت به تکنیک‌های قدیمی‌تر در یک جلسه روی سر شما پیوند بزند. این تکنیک کاشت مو اغلب در یک جلسه تمام می‌شود و نیازی به مراجعات مجدد ندارد.

  • روش کاشت مو bht

این تکنیک با عنوان تکنیک پیوند موی بدن به سر شناخته می‌شود. همان‌طور که مشخص است، در روش های کاشت موی سر موهای بدن فرد را به بخش‌های کم مو یا طاس سر پیوند می‌زنند. اگر شما در پشت سر یا اطراف آن بانک موی قوی و پرپشتی نداشته باشید، از موهای بخش‌های مختلف بدن که با موهای سر در هماهنگی قرار دارند استفاده می‌شود. بخش‌هایی از بدن که اغلب به عنوان بانک مو در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل سینه، ریش، شکم، کمر، پا و بازوها هستند.

این روش کاشت مو نیز یکی از روش‌های بدون بخیه و تهاجم است. البته یک سری معایبی نسبت به روش‌های کاشت مو دیگر دارد؛ از جمله اینکه معمولاً بین موهای سر با بدن از لحاظ ضخامت و شکل رشد، تفاوت وجود دارد و همین باعث می‌شود هنگام رشد، کمی تفاوت بین موهای جلو با پشت سر ایجاد شود. علاوه بر آن، موهای بدن اغلب بیش از 5 سانتی‌متر قد نمی‌کشند؛ به همین دلیل این موها اغلب کوتاه‌تر می‌شوند.

پیوند مو میکروگرافت

  • کاشت مو میکروگرافت

میکروگرافت یکی دیگر از روش‌های مدرن کاشت مو است که برای افرادی با ریزش موی بالا و نواحی طاس زیاد مناسب است. در این روش گرافت‌های مو را با استفاده از دستگاه‌های تمام ‌اتوماتیک از ناحیه پشت سر فرد جدا می‌کنند. این روش سرعت و دقت بالایی دارد و معمولاً هنگام برداشت و پیوند هیچ فولیکولی دچار آسیب نمی‌شود. در روش میکروگرافت شما تراکم بالایی را مشاهده می‌کنید. در این تکنیک در بخش گیرنده سوراخ‌های بسیار ریز در حد میلی‌متری ایجاد می‌شوند.

بین سوراخ‌های گیرنده فاصله خیلی کمی وجود دارد و به همین جهت است که این تکنیک را میکروگرافت می‌گویند. به جهت این نزدیکی، تراکم مو بیشتر و کاشت مو طبیعی‌تر خواهد بود. تکنیک میکروگرافت یکی از روش‌هایی است که در کشورهای مختلف آمریکایی مورد تأیید و استفاده فراوان قرار می‌گیرد. کلینیک پوست، مو زیبایی رز یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین کلینیک‌های کاشت مو به روش ترکیبی است. برای گرفتن مشاوره بیشتر با کلینیک تماس بگیرید.

پیوند مو روش میکروفیت

کاشت مو میکروفیت micro fit

میکروفیت نیز یک روش کاشت مو بدون درد و خونریزی است. در این تکنیک با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و اتومات، سوراخ‌های بسیار ریزی (بین 0.6 تا 0.9 میلی‌متر) در ناحیه برداشت ایجاد می‌شوند تا گرافت‌های مو جدا شوند. گرافت‌ها را پس از جداسازی به آزمایشگاه برده و زیر میکروسکوپ قرار می‌دهند.

در انواع مدل کاشت مو میکروفیت برای برداشت مو از دستگاه‌هایی بسیار دقیق و ظریف استفاده می‌شود؛ به همین دلیل گرافت‌ها دچار آسیب نمی‌شوند. این روش نیز سرعت بالایی دارد. یکی از معایب تکنیک کاشت میکروفیت این است که قابلیت برداشت گرافت زیاد در یک جلسه وجود ندارد و با استفاده از این تکنیک حداکثر 2800 فولیکول مو را می‌توان برداشت کرد؛ بنابراین این کاشت مو برای افرادی با نواحی طاسی محدود مناسب‌تر است.

  • پیوند مو به روش میکروایمپلنت

میکرو ایمپلنت در حقیقت همان تکنیک کاشت موی طبیعی به روش میکروگرافت است. برای کاشت مو به این روش گرافت‌های مو را با استفاده از دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک به شکلی ظریف جداسازی می‌کنند. این روش بدون درد و خونریزی است. اگر در جایی به روش کاشت میکرو ایمپلنت برخورد کردید، به‌ احتمال بسیار زیاد منظور همان روش میکروگرافت است. با این حال برخی افراد ممکن است این تکنیک را با نام میکرو ایمپلنت بشناسند.

ادغام روش های اف یو ایی و اف یو تی

  • ایمپلنت مو آرتاس

کاشت مو جدید آرتاس نام یک دستگاه برای کاشت مو به روش رباتیک و هوشمند است. در این تکنیک با شبیه‌سازی‌های هوشمند، قبل و بعد کاشت مو را به مراجع نشان می‌دهند تا بفهمد نتیجه نهایی به چه صورت خواهد بود. این روش کاملاً جدید و بدون هیچ نوع جای زخم و اسکار است. در این تکنیک از روش‌های مدرن برای برداشت مو استفاده می‌شود؛ با این حال خطاهای بسیاری دارد. برداشت مو با استفاده از یک بازوی رباتیک و با دخالت حداقلی انسان انجام می‌شود.

  • کاشت مو با روش لیزر

در حقیقت لیزردرمانی، یک روش کاشت مو با لیزر با برداشت و پیوند مجدد مو نیست. این روش را به عنوان یک روش تقویتی برای نواحی کم‌پشت می‌توان استفاده کرد. جریان خون‌رسانی با تاباندن اشعه لیزر در نواحی کم‌پشت و طاس بیشتر می‌شود و همین کار فولیکول‌هایی را که در مرحله خواب و استراحت قرار گرفته‌اند را تقویت می‌کند تا به مرحله رشد برسند.

این اشعه همچنین کمک می‌کند ریزش مو کاهش پیدا کند و ساقه موهای شما ضخیم‌تر شود. هنگام استفاده از این تکنیک باید مدت زمانی را تحمل کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. احتمالاً برای گرفتن نتایج بهتر نیاز به تکرار جلسات لیزر وجود دارد.

  • کاشت مو سه بعدی

در این تکنیک برای اینکه بتوان نتایج کاشت مو را از قبل پیش‌بینی و روند رشد مو را بررسی کرد قبل از انجام کاشت از دستگاه‌های سه‌بعدی برای مدل‌سازی استفاده می‌کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها عکس‌هایی از ناحیه موردنیاز به کاشت گرفته می‌شود و با تحلیل دقیق و حرفه‌ای یک نما 360 درجه از سر فرد پس از کاشت مو ارائه می‌شود.

مراجع می‌تواند با استفاده از این تکنیک نتیجه کاشت را ببینید. علاوه بر آن، روند طبیعی رشد موی وی مشخص می‌شود. درصورتی‌که مراجع نتایج کاشت مو خود را به هر دلیل دوست نداشته باشد با استفاده از این تصاویر، امکان تغییر آن قبل از اجرا وجود دارد.

  • پیوند مو نئوگرافت

در بسیاری از کشورها روش کاشت مو نئوگرافت به عنوان یک روش جایگزین پیوند FUE به کار برده می‌شود. این روش کاشت با کمترین حجم تهاجم انجام می‌شود و دوره نقاهت آن کمتر از یک هفته است. در 48 ساعت نخست بیشتر علائم و درد کاشت هم بهبود پیدا می‌کند. این تکنیک نرخ موفقیت بین 92 تا 98 درصد دارد و برای موهای شما یک تراکم طبیعی را ایجاد می‌کند.

برداشت واحدهای فولیکولی در کاشت مو نئوگرافت با دستگاه‌های بسیار پیشرفته و با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود. در این تکنیک کاشت مو مانند سایر روش‌ها، ابتدا ناحیه برداشت با تزریق بی‌حسی کاملاً بی حس می‌شود و پس از آن فولیکول‌های مو همانند تکنیک FUE به شکل واحدهای مجزا از محل برداشت می‌شوند. این تکنیک کاشت در کلینیک تخصصی کاشت مو رز با بهترین دستگاه‌ها و با تجربه‌ترین تکنسین‌ها انجام می‌شود.

ویژگی‌هاFUESUTFUT
نیاز به بیهوشینداردنداردندارد
برش در ناحیه اهدانداردندارددارد
نیاز به تراشیدن موداردندارددارد
میزان تهاجمی بودنغیر تهاجمیغیر تهاجمیتهاجمی
مدت زمان کاشتزمان فرایند طولانی است و در چند جلسه انجام می‌شود.یک جلسهکاشت در چند جلسه انجام می‌شود.
معایبنیاز به تراشیدن مو
پروسه طولانی و وقت گیر.
با توجه به استفاده از داروی بی حسی احتمال بروز آلرژی وجود دارد.
احتمال تورم در محل کاشت.
رشد ناهماهنگ موهای کاشته شده.
نیاز به تراشیدن مو
احتمال تورم در محل کاشت.
رشد ناهماهنگ موهای کاشته شده.
نیاز به تراشیدن مو
مزایاتراکم موها زیاد است.
رشد موها مناسب است.
عمل جراحی انجام نمی‌شود و جای زخم و جراحت ندارد.
موها کاملاً طبیعی یه نظر می‌رسند.
عمل جراحی انجام نمی‌شود و هیچ زخم و جراحتی نداریم.
طبیعی بودن موهای کاشته شده.
سالم ماندن فولیکول¬های برداشت شده بین مراحل کاشت.
تراکم بالای موهای کاشته شده.
هزینه پایین نسبت به سایر روش‌ها.
بازدهی مناسب در مقایسه با سایر روش‌ها.

جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست؟

جدیدترین و بهترین مدل کاشت مو

پیشرفته ترین روش کاشت مو در دنیا محدودیت‌ها و مزیت‌های خاص خود را دارد، اما به ‌هر حال روش‌هایی که بتوانند بیشترین تراکم مو را به شما بدهند، خط رویش طبیعی‌تری داشته باشند، درد و خونریزی و جای زخم و اسکار کمتری را منجر شوند و دوره نقاهت آن‌ها کوتاه‌تر باشد، اغلب بهترین روش‌های کاشت مو هستند. به لطف فناوری‌های پیشرفته در کاشت مو، هر روز ما شاهد یک متد جدید برای کاشت هستیم.

ممکن است هر تکنیک برای برخی مناسب و برای برخی نامناسب باشد و گاهی به ‌خاطر برخی مشکلات سلامتی شما باید روشی را که برای شما بهتر جواب می‌دهد را با صلاحدید پزشک خود انتخاب کنید. در مجموع می‌توان گفت پیوند ترکیبی و SUT در کشور ما بیشترین پاسخ‌دهی را در بین مراجعان داشته است. اگرچه تکنیک‌هایی مانند کاشت سه‌بعدی هم روش مناسبی است، اما در کشور ما به اندازه دو روش ذکر شده مورد استفاده نیست.

جدیدترین روش کاشت مو با تراکم حداکثری

معرفی جدیدترین روش کاشت مو با تراکم حداکثری

روش‌های کاشت مو متعدد هستند و هر کدام مزایا و بعضاً معایب خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید خط رویش طبیعی و بیشترین تراکم مو را تنها با یک روش کاشت تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما ترکیبی است. در کم عارضه ترین روش کاشت مو یعنی تکنیک ترکیبی به شکل هم زمان از دو تکنیک بسیار مؤثر کاشت مو استفاده می‌شود تا شما بیشترین میزان تراکم را داشته باشید.

جدیدترین متد کاشت مو ترکیبی از دو روش FUT و FUE به کار می‌روند. در مرحله اول برداشت نواری یا روش FUT انجام می‌گیرد. پس از برداشت گرافت‌های مو به صورت نواری، نوبت به استفاده از تکنیک fue می‌رسد. گرافت‌ها در روش پانچ کاشت مو به صورت دستی برداشت می‌شوند و به شکل مجزا به قسمت طاس مو پیوند می‌خورند.

در مرحله اول مقدار مناسبی از گرافت‌ها به شکل یک نوار از پشت سر برداشت می‌شود، اما برای اینکه شما تراکم بیشتری را در جلوی سر داشته باشید، مقداری از گرافت‌ها را هم به شکل دانه‌ای یعنی با همان روش FUE برداشت می‌کنند. تکنیک ترکیبی در حال حاضر بیشترین تراکم را ایجاد می‌کند. پیشرفته ترین روش کاشت مو ساده است و پزشک طی یک جلسه می‌تواند کار کاشت مو به روش ترکیبی را انجام دهد.

جدیدترین روش کاشت مو سلول بنیادی

جدیدترین روش کاشت مو سلول بنیادی

نمی‌توان این روش را روش کاشت مو به شمار آورد، بلکه متدی برای تقویت نواحی کم‌پشت و طاس است که در نهایت منجر به رویش موهای این ناحیه می‌شود. در این تکنیک ابتدا فرد تحت بی‌حسی موضعی قرار گرفته و یک با روش لیپوساکشن تکه چربی کوچک را از یک ناحیه که چربی‌های سختی دارد، جدا می‌کنند. این چربی با یک ‌تیغه دایره‌ای ‌شکل برداشت شده و با استفاده از یک سانتریفیوژ به دونیم تقسیم می‌شود.

پس از آن، سلول‌های بنیادی از این نمونه چربی برداشت شده تا آماده تزریق به کف سر فرد شوند. در نهایت چربی حاوی سلول‌های بنیادی زیر پوست سر، جایی که ریزش و طاسی دارند، تزریق می‌شود. این روش بازسازی‌کننده فوق‌العاده است و رشد مو را در آن ناحیه تحریک می‌کند. نتایج این روش تقویت مو بسیار فوق‌العاده است.

مزایای جدیدترین متد پیوند موی طبیعی

مزایای جدیدترین روش کاشت مو

استفاده از تکنیک‌های مدرن کاشت مو کمک می‌کند که شما موهایی طبیعی‌تر و در عین‌ حال دائمی داشته باشید. اگرچه روش‌های قدیمی هم می‌توانستند موهای دائمی به شما بدهند، اما معایبی داشتند که کم‌کم از رده‌ خارج شده و جای خود را به روش‌های مدرن‌تر دادند. برخی مزیت‌های کاشت مو با تکنیک‌های مدرن را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

  1. تکنیک‌های مدرن، خط رویش طبیعی‌تری ایجاد می‌کنند و به ‌این ‌ترتیب پیوند موی شما طبیعی‌تر خواهد شد.
  2. استفاده از بهترین و بروزترین روش کاشت مو جدید تراکم موی بیشتری برای شما ایجاد می‌کند.
  3. بیشتر تکنیک‌های مدرن با سرعت خیلی بالایی انجام می‌شوند و به همین جهت شما حین کاشت اذیت نمی‌شوید.
  4. در روش‌های مدرن می‌توان کل کار را در یک جلسه انجام داد؛ زیرا امکان برداشت و پیوند گرافت‌های زیادی وجود دارد.
  5. تقریباً تمامی روش‌های نوین بدون ایجاد زخم عمیق و جای اسکار هستند و دوره نقاهت کمی دارند.

عکس قبل و بعد جدیدترین روش کاشت مو در کلینیک رز

کدام یک از روش‌های جدید کاشت مو برای من مناسب است ؟

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش کاشت مو توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. هیچ یک از مراجعان خودشان نمی‌توانند تکنیکی را انتخاب کنند. پزشک با بررسی وضعیت موهای شما و انجام آزمایش‌های متعدد مانند آزمایش خون، آزمایش پوست و آزمایش‌های مختلف هورمونی، نتیجه می‌گیرد کدام روش بیشتر مناسب شما است.

در نهایت، پزشک آن کسی است که می‌تواند بهترین روش را انتخاب کند. شما باید به پزشک خود اعتماد کنید؛ زیرا وی آزمایش‌های متعددی انجام می‌دهد تا ببیند کدام روش کاشت روی موهای شما بهتر جواب می‌دهد و شما از کدام تکنیک نتیجه بهتری را خواهید گرفت. پس از انتخاب بهترین روش در نهایت، پزشک متخصص درباره ویژگی‌های این روش، مراقبت‌ها، دوره رشد و مواردی از این‌ دست شما را راهنمایی می‌کند.

آخرین روش پیوند مو در امریکا و اروپا

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا و اروپا

استفاده از تکنیک‌های بدون خونریزی و تهاجم معمولاً بیشترین کاربرد را در کلینیک‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند. ممکن است هر کشور روش ترجیحی خود را داشته باشد. ممکن است روش‌های کاشت با توجه به ژنتیک مردم آن کشور انتخاب شود و در هر کشور تکنیک می‌تواند متفاوت باشد. همچنین مردم این کشورها تکنیک‌هایی که دوره نقاهت کوتاهی داشته باشند را بیشتر ترجیح می‌دهند؛ زیرا کار و زندگی در این کشورها فشرده بوده و زمان استراحت و مرخصی کوتاه است.

به طور کلی کاشت مو جدید DHI و کاشت موی رباتیک روش‌هایی هستند که در کشورهای پیشرفته مورد استفاده هستند. این روش‌ها می‌توانند علاوه بر ویژگی‌های برتری مانند عدم تهاجم، با کمک هوش مصنوعی نتیجه کاشت را به مراجعان نشان دهند تا اگر از نتیجه رضایت ندارند، مدل و روش کاشت یا تعداد گرافت‌ها را تغییر دهند.

هزینه جدیدترین روش پیوند مو

هزینه جدیدترین روش کاشت مو

هزینه‌های کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی روش‌ها که از تکنیک‌ها و دستگاه‌های مدرن و به روزی استفاده می‌کنند هزینه‌های بیشتری دارند. علاوه بر آن، ناحیه طاسی و میزان گرافت‌های مورد نیاز برای پیوند نیز در هزینه نهایی کاشت مو تأثیرگذار هستند. هر اندازه که شما طاسی کمتری داشته باشید، زحمت تیم متخصص و پزشک کمتر است و البته از مواد و لوازم کمتری هم استفاده می‌شود؛ در نتیجه هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

در حال حاضر می‌توان گران‌ترین روش کاشت مو را تکنیک‌های سه‌بعدی، رباتیک و تکنیک مبتنی بر هوش مصنوعی دانست که البته چندان در کشور ما استفاده نمی‌شوند. روش‌هایی که با ایمپلنترهای ساده و دستی کار می‌کنند هزینه کمتری دارند. در نهایت، برای اینکه هزینه واقعی و دقیق را بدانید بهتر است با کلینیک کاشت مو خود تماس بگیرید. پزشک هزینه‌ها را پس از مشاوره و بررسی به شما اعلام می‌کند.

کلام پایانی درباره بهترین مدل کاشت مو

سعی کردیم در این مقاله بهترین روش کاشت مو که در ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی کنیم. تکنیک‌های کاشت مو همواره در حال بهتر شدن هستند. برای اینکه از کاشت مو خود بهترین نتیجه را بگیرید، باید یک کلینیک کاشت مو حرفه‌ای پیدا کنید. کلینیک پوست، مو زیبایی رز یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو در تهران است که انواع روش‌های کاشت را با بهترین متد انجام می‌دهد. برای ارتباط با این مرکز با تلفن‌های تماس در همین سایت تماس بگیرید.

منبع: handalplasticsurgery

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
بهترین سن برای کاشت مو چه زمانی است؟
نوشتهٔ بعدی
کاشت مو با بانک موی ضعیف | نقش چشمگیر بانک مو در پیوند مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید