بهترین برند ژل لب با نتایج فوق طبیعی

بهترین مارک تزریق ژل لب

امروزه با افزایش استقبال از فیلر‌ها، مارک های مختلفی از این محصولات با مواد تشکیل دهنده متفاوت روانه‌ بازار شده است. به همین دلیل انتخاب بهترین مارک برای تزریق ژل لب و صورت که ساخت یک کمپانی معتبر باشد و مواد تشکیل دهنده آن غیر مضر باشد بسیار حائز اهمیت است. در واقع هر مارک فرمول‌های مختلفی و منحصر به خود را دارد که به طور خاص برای تزریق به صورت طراحی شده است. سوالی که ممکن است برای هر فرد داوطلب تزریق ژل لب پیش بیاید این است: بهترین مارک ژل لب چیست؟ کلینیک تخصصی پوست و مو رز در این مقاله بهترین برند ژل لب را به شما معرفی خواهد کرد.

درمان زیبایی تزریق ژل پرکننده پوستی برای پر کردن نواحی مختلف پوست مانند لب به کار می رود. انواع مختلفی از ژل های پرکننده پوستی در بازار موجود است که ویژگی های متفاوتی دارند برای مثال از نظر مواد تشکیل دهنده و میزان ماندگاری با هم تفاوت دارند؛ اما نمی توان از هر کدام از آن ها به صورت دلخواه به نواحی مختلف صورت تزریق کرد.

بهترین مارک ژل لب دنیا

بهترین برند ژل لب چیست؟

علت این که هیالورونیک اسید به محبوبیت رسیده است این است که به راحتی در دسترس هستند و در مقایسه با سایر پرکننده‌ها، خطر عوارض جانبی کمتری دارند. هیالورونیک اسید یک قند پیچیده طبیعی است که در سراسر بدن از جمله پوست، غضروف و مایعات بدن یافت می‌شود و از آنجا که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بعید است واکنش آلرژیک ایجاد کند و این مزیت قابل توجهی نسبت به سایر ژل‌ها به حساب می‌آید.

به همین دلیل است که مارک‌های مختلفی از فیلر بر پایه هیالورونیک اسید در بازار موجود است و ممکن است سوال کنید که کدام یک را بهتر است انتخاب کنیم؟ برندهای Restylane (رستیلین) و Juvederm (ژوویدرم) پرکننده‌های پوستی حاوی اسید هیالورونیک هستند که دارای ترکیبات اساسی یکسانی می‌باشند اما از نظر موارد مصرف، هزینه و عوارض جانبی با یکدیگر تفاوت‌هایی محسوسی دارند. با این وجود این دو فیلر به عنوان بهترین مارک ژل لب در حال حاضر شناخته می‌شوند.

بهترین برندهای ژلRestylane (رستیلین)
Juvederm ( ژوویدرم)
مزایای بهترین برندهای ژلبرجسته شدن لب‌ها
ماندگاری طولانی مدت (تقریبا 1 سال)
کوتاه بودن زمان تزریق
کوتاه بودن دوره ریکاوری بعد از تزریق
مناسب برای تمامی افراد بالای 21 سال
عوارض تزریق ژلواکنش منفی بدن نسبت به ژل
تورم
قرمزی
کبودی
خارش
عفونت در موارد نادر
تغییر رنگ پوست
ویژگی بهترین ژلداشتن هولوگرام، تاریخ تولید و انقضا
ظاهری شفاف
داشتن هیالورونیک اسید

رستیلین و ژوودرم چه شباهت‌هایی با یکدیگر دارند؟

رستیلین و ژوویدرم هر دو ژل‌های پرکننده پوستی هستند که حاوی اسید هیالورونیک برای حجیم شدن بافت زیر پوست مناسب می‌باشند؛ آن‌ها همچنین حاوی لیدوکائین برای کاهش درد در طول تزریق هستند و هر کدام از این 2 مارک، فرمول‌های مختلفی دارند که به طور خاص برای لب‌ها طراحی شده است. نکته بسیار امیدوار کننده این است که این دو ژل توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید شده‌اند.

تفاوت‌های آن‌ها در چیست؟

هرکدام از این 2 برند، زیر مجموعه‌هایی نیز دارند که کاربردهای آنان را از یکدیگر تفکیک می‌کند. در پایین، بهترین مارک ژل لب  را از این 2 مجموعه آورده‌ایم:

  •  رسیتلین سیلک (Restylane Silk) برای لب ها

یکی از بهترین مارک ژل لب رسیتلین سیلک است که دارای  فرمولی است که برای ناحیه لب استفاده می‌شود. طبق گزارشات منتشر شده در وب سایت رسمی این کمپانی، رسیتلین سیلک اولین ژل پرکننده لب است که مورد تأیید FDA  قرار گرفت. نوید این تایید “لب‌هایی خوش فرم، حجیم با ظاهری طبیعی” است. از Restylane Silk می‌توان هم برای افزایش حجم لب و هم برای صاف و متقارن کردن خطوط لب استفاده نمود.

  • ژوویدرم اولترا ایکس سی  و ژوودرم والبلا ایکس سی برای لب ها

ژوودرم  برای لب ها به دو شکل وجود دارد:

  1. ژوودرم اولترا ایکس سی: که برای افزایش حجم لب‌ها طراحی شده است.
  2. ژوودرم والبلا ایکس سی: برای متقارن کردن خطوط عمودی لب و همچنین دادنِ حجم کم به لب‌ها استفاده می‌شود.

بسته به اینکه شما به دنبال چه جور نتایجی هستید، پزشک شما ممکن است یکی از این مارک‌ها را پیشنهاد دهد. دکتر روحانی در کلینیک تخصصی پوست و مو رز با بهره گیری از بهترین برند ژل لب  بنا به سلیقه شما بهترین و زیباترین لب‌ها را با میزان ماندگاری بالا هدیه می‌کند.

مزایای استفاده از ژل‌های ژوودرم و رستیلین

مزایای استفاده از ژل‌های ژوودرم و رستیلین به عنوان بهترین مارک ژل برای لب

همان طور که پیش‌تر ذکر شد، این ژل‌ها بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. مزیت این ماده، طبیعی بودن و کاهش احتمال بروز حساسیت بدن بعد از انجام تزریق ژل به لب است. طبق گزارشات کمپانی سازنده این ژل‌ها، میزان ماندگاری آن‌ها در صورت مراقبت صحیح تا 2 سال نیز می‌باشد. دیگر مزیت‌های این فیلرها را در ادامه می‌خوانید:

  1. تزریق فیلر ژوویدرم و رستیلین باعث برجسته شدن لبها می‌شود
  2. ماندگاری طولانی مدتی دارند (ماندگاری رستیلین حدود 10 ماه و ژوویدرم تقریبا 1 سال است).
  3. زیباجویان از نتایج آن راضی هستند.
  4. زمان تزریق این فیلرها به علت بافت نرمی که دارند بسیار کوتاه است.
  5. دوره ریکاوری بعد از تزریقشان بسیار کوتاه می‌باشد.
  6. برای تمامی افراد بالای 21 سال کاربرد دارند.

قیمت هر سی سی ژل ژوودرم و رسیتیلن

هزینه هر سی سی ژل ژوودرم و رسیتیلن چقدر است؟

باتوجه به خارجی بودن این محصولات و بسامد قیمت دلار، هزینه این ژل‌ها متغیر می‌باشند. همچنین هر فرد باتوجه به گستردگی ناحیه مورد نظرش برای تزریق و حجم ایده آل مورد نظرش، پرداختی متفاوتی خواهد داشت. لازم به ذکر است که ارائه دهندگان بیمه، کمک هزینه‌ای برای تزریق ژل به لب نمی‌دهند. با این تفاسیر در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت هر سی سی ژل ژوودرم و رسیتیلین، با کلینیک پوست و مو رز همین حالا تماس بگیرید.

عوارض جانبی ناشی از تزریق بهترین مارک ژل لب چیست؟

کبودی و تورم خفیف واکنش های متداول در تزریق ژل‌های پرکننده است. این دو مورد ممکن است برای دو تا سه روز باقی بمانند. دوام این علائم به محل تزریق شما بستگی دارد. در صورتی که ژل پرکننده مناسبی در درمان زیبایی تزریق ژل پرکننده پوستی تزریق نشود ممکن است بعد از انجام درمان زیبایی تزریق پرکننده پوستی برخی از عارضه های احتمالی گفته شده در پایین را به دنبال داشته باشد.

  1. ایجاد حساسیت و واکنش منفی بدن نسبت به ژل پرکننده تزریق شده
  2. تورم
  3. قرمزی
  4. کبودی
  5. خارش
  6. عفونت
  7. تغییر رنگ پوست ناحیه تحت درمان زیبایی تزریق ژل پرکننده پوستی

مراقبت‌های بعد از تزریق بهترین مارک ژل لب

  1. حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از انجام ورزش‌های رزمی یا بسیار شدید خودداری کنید.
  2. حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از قرار گرفتن در مکان‌هایی که بسیار گرم هستند جلوگیری کنید. به این ترتیب استفاده از سونا، جکوزی، حمام آفتاب، سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به طور موقت ممنوع است.
  3. بلافاصله بعد از تزریق بهترین مارک ژل لب یخ را روی آن‌ها بمالید تا جریان خون محدود شود و سپس این کار را برای 48 ساعت آینده ادامه دهید
  4. نوشیدن مقدار زیادی آب.
  5. از نمک زیاد به مدت 24 ساعت خودداری کنید زیرا این امر می‌تواند باعث کم شدن آب بدن شود.
  6. تا 24 ساعت از نوشیدن نوشیدنی و خوراکی‌های داغ خودداری کنید.
  7. به منظور عدم خونریزی و کبودی بعد از تزریق ژل لب، حداقل به مدت 48 ساعت از مصرف الکل و یا استعمال دخانیات پرهیز نمایید.

عکس ژل لب خانم جوان

چگونه برای تزریق بهترین برند ژل لب اقدام کنید؟

  1. ابتدا یک مرکز معتبر و خوش نام را انتخاب نمایید.
  2. از طریق نوبت گیری، زمان مشاوره اولیه را تنظیم کنید.
  3. در قرار ملاقات خود با پزشک از وی در مورد تزریق ژل Restylane  و یا Juvederm  سوال کنید.
  4. آلبومی از نمونه کارها و سوابق مرکز مورد نظرتان را ببینید. این آلبوم باید حاوی عکس های قبل و بعد باشد تا به شما دید بازی از کار مرکز و پزشک مورد نظرتان ارائه دهد.
  5. سابقه سلامتی و تزریق ژل خود را به پزشک بگویید. همچنین از او در مورد خطرات احتمالی مرتبط با هر روش سوال کنید.
  6. میزان حدودی هزینه و همچنین تعداد جلسات تزریقات و شارژ ژل را از مرکز مورد نظرتان بپرسید.
  7. درباره زمان بهبودی و میزان عوارض جانبی بحث کنید.

تزریق زل لب قبل و بعد با بهترین برند

ویژگی‌های بهترین مارک ژل لب

همانطور که گفته شد هر کدام از ژل های پرکننده پوستی مناسب برای درمان زیبایی تزریق ژل پرکننده پوستی ویژگی‌های متفاوتی دارند اما همه ژل‌های پرکننده پوستی در یک ویژگی با هم اشتراک دارند.

ویژگی مشترک در بیشتر ژل‌های پرکننده پوستی معتبر این است که همگی از مواد طبیعی مانند کلاژن، آب و هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند تا احتمال بروز حساسیت در بدن بعد از تزریق ژل را کاهش دهند. با توجه به این که ژل‌های پرکننده تقلبی در بازار موجود است، قبل از تزریق ژل حتما باید به اصالت ژل پرکننده پوستی مورد استفاده در کلینیک مورد نظرتان دقت کنید. در ادامه ویژگی‌های بهترین مارک ژل لب را می‌خوانیم:

  1. ژل لب خوب ژلی است که روی ویال خود هولوگرام و تاریخ تولید و انقضا داشته باشد
  2. ژل باید از نظر ظاهری، شفاف باشد
  3. بهترین ژل‌ها بر پایه هیالورونیک اسید و کلاژن هستند و یکی از علل آن این است که با یک سرنگ 1 میلی لیتری تزریق می‌شوند (به اندازه یک و نیم قاشق چایخوری!)

تزریق ژل لب قبل و بعد با مارک خوب

مزایای استفاده از بهترین مارک ژل لب

با افزایش استقبال عمومی از تزریق بهترین مارک ژل پرکننده پوستی به لب‌هایشان، زیباجویان بیش از پیش خواهان کسب اطلاعات در مورد مزایای این روش زیبایی هستند که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. فیلرهای خوب نتیجه بسیار طبیعی بعد از تزریق در لب خانم‌ها و آقایان دارند.
  2. برای تمامی افراد بالای 18 سال قابل تزریق هستند
  3. استفاده از آن‌ها توسط FDA تایید شده است
  4. روشی غیر تهاجمی به حساب می‌آیند
  5. زمان بهبودی بعد از تزریق بهترین مارک ژل لب سریع‌تر از سایر فیلرها است
  6. ماندگاری بسیار خوبی دارند (بین 6 ماه الی 1 سال)
  7. پس از تزریق خطر بسیار کمی ناشی از عوارض جدی یا عفونت‌ها متوجه افراد خواهد بود.

هزینه استفاده از بهترین مارک ژل لب

باتوجه به خارجی بودن این محصولات و بسامد قیمت دلار، هزینه استفاده از بهترین مارک ژل لب متغیر است. همچنین هر فرد باتوجه به گستردگی ناحیه مورد نظرش برای تزریق و حجم ایده آل مورد نظرش، پرداختی متفاوتی خواهد داشت؛ لازم به ذکر است که ارائه دهندگان بیمه کمک هزینه‌ای برای تزریق ژل به لب نمی‌دهند. هزینه مصرفی انجام تزریق ژل فقط به استفاده از بهترین مارک و نوع ژل بستگی ندارد و به موارد متعددی وابسته است.

معمولا طی هر جلسه، مقدار متفاوتی از ژل (بسته به گستردگی ناحیه تحت درمان) تزریق می‌شود و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق بهترین مارک ژل لب دستمزد پزشک متخصص زیبایی است که بسته به شهرت و تجربه او متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت هر سی سی ژل ژوودرم و رسیتیلین می‌توانید همین حالا با مشاورین با کلینیک پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02148679 در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا به صورت حضوری از راهنمایی‌های پزشک ارزشمند آقای دکتر رضا روحانی بهره ببرید.

امتیاز شما به این مطلب
نوشتهٔ پیشین
تزریق ژل برای صورت های لاغر (چاقی صورت با ژل)
نوشتهٔ بعدی
ژل رستیلن ساخت کجاست؟ | نقد و بررسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پربازدید