تزریق بوتاکس زیر بغل – درمان موثر تعریق بیش از حد

آشنایی با کاربردهای بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس علاوه بر جنبه زیباسازی پوست، جنبه درمانی نیز دارد. از جمله مواردی که در حوزه درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان جلوگیری از تعریق بیش از حد زیربغل و کف دست را نام برد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که ایا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد یا نه؟ مطمئنا اگر بوتاکس در یک کلینیک معتبر توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود جای هیچ گونه نگرانی نبوده و بیمار می‌تواند با خیال راحت نسبت به انجام آن اقدام کند. چرا که در کلینیک‌های شناخته شده از بهترین مارک بوتاکس زیر بغل استفاده می‌شود و می‌توان شاهد نتایج مثبت حاصل از آن بود.

برای تزریق بوتاکس زیر بغل در بهترین کلینیک تهران می‌توانید به کلینیک پوست و مو رز مراجعه کرده و از خدمات پزشک مطرح کشوری در حوزه زیبایی، دکتر روحانی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از اقدام به تزریق بوتاکس زیر بغل همراه ما باشید تا با هر آنچه که باید در این زمینه بدانید آشنا شوید.

تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل چیست و چگونه انجام می شود؟

تزریق بوتاکس با استفاده از سم ضعیف شده نوعی باکتری به نام کلستریدیوم بوتولونیم انجام می‌شود. اگر این سم در مواد غذایی وجود داشته باشد باعث ایجاد بیماری بوتولیسم که نوعی مسمومیت غذایی جدی و خطرناک است می‌شود. درست است که این سم می‌تواند در بدن موجب سمیت شود، با این حال در صورتی که پزشک بتواند درست از آن استفاده نماید می‌تواند از سم بوتولونیم برای رفع برخی از بیماری‌ها و اهداف زیبایی استفاده نماید. به طور کلی تزریق بوتاکس برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این موارد استفاده از بوتاکس به منظور رفع مشکل هایپرهیدروز (تعریق بیش از حد) در زیر بغل است. همچنین برای تعریق بیش از حد کف دست نیز می توانید از روش تزریق بوتاکس کف دست در کلینیک رز بهره مند شوید.

پزشکی که به طور کامل برای این متد آموزش دیده باشد، تزریق بوتاکس زیر بغل را توسط نوعی سوزن ریز انجام می‌دهد و بوتاکس را که همان سم بوتولونیم است را در زیر پوست شما در نواحی خاصی از زیر بغل تزریق می‌کند. تزریق چندین دوز بوتاکس در ناحیه مورد نظر می‌تواند کاهش تعریق زیر بغل را به مدت 3 الی 6 ماه به دنبال داشته باشد. برای تزریق بوتاکس به زیر بغل مراحل زیر طی می‌شود:

  1. در ابتدا پزشک نواحی مورد نظر را که مناسب برای دریافت بوتاکس هستند را علامت می‌زند.
  2. سپس در نواحی که قرار است به صلاح‌دید خود تزریق انجام شود بی‌حسی موضعی اعمال می‌کند تا زیباجو در حین تزریق هیچ دردی را احساس نکند.
  3. بعد از ایجاد بی حسی، پزشک با آمپول‌های مخصوص که سوزن بسیار نازک و ریز دارند تزریق سم بوتولینوم را انجام می‌دهد.

تزریق بوتاکس زیر بغل چیست

فواید تزریق بوتاکس به زیر بغل

خوشبختانه نتایج به دست آمده نشان می‌دهند که تزریق بوتاکس به زیر بغل می‌تواند بیش از ۸۰ درصد در کاهش تعریق موثر باشد. به طور کلی می‌توان فواید تزریق بوتاکس به زیر بغل را به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  1. غیر تهاجمی بودن متد
  2. بدون درد بودن
  3. عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی
  4. عدم نیاز به مراقبت‌های سخت
  5. بدون بروز عوارض جانبی خطرناک

عوارض جانبی و خطرات تزریق بوتاکس زیر بغل

از جمله عوارض بوتاکس زیر بغل که می‌توان در کاندیدهایی که به مراکز غیر معتبر مراجعه می‌کنند مشاهده شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. آسیب شدید به بافت پوست زیر بغل
  2. حرکت کردن سم در زیر پوست و انتقال به نقاط دیگر
  3. کاهش توانایی تکان دادن دست به دلیل تزریق نامناسب
  4. احساس درد هنگام استفاده از دست
  5. خونریزی و کبودی شدید
  6. عدم حصول نتیجه دلخواه و عدم کاهش تعریق
  7. ضعف عضلانی
  8. عفونت
  9. تورم در نواحی تزریق بوتاکس

خطرات ناشی از تزریق بوتاکس زیر بغل

مراقبت های تزریق بوتاکس زیر بغل

برای اینکه از بوتاکس زیر بغل انجام شده، نتیجه بهتری مشاهده کنید پیشنهاد می‌شود که نکاتی را قبل و بعد از انجام بوتاکس زیر بغل رعایت کنید. در پایین برخی از مواردی را که باید انجام دهید ذکر شده است:

مراقبت‌های قبل از انجام بوتاکس

  1. از 3 یا 4 روز قبل از تراشیدن زیر بغل خود خودداری کنید.
  2. اگر از دارو و خوراکی‌های رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، حتما برای قبل از جلسه درمان از پزشک خود مشورت بگیرید. ممکن است لازم باشد چند روز قبل از انجام بوتاکس زیر بغل از رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  3. عدم مصرف مشروبات الکلی و دخانیات قبل و بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس زیر بغل

  1. تا حداقل 4 ساعت از دستتان کمتر استفاده نمایید.
  2. تا حداقل 12 ساعت ویتامین E مصرف نکنید.
  3. تا 24 ساعت از دئودورانت‌ها استفاده نکنید.
  4. تا 24 ساعت به زیر بغل خود دست نزنید و ناحیه‌ای که تزریق بوتاکس انجام شده را ماساژ ندهید.
  5. تا 2 روز ورزش کششی دست انجام ندهید
  6. تا 48 ساعت از اصلاح زیر بغلتان اجتناب نمایید.
  7. تا 2 روز از شنا کردن و رفتن به سونا خودداری کنید.
  8. به مدت یک هفته هیچ یک از میکرودرم ابریژن، الکترولیز، لیزر درمانی و یا هر نوع درمان زیبایی الکتریکی را انجام ندهید.

بهتر است قبل از بوتاکس زیر بغل برای مراقبت های تزریق زیر بغل از بهترین دکتر تزریق بوتاکس هم مشورت بگیرید تا بهترین نتیجه را از بوتاکس زیر بغل خود بگیرید.

نکات مراقبتی قبل و بعد بوتاکس زیر بغل

نتایج ناشی از بوتاکس زیر بغل

انجام تزریق بوتاکس زیر بغل نیاز به صرف زمان زیادی ندارد و پزشک متخصص می‌تواند تنها در 10 دقیقه بوتاکس زیر بغل را انجام دهد. پس از انجام بوتاکس زیر بغل شما می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را با توجه به نکات مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل گفته شده انجام دهید. بعد از بوتاکس زیر بغل ممکن است 2 تا 7 روز طول بکشد تا شما بتوانید تاثیرات نهایی را مشاهده کنید. خشکی زیر بغل هم ممکن است تا دو هفته بعد از بوتاکس زیر بغل ادامه داشته باشد و پس از آن مجددا غدد عرق زیر بغلتان شروع به فعالیت خواهند کرد.

طبق تحقیقات انجام شده توسط پزشکان متخصص ثابت شده است که اثرات ناشی از تزریق بوتاکس زیر بغل دائمی نیست و می‌تواند بین 3 تا 6 ماه ادامه داشته باشد، در برخی موارد ممکن است این زمان به 8 الی 10 ماه هم افزایش یابد. با توجه به موقتی بودن بوتاکس زیر بغل، برای این که از تعریق شدید مجدد جلوگیری کنید لازم است بوتاکس را به طور مکرر در فواصل 7 تا 10 ماه تمدید نمایید. انجام مکرر بوتاکس زیر بغل تاثیر بیشتری بر خشکی زیربغلتان خواهد گذاشت و تعریق کمتری تجربه خواهید کرد.

تزریق بوتاکس زیر بغل در بهترین کلینیک تهران

تزریق بوتاکس زیر بغل در دسته عمل‌های غیر تهاجمی قرار می‌گیرد که با هدف درمان مشکل عرق کردن زیاد انجام می‌شود. با اینکه تکنیک تزریق بوتاکس نیازی به طی کردن پروسه دشوار و زمانبر ندارد اما برای رسیدن به نتایج مطلوب کار و جلوگیری از بروز هرگونه عارضه جانبی شرط اول کار انتخاب پزشک و کلینیک مناسب است. بنابرانی توصیه می‌شود بهترین کلینیک را از لحاظ استاندارد بودن امکانات و داشتن کادر درمانی متخصص و با تجربه در این زمینه انتخاب کنید. کلینیک تخصصی رز با حضور دکتر روحانی یکی از بهترین کلینیک‌های تهران و حتی ایران در زمینه تزریق بوتاکس است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند با آرامش خیال در این کلینیک حضور داشته و با اعتماد بالا از خدماتی همچون مشاوره حضوری و آنلاین و تزریق بوتاکس زیر بغل بهره ببرند.

هزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است ؟

بر خلاف تصور عموم افراد تزریق بوتاکس علاوه بر اهداف زیبایی به منظور درمان و رفع برخی از مشکلات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از رایج‌ترین این موارد تزریق بوتاکس زیر بغل به منظور درمان تعریق بیش از اندازه است.

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل نیز همانند روش‌های زیبایی و جوان‌سازی متاثر از عوامل متعدد بسیار زیادی است. اگر فکر می‌کنید که این کار گزینه مناسبی برای رفع مشکل شما می‌تواند باشد بعد از انتخاب کلینیک و پزشک مناسب و انجام بررسی‌های لازم از قیمت نهایی آن مطلع خواهید شد. برای اطلاع از هزینه دقیق تزریق بوتاکس زیر بغل انجام مشاوره حضوری و یا آنلاین الزامی است چرا که بر اساس شرایط افراد و اینکه حجم مورد نیاز ماده بوتاکس در هر شخصی متفاوت است هزینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند. از طرفی دیگر دستمزد پزشک و هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک‌ها نیز با یکدیگر فرق داشته و نمی‌توان هزینه ثابت و یکسانی را برای آن مشخص کرد.

قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک رز

در صورتی که تصمیم نهایی خود را جهت انجام تزریق بوتاکس به زیر بغل در کلینیک زیبایی رز گرفته‌اید همین حالا با مشاوران ما تماس گرفته و از هر مطلبی که در ارتباط با این موضوع نیاز است بدانید آگاه شوید. ما در کلینیک تخصصی رز نهایت سعی خود را به کار گرفته‌ایم تا خدماتی باکیفیت و قیمتی مناسب را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مراجعه‌کنندگانمان ارائه دهیم.

دکتر رضا روحانی در کلینیک فوق تخصصی پوست و موی تهران با داشتن چندین سال سابقه درخشان، این متد را با کمترین میزان عوارض و بیشترین ماندگاری همراه با استفاده از بهترین برندهای بوتاکس استاندارد و مورد تایید FDA به زیباجویان گرامی ارائه می‌دهند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تزریق بوتاکس به زیر بغل می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید.

منبع: medicalnewstoday

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد
نوشتهٔ بعدی
مهم ترین نکات مراقبتی مهم بعد از تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید