بهترین ژل تزریقی به صورت (برندهای با ماندگاری بالا)

بهترین مارک ژل تزریقی به صورت

تزریق ژل به صورت انقلابی بزرگ در حوزه زیبایی و جوان‌سازی صورت ایجاد کرده است. همین موضوع سبب شده تا این روزها انواع مختلفی از ژل‌ها با ترکیبات و برندهای مختلف وارد بازار شوند. در نتیجه این کار انتخاب و خرید ژل مناسب برای خریداران بسیار سخت شده است. از آنجایی که تزریق ژل به صورت علاوه بر زیبایی بحث سلامتی فرد را نیز به دنبال دارد باید در انتخاب بهترین مارک ژل تزریقی صورت و سایر نواحی بدن نهایت دقت و اهمیت را به خرج داد. یکی از روش‌های مطمئن برای استفاده از ژل خوب مراجعه به کلینیک‌های معتبر زیبایی است.

اینفوگرافیک بهترین ژل تزریقی به صورت

چرا که این کلینیک‌ها نهایت سعی خود را می‌کنند تا به کمک بهترین برندهای ژل لب و صورت رضایت مراجعه‌کنندگان را به دست آورده و کاری باکیفیت تحویل دهند. کلینیک پوست و مو رز با به کار گیری بهترین ژل پرکننده صورت یکی از معتبرترین مراکزی است که می‌توانید با مراجعه به آن از خدمات تزریق ژل به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. همراه ما باشید تا شما را با چگونگی انتخاب و شناخت یک ژل تزریقی خوب برای صورت آشنا کنیم.

در اینجا برخی از بهترین ژل‌ها با ماندگاری بالا که می‌توانید در سال 2024 استفاده کنید، آورده شده است:

معیار های انتخاب بهترین ژل تزریقی به صورت

معیار های انتخاب بهترین ژل تزریقی به صورت

با توجه به شرایط کنونی و هزینه‌ بالای عمل‌های زیبایی، تزریق ژل برای صورت های لاغر یکی از درمان‌های زیبایی و پوستی خواهد بود که هزینه‌ کمتری در مقایسه با عمل‌های زیبایی داشته و نتایج فوری و قابل قبولی برای متقاضیان آن خواهد داشت. اکثر برند‌هایی که اینگونه محصولات را ارائه می‌دهند در راستای حذف و از بین بردن سریع و فوری چین و چروک‌های صورت قدم برداشته و برای هر چه بهتر کردن نتایج آن تلاش می‌کنند. از جمله ناحیه‌هایی که تزریق ژل ضد چروک در آن انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تزریق ژل پیشانی
  2. بینی
  3. گونه‌ها
  4. لب‌ها
  5. چانه‌ها
  6. خط خنده و خط اخم

بهترین ژل تزریقی به صورت

همچنین در مواردی می‌توان از تزریق فیلر در نقاطی مانند گردن و دست‌ها نیز استفاده کرد. اما اگر بخواهیم یک پرکننده پوستی برای تزریق ژل را مورد ارزیابی قرار دهیم باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. بادوام بوده و ماندگاری بالا داشته باشد.
  2. نتایج حاصل از این تزریق ژل طبیعی بوده و ظاهر نرمالی داشته باشد.
  3. ایمن و بی‌خطر باشد تا برای فرد مشکلی به وجود نیاورد.
  4. کم هزینه و مقرون به صرفه باشد.
  5. از کیفیت عالی و بالایی برخوردار باشد.

ژل خوب برای تزریق به صورت

برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از تزریق ژل باید به نکات گفته شده توجه کرده و برای انتخاب بهترین برند تزریق فیلر به صورت، از متخصصان باتجربه کمک بگیرید. انواع پرکننده‌های پوستی شامل موادی می‌باشند که برخی از این مواد مانند کلاژن اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن موجود بوده و برخی مانند پلی متیل متاکریلات در آزمایشگاه‌ها تولید خواهند شد. بیشتر پزشکان به استفاده از پرکننده‌های حاوی هیالورونیک اسید تاکید می‌کنند. از انواع مارک‌های تزریق ژل می‌توان برند‌های زیر را نام برد:

  1. Juvederm ژوویدرم
  2. Restylane
  3. Revolax
  4. Aquashine
  5. Dermalax
  6. Monalisa
  7. Rejeunesse
  8. Zishel
  9. رادیس RADIESSE

تعدادی از این برند‌های تزریق ژل مانند ژل پروفایلو سالیان سال است که در این عرصه حضور داشته و بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده کرده‌اند اما تعدادی از آن‌ها نیز تازه پا به این عرصه گذاشته و قابلیت بهتر شدن نتایج را خواهند داشت.

معیارهای انتخاب بهترین ژلبادوام بودن و ماندگاری بالا
طبیعی بودن نتایج
ایمن و بی‌خطر بودن
مقرون به صرفه بودن
دارای کیفیت بالا
بهترین مارک ژلژل پرفکتا
ژل تئوسیال
ژل استایلج
ژل بلترو
ژل رووفیل
دوام تزریق ژل واکنش بدن به فیلر
 ترکیبات موجود در فیلر
 نوع برند ژل
 نحوه مراقبت از تزریق
 عملکرد متخصص
مزایای بهترین فیلرداشتن نتایج فوری
ماندگاری و دوام بالا
طبیعی بودن نتایج حاصل
افزایش کلاژن پوست
افزایش حجم لب‌ها
مناسب برای جای زخم‌ها
مدلینگ صورت

بهترین مارک برای تزریق ژل به صورت

در این جدول، ۳ مورد از بهترین ژل پرکننده صورت را بر اساس عوامل مهمی مانند نوع ژل، کاربرد، ماندگاری و ایمنی، بررسی کرده‌ایم. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ژل را برای نیازهای خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل و انواع ژل‌های تزریقی، با یک دکتر تزریق ژل مشورت کنید.

برندکاربردماندگاری
ژوویدرم Juvedermرفع چین و چروک، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت6 تا 18 ماه
ژوویدرم ولوما ایکس‌سی Juvederm Voluma XCتزریق به گونه‌ها، لیفت و حجم، جوانسازی پوست6 تا 12 ماه
ژوویدرم اولترا Juvederm Ultraچین و چروک‌های خفیف و متوسط، خط‌های کنار بینی و اطراف دهان، افزایش حجم لب‌ها6 تا 12 ماه
ژوویدرم اولترا پلاس Juvederm Ultra Plusنسخه قوی‌تر، رفع چین و چروک‌های عمیق‌تر صورت، خط کنار بینی و دهان6 تا 12 ماه
ژوویدرم ولبلا Juvederm Volbellaزیر چشم، پر کردن جای آکنه، افزایش حجم لب‌ها6 تا 12 ماه
رستلین Restylaneرفع چین و چروک، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت6 تا 18 ماه
رستیلن لایفت Restylane Lyftرفع چین و چروک عمیق، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت12 تا 24 ماه
رستیلن دیفاین Restylane Defyneرفع چین و چروک متوسط، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت6 تا 12 ماه
رستیلین ریفاین Restylane Refyneرفع چین و چروک متوسط، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت6 تا 12 ماه
رستیلن کیس Restylane Kysseحجم دهی به چانه و لب، زاویه سازی صورت6 تا 12 ماه
پرفکتا Perfecthaرفع چین و چروک، حجم دهی به لب و گونه، زاویه سازی صورت6 تا 18 ماه
پرفکتا دیپ Perfectha Deepرفع چین و چروک عمیق، حجم دهی به چانه و لب، زاویه سازی صورت8 تا 12 ماه
پرفکتا ساب اسکین Perfectha Subskinحجم دهی به چانه و لب، زاویه سازی صورت6 تا 12 ماه
ژل پرفکتا فاین لاین Finelinesژل زیر چشم، رفع چین و چروک6 تا 12 ماه
  • ژل Juvéderm Voluma XC

ژل Juvéderm Voluma XC: این ژل حاوی اسید هیالورونیک است که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و به حفظ رطوبت و حجم پوست کمک می‌کند. Juvéderm Voluma XC برای خطوط عمیق و چین و چروک‌های شدید مانند خطوط خنده و خطوط اخم مناسب است. این ژل می‌تواند تا 2 سال ماندگاری داشته باشد. این یکی از بهترین مارک ژل کلاژن ساز در دنیا است.

  • ژل پرفکتا (Perfecta)

ژل پرفکتا با ترکیب طبیعی که دارد در دسته بهترین ژل تزریقی صورت قرار دارد. مبدا اصلی تولید‌کننده این ژل، کشور فرانسه بوده و ترکیبات آن بر پایه هیالورونیک اسید است. پرفکتا علاوه بر ایجاد حالت پرکنندگی صورت، سبب کاهش چروک‌های ایجاد شده نیز می‌گردد. اگر در جست و جوی بهترین ژل جوانسازی صورت، این برند گزینه مناسبی است.

ژل برند پرفکتا

  • ژل تئوسیال (Teosyal)

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان آن را در لیست بهترین ژل برای تزریق صورت قرار داد، ژل تئوسیال است. هیالورونیک اسید اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده ترکیبات این ژل بوده و در کنار ایجاد حالتی خوش‌فرم و زیبا در لب‌ها، دارای ماندگاری بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار است. علاوه بر آن در ترکیب این ژل از اندوتوکسین‌های باکتریایی استفاده کرده‌اند که سبب شده حساسیت به تزریق ژل در افراد تقریبا به صفر برسد.

  • ژل استایلج (Stylage)

ژل استایلج از جمله بهترین مارک ژل برای تزریق صورت است که در ناحیه لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل بدون شک یکی از بهترین‌ها بوده و به دلیل داشتن لیدوکائین در ترکیبات خود سبب می‌شود تا فرد حین تزریق احساس درد نکند. همچنین در ترکیبات آن از هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده کرده‌اند. در تولید این ژل از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده‌اند.

  • ژل بلترو (Belotero)

ژل بلترو که بسیاری آن را با نام تزریق ژل لب بلترو می‌شناسند یکی از بهترین ژل برای صورت کسانی است که به دنبال ژلی با ماندگاری بالا هستند. البته ژل بلترو دارای انواع مختلفی بوده و در ترکیبات متنوعی تولید می‌شود. افراد می‌توانند با توجه به انتظاراتی که از تزریق ژل به لب خود دارند بهترین نوع را با صلاح‌دید پزشک انتخاب و تزریق کنند. یک فیلر HA است که برای درمان خطوط ریز و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. همچنین می‌تواند برای حجم دادن به لب‌ها استفاده شود. Belotero Balance تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. این ژل یکی از بهترین مارک ژل برای زاویه سازی صورت محسوب می شود.

  • ژل رووفیل (Revofil)

ژل رووفیل در دسته بهترین فیلر تزریقی صورت قرار گرفته و افراد بسیاری به منظور رفع خطوط ایجاد شده در صورت و همچنین فرم‌دهی به لب‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این ژل به دلیل ترکیباتی که دارد دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد به طوری که تا ۱۲ ماه بعد از تزریق نیز می‌توان شاهد نتایج حاصل از آن بود.

همانطور که نام برده شد تعداد زیادی از پرکننده‌های پوستی در حال حاضر برای تزریق فیلر در دسترس می‌باشند. به همین دلیل رقابت تنگاتنگی بین آن‌ها برقرار می‌باشد. اما هر یک از برندها، ویژگی‌های مختص به خود را دارند که در این مقاله سعی شده است به تعدادی از آن‌ها پرداخته شود.

  1. دو محصول Juvederm و Restylane نسبت به سایر محصولات تزریق ژل قدیمی‌تر می‌باشند با این حال Restylane عنوان اولین پرکننده پوستی را دارا می‌باشد. این دو فیلر درمانی چین و چروک شباهت زیادی به یکدیگر دارند و از آن‌ها می‌توان برای اصلاح موقت انواع چین و چروک صورت با عمق متفاوت استفاده کرد. با این حال از برند Restylane بیشتر برای افزایش حجم لب‌ها و برطرف کردن چین و چروک‌ها استفاده خواهد شد در حالی که از Juvederm برای از بین بردن خطوط دور چشم استفاده می‌شود.
  2. اگر به دنبال پرکننده‌ای بادوام می‌باشید به شما Revolax پیشنهاد خواهد شد زیرا طول عمر و ماندگاری نتایج Revolax حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه خواهد بود. مدت زمان ماندگاری نتایج Revolax بسیار عالی می‌باشد. این موضوع به این دلیل است که Revolax سایت‌های تزریق ژل را بسیار متحرک می‌کند.
  3. Aquashine برخلاف محصولات قبلی، تازه به بازار آمده و از ترکیب هیالورونیک اسید و تزریقات مزوتراپی تولید شده است. علاوه بر این، این محصول شامل مواد معدنی، انواع ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و اسید‌های آمینه می‌باشند که نه تنها چین و چروک را از بین می‌برد بلکه به بهبود الاستیسیته پوست نیز کمک خواهد کرد.
  4. از دیگر محصولات فیلر می‌توان به Dermalax اشاره کرد. این فیلر برای حجم‌دهی بیشتر و بهتر به گونه و لب‌ها کاربرد دارد.
  5. اگر برای تزریق ژل به دنبال راهی کم هزینه و مقرون به صرفه می‌باشید، به شما Monalisa پیشنهاد می‌شود. Monalisa نیز همانند هر گونه برند دیگر ژل، کاملا مورد آزمایشات فراوان قرار گرفته و ایمن می‌باشد.
  6. Zishel برندی است که هم قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و هم برای حجم‌دهی به لب و سایر نقاط مناسب خواهد بود.
  7. اما پرکننده‌ دیگری وجود دارد که تمامی نکات و مزایای ذکر شده را با هم داشته و نام آن Rejeunesse خواهد بود.این برند فیلر دارای طول عمر ۱۲ ماه است، بی‌خطر می‌باشد، مقرون به صرفه بوده و حجم‌دهی قابل قبولی نیز خواهد داشت. Rejeunesse یکی از بهترین پرکننده‌های پوستی است که در این عرصه رقابت می‌طلبد.

ماندگاری بهترین ژل تزریق به صورت

  • Radiesse

Radiesse یک فیلر تزریقی است که از هیدروکسی آپاتیت کلسیم ساخته شده است. برای درمان چین و چروک‌های عمیق، از جمله خطوط خنده و خطوط اخم استفاده می‌شود. Radiesse همچنین می‌تواند برای افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها استفاده شود. Radiesse تا ۱ سال ماندگاری دارد.

  • ژل رستیلن لیف Restylane Lyft

این ژل نیز حاوی اسید هیالورونیک است و برای افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها و همچنین رفع خطوط عمیق و چین و چروک‌ها مانند خطوط خنده و خطوط اخم مناسب است. رستیلن لیف تا 18 ماه ماندگاری دارد.

هنگام انتخاب یک بهترین ژل برای لیفت صورت، مهم است که با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین محصول را برای نیازهای فردی شما توصیه کند.

مدت زمان ماندگاری و دوام بهترین ژل تزریقی به صورت

همانطور که می‌دانید از تزریق ژل برای جوان‌سازی پوست صورت استفاده خواهد شد. یکی از دلایل پیری و شل شدن پوست صورت، کاهش و توقف تولید کلاژن و الاستین پوست است. کلاژن و الاستین دو عامل مهم در درخشان بودن و جوانی پوست خواهند بود که متاسفانه از سن ۲۵ سالگی کلاژن پوست کم شده و از بین خواهد رفت. از آن پس سالانه حدود ۲ درصد از کلاژن پوست کاهش می‌یابد. اما خوشبختانه برند و شرکت‌های مختلف فیلر و ژل در تلاش برای بازیابی حجم از دست رفته و زیباسازی پوست بوده و همه‌ افرادی که کلاژن پوست خود را از دست داده و به دنبال بازگرداندن زیبایی خود می‌باشند، می‌توانند از تزریق ژل استفاده نمایند.

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل، به واکنش بدن شما به فیلر، ترکیبات موجود در فیلر، نوع برند ژل، نحوه مراقبت از تزریق ژل و عملکرد متخصص بستگی خواهد داشت. همانطور که گفته شد دو برند Revolax و Rejeunesse نسبت به سایر شرکت‌های تزریق ژل مدت ماندگاری و دوام بیشتری داشته و اگر شما نیز به دنبال ماندگاری بیشتری می‌باشید می‌توانید از این دو برند فیلر استفاده نمایید. اما بیشتر پرکننده‌های پوستی از ۶ تا ۱۸ ماندگاری خواهند داشت و پس از آن قابل ترمیم خواهند بود.

 نتیجه بهترین برند ژل تزریقی به صورت

مزایا و نتایج به دست آمده از بهترین ژل تزریقی

بسیاری از عوامل از جمله سن تا عوامل محیطی، دست به دست یکدیگر داده و می‌توانند بر پوست صورت شما و افزایش چین و چروک آن تاثیر بگذارند. اما تزریق ژل با نهایت سرعت خواهد توانست زیبایی را به چهره‌ شما بازگرداند. در اینجا به بررسی مزایای بهترین فیلر تزریقی برای صورت پرداخته شده است:

  1. داشتن نتایج فوری پس از انجام تزریق ژل
  2. ماندگاری و دوام بالای ژل
  3. دارا بودن خاصیت درمانی و مفید برای پوست
  4. ظریف و طبیعی بودن نتایج حاصل
  5. افزایش اعتماد به نفس و زیبایی پس از استفاده از تزریق ژل در افراد
  6. افزایش کلاژن پوست
  7. مناسب برای افزایش حجم مخصوصا در لب‌ها
  8. مناسب برای از بین بردن جای زخم‌ها
  9. تغییر زوایای صورت جهت مدلینگ صورت

از دیگر عوارض جانبی تزریق ژل می‌توان به تورم، درد، خارش، کبودی و حتی حساسیت به محل تزریق نیز اشاره کرد. این عوارض جانبی معمولا طی چند روز برطرف خواهند شد پس جای نگرانی وجود نخواهد داشت. البته اگر مدت درمان آن‌ها به طول انجامید و یا با عوارض جدی‌تری روبرو شدید با پزشک خود تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از هزینه تزریق ژل با مشاورین بخش زیبایی ما تماس بگیرید. خط ویژه: 02148679

نتیجه گیری درباره بهترین برند ژل تزریقی صورت

انتخاب بهترین ژل تزریقی به نواحی صورت نیز به ترجیحات زیباجو، تجربه پزشک و مشاوره تزریق ژل بین زیباجو و پزشک بستگی دارد. مشورت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط، مانند جراح زیبایی یا متخصص پوست، ضروری است که می تواند نیازهای خاص شما را ارزیابی کند و بر اساس اهداف و نگرانی های شما مناسب ترین تزریق را توصیه کند.

انتخاب بهترین ژل برای لیفت صورت به عوامل مختلفی مانند نوع چین و چروک، میزان افتادگی پوست، سن و بودجه شما بستگی دارد. در اینجا به چند نمونه از بهترین ژل‌های لیفت صورت اشاره کرده ایم.

3/5 - (3 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تزریق ژل لب طبیعی در تهران – مزایا و هزینه

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام هزینش چقدره تزریق کل صورت

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      برای تزریق ژل زیر چشم هر سی سی 3 تا 5 میلیون می باشد. برای تزریق لب، گونه و زاویه سازی هر سی سی 2 تا 4 میلیون می باشد.
      تشخیص اینکه چند سی سی نیاز دارید باید قبل از تزریق در جلسه مشاوره مشخص شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید