تزریق بوتاکس به لب – بهبود خط لبخند با بوتاکس لب

تزریق بوتاکس به لب چگونه انجام می شود؟

بالا رفتن سن، عادت های غلط زندگی، ژنتیک و مواردی از این قبیل سبب می‌شوند تا نشانه‌هایی از پیری بر روی صورت افراد ایجاد شود. این موضوع بر روحیه خیلی‌ها تاثیر منفی گذاشته و باعث پایین آمدن اعتماد به نفس می‌گردد. خوشبختانه هم اکنون روش‌های موثر و غیرتهاجمی بسیاری معرفی شده و از طرف پزشکان و بیماران با استقبال بالایی مواجه شده است. یکی از بهترین و محبوب‌ترین این روش‌ها تزریق بوتاکس است. بوتاکس نوعی ماده سمی است که می‌توان با توجه به شکایت بیمار در تمامی بخش‌های بدن و صورت با هدف جوان‌سازی پوست و یا درمان از آن بهره برد.

با توجه به اینکه یکی از علائم پیری پوست با ایجاد چروک‌هایی در ناحیه اطراف لب ظاهر می‌شود در این مقاله به بررسی بوتاکس لب و هر آنچه که لازم است کاندیدهای انجام آن در این زمینه بدانند صحبت کرده‌ایم. تزریق بوتاکس به لب در کلینیک زیبایی رز توسط دکتر روحانی و با استفاده از بهترین برندهای بوتاکس موجود در بازار انجام می‌شود. در نتیجه بیماران می‌توانند با مشاوران ما تماس رفته و جلسه‌ای را برای تزریق بوتاکس به صورت تعیین کنند.

تزریق بوتاکس لب و مزایای آن

تزریق بوتاکس به نقاط مختلف صورت

تزریق بوتاکس یکی از بهترین و موثرترین روش‌های درمانی و جوان‌سازی پوست در دنیا است که به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود. یعنی کاندیدهای انجام آن می‌توانند بدون هیچ گونه زخم و عوارض جانبی اذیت کننده‌ای به نتیجه مطلوب خود برسند. تزریق بوتاکس با ایجاد فلجی موقت در بافت مورد نظر باعث برطرف کردن موقتی چین و چروک‌ها، درمان افتادگی پوست و جوان‌سازی چهره شود. از آنجایی که چهره افراد مرکز توجه همه بوده اغلب موارد استفاده از بوتاکس در صورت است. از جمله رایج‌ترین نقاط مختلف صورت که تزریق بوتاکس در آن انجام می‌گیرد عبارتند از:

  1. پیشانی
  2. خط اخم بین دو ابرو
  3. چروک‌های اطراف چشم
  4. چروک‌های اطراف لب
  5. گونه
  6. چانه
  7. گردن

تزریق بوتاکس به نقاط مختلف صورت

تزریق بوتاکس به لب و بهبود خط لبخند

بالا رفتن سن سبب ایجاد چین و چروک‌هایی در نواحی مختلف صورت مثل پیشانی، زیر چشم، بین ابرو و خطوط لبخند می‌گردد. در بین تمامی این موارد چروک‌های اطراف لب و خط خنده به دلیل ساختار پوستی که زنان دارند بیشتر و زودتر از سایر موارد ظاهر می‌گردند.

البته عواملی مثل ژنتیک، امواج آفتاب، عادت‌های غلط زندگی مثل سیگار کشیدن می‌تواند سبب تحریک بیشتر پوست و ایجاد علائم پیری با سرعت بیشتری شود. خوشبختانه با روی کار آمدن راهکارهای متنوع افرادی که به دنبال زیبایی و جوان‌سازی پوست هستند می‌توانند مشکلات ناشی از پیری پوست را بدون دردسر و به صورت غیر تهاجمی برطرف کنند.

بوتاکس لب چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

تزریق سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) به ناحیه لب شما می‌تواند چندین مزیت را به همراه داشته باشد. بوتاکس شکل آرایشی سم بوتولینوم است (یک ماده شیمیایی که می‌تواند به طور موقت ماهیچه‌ها را ضعیف یا فلج کند). یک مرتبه تزریق بوتاکس به لب می‌تواند باعث آرامش ماهیچه‌های اطراف آن  به مدت سه ماه شود. هنگامی که بوتاکس در ناحیه لب تزریق می‌شود، می‌تواند نتایج زیر را به وجود آورد:

  1. چین و چروک موجود در ناحیه لب بالا و پایین را به حداقل برساند
  2. گوشه‌های دهان را بالا ببرد
  3. خطوط مارونتی یا خطوطی را که از گوشه دهان به سمت پایین می‌روند (خط غم) حذف کند
  4. یک لبخند زیبا را هدیه دهد
  5. لب بالا را تقویت و حجیم‌تر کند

نحوه تزریق بوتاکس به لب

تزریق بوتاکس به لب در کلینیک‌های زیبایی و توسط پزشک متخصص این کار انجام می‌گیرد. از آنجایی که تزریق بوتاکس در دسته متدهای زیبایی سرپایی و غیر تهاجمی قرار دارد مراحل انجام آن چندان دشوار نبوده و در عرض چند دقیقه صورت می‌گیرد؛ نحوه تزریق بوتاکس به لب در حالت کلی شامل ۴ مرحله کلی است و این چهار مرحله عبارت هستند از:

  • مشاوره

قبل از اقدام به هر کاری بهتر است جلسه مشاوره‌ای بین بیمار و پزشک تعیین شود؛ در این جلسه شرایط بدنی بیمار و انتظارات او بابت انجام بوتاکس سنجیده شده و آماده مراحل بعدی می‌گردد.

  • آماده‌سازی زیباجو و نواحی اطراف لب

برای تزریق بوتاکس ناحیه مورد نظر نیاز به آماده‌سازی دارد، به این منظور قسمتی که قرار است تزریق صورت گیرد از هر گونه ماده آرایشی پاک شده و استریل می‌گردد. در برخی افراد در صورت تمایل و احساس درد شدید می‌توان از مواد بی‌حسی برای جلوگیری از احساس درد کمک گرفت.

  • تزریق بوتاکس لب

اصلی‌ترین مرحله تزریق بوتاکس است و این کار حتما باید در کلینیک معتبر و توسط بهترین پزشک تزریق بوتاکس در تهران انجام گیرد. پزشک باتوجه به تخصص و تجربه‌های خود حجم مورد نیاز از ماده بوتاکس را در زاویه‌های مختلف تزریق می‌کند.

  • مراقبت‌ها و گذراندن دوره نقاهت

با اینکه تزریق بوتاکس لب نیازی به مراقبت‌های جدی و دوره نقاهت طولانی مدت ندارد اما توصیه می‌شود برای کاهش عوارض جانبی احتمالی و ایجاد نتایج مثبت کار بعد از تزریق مراقبت‌ها و توصیه‌های پزشک جدی گرفته شود.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس لب

بوتاکس به عنوان یکی از متدهای زیبایی که در دسته غیر تهاجمی قرار دارد شناخته می‌شود به همین دلیل کاندیدهای تزریق بوتاکس دوره نقاهت طولانی و عوارض جانبی خطرناک و آزار دهنده‌ای را تجربه نخواهند کرد. همچنین از آنجایی که در تزریق بوتاکس نیازی به استفاده از مواد بیهوش کننده نیست بیمار می‌تواند بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی به انجام کارهای روزانه خود بپردازد. با این حال برای رسیدن به بهترین نتیجه بعد از تزریق بوتاکس به لب بالا و اطراف لب توصیه می‌شود تا نکات مراقبتی قبل و بعد از آن جدی گرفته شود. از جمله مهم‌ترین مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق بوتاکس لب عبارتند از:

  1. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون قبل و بعد از تزریق برای جلوگیری از ایجاد خونریزی و کبودی حین تزریق بوتاکس
  2. عدم مصرف مشروبات الکلی و دخانیات قبل و بعد از تزریق بوتاکس
  3. خودداری کردن از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق بوتاکس برای جلوگیری از ایجاد ورم و کبودی
  4. اجتناب از اعمال فشار و مالش نواحی تزریق بوتاکس در ۲۴ ساعت اول برای جلوگیری از پخش شدن ماده بوتاکس در سایر بافت‌های اطراف
  5. استفاده از کمپرس سرد به منظور جلوگیری از ایجاد ورم و کبودی در ناحیه تزریق بوتاکس
  6. تماس با پزشک متخصص در صورت بروز هر گونه عارضه جانبی شدید و مشکلات غیر منتظره
  7. انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه با مراجعه به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تهران
  8. پرهیز از دراز کشیدن در 4 ساعت اول بعد از تزریق
  9. بالاتر قرار دادن سر از بدن در زمان خواب به مدت یک هفته
  10. عدم دستکاری و فشار آوردن به محل تزریق تا یک هفته
  11. دوری از محیط‌های گرم و آفتابی در یک هفته اول تزریق

در صورتی که افراد در رعایت تمامی نکات مراقبتی و توصیه‌هایی که از طرف پزشک می‌شود کوشا باشند می‌توانند بدون بروز عوارض جانبی سریعا نتایج مثبت حاصل از تزریق بوتاکس را مشاهده کنند. کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین‌ها در زمینه تزریق بوتاکس بوده و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با در اختیار داشتن کادر درمانی باتجربه و بهترین برندهای بوتاکس موجود چهره‌ای جوان و زیبا را برای خود به هدیه دهند.

بهبودی و بازیابی پس از تزریق بوتاکس لب

در سال‌های اخیر روش‌های بسیار زیادی با هدف زیبایی و جوان‌سازی پوست روی کار آمده‌اند اما در بین تمامی این روش‌ها، فقط تعدا محدودی از آن‌ها توانسته‌اند مورد پسند اکثر زیباجویان واقع شوند. از جمله مهم‌ترین مواردی که افراد در انتخاب روش‌های جوان‌سازی چهره در نظر می گیرند ماندگاری و تاثیر بالای آن‌ها در کنار عوارض جانبی پایین است. بوتاکس گوشه لب و نواحی اطراف آن یکی از روش‌هایی است که توانسته با استقبال عموم پزشکان و بیماران همراه شود. دلیل این استقبال را باید در مزایای تزریق بوتاکس لب جستجو کرد:

  1. افرادی که تزریق بوتاکس لب را انجام می‌دهند به دلیل عدم وجود عوارض جانبی و عدم استفاده از ماده بیهوشی می‌توانند به انجام کار‌های سبک روزانه خود بپردازند.
  2. از طرفی دیگر عوارض بوتاکس لب بسیار جزئی بوده و در صورت رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق نیازی به نگرانی بابت آن نیست.
  3. برای مشاهده نتایج حاصل از تزریق بوتاکس باید کمی صبور بود و حدود ۳ روز تا یک هفته صبر کرد. بعد از آن می‌توان ماه‌ها از نتایج مثبت کار و ظاهر زیبا و جوانی که بر چهره ایجاد شده لذت برد.
  4. ماندگاری تقریبی بوتاکس حدود ۶ ماه است اما این مدت زمان می‌تواند با توجه به سیستم ایمنی بدن افراد، کیفیت ماده بوتاکس، سبک زندگی افراد و مواردی از این قبیل کمتر و یا بیشتر نیز شود.

چه افرادی نمی‌توانند تزریق بوتاکس لب انجام دهند؟

برخی از افراد هستند که کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس به حساب نمی‌آیند و عوارض این متد برایشان بیشتر از فواید آن خواهد بود؛ این افراد عبارتند از:

  1. خانم‌های بارداری و شیرده
  2. افراد مبتلا به بیماری زمینه‌ای، بیماری عصبی و بیماری‌های خاص
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی همانند عفونت یا تبخال فعال در لب
  4. کسانی که نمی‌توانند داروهای رقیق‌کننده خون را ترک کنند.

تزریق بوتاکس صورت در کلینیک تخصصی پوست و مو رز

آیا می‌خواهید جوانی صورت خود را برگردانید و چین و چروک‌های لب و افتادگی آن را به حداقل برسانید؟ هدیه ما به شما ظاهری زیبا و دل انگیز است! ما با داشتن چندین سال سابقه، این متد را با کمترین میزان عوارض و بیشترین ماندگاری همراه با استفاده از بهترین برندهای بوتاکس استاندارد و مورد تایید FDA به زیباجویان گرامی ارائه می‌دهیم. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس به لب می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید.

این کلینیک با همکاری دکتر روحانی متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن افراد به چهره ایده آل مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و زیبایی را به شما هدیه خواهد داد. نتیجه تلاش‌های ما در مجموعه کلینیک زیبایی رز رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

منبع: healthline

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
زمان و نحوه شروع ورزش بعد از تزریق بوتاکس
نوشتهٔ بعدی
درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید